feedback company

Betyg
Recos
Checkins
08-120 011 22
Förfrågan är helt kostnadsfri och är ej bindande

Sveavägen 83 113 50 STOCKHOLM

easytryck.se

Modern och effektiv leverantör av trycksaker. Hos easytryck kan du beställa allt från give-aways till stora mässmontrar. Till skillnad från andra “tryckare” arbetar easyonline främst via sin webbshop vilket gör att många kostnader kan hållas nere vilket återspeglar sig på priserna på de produkter som säljs. Easytryck strävar hela tiden efter att hålla Sveriges absolut lägsta priser på samtliga produkter. Utan att tumma på kvaliteten så klart.

Mer funktioner

Vad tycker du om easytryck.se

Läs vad Recos användare tycker om easytryck.se

skrev om easytryck.se:
    Bra service och trevligt bemötande :)
    skrev om easytryck.se:
    Köpte två stycken rollups och mycket nöjd både med bemötande och leverans.
    skrev om easytryck.se:
    Bra kommunikation, prisvärda och bra produkter. Snabb leverans.
    skrev om easytryck.se:
    Jag är nöjd med produkterna och den hjälp jag fått av Easyonline
    skrev om easytryck.se:
    Jag har köpt några dubbelsidiga mässväggar (2,5 x 2,2m). Tydliga besked, bra pris, bra kvalitet, något lång leveranstid. (Det sista avhåller mig från att sätta fem klot)
    skrev om easytryck.se:
    Mycket bra bemötande och service. Jag köpte en mässvägg.
    skrev om easytryck.se:
    Enkelt att beställa och snabb leverans.
    skrev om easytryck.se:
    Köpt material till en mässa, en hel del saker som stor vepa etc. De är bra, trevliga och snabba! Tog bilder och skickade mms innan allt skickades hit. mycket bra!
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och proffsig service. Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Ett plus är också deras informativa och tydliga hemsida, där det finns bra designmallar att utgå ifrån. Kan varmt rekommendera dem!
    skrev om easytryck.se:
    Snabbt svar , Bra kvalitet på service och produkter.
    skrev om easytryck.se:
    Allt gick bra och de var proffsiga och hjälpte en nybörjare.
    skrev om easytryck.se:
    Köpt beachflaggor. Snabb respons vid frågor. Utmärkt kommunikation. Leveranstid som utlovats. Varorna perfekta. Bra kvalitet på både material och tryck.
    skrev om easytryck.se:
    Vi har köpt en roll-up, gick alldeles utmärkt! Sen har vi köpt tygkassar men de blev tyvärr "bortglömda" och ordern inte lagd men vi blir kompenserade och har fått ett väldigt bra bemötande av Maximilian! Vi hoppas få dem på fredag och att de är som vi förväntar oss!
    skrev om easytryck.se:
    helt ok och fick svar på de frågor som jag hade
    skrev om easytryck.se:
    Alldeles utmärkt service, bra bemötande och hög kvalitet i både service och utförande

easytryck.se svarar Andreas S:

Tack så mycket för de fina orden och höga betyg Andreas. Uppskattas verkligen av oss!

skrev om easytryck.se:
    Tycker easytryck gjorde ett bra jobb med vår beställning. Men den den första personen vi pratade med var mer tillmötesgående och redo på att lösa och slutföra en tidspressad beställning vilket vi uppskattar. Vad vi uppskattade mindre var att andra personen vi pratade med behövdes näst intill övertalas för att förstå att vi redan hade blivit lovade en lösning, men så här i efterhand är vi glada över att ni höll er till överenskommelsen som vi hade från början men en av era medarbetare och vi fick vår vara i tid. Tack! Bra jobbat, det uppskattar vi. Sedan ska ni ha ett plus för att ni har bra priser som inte är för höga på era varor, fortsätt med det för det uppskattar vi som kunder.

easytryck.se svarar Anna S:

Hej Anna,

Tack för din respons. Ledsen att höra att det krånglade mellan oss - det ska ju inte hända och är något vi får titta på för att se vad som hände!

Vi är glada att höra att ni är nöjda med slutresultatet och priset, och hoppas vi får se er som kunder snart igen.

Ha det gott!

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande på telefon när jag beställde trottoarpratare. Snabbleverans.

easytryck.se svarar Lina H:

Tack för den fina responsen och höga betyget Lina! Det värmer

skrev om easytryck.se:
    Vi beställde ordensband med två olika tryck. De var väldigt hjälpsamma med flera korr fram och tillbaka innan vi beställde. Ett tips är att bara ha en bild under produkten - nu får man uppfattningen om att man ska välja en av färgerna innan man lägger i kundvagnen.

easytryck.se svarar Charlotte Z:

Det är skönt att höra att ni är nöjda! =)

Med banden vill vi mest bara visa lite olika alternativ, men du har rätt att det ser ut som att man ska välja färg, så vi tackar för tipset, och ska försöka att byta ut bilderna helt.

skrev om easytryck.se:
    Serviceminded, håller avtalat tid, god kvalitet på produkten till en förmånlig pris.

easytryck.se svarar Hilde Elise H:

