feedback company

Checkins
08-120 011 22

Sveavägen 83 113 50 STOCKHOLM

easytryck.se

Modern och effektiv leverantör av trycksaker. Hos easytryck kan du beställa allt från give-aways till stora mässmontrar. Till skillnad från andra “tryckare” arbetar easytryck främst via sin webbshop vilket gör att många kostnader kan hållas nere vilket återspeglar sig på priserna på de produkter som säljs. Easytryck strävar hela tiden efter att hålla Sveriges absolut lägsta priser på samtliga produkter. Utan att tumma på kvaliteten så klart.

Mer funktioner

Vad tycker du om easytryck.se

Läs vad Recos användare tycker om easytryck.se

skrev om easytryck.se:
    Bra service och bra priser. Gjorde en backdrop till vårt band BADiTUDES och blev uppringd direkt då personalen hittat en tunn, tunn, linje där jag klistrat in bilden på en svart bakgrund i photoshop. Linjen finns till och med på en av våra andra backdrops, men vi upptäckte den inte ens i formatet 3X2 meter. Bra pris också jämfört med många andra leverantörer.
    skrev om easytryck.se:
    Strandflaggorna i dubbelsidigt tyg väsnas i vinden. Låter ungefär som ett segel som slår i vinden.

Flaggorna i perforerat tyg med s.k. genomgående tryck är väldigt bleka och trista på baksidan.

Bilder på flaggorna kan ses här: http://www.gusty.se/blogg/easytryck-samsta-strandflaggorna-ever/
    skrev om easytryck.se:
    Bara plus! Jättebra kontakt/service. Fint slutreultat!

easytryck.se svarar Andreas P:

Hej Andreas,

Kul att höra att ni blev nöjda. Ha en trevlig sommar!

skrev om easytryck.se:
    Bra, trevlig och snabb service. Bra support vid problem.

easytryck.se svarar Mathias W:

Tack så mycket Mathias, uppskattas :-) Hoppas på att få se dig/er som kunder snart igen !

Trevlig sommar

skrev om easytryck.se:
    Bra priser, bra och lättanvända designmallar. Snabb respons och trevligt bemötande. Snabb och bra leverans. Vi har beställt två stycken roll-ups

easytryck.se svarar Bo D:

Hej Bo!

Tack så mycket! Vi försöker göra designarbetet så enkelt och förutsebart som möjligt, allt för att våra kunder vet hur slutresultatet kommer att se ut innan. Underlättar både för oss och er.

Kul att ni är nöjda, och välkomna tillbaka!

skrev om easytryck.se:
    Jag är mycket imponerad av easytrycks snabba och professionella bemötande. Alla frågor som jag har haft rörande såväl produkter som leveranser har besvarats omedelbart, samt att alla mina önskemål har kunnat tillgodoses. produkten vi beställde var dessutom helt övereensstämmande med våra höga förväntningar.

easytryck.se svarar Viktor D:

Hej Viktor!

Tusen tack för det höga betyget och alla snälla ord! Uppskattar verkligen att ni tog er tid att skriva en såpass lång reco!

skrev om easytryck.se:
    Synd att de inte kan trycka i RGB. Annars bara positivt bemötande och resultat!

easytryck.se svarar Fredrik B:

Hej Fredrik,

Det tycker vi med, men tyvärr kan ingen trycka i RGB då det endast är ett digitalt färgsystem för visning på skärmar... Men vi är glada att du är nöjd, och tackar för det höga betyget! =)

skrev om easytryck.se:
    Supertrevlig, snabb och professionell service!

easytryck.se svarar Isabelle H:

Tack för de fina orden Isabelle! =)

skrev om easytryck.se:
    Tydlig hemsida med priser och templates för framställning av orginal. Snabb hantering och snyggt resultat!

easytryck.se svarar Tommy M:

Tack för det fina betyget och en underbar rekommendation. Välkommen åter :)

skrev om easytryck.se:
    Har ingen åsikt vi har bara fått en leverans och det var ok

easytryck.se svarar Lars L:

Vi hoppas att vi gjorde ett bra intryck i vilket fall, och ni är varmt välkomna tillbaka så att vi kan ge er en positiv åsikt :)

skrev om easytryck.se:
    Mycket bra service och bemötande! Produkterna höll också toppkvalitet.

easytryck.se svarar Marcus F:

Hej Marcus,

Kul att höra att ni är nöjda med oss! Vi hoppas att få se er som kunder igen, nästa gång ni behöver trycksaker.

Ha en trevlig sommar

skrev om easytryck.se:
    Vi köpte nonwovenkassar. Det var lätt att beställa vilka mått man ville ha. Fick meddelande om beställningen fort av en försäljare. Kassarna verkar bra. Får se om de tål att bära massa böcker i. Det enda var att vi trodde måtten vi angav var på den färdiga produkten men sen gick ju sömsmånen bort. Så de blev ju något mindre men den funkar nog ändå.

easytryck.se svarar Ingela L:

Hej Ingela,

Tack för det höga betyget och dina fina ord. Kassarna ska absolut klara att bära böcker i!

Ha en go sommar

skrev om easytryck.se:
    Det var ett bra och snabbt bemötande via mail. Vi tryckte reklampennor och reflexer med logga. Fungerade bra och på utsatt tid

easytryck.se svarar STUGUNS S:

Hej Stuguns,

Tack för dina fina ord! Hoppas vi kan höja oss till en femma i betyg också nästa gång ni vill handla trycksaker :)

Trevlig sommar

skrev om easytryck.se:
    Ganska bra, tycker jag. Tog lite lång tid att få produkten dock.

easytryck.se svarar Sara S:

Hej Sara,

Tack för din feedback! Du vet väl att vi har express alternativ för snabbare leverans om ni har bråttom?

Ha det gott och välkommen åter

skrev om easytryck.se:
    Jag är väldigt nöjd med Easy Tryck. Jag blev bra bemött, jag fick personlig hjälp och det dröjde inte länge innan produkterna var färdig för leverans.

easytryck.se svarar Johanna Ö:

Hej Johanna,

Tack för din superreco! Glädjer oss oerhört att få recos som din.

