Dorian Beauty

Dorian Beauty

85 omdömen om Dorian Beauty

Tom A
Skrev om Dorian Beauty

Väldigt Nöjd. Informativ, professionell, ärlig och ett öga för estetik och skönhet. Fick ett naturligt och estetiskt resultat precis som jag önska. Tack

Isabelle M
Skrev om Dorian Beauty

Gjorde misstaget och gick till en annan behandlare än Tom. Resultatet syntes inte. Gick sen till Tom, och HERREGUD jag är så nöjd. Det blir så fint, och Tom är så trevlig och lyhörd. Han gör verkligen allt för att du ska bli nöjd. Han säger hellre sanningen än att tjäna pengar, han är så ärlig. Kan ärligt talat säga att jag älskar honom haha. Är kanske överdriven nu men jag blir alltid frälst efter att jag lämnat hans kontor❤❤❤❤ ska aldrig gå till en annan behandlare❤ Du är bäst Tom!💎❤ //Isabelle

Tiffany
Skrev om Dorian Beauty

Tom är super proffsig, skicklig, nogrann och försiktig. Jag behöver inte ens bedövning. Han ser till att man är nöjd! Och att han är super trevlig och mysig som person gör ju mitt besök till en upplevelse! Tack bästa Tom🌺

Agnes M
Skrev om Dorian Beauty

Alltid supernöjd efter jag varit där! Rekommenderar varmt Dorian Beauty :)

Malin S
Skrev om Dorian Beauty

Jag är så nöjd. Tom får en alltid att känna sig bekväm i en annars ganska utsatt situation då man faktiskt vill fixa till det man inte är nöjd med. Han är väldigt kunnig, trevlig. Svår att inte tycka om. Han vet vad han sysslar med. <3

Lizza L
Skrev om Dorian Beauty

Det var första gången som jag skulle förstora läpparna och var väldigt nervös, men det gick hur bra som helst. Tom är otroligt duktig och professionell. Han gick genom allt i en lugn ton, han berättade om olika medel som jag kunde välja mellan och hur mycket, jag var osäker om jag skulle ha 0.5ml eller 1ml och efter att han hade injekterat 0.5ml frågade han om jag ville stanna eller fortsätta. Jag fick ta min tid och kolla och valde att fortsätta, han försökte inte få mig att ta betala mer eller säga vad han tyckte att jag...

Hi D
Skrev om Dorian Beauty

Har testat många behandlare, och visst har jag varit nöjd hos vissa och andra inte, men aldrig något wow vad det gäller resultat och hållbarhet. Nu när jag har varit hos Tom regelbundet så är jag mer än nöjd! Han lämnar efter sig ett wow resultat och är otroligt noggran och kunnig. Kommer aldrig byta behandlare!

Madde E

Supernöjd igen med filler hos Tom på Dorian Beauty :-D

Elsa  Ö
Skrev om Dorian Beauty

Jätte duktig! Var jätte nervös då det var min första gång hos Tom, han fick mig att känna mig helt lugn och resultatet var bättre än förväntat!

Caroline L
Skrev om Dorian Beauty

Jag har varit stamkund hos Tom på Dorian Beuty i flera år och kommer aldrig gå till någon annan. Jag gör både botox och fillers. Han är otroligt professionell och kompetent, och man får alltid det resultat man önskar. Många av mina vänner har även börjat gå till Tom då de har sett de fantastiska resultaten på mig. Jag är snart 40 år men tack vare Tom ser jag minst 10 år yngre ut. Jag ger Tom och Dorian Beuty de högsta rekommendationer, jag kan garantera att den som går dit kommer att bli nöjd! Caroline

Tz S
Skrev om Dorian Beauty

Idag var jag på Dorian och det var min tredje gång för olika behandlingar och jag har träffat både Tina och Tom,och inte nog med att dom är väldigt professionella så är bemötandet så genuint på alla sätt!! Å varje gång jag gått därifrån har det varit med ett stort leénde. Rekommenderas Varmt !!

Elisabeth Dorota R
Skrev om Dorian Beauty

VARNING! Otroligt otrevliga och oprofessionella. Köpte två deal och ville boka en och samma tid. Fick en otrevlig mail med utskällning. Efter massa tjafs så fick jag boka en tid och behövde inte boka två olika. Redan då kände jag mig illa behandlad. Nu har jag utnyttjat igen deras erbjudande och har av misstag bokat en tid som gällde inte enligt erbjudandet. Jag missade informationen om det. Men det ger inte anledning att vara otrevlig mot mig. Fick mail med texten ” Du har bokat tid hos oss när din bokning inte är giltig....

TARA S
Skrev om Dorian Beauty

Idag åkte jag till Dorian Beauty och möttes av Tom, supertrevlig kille! Kom dit cirka 45 min innan min bokade tid men det var inga problem! Tom kunde ta emot mig ganska så direkt! Jag blev omhändertagen och bemött på bästa sätt och är otroligt nöjd med resultatet! Tom är duktig på det han gör och utöver det så bryr han sig om sina kunder! Allt var felfritt och jag kommer definitivt komma tillbaka! Rekommenderas starkt!

Tz S och Dorian B gillar detta
Miriam M
Skrev om Dorian Beauty

Gjorde läpparna hos bästa Tom! Han gjorde det inte svårt att lita på honom då han lyssnade, och försökta atbeta utefter mina förutsättningar och önskemål. Jag köpte min behandling på let's deal, men jag hade verkligen tur. Tyvärr är det inte alla som får sina behandlingar av en såpass påläst och erfaren skönhetsspecialist. Nästa gång betalar jag fullpris då jag inte vågar gå till någon annan. Dessutom är Tom underhållande, vilket gjorde den (inte så) stickande behanlingen minde stressfylld. Rekomenderar starkt!

Susanne D
Skrev om Dorian Beauty

Dåligt bemötande efter behandlingen, då jag hade fått en knöl och ville prata med dom via telefon. Det vägrade han och hänvisade mig till mail. Var min första fillersbehandling, och läpparna hade dessutom svullnat upp jättemycket, vilket är normalt dom första dagarna. Men jag ville ändå fråga hur mycket dom kunde svullna upp då dom var gigantiska med blåmärken både på och runt om munnen så jag fick sjukskriva mig. Dum som jag var glömde jag bort och fråga innan behandlingen vilken fillersbehandling dom använde. Han vägrade...

Aina A
Skrev om Dorian Beauty

Hej. Ville bara tacka Tina som gjorde halv spruta Revanesse i mina läppar inför mitt deltagande i Miss universum på Cafe opera. Super fint och naturligt.

ullis H
Skrev om Dorian Beauty

Supertrevligt bemötande, trygg känsla under behandlingen. Tom gav mig vitamincocktail som inneburit att min hy har blivit klarare och ser friskare ut med alla vitaminer o fukt som behandlingen innehållt. Tom är jättetrevlig, ärlig och man känner sig trygg. Stort tack och trevlig sommar, vi kommer att ses igen ??

Katarina B
Skrev om Dorian Beauty

I fredags va jag på Dorian Beauty och gjorde en fillerbehandling med Fillers och Teosyal. Jag e super nöjd. Lite svullnad några små blåmärken vilket jag förvänta mig.

Lisa C
Skrev om Dorian Beauty

Jag fick ett jättefint bemötamde av superduktiga Tom! Otroligt trevlig och dessutom jättefint resultat. 5/5 / Lisa

Jeanette G
Skrev om Dorian Beauty

Gjorde läppfiller 1 ml Teosyal Kiss för första gången hos Tom 1/4. Blev så varmt emottagen och proffsigt behandlad. Mina läppar blev precis så fina som jag hoppats, och jag är jättenöjd! Tom har definitivt fått en ny stamkund, och jag kan verkligen rekommendera honom till alla! Jeanette E G

Cecilia
Skrev om Dorian Beauty

Helt underbart bemötande!! Ingen stress när han jobbade på mig! Gjorde fillers i nasolabialvecken som blev super bra!! Hade min syster med mig som moraliskt stöd då jag är extremt stickrädd men kan säga att jag hade klarat det utan henne med det fina bemötande jag fick på Dorian Beauty!! Ingen stress med att allt skulle gå så fort som möjligt vilket jag upplevt på flera andra kliniker! Där har det varit att hinna med så många patienter på så kort tid som möjligt! Men så funkar det inte på Dorian B. Bästa stället jag varit på hittills!!! Kommer verkligen gå dit fler ggr!!!!

Cassandra
Skrev om Dorian Beauty

Otroligt bra! Så sjukt nöjd med mina läppar som Tom fixade, inga blåmärken, svullnader eller ojämnheter. Ska helt klart gå tillbaka, Tom är grym! :)

Anna L
Skrev om Dorian Beauty

Jag har tagit botox och fillers i snart 10 års tid och aldrig träffat någon som är så duktig som Tom på Dorian Beauty. Han är noggrann och estetisk, resultatet blir därefter alltid lyckat. Normalt får jag blåmärken och svullnad direkt efter ingrepp men aldrig när Tom gör det. Dessutom är han oerhört sympatisk och släpper inte sina kunder innan de är nöjda. Stort tack!

Emma
Skrev om Dorian Beauty

Gick till Tom på Dorian Beauty då jag inte hade några läppar nu sitter jag här 2ml senare med världens finaste läppar, trodde inte de skulle gå fixa dem då jag tyckte dem va ojämna och väldigt fula men tack vare Toms bra öga för läppar så är dem jämna och fina och alldeles lagom för mitt ansikte. Rekommenderar Dorian Beauty strakt!