Hej Hilde, Roliga att höra att du är nöjd med både slutprodukt och vägen dit! Nu vet du vart vi finns och vi hoppas att höra av dig igen nästa gång vi kan stå till tjänst! :)

Ha en fortsatt trevlig tisdag

skrev om easytryck.se:
    Snabbt och rätt och billigt. Rekommenderas.

easytryck.se svarar Johan T:

Vi tackar och bockar =)

skrev om easytryck.se:
    fick ett bra bemötande och snabb service. inga konstigheter, levererade inom deadline med förväntad kvalité.

easytryck.se svarar Mats V:

Då är det som det ska va! Tack för din fina feedback :)

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande. Bra upplevelse.

easytryck.se svarar Peter G:

Och vi tycker du är bra som skriver så snällt om oss. Det tackar vi för Peter

skrev om easytryck.se:
    Fick snabb service och kundfokus!

easytryck.se svarar Sylvie F:

Tack Sylvie, vad bra att ni är nöjda!

skrev om easytryck.se:
    Vi beställde rollups som vi haft lite problem med, men fått väldigt bra bemötande av er kundtjänst.

easytryck.se svarar Gustaf L:

Tack för att du tog dig tid och skrev så snällt om oss! tråkigt att det krånglade med rollupsen, men det är minst lika viktigt för oss som för dig att du blir nöjd så vår kundtjänst försöker alltid göra sitt bästa =) Hoppas att få se dig som kund snart igen!

skrev om easytryck.se:
    Grymt bra service, samt trevlig personal! Kommer definitivt vända mig hit igen när jag behöver inhandla liknande produkter!

easytryck.se svarar Sonny J:

Tack för dina fina ord! Det glädjer oss =)

välkommen tillbaka

skrev om easytryck.se:
    Snabb service, bra slutresultat!

easytryck.se svarar Ola Ö:

Tack Ola, vad roligt att du är nöjd med oss

skrev om easytryck.se:
    Bra och serviceinriktade. Enkla att ha att göra med. Prisvärda.

easytryck.se svarar Annika S:

Tack för trevlig feedback Annika. Ha en fortsatt bra vecka

MVH Easytryck

skrev om easytryck.se:
    Proffsig hjälp och snabb leverans.

easytryck.se svarar Christine E:

underbart att du känner så Christine! :) Välkommen tillbaka nästa gång du behöver vår hjälp

skrev om easytryck.se:
    Service minded, snabb och enkel kontakt. Rekommenderar varmt!

easytryck.se svarar Emma L:

Tack så mycket för den rekommendationen Emma, gör oss nöjda att höra att du var nöjd =)

skrev om easytryck.se:
    Snabb återkoppling och leverans vid beställning av magnetdekaler

easytryck.se svarar Sara B:

Tack så mycket Sara!

skrev om easytryck.se:
    Bra professionellt bemötande där Easytryck även lyckades bemöta våra särskilda krav på ytterst snabb leverans. Själva slutprodukten var också mycket bra, vi är mycket nöjda.

easytryck.se svarar Anne A:

Hej Anne, Glädjande att läsa en så fin rekommendation. Tack så mycket och vi ser fram emot att höra av er nästa gång ni behöver vår hjälp!

skrev om easytryck.se:
    Överskådlig hemsida, snabb konfirmering att de fått min beställning och kontrollerat mitt original som skulle tryckas. Snabb leveranstid och blev kontaktad både på tel och mail att jag kunde komma och hämta min produkt (roll-up). Nöjd med produkten också.

easytryck.se svarar Maths N:

Härligt att höra att du är nöjd Maths och snart blir våran hemsida ännu bättre med mer produkter. Tack så mycket för den underbara rekommendationen, och välkommen åter!

skrev om easytryck.se:
    Snabba och lätta att ha att göra med

easytryck.se svarar Kristoffer R:

Tack för dina varma ord Kristoffer!

skrev om easytryck.se:
    Mycket snabb service, prisvärt och är nöjd med min vara. Dock lite långsam leverans efter att de skickats.

easytryck.se svarar Suvi T:

Hej Suvi, Tack för din toppen-feedback, gör oss alltid glada att läsa så fina ord! Du vet väl att du kan beställa express nästa gång om du önskar att få varorna snabbare? =)

skrev om easytryck.se:
    Högkvalitativa tryck levererade inom ramen för leveranstiden. Bra!

easytryck.se svarar Emil H:

Tack så mycket Emil :) Snällt skrivet av dig. Vi <3 hög kvalitet, på allt från produkter till hemsida till leverans

Trevlig helg

skrev om easytryck.se:
    Bra service. Snabb leverans. Bra varor.

easytryck.se svarar Tina V:

Tack så mycket för den förträffliga rekommendationen. Betyder mycket för oss :)

skrev om easytryck.se:
    Första leveransen var riktigt dålig. När jag sa till så fick jag en ny leverans och den var jättebra. Dock blir det endast en trea trots det. Det borde ha varit jättebra från början.

easytryck.se svarar Julie G:

Det håller vi med om att det borde, så vi kan bara beklaga! Men tack för rekommendationen och välkommen åter (så vi kan bevisa hur bra vi annars är på första leveransen) :)

