feedback company

Recos
Ring företaget
Dynamic Partners AB

Anläggarvägen 32-34 136 44 HANDEN

Dynamic Partners AB finns på Anläggarvägen 32-34 i HANDEN och är sökbara på bl.a. Bemanning och Personaluthyrning

www.dynamicpartners.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Dynamic Partners AB

Läs vad Recos användare tycker om Dynamic Partners AB

skrev om Dynamic Partners AB:
    Dynamic Partners AB hittar verkligen rätt personal till oss, ledningen kommer dessutom ut med vanilj hjärtan mellan varven vilket är rätt mysigt :)
    skrev om Dynamic Partners AB:
    Utnyttjar arbetskraft och bryr sig inte om sina arbetare. Ett företag som lever på att slänga ut sina arbetare och sätta in nytt okunnigt folk. Rekomenderas inte tro mig jag vet vad jag pratar om.
    skrev om Dynamic Partners AB:
    Strålande servicekänsla!!! Har aldrig stött på något bemanningsföretag som engagerar sig så mycket i både kunder och personal. Personalen är verligen enastående, de ställer upp oavsett tider och typ av arbete. En elogè också till ledningen för deras bemötande av oss som verkligen är en krävande kund.
    skrev om Dynamic Partners AB:
    Företaget har fått extremt bra referenser av kunder såsom Schenker logistics, DHL, Friska hus mm
    skrev om Dynamic Partners AB:
    Dynamic Partners har ytterst hög service anda när det gäller att vårda sina kunder och sin personal. Framför allt så har dom varit verksamma i nästan 10 år.

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Dynamic Partners AB