E.F.A.B. Inkassobolagen AB

3.0

8 omdömen om E.F.A.B. Inkassobolagen AB

Stefan L
Skrev om E.F.A.B. Inkassobolagen AB

Stor eloge till ett Inkassoföretag med bra service och snabbt handläggande. Vi har nyttjat EFABs tjänster nu i över 10år och är mer än nöjda. // Stefan Lindskog

Carlos F
Skrev om E.F.A.B. Inkassobolagen AB

Har fått den otroliga jälpen av inkassobolaget. Hade många obetalda fakturor som mina kunder struntat betala, men inkassobolaget såg till dem betala. Min bästa rekomendation till EFAB Inkasso

Eva R
Skrev om E.F.A.B. Inkassobolagen AB

Efab Snabbaste och bästa inkassobolaget ! Tack för att ni gjorde allt för mitt bolag . Jag hade nästan givit upp och trodde jag skulle få sätta mitt bolag i konkurs så räddade ni mig . Nu ska jag inte vänta så länge innan jag skickar in .att vara för snäll lönar sig inte utan bra rutiner och få ett bra kassa flöde . Inkassobolaget hjälpte mig ur krisen ! Ett stort tack till Efab ! Från Eva

Karl L
Skrev om E.F.A.B. Inkassobolagen AB

Jag känner en som jobbade för EFAB inkasso hon fick inte ut sin reseersättning eller telefonersättning för än Unionn ingrep! Självklart jobbar hon inte mer för EFAB men man blir förvånad. Nu fick jag redan på att det är flera som inte har fått sina pengar. Och dessutom har blivit behandlade på ett oförskämt sätt. ==== http://fattiga-riddare.se/forum/index.php?topic=2385.0

Lars N
Skrev om E.F.A.B. Inkassobolagen AB

Jag är av helt annan åsikt. Vi har fått jättebra service av EFAB. Personalen är alltid trevlig och hjälpsamma. Vi har även haft 2st tvister som drivits av deras jurist med mycket bra framgång. Att han inte är någon man småpratar med kan jag hålla med om, men han var väldigt driven och sakkunnig.

Tomas H
Skrev om E.F.A.B. Inkassobolagen AB

Jag kan inte heller rekommendera EFAB. De är svårt att få tag på dem per telefon. Man kan inte skicka e-post. När man har frågor får man skriva en brev eller faxa. Igår när jag ringde (eftersom jag inte hade fått något svar trots två brev) fick jag en rejäl avhyvling av deras jurist. Jag har aldrig varit med om något liknande. Deras tjänst bygger på att man ska förbetala kassoärenden (ingen årsavgift), men sedan tillkommer det ändå en massa kostnader. De skickar ut dåliga standardiserade brev och som kund har man väldig...

Sören A
Skrev om E.F.A.B. Inkassobolagen AB

Kan inte heller rekommendera EFAB. Ägaren är riktigt arrogant, otrevlig och har kort stubin. (ej advokat utan ägaren)

Parima K
Skrev om E.F.A.B. Inkassobolagen AB

Adeli Hudvård rekomenderar ej Efab inkassobolaget till andra företag. Företaget lovar mycket och inte kan uppfylla samt deras advokat har kort stubin och deras bemötande är under all kritik.Rekomenderas absolut inte.