Linn
Skrev om Dorian Beauty

Fick ett mycket seriöst och professionellt bemötande när jag träffade Tom på Dorian Beauty. Jag var väldigt nervös första gången då jag ville göra Botox injektion kring ögonen (kråksparkarna). Men det gick jättebra, fick bra svar på mina frågor och jag kände att Tom var ärlig när han berättade om risker osv. Tom brinner för det han gör och är en riktigt härlig person. Är supernöjd med resultatet, tack!

Emelie B
Skrev om Dorian Beauty

Här har ni en Super Nöjd kund som har varit hos Dorian Beauty! Dorian Beauty lyssnar på vad man vill ha och är noga med att det ska bli fint och att kunden ska känna sig nöjd när man går därifrån! Otroligt fint och härligt bemötande och varmt omhändertagen! Man kan inte annat än att bli nöjd! Proffsigt ställe :) HÖGT BETYG I FRÅN MIG!

Louise
Skrev om Dorian Beauty

Jag vill ge mina varmaste rekommendationer till Dorian Beauty. För ett varmt och personligt bemötande och fantastiskt seriös och nogrann fillerbehandling. Jag värdesätter högt att få känna mig helt trygg med kontakten, resultatet och uppföljning av behandling.

Isadora
Skrev om Dorian Beauty

Det har nu gått 3 dagar sedan mitt besök hos Tom på Dorian Beauty och jag är fantastiskt nöjd med mina läppar! Tom var väldigt duktiga på att informera och även lyssna på mina förväntningar. Har tidigare gått hos Eva Palmer (även kallad Läpp-Eva) så var lite nervös över hur det skulle gå men kommer absolut fortsätta gå hos Tom!

Fanny
Skrev om Dorian Beauty

Fantastisk klinik! Bra personal och bemötande. Alltid lika nöjd när jag går därifrån.

Carim K
Skrev om Dorian Beauty

Jag besökte Dorian Beauty för jag ville få bort lite av mina Nasolabialveck. Rekommendationen jag fick va att göra lite kinder, då dom börjar hänga och skapar Nasolabialvecken. Jag köpte en Teosyal spruta som vi la i kinderna och sen i Nasolabialvecken satte vi Revanesse. Jag blev så nöjd att jag blev sugen på att göra något mer. Valde att komma tillbaka 3 veckor senare för att skapa lite volym i läpparna som jag förlorat pga av min ålder. Jag ville ha Restylane men dom hade valt att inte jobba med den fillern däremot...

J
Skrev om Dorian Beauty

Fick ett suuper trevligt bemötande, han va inte bara professionell utan mycket lugn och harmonisk. Jag är suuuper nöjd o kommer gärna tillbaka! REKOMMENDERAR STARKT!!! Tack för snygga läppar:)

Sarah S
Skrev om Dorian Beauty

Väldigt nöjd med min behandling. Fick Revanesse och den va väldigt behaglig att få injicerad eftersom den innehöll bedövning. Väldigt trevligt bemötande och bra genomgång. Kan Varmt rekommendera Sarah

Sara B
Skrev om Dorian Beauty

Jätte trevligt bemötande, fin service samt bra resultat! Rekommenderar:)

Ana M
Skrev om Dorian Beauty

Är blev väldig nöjd! Tom är duktig och har service mind! Jag kommer gärna tillbaka.

Ina A
Skrev om Dorian Beauty

Fyllde mina läppar med Teosyal Kiss hos Tim På Dorian Beauty :) tacka Gud att jag hittade er! Fick testa ny teknik och heart shape formade läppar och jag älskar mina läppar nu! Och underbara professionella är dom alltså perfekt och oslagbart GÅÅÅÅ DIT !!! Många kliniker kan slänga sig i vägen vi ses snart igen <3

Karin Moa Lovisa D
Skrev om Dorian Beauty

Jag var hos Dorians beauty i somras och träffade Tom. Jätte trevlig och engagerad kille. Eftersom jag gått till en och samma klinik i många år så var jag lite nervös över att gå till någon ny. Men Tom var mycket lugn och gav mig mer information än någon tidigare gjort, så jag kände att jag var i väldigt trygga händer. Jag gjorde läpparna och räta ut min näsa lite grann, och Tom tog god tid på dig och hade hela tiden en dialog med mig om hur jag ville ha det. Resultatet blev toppen och jag kan varmt rekommendera er...

Mathilda F
Skrev om Dorian Beauty

Supertrevliga killar. Man kände sig verkligen omhändetagen.

Martina M
Skrev om Dorian Beauty

Det var första gången jag gjort filler i läpparna och var väldigt nervös innan som den spruträdda jag är. Däremot försvann det helt när jag fick ett gott bemötande, information och en bekväm och professionell behandling. Jag kommer absolut välja att gå tillbaka till Tom i framtiden!

