feedback company

Betyg
Recos
Checkins
08-1200 11 23
Förfrågan är helt kostnadsfri och är ej bindande
easytryck.se

Sveavägen 83 113 50 STOCKHOLM

easyonline.se

Modern och effektiv leverantör av trycksaker. Hos easyonline kan du beställa allt från give-aways till stora mässmontrar. Till skillnad från andra “tryckare” arbetar easyonline främst via sin webbshop vilket gör att många kostnader kan hållas nere vilket återspeglar sig på priserna på de produkter som säljs. Easyonline strävar hela tiden efter att hålla Sveriges absolut lägsta priser på samtliga produkter. Utan att tumma på kvaliteten så klart.

Mer funktioner

Vad tycker du om easytryck.se

Läs vad Recos användare tycker om easytryck.se

skrev om easytryck.se:
    Smidig beställning, snabb hantering.
    skrev om easytryck.se:
    Fick ett väldigt bra bemötande på både mail o tele
    skrev om easytryck.se:
    Snabb service, och ett mkt bra resultat! Beställde cykelsadelskydd med tryck.
    skrev om easytryck.se:
    Allt var till full belåtenhet med leverans, kvalité.
    skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande. Snabbt och smidigt. Prisvärt.
    skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb service. Beställer gärna därifrån igen! :)
    skrev om easytryck.se:
    Vilken service!! Helt suveräna!!!
    skrev om easytryck.se:
    mycket bra bemötande men färgen på trycket var inte vad jag förväntade mig. Men det kan ha varit mitt fel :-)
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och proffsig service. Bra feedback och snabb leverans. Allt mötte mina förväntningar.
    skrev om easytryck.se:
    Mycket nöjd med produkten, Snabbt och enkelt att beställa. Bra och trevlig personlig service. Rekommenderas.
    skrev om easytryck.se:
    Bra respons och återkoppling!
    skrev om easytryck.se:
    Beställde ett eventtält av easytryck.se Det var dåligt med tid till jag behövde det men killen jag pratade med lovade att det inte var några problem och det var det inte heller. Allt kom i utlovad tid och jag är otroligt nöjd med mitt tält. Snyggt och bra tryckt och bra kvalitet på tältet!
    skrev om easytryck.se:
    Jag kan definitivt rekommendera tjänsten till andra.
    skrev om easytryck.se:
    Mycket trevlig säljare och otroligt snabb service.
    skrev om easytryck.se:
    Det var enkelt att beställa och det var snabb leverans
    skrev om easytryck.se:
    Seriösa, duktiga och oerhört serviceminded och tillmötesgående!
    skrev om easytryck.se:
    Servicen är ok ,men vad gäller leveranser så bör man se över vilka avtal man har med transportbolag... Bor man t.ex i norra delen av landet skall man inte anlita DHL. eftersom de bara har ett fåtal utkörningar under veckan.För vår del stod våran sändning i Luleå i flera dagar... det har gått fyra dagar sen sändningen anlände till Luleå och vi har ännu inte fått den...
    skrev om easytryck.se:
    Jättebra så länge du har koll på vad du vill ha!! Snabba jobb kostar mycket extra i frakt.
    skrev om easytryck.se:
    Snabb leverans, bra tryck och enkelt att designa på hemsidan.
    skrev om easytryck.se:
    Väldigt trevligt bemötande, hjälpsamma, snabb kommunikation och snabb produktion samt bra produkt!
    skrev om easytryck.se:
    Jättebra service. De svarar snabbt på mail , är väldigt hjälpsamma och slutprodukten blev precis som vi ville ha det! Kan varmt rekommendera detta företag!
    skrev om easytryck.se:
    De gånger vi har beställt material har det alltid varit mycket fint resultat. Vi har alltid fått ett bra bemötande av trevlig personal både på mail och telefon och produkterna har funnits och dykt upp precis som vi beställt dem även med kort varsel. Kan inte bli bättre! Keep up the good work!
    skrev om easytryck.se:
    En tryckt detalj var skadad när vi fick den, mailade ett foto på skadan och får en ny. Bra service!
    skrev om easytryck.se:
    Snabbt och smidigt! Bra respons vid frågor och helt klart ett företag som vi kommer använda idag.
    Makalös bra service, med snabba svar och hjälpsam personal! En solklar 5/5
    skrev om easytryck.se:
    Dyrt med snabbjobb, vilket inte egentligen tas betalt för utanför Stockholm
    skrev om easytryck.se:
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande. Produkt som sedan köptes var till full belåtenhet.
    skrev om easytryck.se:
    Snabbt o smidigt, bra kvalité och allt stämde med mina förväntningar! Anna
    skrev om easytryck.se:
    Enkel guide med tydlig info kring uppladdning/filformat. Snabb service & leverans. Enkelt att få kontakt. Lite minus på att man bara fakturerar företag med kreditvärdighet..
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och bra service. Leveransen är dyr men snabb.
    skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb service utan krångel när jag behövde nyckelband med vår logga på.

