Easyclean Stockholm

Easyclean Stockholm

Ring 070-431 58 48 www.easyclean.se

Easyclean Stockholm är den lilla städfirman som satsar på personlig service, kvalitet och nära kommunikation. Bland tjänsterna finns hemstädning, företagsstädning och fönsterputsning. Målet är att Du som kund ska vara nöjd med allt genom hela städprocessen, från utfört arbete till att fakturan kommer.

5 omdömen om Easyclean Stockholm

Anders Å
Skrev om Easyclean Stockholm

Robert/Easyclean är den bästa städtjänst jag utnyttjat. Robert är otroligt snabb, effektiv, lyhörd och noggrann. Hans servicemindedness är second to none! /Anders

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Helena T
Skrev om Easyclean Stockholm

Toppen! Anlitar Easyclean både på min firma och privat. Alltid lyhörd för vad jag som kund vill ha. Tryggt att det alltid är samma person som kommer.

Agneta W
Skrev om Easyclean Stockholm

Supernöjd med utfört arbete. Fönsterputsningen mycket bra trots krångligt placerade fönster. Dessutom hade jag beställt städning av badrummet och så skinande kakel har jag aldrig haft tidigare. Skönt att man kan få hjälp med den jobbiga städningen framöver, kommer definitivt att anlita Robert igen.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Helene-Ice A
Skrev om Easyclean Stockholm

Precis det jag efterfrågade! Ett skinande rent hem, blanka fönster & allt i din ordning när man själv inte har tiden. Detta är guld värt, hade inte gjort det bättre själv! Trevlig, personlig & trygg kille som tar reda på alla ens specifika önskemål ang städningen innan han börjar. Men vet att det som sagts levereras! Tack! Rekommenderas varmt.

Monica A
Skrev om Easyclean Stockholm

Superbra städfirma! Skönt att det är samma kille som kommer varje vecka och som vet hur vi vill ha det. Bra bemötande. Rekommenderas varmt! :)

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen