Dustin AB

3.6

26 omdömen om Dustin AB

PAULA M
Skrev om Dustin AB

jag beställde en tv. den var helt trasig. då fick jag en ny... nu har den gått sönder i gjen. det är en tv. dom vill att jag skickar in den. tidsmässigt. posten + reperation och helger = 3 veckor utan tv. då har jag betalat extra för det. du får inte prata med någon chef. men dom har en avdelning på dustin för klagomål. det säger en del om dustin.

Dan B
Skrev om Dustin AB

Inte billigast men snabba och det mesta finns på lager.

Pär O
Skrev om Dustin AB

Handlar inte så ofta hos Dustin längre men gjorde det ett tag sedan via företaget jag jobbade på. Alltid snabba leveranser och jag hade åtskilliga kontakter med deras kundtjänst och det fungerade väldigt smidigt. Som privatperson anser jag Dustin vara lite för dyra, som företagskund är dom klockrena, då gör det inget att det kostar lite mer när man vet att man får prylarna, ibland till och med samma dag som man beställer.

Anders K
Skrev om Dustin AB

Utbudet är bra och allting funkar bra så länge man inte behöver prata med någon, ändra en order, ändra betalningssätt eller på annat sätt interagera med dom. För då tar det stopp. Jag höll på med deras kundtjänst i över 6 veckor för att få löst ett riktigt enkelt ärende, en ren pappersformalitet. Efter 6 veckor och ett antal timmars tjatande så genomfördes mitt ärende och jag tror att jag hade mailkontakt med dom i minst 15 rundor innan detta.

Patrik B
Skrev om Dustin AB

VÄRLDENS SÄMSTA KUNDSERVICE. Det är helt sanslöst vad de behandlar sin kunder illa om man vill byta någon vara. Köper du fel kan du glömma att få byta det. Jag köpte en bildskärm som jag ville byta ut och de vägrar att ta tillbaka den på grund av en repa på foten (SOM VAR DÄR NÄR JAG FICK DEN). Repan är obefintlig och man behöver fasen förstorningsglas för att se den... Jag klagade inte men det får man äta upp nu då de vägrar ta tillbaka den. Kan faktiskt inte förstå hur det tänker med sina kunder..

Jonas L
Skrev om Dustin AB

Snabb och bra service. Aldrig några problem

Göran K
Skrev om Dustin AB

Beställde en mobil, fick bruksanvisning enbart på tyska. Enligt Allmänna Reklamationsnämndens praxis räknas det som ett köprättsligt fel att inte få en bruksanvisning på svenska eller i vissa fall på engelska. Dustin vägrade ändå rättelse. Dåligt.

Andy gillar detta
Daniel N
Skrev om Dustin AB

Tog nästan en vecka innan jag fick prylarna som jag beställde även om de fanns på lager o på den punkten är komplett helt suveräna! /D

Patrik B gillar detta
Lisa N
Skrev om Dustin AB

Beställde en kamera härifrån. Bra leveranstid, man känner sig trygg med dustin, dom levererar ju till företag också så då måste man vara bra. Jag litar fullt ut på dom :)

Fredrik L
Skrev om Dustin AB

Snabb och proffsig butik, med bra utbud. Inte de allra billigaste men är på andra sida pålitliga och varit i branchen sedan yngre stenåldern. Inga problem med returer heller

Johan G
Skrev om Dustin AB

Alltid snabba leveranser. Klockrena att ha å göra med. Returhanteringen är väl sådär när man måste vända sig till tillverkarna.

Jeppe A
Skrev om Dustin AB

Jag har handlat av Dustin i ca 10 år och alltid blivit nöjd. Snabba leveranser. Har råkat ut för två reklamationer av varor som gått sönder. Minneskort och tangentbord. Behövde inte returnera dem fick nya utskickade direkt.

Fredrik A
Skrev om Dustin AB

Köpte lite grejer förra helgen och det gick riktigt fort. Toppen tack! Blev kanon nu när jag fick upp dom!

Valle
Skrev om Dustin AB

säga vad man vill om dustin....men de är ledande på det de gör. både när det gäller service och priser. har använt dem i ungefär 6 år. har varit med om några sega reklamationer, men deras genomgående goda service väger snabbt upp. reco!

Torgrim O
Skrev om Dustin AB

Har handlat hos Dustin under många år. Varorna kommer snabbt, enkelt att beställa och har än så länge inte haft några som helst problem med dem.

Andy
Skrev om Dustin AB

SANNINGEN OM DUSTIN Jag ringde till DUSTIN för att beställa en dator med 11n nätverk och fick en dator levererad till mig som skulle ha detta enl. säljaren. Såklart var det inte en dator med 11n nätverk och jag fick en retursedel skickad till mig och beställde samtidigt, efter att ha letat upp en ny dator med 11n nätverk, en ny dator från DUSTIN. Än så länge allt väl men några dagar senare får jag tillbaka den datorn som jag skulle reklamera på DUSTIN där de menar att det är en repa på datorn som jag har returnerat....

Tobias B
Skrev om Dustin AB

Dustin vet vad kunderna går igång på. Igår beställde vi diverse hårdvara som minnen och en ny processor. Prylarna var restade och skulle i bästa fall dyka upp på fredag. Imorse kompletterade vi ordern med en till artikel. När jag kom tillbaka efter lunch stod prylarna på mitt skrivbord. Löjligt bra, snacka om att överträffa kundens förväntan.

Simon
Skrev om Dustin AB

Jag köpte en bildskärm. Lade in ordern klockan 14.00 och paketet kom samma dag klockan 17.00. Sjukt imponerad!

Kenneth L
Skrev om Dustin AB

Snabba leveranser. Raka puckar och inget strul. Kanonbra!

Patrik A
Skrev om Dustin AB

Mycket bra priser! Köpte en MacBook här. Mycket snabb leverans!

camilla a
Skrev om Dustin AB

vår senaste bärbara dator köpte vi från Dustin. Ringde till dom först och fick god vägledning till passande dator för mina behov. Snabb leverans och bra priser.

Josef K
Skrev om Dustin AB

Har bara goda erfarenheter av Dustin. Bra hemsida, stort utbud men framförallt väldigt väldigt snabba leveranser även fast inte varan finns i lager dröjer det sällan mer än 3 dagar innan man fått hem det.

Persson N
Skrev om Dustin AB

Riktigt bra produkter, dock svarar dom väldigt sällan i telefon.....

Christian B
Skrev om Dustin AB

Absolut en av de bästa onlineshopparna i Sverige! Kan inte minnas ett företag som har såpass snabba leveranser i någon bransch som just Dustin har. Kundservicen är utomordentlig - trevlig, träffsäker och kompetent. Man får helt enkelt något tillbaka för de extra kronorna man betalar till Dustin.

Emma K
Skrev om Dustin AB

Har bra erfarenhet av Dustin, köpt en del datortillbehör till min firma och allt har fungerat smärtfritt och snabbt. Fick dessutom hjälp av deras tekniska support i ett klassiskt SBS-ärende ;)

Torbjörn S
Skrev om Dustin AB

Har handlat många gånger genom jobbet, har fungerat mycket bra förutom en gång. Bra utbud och snabb leverans. Priserna är ok.