Ha en fortsatt fin vecka

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande, fick mycket hjälp via mejl. Tyvärr svårt att ladda ner mallen.

easytryck.se svarar Greta T:

Hej Greta, Vill ni beställa igen, kan ni skicka ett mejl, så kan vi bifoga mallen den vägen istället, för har aldrig hört om detta problemet tidigare :)

Tack för din reco och välkommen åter

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande, trevliga och kunniga. Marknadsmaterial.

Bra !

easytryck.se svarar Jakob J:

Hej Jakob,

Tack för de fina orden, och för att du tog dig tid att rekommendera oss här på reco. Glädjer oss på easytryck :)

skrev om easytryck.se:
    Utmärkt service!!! Snabb återkoppling, trevlig personal!

easytryck.se svarar Cia G:

Hej Cia,

Tack så hemskt mycket för dina fina ord, det värmer :)

skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande och snabba svar på mina frågor, något jag uppskattar som kund. Att själv kunna bestämma mått på en produkt är guld värt!

easytryck.se svarar Ulrica C:

Hej Ulrica,

Tack så mycket, för din fina reco! Vi försöker vara så anpassningsbara som möjligt, så även om du någon gång skulle vara intresserad av en produkt som inte ens finns på hemsidan är du välkommen till oss, så fixar vi det.

Ha en bra vecka!

skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande. Beställde bl.a visitkort, flyers. PVC-affisch, vinylbanner. Bra tryck och kvalitet på produkterna. Av nån anledning saknades det en PVC-affisch. Ringde och påpekade detta. Några dagar senare hade jag den levererad. Mycket proffsigt hanterat.

easytryck.se svarar Aon B:

Hej,

Tack så mycket, och kul att höra att du är nöjd trotts missen - det gör oss lite extra glada. Välkommen tillbaka, och ha det gott

skrev om easytryck.se:
    Mycket bra service via telefon, bra tålamod och trevlig personal.

easytryck.se svarar Love L:

Hej Love,

Tack för din fina reco. Ha det gott,

skrev om easytryck.se:
    Hej! har beställt nyckelband med säkerhetslås. Mycket bra bemötande! Bra produkt! Jag är nöjd! Med vänlig hälsning Sofia

easytryck.se svarar Sofia B:

Hej Sofia,

Tack så mycket för dina fina ord, det kan man aldrig få för mycket av. Ha en bra dag :)

skrev om easytryck.se:
    Bra, fint tryck. Bra, vänlig kundservice när jag hade frågor. Toppen!

easytryck.se svarar Ida H:

Hej Ida,

Tack så mycket, vad kul att ni blev nöjda! Hoppas på att få se er som kunder snart igen.

skrev om easytryck.se:
    Jättebra och positiv service!!!

easytryck.se svarar Michaela S:

Hej Michaela,

Tack så mycket för de fina orden - de förgyllde vår dag! :D

skrev om easytryck.se:
    Vi köpte pennor med företagsnamnet tryckt. gick snabbt och smidigt.

easytryck.se svarar Kristin W:

Hej Kristin,

Kul att ni var nöjda med era pennor. Tack för din reco och välkommen åter!

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande. Standard rollup. Som förväntat, dock något svag färgmatchning mot tidigare köpt. God upplevelse.

easytryck.se svarar Lennart G:

Hej Lennart,

Kul att du är nöjd med det mesta i din upplevelse i köpet.

Just färgmatchning är väldigt svårt att få 100% samma som man ser i datorn, då skärminställningar är olika på varje dator, och med det blir färgerna unika för varje skärm. Om man har en logga eller liknande som är viktig att färgen blir rätt på ber vi därför att man återkommer med en PMS färg, då det finns en universell, fysisk karta att utgå ifrån med dem.

Hoppas att få se dig som kund snart igen :)

skrev om easytryck.se:
    Snabba och proffsiga. Mycket tillmötesgående och svarar snabbt och trevligt på alla frågor.

easytryck.se svarar Sofia S:

Hej Sofia,

Tack för din reco, glädjer oss att ni är nöjda!

Ha det gott

skrev om easytryck.se:
    Vi jobbar gärna med Easytryck, de är snabba och prisvärda!

easytryck.se svarar Caroline G:

Hej Caroline,

Tack så mycket! Bara att höra av er om ni behöver något mer tryckt, och hoppas fotoväggen kom till bra användning :)

skrev om easytryck.se:
    Vänligt, trevligt och professionellt. Snabb och bra leverans enligt ök.

easytryck.se svarar Fredrik D:

Hej Fredrik,

Tack så hemskt mycket för dina fina ord och höga betyg!

Ha en trevlig helg

skrev om easytryck.se:
    Vi fick ett bra bemötande och god vägledning till hur vi skulle ta fram det digitala underlaget för den produkt vi beställde (rollup).

easytryck.se svarar Daniel R:

Tack för det höga betyget och hoppas att er rollup kommer till god användning :)

Trevlig helg!

skrev om easytryck.se:
    Fina produkter, bra support & snabb leverans!

easytryck.se svarar Micaela K:

Hej,

Tack för dina fina ord och höga betyg Micaela! :)

skrev om easytryck.se:
    Hjälpte min far att köpa magnetdekaler till sin nya firmabil. Dekalerna kom, snygga i trycket och satt bra. Vi rullade ihop dem varsamt och förvarade dem inomhus i ungefär en månad då de skulle fästas fast efter biltvätten. När vi skulle fästa dem hade de blivit bubbliga och helt oanvändbara. Som att plasten krympt ihop en smula runt om trycket.

Efter mailkonversation med Easytryck erbjöds han 20% rabatt på nya dekaler. Något han inte kunde acceptera då de dekalerna han köpt uppenbarligen var av usel kvalitet. Inga skötselinstruktioner medföljde.

5 dagars reklamationsrätt hjälper inte mycket då produkten förändras. Som att köpa nya skor och sulan släpper efter att de stått på en hylla i en månad.

+ Snabb kundservice, bra tryck, kom i utlovad tid

- Dålig kvalitet på magnetdekalerna, kort reklamationstid

Kan EJ rekommendera magnetdekalerna.

easytryck.se svarar Elisabeth H:

Hej Elisabeth,

Detta är mycket underligt, vi har aldrig hört något liknande, vilket är varför inga skötselinstruktioner medföljer, då de vanligtvis är väldigt slitstark.