Trevlig helg Julie

skrev om easytryck.se:
    Toppenbra! Fick personlig kontakt med en säljare som följde med hela vägen. Köpte ett gäng nyckelband som jag är väldigt nöjd med. Fick ett väldigt positivt intryck och de var måna om mig som kund.

easytryck.se svarar Emilia G:

Vad glada vi blir att du är nöjd med din beställning! Tack så mycket att du dessutom väljer att dela det med andra, betyder mycket för oss :)

Ha en trevlig helg Emilia!

skrev om easytryck.se:
    Bra och snabbt och kul till rätt pris...

easytryck.se svarar Michael S:

en suverän rekommendation! Tack Michael =)

skrev om easytryck.se:
    Köpte sju roll-ups. Bra personligt bemötande. Något dyra, särskilt fraktavgifterna. Men annars helt OK. Smidiga att ha och göra md.

easytryck.se svarar Kim L:

Hej Kim,

Tack för din excellenta feedback :) Vi ogillar också höga priser, och strävar alltid efter att hålla de lägsta priserna på marknaden! Dessvärre måste vi dock lägga på lite när leveransen sker express då det medför extrakostnader för oss. Det suger, vi vet!

skrev om easytryck.se:
    Smidig beställning, snabb hantering.

easytryck.se svarar Ingrid O:

Tack för snälla ord Ingrid! Gör oss alltid lika glada när vi hör av våra nöjda kunder :)

skrev om easytryck.se:
    Fick ett väldigt bra bemötande på både mail o tele

easytryck.se svarar Roger L:

Tackar och bockar Roger! Dina ord glädjer oss!

Trevlig helg!

skrev om easytryck.se:
    Snabb service, och ett mkt bra resultat! Beställde cykelsadelskydd med tryck.

easytryck.se svarar Hanna A:

Härligt att du är så nöjd Hanna, och tack för ditt höga betyg. Vi hoppas på att se dig igen - nästa gång du behöver något tryckt.

Ha en trevlig helg

skrev om easytryck.se:
    Allt var till full belåtenhet med leverans, kvalité.

easytryck.se svarar Håkan W:

Tack så mycket Håkan, gott att höra!

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande. Snabbt och smidigt. Prisvärt.

easytryck.se svarar Hanna V:

Tack så mycket Hanna, positiva kommentarer om vår service är något vi verkligen uppskattar =)

skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb service. Beställer gärna därifrån igen! :)

easytryck.se svarar Fanny A:

Tack Fanny, vad glada vi blir :) Du är alltid varmt välkommen tillbaka

Trevlig helg

skrev om easytryck.se:
    Vilken service!! Helt suveräna!!!

easytryck.se svarar Elisabeth W:

vilken sagolik feedback! Tack så hemskt mycket Elisabeth, det förgyllde vår dag

Ha en fortsatt bra fredag

skrev om easytryck.se:
    mycket bra bemötande men färgen på trycket var inte vad jag förväntade mig. Men det kan ha varit mitt fel :-)

easytryck.se svarar Caroline W:

Tråkigt att det inte blev som du tänkt dig... Ibland blir färgen på ett tryck inte riktigt densamma som på en dator, då olika färger visas olika från skärm till skärm. Därför använder vi en färgskala som vi omvandlar alla våra färger till, så man vet exakt hur färgen kommer se ut. Detta brukar vi meddela våra kunder om innan och skicka ut en prototyp om... Nu var detta ett tag sedan, men nästa gång är du välkommen att kontakta oss om du inte är 100% nöjd. För vi vill bara ha 100% nöjda kunder! :)

Tack för det höga betyget Caroline, och varmt välkommen tillbaka

skrev om easytryck.se:
    Snabb och proffsig service. Bra feedback och snabb leverans. Allt mötte mina förväntningar.

easytryck.se svarar Cecilia G:

Härligt att höra att du är nöjd cecilia. Tack för det höga betyget, det värmer

skrev om easytryck.se:
    Mycket nöjd med produkten, Snabbt och enkelt att beställa. Bra och trevlig personlig service. Rekommenderas.

easytryck.se svarar Jörgen M:

Tack så mycket Jörgen! Gör oss glada att höra :)

skrev om easytryck.se:
    Bra respons och återkoppling!
    skrev om easytryck.se:
    Beställde ett eventtält av easytryck.se Det var dåligt med tid till jag behövde det men killen jag pratade med lovade att det inte var några problem och det var det inte heller. Allt kom i utlovad tid och jag är otroligt nöjd med mitt tält. Snyggt och bra tryckt och bra kvalitet på tältet!
    skrev om easytryck.se:
    Jag kan definitivt rekommendera tjänsten till andra.
    skrev om easytryck.se:
    Mycket trevlig säljare och otroligt snabb service.
    skrev om easytryck.se:
    Det var enkelt att beställa och det var snabb leverans
    skrev om easytryck.se:
    Seriösa, duktiga och oerhört serviceminded och tillmötesgående!
    skrev om easytryck.se:
    Servicen är ok ,men vad gäller leveranser så bör man se över vilka avtal man har med transportbolag... Bor man t.ex i norra delen av landet skall man inte anlita DHL. eftersom de bara har ett fåtal utkörningar under veckan.För vår del stod våran sändning i Luleå i flera dagar... det har gått fyra dagar sen sändningen anlände till Luleå och vi har ännu inte fått den...
    skrev om easytryck.se:
    Jättebra så länge du har koll på vad du vill ha!! Snabba jobb kostar mycket extra i frakt.
    skrev om easytryck.se:
    Snabb leverans, bra tryck och enkelt att designa på hemsidan.
    skrev om easytryck.se:
    Väldigt trevligt bemötande, hjälpsamma, snabb kommunikation och snabb produktion samt bra produkt!
    skrev om easytryck.se:
    Jättebra service. De svarar snabbt på mail , är väldigt hjälpsamma och slutprodukten blev precis som vi ville ha det! Kan varmt rekommendera detta företag!
    skrev om easytryck.se:
    De gånger vi har beställt material har det alltid varit mycket fint resultat. Vi har alltid fått ett bra bemötande av trevlig personal både på mail och telefon och produkterna har funnits och dykt upp precis som vi beställt dem även med kort varsel. Kan inte bli bättre! Keep up the good work!
    skrev om easytryck.se:
    En tryckt detalj var skadad när vi fick den, mailade ett foto på skadan och får en ny. Bra service!
    skrev om easytryck.se:
    Snabbt och smidigt! Bra respons vid frågor och helt klart ett företag som vi kommer använda idag.
    Makalös bra service, med snabba svar och hjälpsam personal! En solklar 5/5
    skrev om easytryck.se:
    Dyrt med snabbjobb, vilket inte egentligen tas betalt för utanför Stockholm
    skrev om easytryck.se:
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande. Produkt som sedan köptes var till full belåtenhet.
    skrev om easytryck.se:
    Snabbt o smidigt, bra kvalité och allt stämde med mina förväntningar! Anna
    skrev om easytryck.se:
    Enkel guide med tydlig info kring uppladdning/filformat. Snabb service & leverans. Enkelt att få kontakt. Lite minus på att man bara fakturerar företag med kreditvärdighet..
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och bra service. Leveransen är dyr men snabb.
    skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb service utan krångel när jag behövde nyckelband med vår logga på.

Vi är nöjda med både leverans och produkt

skrev om easytryck.se:
    Bemötandet var både trevligt och professionellt. Köpte två beachflaggor som matchade våra förväntningar.
    Roll up Expo Plus 150x200cm, ( utan tryck) Silver
    skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande. Snabb service. Fick hjälp med layout som egentligen inte ingick i priset. Roll-upen verkar vara av helt ok kvalitet, trots att vi valde den billigaste varianten. Bra väska till.

Kommer definitivt att återkomma!
    skrev om easytryck.se:
    Easytryck leverererar storformat som vepor och banderoller i bra kvalitet och till humana priser. Snabba leveranstider gör känslan av service ännu högre. Personalen är noggranna och återkopplar snabbt om något behöver förändras gällande tryckoriginal och liknande.
    skrev om easytryck.se:
    Väldigt bra och snabb service. Allt fortlöpte utan problem och varorna levererades i tid.
    skrev om easytryck.se:
    Jag är mycket nöjd med easytryck. Snabba leveranser och mycket bra service. Toppbetyg!
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och bra leverans med utmärkt service
    skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande, leverans i utsatt tid utan problem.
    skrev om easytryck.se:
    Trevligt och proffsigt bemötande. Trycket motsvarade mina förväntningar
    skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb service, trevligt bemötande!
    skrev om easytryck.se:
    Mycket bra och snabb service. Bra och billig produkt.
    skrev om easytryck.se:
    Superbra service och bra bemötande. Dessutom goda instruktioner för hur man skulle leverera originalen. Återkommer gärna med fler ordrar!
    skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande och bra service!
    skrev om easytryck.se:
    Bra, snabbt och bra service.Bra kvalitet och trevliga när man ringer!
    skrev om easytryck.se:
    första gången vi använt dem allt fungerade bra med ett bra resultat kan absolut rekomendera dem
    skrev om easytryck.se:
    bra bemötande och snabb respons. några av de produkter jag köpte blev inte så bra som jag trott. det jag tyckte blev sämst var en affisch med bilder som en fotograf tagit. blev för mycket grön färg. har dock inte klagat...
    skrev om easytryck.se:
    Snabb leverans. Produkten skiljde sig aningen från vad vi trodde vi skulle få men det fungerade bra ändå. Överlag väldigt nöjd.
    skrev om easytryck.se:
    Bra, snabb leverans. Nöjd med bemötandet. Bra resultat på slutprodukt.
    skrev om easytryck.se:
    Trevlig säljare, snabbleverans och lätt att får kostnaderna klar för sig. Däremot ramlar små plastbitar bort på Roll up:sen vid första användningen.
    skrev om easytryck.se:
    Snabbt och excellent service! Rekommenderas!
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och bra service. Vi kommer att anlita dem igen.
    skrev om easytryck.se:
    Jag var nöjd med deras kundtjänst och produkter.

easytryck.se svarar Kristin W:

Gott att höra att ni är nöjda, det gör oss nöjda. Välkommen åter =)

skrev om easytryck.se:
    Jag kan varmt rekommendera Easyonline för hjälp med tryck på diverse produkter. Har tagit hjälp av dem flera gånger och alltid fått väldigt bra service från Rickard med kollegor. De har legat bättre till prismässigt än de konkurrenter jag tittat på och levererar bra produkter. Vi kommer fortsätta använda dem framöver! Toppbetyg!

easytryck.se svarar Malin:

Tack så mycket för den fina rekommendationen och toppbetyget Malin! Gör oss väldigt glada att höra att ni är nöjda och vi ser fram emot fler beställningar från er. =)

skrev om easytryck.se:
    På er webbsida står det att ni skickar ett gratis prov på präglat visitkort samma dag. Har mailat och påminnt er i över en månad men ni säger hela tiden att produktionen är försenad. Borde gå att fixa fram detta snabbare?!

Har svårt att bedömma er förutom att ni har nongalant service....

easytryck.se svarar Freddie K:

Hej Freddie,

Det var tråkigt att läsa. Det har tyvärr varit strul med maskinen som präglar korten och vi har behövt kalla in tekniker från maskintillverkaren. Problemet ska enligt honom snart kunna vara löst, vi väntar bara på leverans av reservdelar. Det jag kan göra för att kompensera den tid du fått vänta är att ge dig en extra bra deal på din beställning. Kontakta mig så ser vi till att lösa detta på bästa sätt.

Mvh, Rickard Sandberg.

skrev om easytryck.se:
    Bra service, trevlig bemötande, snabba svar. Fick hjälp med layout trots att det inte ingick i priset. Roll-upen är bättre än förväntat, jag valde den enklaste och billigaste. Leveransen skedde inom förväntad tid. Jag fick mycket för pengarna m a o! Jag kommer att beställa fler grejer och kan absolut rekommendera er! (Bra idé med Barncancerfonden!)
    skrev om easytryck.se:
    Supertrevliga och serviceminded! Snabb hjälp och tillmötesgående.
    skrev om easytryck.se:
    Tillmötesgående och serviceminded. Ger förslag på lösningar och har snabba leveranser. Utmärkt!
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och bra service. Trevlig och hjälpsam personal. SUPERBRA! Kan rekommenderas. Vi kommer använda Easyonline fler gånger.

Pierre Jonsson Investliving Scandinavia AB
    skrev om easytryck.se:
    Riktigt bra service och snabb leverans! Mycket nöjd!
    skrev om easytryck.se:
    Köpte en roll-up, dålig matchning av färger samt väldigt matt tryck som inte levde upp till vår förväntan.

easytryck.se svarar Jonas S:

Vad tråkigt att du inte är nöjd Jonas. När det gäller färgmatchning hade ert tryckoriginal olika färginställningar på de olika objekten. Sådant är tyvärr svårt för oss att dels upptäcka och dels veta om det är medvetet eller ej.

Vi vill dock så klart att ni ska vara helt nöjda med de produkter som beställs från oss. Hör av dig till mig med nytt tryckoriginal så ser jag till att ni får en bra deal på ny duk till er rollup.

/Rickard Sandberg

skrev om easytryck.se:
    Bra service, snabba svar, bra produkter
    skrev om easytryck.se:
    Bra bemött och fick mycket hjälp Nöjda med det färdiga resultatet Snabb leverans :-)
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och god service tycker jag.
    skrev om easytryck.se:
    It's very good organized company, with very high level products for good price! Communication with customer is good, and friendly workers always help you to be sure you will receive product you need!
    skrev om easytryck.se:
    Helt perfekt - enkelt och prisvärt
    - Jättebra - Bra - Bra - Bra - Toppen
    skrev om easytryck.se:
    Snabb återkoppling efter att jag gjorde en order. Tog 1 vecka sen hade jag min rollup i handen. Resultatet blev klart över min förväntan. Tack ska ni ha Lars
    skrev om easytryck.se:
    Informativ webbsida, svarade snabbt och korrekt på telefon. Bara plus med andra ord. Jag tycker att produkten mötte förväntningarna bra, rejäl, motsvarande vad jag beställde.
    skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb service/leverans. Vi fick det vi beställde, varken mer eller mindre. Precis så kontakt med företag borde fungera. Dock är det tyvärr långt ifrån alltid på det viset.
    skrev om easytryck.se:
    Suverän service, bra värde för pengarna.
    skrev om easytryck.se:
    Jättetrevligt bemötande, serviceinriktade och samarbetsvilliga! Rekommenderar varmt.
    skrev om easytryck.se:
    Mycket bra och snabb service och leverans av stor tygvepa till bra kvalitet och pris. Vi är mycket nöjda.
    skrev om easytryck.se:
    Mycket bra bemötande snabba svar och snabb leverans. Bra kvalité på varorna och personal som är måna om att kunden blir nöjd.
    skrev om easytryck.se:
    Bra produkter, bra utbud och servicen var bra. Mycket nöjd!
    skrev om easytryck.se:
    Bemötandet var trevligt. Stämningen var bra. Jag fick bra service. Mina problem med orginalet löstes på ett bra sätt och kostaden kunde hållas nere. Jag blev mycket nöjd över resultatet och kommer att återkomma nästa gång jag behöver en roll up. Jag har redan rekommenderat ert företag för denna produkt. Med vänlig hälsning Charlotte Assarsson
    skrev om easytryck.se:
    Bra service och ett fint resultat. Smidigt!
    skrev om easytryck.se:
    Allt fungerade bra och smidigt. Väldigt trevlig, kunnig och hjälpsam personal som gav det lilla extra .
    skrev om easytryck.se:
    Jag fick ett väldigt trevligt bemötande och professionell och snabb hjälp. Leveransen gick mycket snabbare än väntat. Det var en positiv och prisvärd upplevelse!
    skrev om easytryck.se:
    Mycket snabba och kunniga. Dessutom trevliga i sitt bemötande.
    skrev om easytryck.se:
    Beställt från Easyonline.se två gånger. Trevligt bemötande, bra service, bra kvalitet och snabb leverans. Kan inte bli bättre. // Med vänlig hälsning, Farid
    skrev om easytryck.se:
    Vår första beställning låg en smula nära datumet när vi behövde leveransen. Efter bokad leverans - insåg Easy, inte vi - att vi inte skulle hinna få leveransen i tid. Så de ringde upp och påpekade detta samt erbjöd sig att stå för direktleverans till oss - fast det var vårt fel. Fantastisk kundservice - och trots att det var vår första och en relativt blygsam beställning.

Vänligen, Hanna-Karin Grensman VD, Grensman & Grensmans AB
  • Status: 1645
    skrev om easytryck.se:
    Kan varmt rekommendera easyonline.se, trots våra förhållandevis få och små ordrar har vi fått snabb och bra hjälp med vissa leveransproblem. Felet låg dessutom hos oss eller möjligtvis DHL men easyonline löste snabbt problemen ändå!
    Cajsa J gillar detta.
    skrev om easytryck.se:
    Levererade inom utlovad tid och produkten har hållit den kvalité som utlovas, varken mer eller mindre. Skulle troligen beställa från dem även nästa gång.
    Snabbt och Proffsigt Upplevde mer än jag förväntade mig. Bra & Hög

Mycket för pengarna. Smidigt att beställa , bra och snabb respons! rekommenderas starkt.
    skrev om easytryck.se:
    easyonline.se har alltid leverera våra beställningar som utlovat med en kvalité bättre än väntat. Kundservice är också bra, hjälpsam och ett extra plus för att man får en personlig bekräftelse om det material man har laddat upp är ok eller behöver justeras.
    skrev om easytryck.se:
    - kanon, kan inte bli bättre - mycket bättre än vad vi trodde - Jättebra, vi upptäckte att vi behövde hjälp att redigera vår logo. Detta var inga problem. - bra - Supernöjd med bemötandet vi fick samt hjälpen vi fick vid vår beställning
    skrev om easytryck.se:
    Mycket bra och tilmötesgående av alla önskningar. Snabb leverans och till bra pris.

easytryck.se svarar Thorsten L:

Tack så mycket Torsten! Det värmer =)

skrev om easytryck.se:
    Överraskande snabb respons efter att beställningen är gjord. Fick även besked om att inskickat original såg bra ut och lämpade sig för tryck, vilket jag inte förväntat mig. Snabbare leverans än utlovat, mycket positivt. Helt klart mycket prisvärt.

easytryck.se svarar Mattias D:

Hej Mattias,

Tack för jättefin respons på vår service och produkter.

Snabbt ska det gå =) Återkoppling ang. tryckoriginalens kvalitet gör vi alltid, oavsett produkt.

skrev om easytryck.se:
    Är nöjd med den hjälp jag behövde eftersom jag själv inte lyckades bygga upp min förväntade utseende på strandflaggan så var jag tvungen att ringa upp företaget om få hjälp med att fixa till att flaggan blev som jag ville ha den. Blev bra bemött och jag fick den service jag behövde. Har ingen erfarenhet och uppfattning om vad priset i slutändan blev om man skulle ha jämfört det med annat företag. Uppfattar nog att det kändes rätt pris för vad vi fick oss tillhanda. Fick en liten tankeställare när jag sedan 2-3 veckor senare när vi hade betalat och erhållit flaggorna så fick man ett antal erbjudande om rea på dessa flaggor av andra företag. Men i det stora hela är jag nöjd med bemötande, service och leverans och med flaggorna. Med vänlig hälsning Marie NL

easytryck.se svarar Marie Nilsson L:

Hej Marie,

Tack för fin respons på vår service!

Gällande rea-erbjudanden från andra leverantörer har jag svårt att kunna ge någon respons då jag inte sett dem själv. Däremot kan jag garantera att ni inte betalat "för mycket" för era flaggor då vi är en riktigt prispressande aktör på marknaden.

Mvh, Rickard Sandberg

skrev om easytryck.se:
    Jättefint bemötande, trevlig kontakt och hög servicenivå.

easytryck.se svarar Jennie S:

Tack Jennie för dina fina ord!

skrev om easytryck.se:
    Jag blev trevligt bemött och fick en produkt levererad precis så som jag beställt den. Som förväntat, och jag är mycket nöjd.

easytryck.se svarar Roger S:

Tack Roger för fin kritik. Vi är glada att du är så nöjd. Ha en riktigt trevlig helg!

skrev om easytryck.se:
    Ni svarade aldrig på mitt mail, så jag har svårt att bedöma er förutom att ni ahr en dålig service.

easytryck.se svarar Alexander A:

Hej Alexander,

Jag är hemskt ledsen för att du inte fått svar. Har nu letat i vårt mailkonto men hittar inget mail alls från dig.

Ett par frågor för att kunna felsöka detta bättre: 1. När skickade du mailet? 2. Kan det vara så att du skickade till "info@easyrollup.se" istället för "info@easyrollups.se"? (Det har hänt någon gång förr.)

Slutligen, ring eller maila oss gärna igen så ser vi till att hjälpa dig på bästa och snabbaste sätt.

Mvh, Rickard Sandberg

skrev om easytryck.se:
    Jag är förstås mkt nöjd med både bemötande och upplevd förväntan. Jag är också väldigt nöjd med resultatet dvs varan som levererades. Sammanfattningsvis känner jag väldigt stor tillfredsställelse i helehetsbemötandet och leveransen.

easytryck.se svarar Per W:

Hej Per,

Tack så mycket för en fin rekommendation =)

Önskar dig en riktigt trevlig helg!

skrev om easytryck.se:
    Väldigt kunniga personal, snabba på att svara på mejl och väldigt hjälpsamma :) .

easytryck.se svarar Mohsen G:

Vi tackar så mycket Mohsen! =)

skrev om easytryck.se:
    Väldigt trevligt bemötande av hjälpsam personal vid beställning. Trycket för den roll-up vi beställde blev mycket bra, endast ett litet skönhetsfel i kanten av bilden. Snabb leverans! Rekommenderas!

easytryck.se svarar Peter B:

Hej Peter,

Tack så mycket för fin kritik.

Ang. skönhetsfelet: Maila gärna in en bild på detta till oss om du har möjlighet så vi kan se vad som blivit galet. Självklart byter vi ut bildvåden om ni önskar det. Skönhetsfel ska inte finnas på de produkter vi levererar.

skrev om easytryck.se:
    Jättetrevlig och hjälpsam personal! Verkligen personlig och snabb service, bästa företaget jag varit i kontakt med.

easytryck.se svarar Frida S:

Tack Frida för en helt underbar rekommendation. Det värmer gott! =)

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande. Tillmötesgående. Snabb återkoppling. Över förväntan. Bra! Kvaliteten kunde ha varit bättre. Beställde tygkassar, många hade trådar som gått upp, var smutsiga etc. Bra!

easytryck.se svarar gabriella L:

Hej Gabriella,

Tack för jättefin kritik ang. vår service. Ang. trådar + smuts på vissa av kassarna: Det ska det absolut inte vara. Återkom gärna till oss med hur många påsar som hade detta problem så tillverkar vi självklart nya eller krediterar värdet av de felaktiga.

/Rickard Sandberg

skrev om easytryck.se:
    Snabbt, billigt och proffsigt. Vi har hittat vår leverantör. Tack!

easytryck.se svarar Stefan L:

Hej Stefan,

Roligt att läsa, vi ser fram emot fler beställningar från er. =)

skrev om easytryck.se:
    Hjälpsamma, snabba, allt man kan önska sig som kund. Dessutom prisvärda.

jitea software ab //Helena Wallsby

easytryck.se svarar Helena W:

Tack så mycket Helena, jättekul att ni är så nöjda!

"Självklart fick vi en ursnygg roll-up. :)"
    09-26 15:18
    skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande, bra roll-up och snabb leverans!

easytryck.se svarar Fredrik J:

Tack Fredrik, vad roligt att ni är nöjda med oss!

skrev om easytryck.se:
    Kunde inte begära mer. Snabb och proffsig service. De kollade underlaget innan det gick till print osv. Kommer definitivt handla av Easyrollups igen!

easytryck.se svarar Jonas O:

Hej Jonas,

Vad roligt att du är så nöjd! Det stämmer att vi kollar igenom alla original innan de går till print för att se om det finns några uppenbara fel eller problem.