Amanda T
Skrev om Dorian Beauty

Kilian är ju trevligast och stadig på hand och lugn o snäll liksom! =) Var bara tur att jag fick träffa honom! =) Däremot borde ni köpa in bärbara minispeglar så man kan spegla ansiktet istället för att behöva gå ut i hallen från rummet och spegla sig liksom. och (det billiga? gamla? icke dammade, alltså förstod inte om det skulle vara som någon konstnärlig installation liksom?) sminket som låg i hallen såg lite äckligt ut.. om jag ska vara helt ärlig så det borde ni byta ut, eller åtminstone minst slänga ha ha =) annars...

Zinaida B
Skrev om Dorian Beauty

Högst professionel behandling av en utbildad sjuksköteska som kombinerades med en vänligt bemötande. Inga stress eller brådska, jag fick duktiga råd och kommer att besöka Tom igen. Varmt rekommenderas!

Lena R
Skrev om Dorian Beauty

Proffesionellt bemötande, och väldigt serviceminded. Rekommenderas varmt

Filippa H
Skrev om Dorian Beauty

Jag förstorade mina läppar för första gången hos Dorian Beauty. Jag fick ett superbra bemötande. Personalen var kompetent och professionell. Jag var supernervös innan, men Kilian lyckades lugna ner mig enormt mycket! Jag är supernöjd med mina läppar!

Mimmi F
Skrev om Dorian Beauty

Tom är fantastiskt! Han är trygg och säker, otroligt trevlig och helt enkelt jävligt bra på sitt yrke. Jag valde en läppinjektion och var väldigt tydlig med vilket resultat jag var ute efter - det blev bättre än förväntat! Jag är så nöjd och kommer fortsätta gå till honom :)

Sia A
Skrev om Dorian Beauty

Har varit på två andra kliniker tidigare så har varit lite avskräckt från att förstora läpparna pga att den ena var väldigt oproffesionell och gjorde det hetsigt vilket resulterade i att det gjorde fruktansvärt ont och jag blev svimfärdig. Den andra var profsig men smärtan gjorde det nästan inte värt det. Hos Tom var jag full av nervositet som snabbt släpptes då jag nötter av stor proffessionalitet och en avslappnad personlighet och atmosfär, vilket gjorde att jag kände mig i väldigt trygga händer. Bedövningen som las...

Annica Maria F
Skrev om Dorian Beauty

Suveränt bemötande,kanonjobb av Tom! Härlig person,sätter verkligen kunden i fokus. Filler runt munnen/läppen. Kommer att komma tbx!

Jenny  F
Skrev om Dorian Beauty

Super duktig och noggrann. Väldigt nöjd med resultatet och rekommenderar verkligen Tom om man vill ha en seriöst och duktig utövare av bitox och fillers.

Lena J
Skrev om Dorian Beauty

Rent och fräscht och mycket kompetent personal. Man känner sig omhändertagen på bästa sätt. En riktig "ungdomens källa".

Anna U
Skrev om Dorian Beauty

Jag var i lördags och gjorde fillers (1 ml revenesse kiss) i läpparna hos Tom på Dorian Beauty. Fick ett extremt bra första intryck av både kliniken och Tom. Han är extremt kunnig och trevlig. Besvarade alla mina frågor och var väldigt noggrann med att informera om produkten. Han tog sig tid att lyssna på vilket resultat jag förväntade mig/ville ha, men kom även med egna förslag. (som jag är glad att jag lyssnade på) Han kan sin sak! Har gjort läppar ett flertal gånger tidigare men ALDRIG upplevt så här bra resultat. Är väldigt nöjd och kommer definitivt gå tillbaka.

Amanda F
Skrev om Dorian Beauty

Gjorde 1 ml Teosyal Kiss i läpparna hos Tom på Dorian Beauty. För det första är Tom super trevlig, tar sig verkligen tid och känns väldigt kunnig. Han ger ett proffsigt intryck, svarar på frågor, berättar och informerar - toppen! Naturligtvis blev resultatet helt fantastiskt! Väldigt jämt och perfekt fördelning av preparatet i under- och överläpp. Har tidigare gjort Restylane på en annan klinik men kände mig mycket mer trygg och avslappnad hos Tom. Rekommenderas varmt.

Jenia D
Skrev om Dorian Beauty

Vart ska jag börja?! Tom har verkligen räddat mina läppar, från att ha massa klumpar och hårda läppar har jag fått klupmfria mjuka plutiga läppar, det unika med Tom är att han ser vad som behövs göras utöver att bara injicera volym, han kan forma läppkonturer, breda munnen, lyfta osv. Efter år av sökande efter den ultimata läppskulptören är jag äntligen nöjd och kommer stanna hos Tom på Dorian Beauty Tack Tom och vi ses snart igen ;)