Tack för att ni ändå tog er tid att berömma oss för det ni är nöjda med, trots att ni uppenbarligen inte är nöjda med er produkt - det glädjer oss :)

skrev om easytryck.se:
    Köpte en beachflagga De var intresserade och problemlösande.

Snabb service

Allt kändes bra!

easytryck.se svarar Fredrik R:

Hej,

Easytryck.se`s största intresse är att hjälpa och lösa problem åt våra kunder, så det är roligt att höra att ni är nöjda med det :) Tack att du tog dig tiden att lägga ett så högt betyg på oss, det glädjer :D

skrev om easytryck.se:
    BRA RÅDGIVNING OCH HANDLEDNING.

KÖPT PRODUKT: BEACHFLAG

VI FICK VAD VI BESTÄLLDE OCH VI ÄR NÖJDA

easytryck.se svarar Rasmus E:

Hej Rasmus,

Tack för de fina orden och kul att höra att ni är nöjda.

skrev om easytryck.se:
    Allt fungerade toppen! Mycket nöjd!

easytryck.se svarar Anna J:

Hej Anna,

Tack så mycket kul att höra ! Ha en bra dag

skrev om easytryck.se:
    Jag beställde tryckta plastkort. Bra kvalitet men vissa var lite "repiga". Synd att jag var tvungen att beställa 500 när jag bara behövde ca 200. Känns som onödigt slöseri. Hade gärna "sparat" 300 kort, otryckta, till nästa tillfälle.

easytryck.se svarar Anne L:

Hej Anne,

Inte roligt att höra att de var repiga, så ska de inte vara!

Ang. vår minimigräns på 500 kort beror på trycktekniken vi använder (offsettryck). Detta ger den överlägset bästa tryckkvalitén på marknaden, men startkostnaden är relativt hög, vilket betyder att ni i princip hade behövt betala lika mycket för 200 kort som för 500. Så på så sett har ni sparat kostnaden på 300 kort i vilket fall :)

skrev om easytryck.se:
    Lång leveranstid och förskottsbetalning.

easytryck.se svarar Anna H:

Hej Anna,

Tråkigt att du inte är 100% nöjd med oss. Förskottsbetalning måste vi dessvärre ta av privatpersoner och icke kreditvärdiga företag (vilket kan bero på att företaget är nystartat) som en säkerhet för oss själva. Vi gillar det inte heller, men har varit med om för många tråkigheter då vi bara hade 30 dagars fakturor.

Ang. leveranstiden finns det expressalternativ, vilket kan vara bra att veta inför framtiden :)

Tack för din reco!

skrev om easytryck.se:
    Jag beställde via webben en tygbanderoll. Det fungerade alldeles utmärkt.

easytryck.se svarar Martin S:

Tack för ditt höga betyg och fina utvärdering :)

skrev om easytryck.se:
    Snabba resultat och utmärkt kvalitet.

easytryck.se svarar Petter S:

Hej Petter,

Tack för den superbra rekommendationen och hoppas att er rollup fungerar bra :)

skrev om easytryck.se:
    Toppen service och nöjd med leveransen.

easytryck.se svarar Johanna H:

Hej Johanna, Tack för en dunderbra reco!

skrev om easytryck.se:
    Mycket bra! Vi är nöjda med både produkt och leverans.

easytryck.se svarar Madeleine R:

Tack för det Madeleine, kul att höra att ni är nöjda

skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling. Justa priser

easytryck.se svarar Ann Christine C:

Hej Ann-Christine,

Tack för det, och ni är alltid lika trevliga och enkla att jobba med också.

Ha det gott i vårsolen // Jesper

skrev om easytryck.se:
    Vi beställde företagspennor vilket gick mycket smidigt och enkelt!

easytryck.se svarar Angelica H:

Tack Angelica, vi försöker alltid att vara smidiga att arbeta med och enkelt är vårt förnamn (EASYtryck)! =D

skrev om easytryck.se:
    Trycket var sådär, dålig svärta i det svarta. Lite smuts i det vita.

easytryck.se svarar Jonas W:

Hej Jonas,

Tråkigt att du känner så. Lite osäker på vad ni menar med smuts i det vita, fläckar ska det ju absolut inte vara, men damm är svårt att undvika. Hoppas på att du återvänder så vi kan visa att vi kan bättre...

skrev om easytryck.se:
    Hej, vi fick bra service och hjälp med att trycka upp pennor och putsdukar. De hjälpte oss med lite förslag innan vi bestämde oss och de gav oss bilder som tydligt visade hur det färdiga resultat skulle se ut, vilket gjorde att beställde mer än vad vi hade tänkt oss från början. Trevligt att göra affärer med och vi kommer antagligen anlita dem igen

easytryck.se svarar Robert L:

Hej Robert,

Det samma, och vi hoppas få se er som kunder igen när ni behöver något tryckt. Tack för det höga betyget och utförliga rekommendationen.

Ha det gott i vårvärmen

skrev om easytryck.se:
    Vi beställde en påse med tryck till våran Tandläkarklinik. Blev väldigt nöjd med resultatet och för den hjälp vi fick med att ta fram flera förslag.

easytryck.se svarar Caroline T:

Hej Caroline,

Det är viktigt för oss att ni känner er nöjda med designen innan tryck, dessutom sparar vi alltid alla korrektur om ni någon gång skulle behöva mer :)

Tack för din Reco!

skrev om easytryck.se:
    Bra produkt, färdig i tid, bra service.

easytryck.se svarar Nils J:

Tack så mycket för det höga betyget Nils! Ha det gott i vårsolen

• Status: 7
    skrev om easytryck.se:
    Enkelt att beställa, Trevlig personal och mycket bra priser! rekommenderas varmt.

easytryck.se svarar Abbas A:

Tack för den fina rekommendationen! Varmt välkomna tillbaka

skrev om easytryck.se:
    Easytryck levererar produkter av hög kvalitet på rimlig tid och till mycket bra pris!

easytryck.se svarar Samuel S:

Tack så mycket Samuel - vi blir glada av dina fina ord :)

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande och lätt att få hjälp och beställa Rollup och Backdrop. Bra kvalitet på trycket. Lite vassa kanter och grader på Rollupen. Alltför lång leveranstid - 10 arbetsdagar. Mycket prisvärt dock.

easytryck.se svarar Magnus R:

Hej Magnus, Tack för din reco, och kul att höra att du är nöjd med bemötandet. Vi har också funderat lite på det här med rollupdukar och har nu lagt till ett alternativ av en tygduk också, och inte bara vinyl som är standard på rolluper.

bra............................................................................

easytryck.se svarar Erik T:

Tack Erik (och jag hoppas alla punkter bara betyder att du försöker fylla på tecken så att kommentaren kan laddas upp) :D

skrev om easytryck.se:
    Beställningen fungerade smidigt och bra.

easytryck.se svarar Bruno C:

Precis som din rekommendation :) Tack den uppskattar vi !

skrev om easytryck.se:
    Otroligt bra service. Skickade önskemål på banderoll 22.30 och fick korrektur 8.30 morgonen efter. Efter beställning fick jag en snabb leverans.

easytryck.se svarar Alex K:

Från klockan 08.00 (till klockan 18.00) kan ni räkna med att vi sitter och går igenom vår inkorg så snabbt vi bara kan. Så lägger man en order efter stängning kan man räkna kallt med att ha ett svar innan lunch dagen därpå (så länge det inte är lördag eller söndag för då samlar vi kraft till nästa vecka igen)

Tack för ditt höga betyg och fina ord Alex!

skrev om easytryck.se:
    Supersnabba och hjälpsamma, löser alla problem smidigt.

Jag hörde av mig till dem jättesent, men de kunde ändå leverera en bra produkt, de var flexibla och kunniga. Bra priser!

easytryck.se svarar Diana D:

Vi gör alltid vårt bästa för att lösa alla önskemål. Kul att du blev så nöjd och glad över det - det värmer våra easytryck hjärtan :)

skrev om easytryck.se:
    Ypperlig service 100% nöjd. Levererade varor före utlovad tid och räddade vår dag.

easytryck.se svarar Ronnie P:

Vad roligt att höra att ni är så nöjda :) Tack för era fina ord och välkommen åter

skrev om easytryck.se:
    Fungerade mycket bra och trevlig personal.

easytryck.se svarar Filip F:

Gött mos! Tack för din reco Filip och välkommen åter :)

skrev om easytryck.se:
    Jag är väldigt nöjd med servicen innan beställning, resultatet av vår beställning och leveranstiden som blev kortare än planerat!

Jag skulle absolut använda er i fortsättningen!

easytryck.se svarar Carolin G:

Hej Carolin,

Tack så mycket, och kul att höra att ni vill återvända! Vi hörs nästa gång ni behöver något tryckt :D

skrev om easytryck.se:
    Köpte papperspåsar av easytryck. Mycket nöjd med bemötandet och servicen jag fick i samband med min beställning. Jag fick bra korr att godkänna och beställningen gick både enkelt och smidigt. Jag är dock inte jättenöjd med kvaliteten på pappåsarna där några var hål i på samma ställe vilket kan räknas som kvalitetsbrist men det var inte tillräckligt för att jag ska reklamera varan. Jag är på det stora hela nöjd och kan rekommendera easytryck till andra och kan tänka mig att använda mig av dem igen.

easytryck.se svarar Annika G:

Hej Annika,

Tack för det höga betyget och din rekommendation :) Alltid lika glädjande när en kund är nöjd

Ha det gott i vårvärmen!

• Status: 2
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och trevlig service, utlovad leveranstid har hållits varje gång.

easytryck.se svarar Petra W:

Vad härligt att du är nöjd med oss, :) Att hålla utlovad leveranstid är något av ett ledord här på Easytryck, då vi vet hur mycket det kan krångla till det för våra kunder om vi är sena !

Ha en bra dag =)

skrev om easytryck.se:
    Köpte USB-minnen med tryck. Fantastisk kvalitet på trycket, snygga minnen och bra kontakt/feedback från företaget. Kanon! Kommer att rekommendera dessa vidare.

easytryck.se svarar Anders L:

En rekommendation från en kund att använda oss är det bästa omdömet ett företag kan få ! så tack Anders, och ha en trevlig helg!

skrev om easytryck.se:
    Jag köpte non-woven kassar med eget tryck på, är fruktansvärt nöjd med kvalitén på både kassarna och trycket!

De på easytryck bemötte mig väldigt bra och de var snabba på att svara på mail. De hade tålamod med mig när jag ville uppdatera trycket samt att de var väldigt flexibla, till exempel kunde jag få önskad längd än standard på banden gratis.

Jag är jättenöjd med servicen jag fick på easytryck, jag är även riktigt nöjd med produkterna!

easytryck.se svarar Anna B:

easytryck <3 glada, nöjda och trevliga kunder som skriver så fina och detaljerade recos!

Tack så mycket!

skrev om easytryck.se:
    Mycket bra bemötande. Pennorna motsvarade våra förväntningar.

easytryck.se svarar Stig R:

Kul att höra! Tack för din rekommendation Stig :)

skrev om easytryck.se:
    är mkt nöjd med produkt och bemötande

easytryck.se svarar Helena A:

Härligt att höra Helena! Tack för din reco :)

Snabbt och smidigt

easytryck.se svarar Martina W:

Tackar!!

skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande, jättesnabb respons! Dessutom riktigt snygga produkter

easytryck.se svarar Jenny H:

Hej Jenny,

tack för dina fina ord och det höga betyget! Välkommen åter :)

skrev om easytryck.se:
    jag beställde 500 reklampennor med tryck. Fick per omgående kontakt med företaget via mail. Ändrade beställning från express till vanlig, inga problem. Sedan kom pennorna PÅ DAGEN de utlovat leverans. Pennorna de rekommenderade var också mycket prisvärda. Sen kom fakturan några dagar senare och även den var helt i sin ordning enligt beställningen. Jag brukar inte bry mig om enkäter som denna, men den här ordern höll verkligen världsklass !

easytryck.se svarar Peter S:

Hej Peter,

Wow, tack för en rekommendation i världsklass med! Vi är jätteglada att du tog dig tiden att skriva en så utförlig reco.

skrev om easytryck.se:
    Jag är en helt igenom nöjd kund. Fint resultat och mycket trevligt bemötande.

easytryck.se svarar Åsa D:

Hej Åsa,

Tack för din feedback och för att du valde att dela det här! Gör oss på kontoret glada

skrev om easytryck.se:
    Jag fick snabb respons och professionellt bemötande. De påvisade flexibilitet, när jag behövde göra en förändring på en produkt efter beställningen var gjord.

easytryck.se svarar Olof C:

Vad kul att höra att du är så nöjd med oss Olof :) Vi försöker alltid hjälpa så mycket som möjligt så det är roligt att få uppskattning det.

Tack för din Reco och välkommen åter

skrev om easytryck.se:
    Toppen duktiga :-) Snabb service, snabb leverans, förväntad kvalité av vara och rätt pris.

easytryck.se svarar Linda P:

Hej Linda och tack så mycket. Kul att höra att du är nöjd med alla "delar" av beställningen :)

Värmer gott med en 5:a i betyg!

skrev om easytryck.se:
    Det var smidigt att beställa och personalen var hjälpsam. Vi kunde få cdet vi önskade även om det inte helt stämde med schablonerna. rekommenderas!

easytryck.se svarar Heléne W:

Hej Heléne,

Tack för din rekommendation, och vi hoppas på att få se dig som kund snart igen!

skrev om easytryck.se:
    Torkdukar till mobiltelefoner. Mycket bra bemötande och snabbt svar på mejl. Lite väl långsam leverans dock.

easytryck.se svarar Mats B:

Tack för det höga betyget Mats! Ett tips för framtiden om du behöver varorna snabbare är att det finns express, och expressplus alternativ vid utcheckningen. Ha det så gott :)

skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande, snabb respons och leverans på utsatt tid.

easytryck.se svarar Anders R:

Tack så mycket Anders! Gör hela gänget på easytryck glada för de fina orden!

skrev om easytryck.se:
    Jag har fått ett mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Vi har fått våra leveranser inom utlovad tid! Dessutom har vi fått hjälp med att skapa tryckunderlag som vi själva inte hade lämpliga verktyg för.

easytryck.se svarar Agneta L:

Hej Agneta,

Vi vet att det inte alltid är så lätt att sätta ihop korrektur, så det hjälper vi gärna till med :) Hoppas du blev nöjd med dina armband, och vi hoppas höra ifrån dig snart igen. Tack för din feedback.

skrev om easytryck.se:
    Köpt en rollup i dubbel upplaga.

easytryck.se svarar Kerstin E:

Vi uppskattar att du vände dig till oss att gör det :) Tack för din respons.

skrev om easytryck.se:
    Bra och snabbt bemötande på de frågor jag hade. När det var trubbel med beställningen fick jag snabb och personlig kontakt.

easytryck.se svarar Anders S:

Hej Anders, Tack för dina snälla ord och höga betyg!

Ha en trevlig helg,

skrev om easytryck.se:
    Mycket bra bemötande och fina produkter. Beställde påsar med företagets logotype på. Leveransen strulade lite men med strålande service och ett mycket gott bemötande så löste sig allting.

easytryck.se svarar Matilda M:

Härligt att du är nöjd med era nonwoven kassar, och vår service :) Tack för det höga betyget. Vi hoppas på att få se er som kunder snart igen!

Ha det gott,

skrev om easytryck.se:
    Bra penna med tryck till bra pris!

easytryck.se svarar Conny A:

Gott att höra att du är nöjd med dina pennor Conny! tack för din reco :)

Hej Bra och snabb service Väldigt trevlig personal

Tack för er hjälp Jonas D

easytryck.se svarar Jonas D:

Tack så mycket Jonas! Hoppas du var nöjd med dina rollups :)

Ha det gott,

skrev om easytryck.se:
    Smidigt, snabbt och utmärkt service :-)

easytryck.se svarar Olle O:

Tack så mycket Olle !

Ha en bra dag

skrev om easytryck.se:
    Bra service, bra kvalitet, bra pris! (Hängande vepa till skyltfönster)

easytryck.se svarar Sanna A:

.... Och en underbar rekommendation från din sida :) Tack så mycket och välkommen åter

skrev om easytryck.se:
    Beställde en banderoll för över 3000 den var skadad när den kom och kag skickade ett mail med bild men får inget svar när jag mailar. Tråkigt!

easytryck.se svarar Jimmy B:

Hej Jimmy,

Vad konstigt att du inte fått mail från oss. Vi försökte först nå dig per telefon men fick då meddelandet att du var sjukskriven. Då skickade vi direkt mail till dig, kl 14:19 den 23:e januari. (Ditt mail kom in till oss kl. 20:53 den 22:a januari.

"Skadan" du beskriver och skickat bild på till oss är ingen skada utan endast en lös, oklippt förstärkningstråd, likt lösa trådar på nya kläder. Du kan bara klippa bort tråden så finns det ingen risk för några problem med banderollen.

Tråkigt att du inte är helt nöjd och att vi inte lyckats komma fram via telefon eller epost. Hoppas att svaret ovan kan stilla din oro över produkten vi levererat.

Hör av dig till oss om du har några som helst frågor eller funderingar kring detta.

skrev om easytryck.se:
    Snabba svar och bra hjälp, vi fick precis vår beställning precis som vi ville ha det! Rekommenderas!

easytryck.se svarar Caroline L:

Hej Caroline,

Vad roligt att höra att ni är så nöjda! Glädjer oss att ni är nöjda :)

skrev om easytryck.se:
    Jag fick hjälp med de produkter jag behövde och leveransen kom som lovat. Supernöjd med kontakten jag har haft med Easytryck!

easytryck.se svarar Nanci K:

Hej Nanci,

Vad roligt att du är så nöjd! Vi ser fram emot att få jobba med dig igen.

Mvh,

• Status: 2
    skrev om easytryck.se:
    utmärkt och bra, jag kommer att handla mer

easytryck.se svarar HE H:

Tack HE för fin kritik. Vi är glada att du är så nöjd. Ha en riktigt trevlig helg! =)

skrev om easytryck.se:
    Väldigt bra bemötande. Inga problem med att, som förstagångs kund, göra en beställning. Mycket bra servicegrad på personen jag pratade med. Leverans och utförande av de beställda USB-stickorna var kanon. Mycket nöjd och lär återkomma.

easytryck.se svarar Ulf R:

Hej Ulf,

Vad roligt att höra att du är nöjd med både vår service och dina usb-stickor. Tack för att du tog dig tid att rekommendera oss.

Välkommen tillbaka!

skrev om easytryck.se:
    Beställde två stycken rollups. Mycket bra bemötande och fin service. God kvalitét trots lågt pris.

easytryck.se svarar Marie J:

Glada att höra att du är nöjd Marie! Vi hoppas på att få se dig som kund igen :)

Ha en trevlig dag!

skrev om easytryck.se:
    Bra priser och snabb och smidig leverans.

easytryck.se svarar Johan S:

Tack för din medverkan och höga betyg Johan!

Ha en fortsatt bra vecka :)

skrev om easytryck.se:
    Jag har vid flertalet tillfällen beställt produkter från Easy Tryck och är mycket nöjd. Easy Tryck håller en genomgående hög nivå på både service och produkter. Då mitt företag arbetar med korta kampanjer är jag mycket tacksamma för möjligheten att beställa små volymer till bra priser och dessutom kort leveranstid.

easytryck.se svarar Johanna J:

Hej Johanna,

Tack för dina snälla ord och fina rekommendation!

Vi hoppas att få se er snart igen!

Ha det gott till dess,

skrev om easytryck.se:
    mkt professionellt och problemlösande bemötande med stort tålamod när det blev en del ändringar i sista stund, beställde display-vägg till mässa

easytryck.se svarar Maria K:

Hej Maria,

Tack för din fina reco och höga betyg! Vi vill att våra kunder ska vara nöjda, annars är inte vi nöjda! Så sålänge produkten inte hunnit gå i produktion än, så gör vi allt vi kan för att hjälpa :)

skrev om easytryck.se:
    Produkten vi köpt passar bra till vårt behov

easytryck.se svarar Johan S:

Tack för det höga betyget Johan, och härligt att höra att produkten kommer till användning =)

skrev om easytryck.se:
    Allt fungerade jättebra och vad fint att ni som tack för mitt enkätsvar skänker 5 kr till Barncancerfonden!

easytryck.se svarar Katrin L:

Härligt att höra att du är så nöjd! Hoppas att få se dig som kund igen och tusen tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina snälla ord

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande, snabb leverans. God kvalitet (prisvärt!) på produkten, men inte högsta kvalitet på trycket.

easytryck.se svarar Mårten M:

Tack för de fina orden men vi är ledsna att du inte var helt nöjd med trycket. Vi hoppas att se dig som kund igen så vi kan göra ditt tryck bättre och dig 100% nöjd med oss.

skrev om easytryck.se:
    Ett seriöst och engagerande företag med mycket bra service.

easytryck.se svarar Lars-eric H:

Tack Lars-Eric! Vi tycker det är viktigt med service och att finnas tillhands hela vägen i en beställning, så gör oss glada att höra att du också är nöjd med det och väljer att dela din åsikt.

Tack igen, och ha en fortsatt bra vecka

skrev om easytryck.se:
    Bra kundservice med bra bemötande. Även bra priser. Gjorde 8 meters vepor utan problem.

easytryck.se svarar Christoffer T:

Tack Christoffer, både för fina ord och det höga betyget, betyder mycket för oss!

Välkommen åter :)

skrev om easytryck.se:
    Bra, jättebra, fantastiskt, underbart bra.

easytryck.se svarar Robin L:

Tack Robin! Bättre omdöme kan man nog inte få! =)

skrev om easytryck.se:
    Smidigt och enkelt, bra service.

easytryck.se svarar Ralph B:

Tusen tack för det Ralph och välkommen åter!

skrev om easytryck.se:
    Alltid snabb återkoppling och super service!

easytryck.se svarar Mondésir A:

Tack så mycket för dina fantastiskt fina ord Mondésir, och det höga betyget. Hoppas på att se dig som kund hos oss igen, och då ska vi bli betyg 5 bra :)

skrev om easytryck.se:
    Bra service och trevligt bemötande :)

easytryck.se svarar Tekla:

Jättesnällt att du tog dig tid att rekommendera oss. Betyder mycket!

Allt gott Tekla!

skrev om easytryck.se:
    Köpte två stycken rollups och mycket nöjd både med bemötande och leverans.

easytryck.se svarar Johanna J:

Hej Johanna,

Glädjer oss att du är nöjd med servicen.

skrev om easytryck.se:
    Bra kommunikation, prisvärda och bra produkter. Snabb leverans.

easytryck.se svarar Nina F:

Tack så mycket Nina för din fina rekommendation. Alltid härligt att höra när våra kunder är glada på oss :)

Välkommen tillbaka nästa gång!

skrev om easytryck.se:
    Jag är nöjd med produkterna och den hjälp jag fått av Easyonline

easytryck.se svarar Petra J:

Tack för dina snälla ord Petra!

skrev om easytryck.se:
    Jag har köpt några dubbelsidiga mässväggar (2,5 x 2,2m). Tydliga besked, bra pris, bra kvalitet, något lång leveranstid. (Det sista avhåller mig från att sätta fem klot)

easytryck.se svarar ?:

Hej!

Det var tråkigt att du upplevde att det tog lång tid! Ett tips om du behöver varorna snabbare nästa gång är att vi har express alternativ. Skönt att höra att resten var som det skulle i vilket fall :) Tack för feedbacken, är viktig för oss!

skrev om easytryck.se:
    Mycket bra bemötande och service. Jag köpte en mässvägg.

easytryck.se svarar Christina K:

Stort tack Christina! Alltid kul att få höra att vi skött oss =)

skrev om easytryck.se:
    Enkelt att beställa och snabb leverans.

easytryck.se svarar Tommy N:

Gott att du är nöjd Tommy! Sånt gillar vi att höra :)

skrev om easytryck.se:
    Köpt material till en mässa, en hel del saker som stor vepa etc. De är bra, trevliga och snabba! Tog bilder och skickade mms innan allt skickades hit. mycket bra!

easytryck.se svarar Mariette W:

Härligt att du är nöjd Mariette, och tack för att du tog dig tid att dela din åsikt. Det uppskattas =) Gott Nytt år!

skrev om easytryck.se:
    Snabb och proffsig service. Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Ett plus är också deras informativa och tydliga hemsida, där det finns bra designmallar att utgå ifrån. Kan varmt rekommendera dem!

easytryck.se svarar Sandra H:

Tack Sandra! Glädjer oss otroligt att få så fina och utförliga rekommendationer . God fortsättning

skrev om easytryck.se:
    Snabbt svar , Bra kvalitet på service och produkter.

easytryck.se svarar Martin N:

Tack så mycket Martin!

Gott Nytt år!

skrev om easytryck.se:
    Allt gick bra och de var proffsiga och hjälpte en nybörjare.

easytryck.se svarar Jonas E:

Tack för det höga betyget Jonas! uppskattas verkligen och vi är glada att du blev nöjd :)

God Jul och Gott Nytt År

skrev om easytryck.se:
    Köpt beachflaggor. Snabb respons vid frågor. Utmärkt kommunikation. Leveranstid som utlovats. Varorna perfekta. Bra kvalitet på både material och tryck.

easytryck.se svarar Ulf W:

Tack för den underbara feedbacken! Gör oss riktigt glada när vi hör att ni är så nöjda =) Välkommen tillbaka nästa gång ni behöver något tryckt och God Jul

skrev om easytryck.se:
    Vi har köpt en roll-up, gick alldeles utmärkt! Sen har vi köpt tygkassar men de blev tyvärr "bortglömda" och ordern inte lagd men vi blir kompenserade och har fått ett väldigt bra bemötande av Maximilian! Vi hoppas få dem på fredag och att de är som vi förväntar oss!

easytryck.se svarar Anne-marie R:

Tack för din rekommendation Anne-Marie, och hoppas ni blev nöjda med tygkassarna!

God Jul

skrev om easytryck.se:
    helt ok och fick svar på de frågor som jag hade

easytryck.se svarar Erja B:

Vad bra att du är nöjd. Tack för din rekommendation!

God Jul

skrev om easytryck.se:
    Alldeles utmärkt service, bra bemötande och hög kvalitet i både service och utförande

easytryck.se svarar Andreas S:

Tack så mycket för de fina orden och höga betyg Andreas. Uppskattas verkligen av oss!

skrev om easytryck.se:
    Tycker easytryck gjorde ett bra jobb med vår beställning. Men den den första personen vi pratade med var mer tillmötesgående och redo på att lösa och slutföra en tidspressad beställning vilket vi uppskattar. Vad vi uppskattade mindre var att andra personen vi pratade med behövdes näst intill övertalas för att förstå att vi redan hade blivit lovade en lösning, men så här i efterhand är vi glada över att ni höll er till överenskommelsen som vi hade från början men en av era medarbetare och vi fick vår vara i tid. Tack! Bra jobbat, det uppskattar vi. Sedan ska ni ha ett plus för att ni har bra priser som inte är för höga på era varor, fortsätt med det för det uppskattar vi som kunder.

easytryck.se svarar Anna S:

Hej Anna,

Tack för din respons. Ledsen att höra att det krånglade mellan oss - det ska ju inte hända och är något vi får titta på för att se vad som hände!

Vi är glada att höra att ni är nöjda med slutresultatet och priset, och hoppas vi får se er som kunder snart igen.

Ha det gott!

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande på telefon när jag beställde trottoarpratare. Snabbleverans.

easytryck.se svarar Lina H:

Tack för den fina responsen och höga betyget Lina! Det värmer

skrev om easytryck.se:
    Vi beställde ordensband med två olika tryck. De var väldigt hjälpsamma med flera korr fram och tillbaka innan vi beställde. Ett tips är att bara ha en bild under produkten - nu får man uppfattningen om att man ska välja en av färgerna innan man lägger i kundvagnen.

easytryck.se svarar Charlotte Z:

Det är skönt att höra att ni är nöjda! =)

Med banden vill vi mest bara visa lite olika alternativ, men du har rätt att det ser ut som att man ska välja färg, så vi tackar för tipset, och ska försöka att byta ut bilderna helt.

skrev om easytryck.se:
    Serviceminded, håller avtalat tid, god kvalitet på produkten till en förmånlig pris.

easytryck.se svarar Hilde Elise H:

Hej Hilde, Roliga att höra att du är nöjd med både slutprodukt och vägen dit! Nu vet du vart vi finns och vi hoppas att höra av dig igen nästa gång vi kan stå till tjänst! :)

Ha en fortsatt trevlig tisdag

skrev om easytryck.se:
    Snabbt och rätt och billigt. Rekommenderas.

easytryck.se svarar Johan T:

Vi tackar och bockar =)

skrev om easytryck.se:
    fick ett bra bemötande och snabb service. inga konstigheter, levererade inom deadline med förväntad kvalité.

easytryck.se svarar Mats V:

Då är det som det ska va! Tack för din fina feedback :)

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande. Bra upplevelse.

easytryck.se svarar Peter G:

Och vi tycker du är bra som skriver så snällt om oss. Det tackar vi för Peter

skrev om easytryck.se:
    Fick snabb service och kundfokus!

easytryck.se svarar Sylvie F:

Tack Sylvie, vad bra att ni är nöjda!

skrev om easytryck.se:
    Vi beställde rollups som vi haft lite problem med, men fått väldigt bra bemötande av er kundtjänst.

easytryck.se svarar Gustaf L:

Tack för att du tog dig tid och skrev så snällt om oss! tråkigt att det krånglade med rollupsen, men det är minst lika viktigt för oss som för dig att du blir nöjd så vår kundtjänst försöker alltid göra sitt bästa =) Hoppas att få se dig som kund snart igen!

skrev om easytryck.se:
    Grymt bra service, samt trevlig personal! Kommer definitivt vända mig hit igen när jag behöver inhandla liknande produkter!

easytryck.se svarar Sonny J:

Tack för dina fina ord! Det glädjer oss =)

välkommen tillbaka

skrev om easytryck.se:
    Snabb service, bra slutresultat!

easytryck.se svarar Ola Ö:

Tack Ola, vad roligt att du är nöjd med oss

skrev om easytryck.se:
    Bra och serviceinriktade. Enkla att ha att göra med. Prisvärda.

easytryck.se svarar Annika S:

Tack för trevlig feedback Annika. Ha en fortsatt bra vecka

MVH Easytryck

skrev om easytryck.se:
    Proffsig hjälp och snabb leverans.

easytryck.se svarar Christine E:

underbart att du känner så Christine! :) Välkommen tillbaka nästa gång du behöver vår hjälp

skrev om easytryck.se:
    Service minded, snabb och enkel kontakt. Rekommenderar varmt!

easytryck.se svarar Emma L:

Tack så mycket för den rekommendationen Emma, gör oss nöjda att höra att du var nöjd =)

skrev om easytryck.se:
    Snabb återkoppling och leverans vid beställning av magnetdekaler

easytryck.se svarar Sara B:

Tack så mycket Sara!

skrev om easytryck.se:
    Bra professionellt bemötande där Easytryck även lyckades bemöta våra särskilda krav på ytterst snabb leverans. Själva slutprodukten var också mycket bra, vi är mycket nöjda.

easytryck.se svarar Anne A:

Hej Anne, Glädjande att läsa en så fin rekommendation. Tack så mycket och vi ser fram emot att höra av er nästa gång ni behöver vår hjälp!

skrev om easytryck.se:
    Överskådlig hemsida, snabb konfirmering att de fått min beställning och kontrollerat mitt original som skulle tryckas. Snabb leveranstid och blev kontaktad både på tel och mail att jag kunde komma och hämta min produkt (roll-up). Nöjd med produkten också.

easytryck.se svarar Maths N:

Härligt att höra att du är nöjd Maths och snart blir våran hemsida ännu bättre med mer produkter. Tack så mycket för den underbara rekommendationen, och välkommen åter!

skrev om easytryck.se:
    Snabba och lätta att ha att göra med

easytryck.se svarar Kristoffer R:

Tack för dina varma ord Kristoffer!

skrev om easytryck.se:
    Mycket snabb service, prisvärt och är nöjd med min vara. Dock lite långsam leverans efter att de skickats.

easytryck.se svarar Suvi T:

Hej Suvi, Tack för din toppen-feedback, gör oss alltid glada att läsa så fina ord! Du vet väl att du kan beställa express nästa gång om du önskar att få varorna snabbare? =)

skrev om easytryck.se:
    Högkvalitativa tryck levererade inom ramen för leveranstiden. Bra!

easytryck.se svarar Emil H:

Tack så mycket Emil :) Snällt skrivet av dig. Vi <3 hög kvalitet, på allt från produkter till hemsida till leverans

Trevlig helg

skrev om easytryck.se:
    Bra service. Snabb leverans. Bra varor.

easytryck.se svarar Tina V:

Tack så mycket för den förträffliga rekommendationen. Betyder mycket för oss :)

skrev om easytryck.se:
    Första leveransen var riktigt dålig. När jag sa till så fick jag en ny leverans och den var jättebra. Dock blir det endast en trea trots det. Det borde ha varit jättebra från början.

easytryck.se svarar Julie G:

Det håller vi med om att det borde, så vi kan bara beklaga! Men tack för rekommendationen och välkommen åter (så vi kan bevisa hur bra vi annars är på första leveransen) :)

Trevlig helg Julie

skrev om easytryck.se:
    Toppenbra! Fick personlig kontakt med en säljare som följde med hela vägen. Köpte ett gäng nyckelband som jag är väldigt nöjd med. Fick ett väldigt positivt intryck och de var måna om mig som kund.

easytryck.se svarar Emilia G:

Vad glada vi blir att du är nöjd med din beställning! Tack så mycket att du dessutom väljer att dela det med andra, betyder mycket för oss :)

Ha en trevlig helg Emilia!

skrev om easytryck.se:
    Bra och snabbt och kul till rätt pris...

easytryck.se svarar Michael S:

en suverän rekommendation! Tack Michael =)

skrev om easytryck.se:
    Köpte sju roll-ups. Bra personligt bemötande. Något dyra, särskilt fraktavgifterna. Men annars helt OK. Smidiga att ha och göra md.

easytryck.se svarar Kim L:

Hej Kim,

Tack för din excellenta feedback :) Vi ogillar också höga priser, och strävar alltid efter att hålla de lägsta priserna på marknaden! Dessvärre måste vi dock lägga på lite när leveransen sker express då det medför extrakostnader för oss. Det suger, vi vet!

skrev om easytryck.se:
    Smidig beställning, snabb hantering.

easytryck.se svarar Ingrid O:

Tack för snälla ord Ingrid! Gör oss alltid lika glada när vi hör av våra nöjda kunder :)

skrev om easytryck.se:
    Fick ett väldigt bra bemötande på både mail o tele

easytryck.se svarar Roger L:

Tackar och bockar Roger! Dina ord glädjer oss!

Trevlig helg!

skrev om easytryck.se:
    Snabb service, och ett mkt bra resultat! Beställde cykelsadelskydd med tryck.

easytryck.se svarar Hanna A:

Härligt att du är så nöjd Hanna, och tack för ditt höga betyg. Vi hoppas på att se dig igen - nästa gång du behöver något tryckt.

Ha en trevlig helg

skrev om easytryck.se:
    Allt var till full belåtenhet med leverans, kvalité.

easytryck.se svarar Håkan W:

Tack så mycket Håkan, gott att höra!

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande. Snabbt och smidigt. Prisvärt.

easytryck.se svarar Hanna V:

Tack så mycket Hanna, positiva kommentarer om vår service är något vi verkligen uppskattar =)

skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb service. Beställer gärna därifrån igen! :)

easytryck.se svarar Fanny A:

Tack Fanny, vad glada vi blir :) Du är alltid varmt välkommen tillbaka

Trevlig helg

skrev om easytryck.se:
    Vilken service!! Helt suveräna!!!