Vi ser fram emot fler beställningar från er!

skrev om easytryck.se:
    Vi på Stångå Hotell rekommenderar detta företag varmt, det gick snabbt och det blev bra! SUPER!

easytryck.se svarar Fredrik H:

Tack Fredrik för jättefin respons! =)

skrev om easytryck.se:
    Bra service och bemötande och relativt snabb process i relation till priset. Kvaliteten höll samma mått.

easytryck.se svarar Helena C:

Tack Helena! Det gör oss glada att du tycker hela processen med er beställning fungerat bra.

skrev om easytryck.se:
    Perfa! Uppfyllde åttagande enligt ö.k. Bra, snabb feedback. Känner att vi fick mycket för pengarna. Mycket bra.

easytryck.se svarar Erna B:

Hej Erna,

Roligt att ni är så nöjda! Vi har som målsättning att alltid leverera de mest prisvärda produkterna på marknaden =)

skrev om easytryck.se:
    Jag fick ett toppenbemötande av Marcus som hjälpte mig alldeles utmärkt. Produkten levde upp till våra förväntningar och vi kunde inte vara mer nöjda.

easytryck.se svarar Elisabeth A:

Hej Elisabeth,

Tack för riktigt trevlig läsning. Jättekul att ni är så nöjda med både service och produkt.

/Markus

skrev om easytryck.se:
    Enkel, Snabb och bra leverans!

easytryck.se svarar Mats L:

Tack så mycket för en trevlig rekommendation Mats!

skrev om easytryck.se:
    Helt igenom proffsigt bemötande.

easytryck.se svarar Kenneth S:

Roligt att läsa! Tack så mycket Kenneth.

skrev om easytryck.se:
    snabb service, proffsigt utförande!

easytryck.se svarar Hanna S:

Tack för en fin rekommendation Hanna!

skrev om easytryck.se:
    Perfekt kundservice. Snabb service och kunnig personal. Jättenöjd med resultatet.

easytryck.se svarar Mattias G:

Tack Mattias! Vad roligt att du är så nöjd med vår service. Det tycker vi om att få höra =)

skrev om easytryck.se:
    -bra på alla sätt, snabb leverans

easytryck.se svarar Åsa R:

Tack Åsa, jättekul att du tycker alla delar fungerar bra. =)

• Status: 2
    skrev om easytryck.se:
    Vi beställde en 7*5 meter vepa med ett riktigt stor logotyp. Vepan skulle täcka en vägg på en mässa och vi ville kunna återanvända den. Vepan blir jättebra! Den var svart och det något dyrare materialet såg inte plastigt och trist ut, utan vi fick en absolut svart vägg med lyxig känsla. Logotypen var i vitt och den var 2 meter bred och 1 meter hög. Det svarta syntes inte igenom det svarta trycket, utan återigen så var resultatet super. Och måtten på vepan stämde på pricken, exakt 7*5 meter! Att sätta upp vepan var oväntat enkelt. De medföljande självhäftande kardborrbanden satte jag upp på 5 minuter, och efter ytterligare 5 minuter var vepan på plats, och även det fixade jag själv. Säljaren jag var i kontakt med hade riktigt trevligt bemötande, trots att vi ändrade design 3 ggr pga att jag och kollegan velade. Vår alternativa lösning hade varit att måla väggen och att sätta upp en vinyl. Det hade kostat lika mycket, blivit fulare och inte varit återanvänbart. Flera andra utställare frågade var vi fixat vepan. Vi kan varmt rekommendera Easyrollup /Katarina Karlsson på Selected Stockholm AB

easytryck.se svarar Katarina K:

Hej Katarina,

Tack för en extremt utförlig rekommendation. Det uppskattas varmt! Vi är jätteglada att ni är så nöjda med service samt produkter.

skrev om easytryck.se:
    Jättenöjd med service och priser. Jag fick min banderoll på bara ett par dagar och den var väldigt snyggt gjord. Betalade drygt 400 spänn bara för 2x0,5 meter.
    skrev om easytryck.se:
    Bra med snabb respons. Precis vad jag förväntat mig. Mycket god. Prisvärt. Bra, snabbt, korrekt
    skrev om easytryck.se:
    Trevlig personal, snabb service och återkoppling. Bra priser. Allt toppen.
    skrev om easytryck.se:
    Det var ett bra bemötande, service och roll upp kvalitén.
    skrev om easytryck.se:
    Utmärkt bemötande. De var mycket trevliga och snabba. Servicen var perfekt. Produkten vi köpte var av mycket bra kvalité och trycket var över förväntan. Vi kommer alltid att vända mig till dem i fortsättningen.
    skrev om easytryck.se:
    Mycket trevliga och hjälpsamma. Allt gick fort från ax till limpa. Vi fick även hjälp med layout till det bättre.

Vi blev mycket nöjda med vår produkt och använder den dagligen.

Priset var helt i vår smak, även om det inte var avgörande för att vi faktiskt valt våran produkt hos just easyrollups.se
    skrev om easytryck.se:
    Bra service och bemötande! Prisvärda produkter.
    skrev om easytryck.se:
    Toppenservice och lysande resultat! Lite oklart med antal väggar men vi fick snarare för många än för få. Snyggt värre!
    skrev om easytryck.se:
    Blixtrande snabb kommunikation, mycket hjälpsamma. Trycket blev NÅGOT blekare än förväntat, men helt ok. Exakt 10 dagars leveranstid, inte en dag längre. Väldigt mycket rollups för pengarna!
    skrev om easytryck.se:
    Prisvärt, bra kvalitet och smidigt.
    Bra kvalitet, snabb leverans . +++++ underbar support
  • Status: 2
    skrev om easytryck.se:
    Smidig service, håller vad dom lovar, snabb leverans.