feedback company

Ring företaget
Dressmann, Nova Lund

Företagsvägen 10 227 61 LUND

www.dressmann.se

Dressmann är Nordens största kedja för herrkläder. Vårt mål är att erbjuda pris- och kvalitetsmedvetna män i alla åldrar ett brett sortiment av herrkläder.

Mer funktioner

Vad tycker du om Dressmann, Nova Lund

Läs vad Recos användare tycker om Dressmann, Nova Lund

• Status: 2
    skrev om Dressmann, Nova Lund:
    Usch och fy för butiken på Nova Lund, jag var med min pojkvän inne och skulle göra en retur, blev så otroligt dåligt bemött att jag aldrig mer kommer besöka en Dressman-butik igen
  • Status: 1
    skrev om Dressmann, Nova Lund:
    Vilken fantastisk service. Jag var inne för två veckor sedan och skulle handla en kostym. Då finanskrisen slagit till hårt mot en egen företagare kunde jag inte längre välja vilken kostym som, utan vände mig därför till Dressmann. Vilken kvalité och vilket pris! Jag är övertygad om att jag återvänder till Nova Lund där en ung kvinna fick mig att öppna ögonen för Dressmann!

Företag nära Dressmann, Nova Lund

Max Hamburgerrestauranger, Lund 2 Nova

Förhandlingsvägen 1, LUND

Läs mer om Max Hamburgerrestauranger, Lund 2 Nova

anna f

anna f tycker:

"de säger att de har sveriges godaste hamburgare - stämmer bra det. och lyxshaklen rekommenderas varmt! eller kallt :) rent, trevlig personal, gott! "

Kjell & Co Elektronik, Nova Lund

Läs mer om Kjell & Co Elektronik, Nova Lund

Lars M

Lars M tycker:

"Har *aldrig* haft problem med Kjell & Co, har det varit nåt problem med varan jag köpt har det lösts snabbt och smidigt utan suckande eller gnäll. "

Topshop Novalund

Läs mer om Topshop Novalund

Isabella P

Isabella P tycker:

"Otroligt trevlig personal, som ser ut som vandrande skyltdockor. BUtiken är fräsch med högt i tak, skön musik och hipp miljö. Skorna rekommenderas! B ... "

Gina Tricot AB, Gina Tricot Novalund

Läs mer om Gina Tricot AB, Gina Tricot Novalund

Johanna W

Johanna W tycker:

"För mycket kläder på för liten yta. Ofta stökigt och rörigt. Annars trevlig personal! "

0 bilder från Dressmann, Nova Lund

Taggar för Dressmann, Nova Lund