Vi är nöjda med både leverans och produkt

skrev om easytryck.se:
    Bemötandet var både trevligt och professionellt. Köpte två beachflaggor som matchade våra förväntningar.
    Roll up Expo Plus 150x200cm, ( utan tryck) Silver
    skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande. Snabb service. Fick hjälp med layout som egentligen inte ingick i priset. Roll-upen verkar vara av helt ok kvalitet, trots att vi valde den billigaste varianten. Bra väska till.

Kommer definitivt att återkomma!
    skrev om easytryck.se:
    Easytryck leverererar storformat som vepor och banderoller i bra kvalitet och till humana priser. Snabba leveranstider gör känslan av service ännu högre. Personalen är noggranna och återkopplar snabbt om något behöver förändras gällande tryckoriginal och liknande.
    skrev om easytryck.se:
    Väldigt bra och snabb service. Allt fortlöpte utan problem och varorna levererades i tid.
    skrev om easytryck.se:
    Jag är mycket nöjd med easytryck. Snabba leveranser och mycket bra service. Toppbetyg!
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och bra leverans med utmärkt service
    skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande, leverans i utsatt tid utan problem.
    skrev om easytryck.se:
    Trevligt och proffsigt bemötande. Trycket motsvarade mina förväntningar
    skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb service, trevligt bemötande!
    skrev om easytryck.se:
    Mycket bra och snabb service. Bra och billig produkt.
    skrev om easytryck.se:
    Superbra service och bra bemötande. Dessutom goda instruktioner för hur man skulle leverera originalen. Återkommer gärna med fler ordrar!
    skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande och bra service!
    skrev om easytryck.se:
    Bra, snabbt och bra service.Bra kvalitet och trevliga när man ringer!
    skrev om easytryck.se:
    första gången vi använt dem allt fungerade bra med ett bra resultat kan absolut rekomendera dem
    skrev om easytryck.se:
    bra bemötande och snabb respons. några av de produkter jag köpte blev inte så bra som jag trott. det jag tyckte blev sämst var en affisch med bilder som en fotograf tagit. blev för mycket grön färg. har dock inte klagat...
    skrev om easytryck.se:
    Snabb leverans. Produkten skiljde sig aningen från vad vi trodde vi skulle få men det fungerade bra ändå. Överlag väldigt nöjd.
    skrev om easytryck.se:
    Bra, snabb leverans. Nöjd med bemötandet. Bra resultat på slutprodukt.
    skrev om easytryck.se:
    Trevlig säljare, snabbleverans och lätt att får kostnaderna klar för sig. Däremot ramlar små plastbitar bort på Roll up:sen vid första användningen.
    skrev om easytryck.se:
    Snabbt och excellent service! Rekommenderas!
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och bra service. Vi kommer att anlita dem igen.
    skrev om easytryck.se:
    Jag var nöjd med deras kundtjänst och produkter.
    skrev om easytryck.se:
    Jag kan varmt rekommendera Easyonline för hjälp med tryck på diverse produkter. Har tagit hjälp av dem flera gånger och alltid fått väldigt bra service från Rickard med kollegor. De har legat bättre till prismässigt än de konkurrenter jag tittat på och levererar bra produkter. Vi kommer fortsätta använda dem framöver! Toppbetyg!
    skrev om easytryck.se:
    På er webbsida står det att ni skickar ett gratis prov på präglat visitkort samma dag. Har mailat och påminnt er i över en månad men ni säger hela tiden att produktionen är försenad. Borde gå att fixa fram detta snabbare?!

Har svårt att bedömma er förutom att ni har nongalant service....

easytryck.se svarar Freddie K:

Hej Freddie,

Det var tråkigt att läsa. Det har tyvärr varit strul med maskinen som präglar korten och vi har behövt kalla in tekniker från maskintillverkaren. Problemet ska enligt honom snart kunna vara löst, vi väntar bara på leverans av reservdelar. Det jag kan göra för att kompensera den tid du fått vänta är att ge dig en extra bra deal på din beställning. Kontakta mig så ser vi till att lösa detta på bästa sätt.

Mvh, Rickard Sandberg.

skrev om easytryck.se:
    Bra service, trevlig bemötande, snabba svar. Fick hjälp med layout trots att det inte ingick i priset. Roll-upen är bättre än förväntat, jag valde den enklaste och billigaste. Leveransen skedde inom förväntad tid. Jag fick mycket för pengarna m a o! Jag kommer att beställa fler grejer och kan absolut rekommendera er! (Bra idé med Barncancerfonden!)
    skrev om easytryck.se:
    Supertrevliga och serviceminded! Snabb hjälp och tillmötesgående.
    skrev om easytryck.se:
    Tillmötesgående och serviceminded. Ger förslag på lösningar och har snabba leveranser. Utmärkt!
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och bra service. Trevlig och hjälpsam personal. SUPERBRA! Kan rekommenderas. Vi kommer använda Easyonline fler gånger.

Pierre Jonsson Investliving Scandinavia AB
    skrev om easytryck.se:
    Riktigt bra service och snabb leverans! Mycket nöjd!
    skrev om easytryck.se:
    Köpte en roll-up, dålig matchning av färger samt väldigt matt tryck som inte levde upp till vår förväntan.

easytryck.se svarar Jonas S:

Vad tråkigt att du inte är nöjd Jonas. När det gäller färgmatchning hade ert tryckoriginal olika färginställningar på de olika objekten. Sådant är tyvärr svårt för oss att dels upptäcka och dels veta om det är medvetet eller ej.

Vi vill dock så klart att ni ska vara helt nöjda med de produkter som beställs från oss. Hör av dig till mig med nytt tryckoriginal så ser jag till att ni får en bra deal på ny duk till er rollup.

skrev om easytryck.se:
    Bra service, snabba svar, bra produkter
    skrev om easytryck.se:
    Bra bemött och fick mycket hjälp Nöjda med det färdiga resultatet Snabb leverans :-)
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och god service tycker jag.
    skrev om easytryck.se:
    It's very good organized company, with very high level products for good price! Communication with customer is good, and friendly workers always help you to be sure you will receive product you need!
    skrev om easytryck.se:
    Helt perfekt - enkelt och prisvärt
    - Jättebra - Bra - Bra - Bra - Toppen
    skrev om easytryck.se:
    Snabb återkoppling efter att jag gjorde en order. Tog 1 vecka sen hade jag min rollup i handen. Resultatet blev klart över min förväntan. Tack ska ni ha Lars
    skrev om easytryck.se:
    Informativ webbsida, svarade snabbt och korrekt på telefon. Bara plus med andra ord. Jag tycker att produkten mötte förväntningarna bra, rejäl, motsvarande vad jag beställde.
    skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb service/leverans. Vi fick det vi beställde, varken mer eller mindre. Precis så kontakt med företag borde fungera. Dock är det tyvärr långt ifrån alltid på det viset.
    skrev om easytryck.se:
    Suverän service, bra värde för pengarna.
    skrev om easytryck.se:
    Jättetrevligt bemötande, serviceinriktade och samarbetsvilliga! Rekommenderar varmt.
    skrev om easytryck.se:
    Mycket bra och snabb service och leverans av stor tygvepa till bra kvalitet och pris. Vi är mycket nöjda.
    skrev om easytryck.se:
    Mycket bra bemötande snabba svar och snabb leverans. Bra kvalité på varorna och personal som är måna om att kunden blir nöjd.
    skrev om easytryck.se:
    Bra produkter, bra utbud och servicen var bra. Mycket nöjd!
    skrev om easytryck.se:
    Bemötandet var trevligt. Stämningen var bra. Jag fick bra service. Mina problem med orginalet löstes på ett bra sätt och kostaden kunde hållas nere. Jag blev mycket nöjd över resultatet och kommer att återkomma nästa gång jag behöver en roll up. Jag har redan rekommenderat ert företag för denna produkt. Med vänlig hälsning Charlotte Assarsson
    skrev om easytryck.se:
    Bra service och ett fint resultat. Smidigt!
    skrev om easytryck.se:
    Allt fungerade bra och smidigt. Väldigt trevlig, kunnig och hjälpsam personal som gav det lilla extra .
    skrev om easytryck.se:
    Jag fick ett väldigt trevligt bemötande och professionell och snabb hjälp. Leveransen gick mycket snabbare än väntat. Det var en positiv och prisvärd upplevelse!
    skrev om easytryck.se:
    Mycket snabba och kunniga. Dessutom trevliga i sitt bemötande.
    skrev om easytryck.se:
    Beställt från Easyonline.se två gånger. Trevligt bemötande, bra service, bra kvalitet och snabb leverans. Kan inte bli bättre. // Med vänlig hälsning, Farid
    skrev om easytryck.se:
    Vår första beställning låg en smula nära datumet när vi behövde leveransen. Efter bokad leverans - insåg Easy, inte vi - att vi inte skulle hinna få leveransen i tid. Så de ringde upp och påpekade detta samt erbjöd sig att stå för direktleverans till oss - fast det var vårt fel. Fantastisk kundservice - och trots att det var vår första och en relativt blygsam beställning.

Vänligen, Hanna-Karin Grensman VD, Grensman & Grensmans AB
  • Status: 1398
    skrev om easytryck.se:
    Kan varmt rekommendera easyonline.se, trots våra förhållandevis få och små ordrar har vi fått snabb och bra hjälp med vissa leveransproblem. Felet låg dessutom hos oss eller möjligtvis DHL men easyonline löste snabbt problemen ändå!
    skrev om easytryck.se:
    Levererade inom utlovad tid och produkten har hållit den kvalité som utlovas, varken mer eller mindre. Skulle troligen beställa från dem även nästa gång.
    Snabbt och Proffsigt Upplevde mer än jag förväntade mig. Bra & Hög

Mycket för pengarna. Smidigt att beställa , bra och snabb respons! rekommenderas starkt.
    skrev om easytryck.se:
    easyonline.se har alltid leverera våra beställningar som utlovat med en kvalité bättre än väntat. Kundservice är också bra, hjälpsam och ett extra plus för att man får en personlig bekräftelse om det material man har laddat upp är ok eller behöver justeras.
    skrev om easytryck.se:
    - kanon, kan inte bli bättre - mycket bättre än vad vi trodde - Jättebra, vi upptäckte att vi behövde hjälp att redigera vår logo. Detta var inga problem. - bra - Supernöjd med bemötandet vi fick samt hjälpen vi fick vid vår beställning
    skrev om easytryck.se:
    Mycket bra och tilmötesgående av alla önskningar. Snabb leverans och till bra pris.

easytryck.se svarar Thorsten L:

Tack så mycket Torsten! Det värmer =)

skrev om easytryck.se:
    Överraskande snabb respons efter att beställningen är gjord. Fick även besked om att inskickat original såg bra ut och lämpade sig för tryck, vilket jag inte förväntat mig. Snabbare leverans än utlovat, mycket positivt. Helt klart mycket prisvärt.

easytryck.se svarar Mattias D:

Hej Mattias,

Tack för jättefin respons på vår service och produkter.

Snabbt ska det gå =) Återkoppling ang. tryckoriginalens kvalitet gör vi alltid, oavsett produkt.

skrev om easytryck.se:
    Är nöjd med den hjälp jag behövde eftersom jag själv inte lyckades bygga upp min förväntade utseende på strandflaggan så var jag tvungen att ringa upp företaget om få hjälp med att fixa till att flaggan blev som jag ville ha den. Blev bra bemött och jag fick den service jag behövde. Har ingen erfarenhet och uppfattning om vad priset i slutändan blev om man skulle ha jämfört det med annat företag. Uppfattar nog att det kändes rätt pris för vad vi fick oss tillhanda. Fick en liten tankeställare när jag sedan 2-3 veckor senare när vi hade betalat och erhållit flaggorna så fick man ett antal erbjudande om rea på dessa flaggor av andra företag. Men i det stora hela är jag nöjd med bemötande, service och leverans och med flaggorna. Med vänlig hälsning Marie NL

easytryck.se svarar Marie Nilsson L:

Hej Marie,

Tack för fin respons på vår service!

Gällande rea-erbjudanden från andra leverantörer har jag svårt att kunna ge någon respons då jag inte sett dem själv. Däremot kan jag garantera att ni inte betalat "för mycket" för era flaggor då vi är en riktigt prispressande aktör på marknaden.

skrev om easytryck.se:
    Jättefint bemötande, trevlig kontakt och hög servicenivå.

easytryck.se svarar Jennie S:

Tack Jennie för dina fina ord!

skrev om easytryck.se:
    Jag blev trevligt bemött och fick en produkt levererad precis så som jag beställt den. Som förväntat, och jag är mycket nöjd.

easytryck.se svarar Roger S:

Tack Roger för fin kritik. Vi är glada att du är så nöjd. Ha en riktigt trevlig helg!

skrev om easytryck.se:
    Ni svarade aldrig på mitt mail, så jag har svårt att bedöma er förutom att ni ahr en dålig service.

easytryck.se svarar Alexander A:

Hej Alexander,

Jag är hemskt ledsen för att du inte fått svar. Har nu letat i vårt mailkonto men hittar inget mail alls från dig.

Ett par frågor för att kunna felsöka detta bättre: 1. När skickade du mailet? 2. Kan det vara så att du skickade till "info@easyrollup.se" istället för "info@easyrollups.se"? (Det har hänt någon gång förr.)

Slutligen, ring eller maila oss gärna igen så ser vi till att hjälpa dig på bästa och snabbaste sätt.

skrev om easytryck.se:
    Jag är förstås mkt nöjd med både bemötande och upplevd förväntan. Jag är också väldigt nöjd med resultatet dvs varan som levererades. Sammanfattningsvis känner jag väldigt stor tillfredsställelse i helehetsbemötandet och leveransen.

easytryck.se svarar Per W:

Hej Per,

Tack så mycket för en fin rekommendation =)

Önskar dig en riktigt trevlig helg!

skrev om easytryck.se:
    Väldigt kunniga personal, snabba på att svara på mejl och väldigt hjälpsamma :) .

easytryck.se svarar Mohsen G:

Vi tackar så mycket Mohsen! =)

skrev om easytryck.se:
    Väldigt trevligt bemötande av hjälpsam personal vid beställning. Trycket för den roll-up vi beställde blev mycket bra, endast ett litet skönhetsfel i kanten av bilden. Snabb leverans! Rekommenderas!

easytryck.se svarar Peter B:

Hej Peter,

Tack så mycket för fin kritik.

Ang. skönhetsfelet: Maila gärna in en bild på detta till oss om du har möjlighet så vi kan se vad som blivit galet. Självklart byter vi ut bildvåden om ni önskar det. Skönhetsfel ska inte finnas på de produkter vi levererar.

skrev om easytryck.se:
    Jättetrevlig och hjälpsam personal! Verkligen personlig och snabb service, bästa företaget jag varit i kontakt med.

easytryck.se svarar Frida S:

Tack Frida för en helt underbar rekommendation. Det värmer gott! =)

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande. Tillmötesgående. Snabb återkoppling. Över förväntan. Bra! Kvaliteten kunde ha varit bättre. Beställde tygkassar, många hade trådar som gått upp, var smutsiga etc. Bra!

easytryck.se svarar gabriella L:

Hej Gabriella,

Tack för jättefin kritik ang. vår service. Ang. trådar + smuts på vissa av kassarna: Det ska det absolut inte vara. Återkom gärna till oss med hur många påsar som hade detta problem så tillverkar vi självklart nya eller krediterar värdet av de felaktiga.

skrev om easytryck.se:
    Snabbt, billigt och proffsigt. Vi har hittat vår leverantör. Tack!

easytryck.se svarar Stefan L:

Hej Stefan,

Roligt att läsa, vi ser fram emot fler beställningar från er. =)

skrev om easytryck.se:
    Hjälpsamma, snabba, allt man kan önska sig som kund. Dessutom prisvärda.

jitea software ab //Helena Wallsby

easytryck.se svarar Helena W:

Tack så mycket Helena, jättekul att ni är så nöjda!

Självklart fick vi en ursnygg roll-up. :) "
    09-26 15:18
    skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande, bra roll-up och snabb leverans!

easytryck.se svarar Fredrik J:

Tack Fredrik, vad roligt att ni är nöjda med oss!

skrev om easytryck.se:
    Kunde inte begära mer. Snabb och proffsig service. De kollade underlaget innan det gick till print osv. Kommer definitivt handla av Easyrollups igen!

easytryck.se svarar Jonas O:

Hej Jonas,

Vad roligt att du är så nöjd! Det stämmer att vi kollar igenom alla original innan de går till print för att se om det finns några uppenbara fel eller problem.

Vi ser fram emot fler beställningar från er!

skrev om easytryck.se:
    Vi på Stångå Hotell rekommenderar detta företag varmt, det gick snabbt och det blev bra! SUPER!

easytryck.se svarar Fredrik H:

Tack Fredrik för jättefin respons! =)

skrev om easytryck.se:
    Bra service och bemötande och relativt snabb process i relation till priset. Kvaliteten höll samma mått.

easytryck.se svarar Helena C:

Tack Helena! Det gör oss glada att du tycker hela processen med er beställning fungerat bra.

skrev om easytryck.se:
    Perfa! Uppfyllde åttagande enligt ö.k. Bra, snabb feedback. Känner att vi fick mycket för pengarna. Mycket bra.

easytryck.se svarar Erna B:

Hej Erna,

Roligt att ni är så nöjda! Vi har som målsättning att alltid leverera de mest prisvärda produkterna på marknaden =)

skrev om easytryck.se:
    Jag fick ett toppenbemötande av Marcus som hjälpte mig alldeles utmärkt. Produkten levde upp till våra förväntningar och vi kunde inte vara mer nöjda.

easytryck.se svarar Elisabeth A:

Hej Elisabeth,

Tack för riktigt trevlig läsning. Jättekul att ni är så nöjda med både service och produkt.

skrev om easytryck.se:
    Enkel, Snabb och bra leverans!

easytryck.se svarar Mats L:

Tack så mycket för en trevlig rekommendation Mats!

skrev om easytryck.se:
    Helt igenom proffsigt bemötande.

easytryck.se svarar Kenneth S:

Roligt att läsa! Tack så mycket Kenneth.

skrev om easytryck.se:
    snabb service, proffsigt utförande!

easytryck.se svarar Hanna S:

Tack för en fin rekommendation Hanna!

skrev om easytryck.se:
    Perfekt kundservice. Snabb service och kunnig personal. Jättenöjd med resultatet.

easytryck.se svarar Mattias G:

Tack Mattias! Vad roligt att du är så nöjd med vår service. Det tycker vi om att få höra =)

skrev om easytryck.se:
    -bra på alla sätt, snabb leverans

easytryck.se svarar Åsa R:

Tack Åsa, jättekul att du tycker alla delar fungerar bra. =)

skrev om easytryck.se:
    Vi beställde en 7*5 meter vepa med ett riktigt stor logotyp. Vepan skulle täcka en vägg på en mässa och vi ville kunna återanvända den. Vepan blir jättebra! Den var svart och det något dyrare materialet såg inte plastigt och trist ut, utan vi fick en absolut svart vägg med lyxig känsla. Logotypen var i vitt och den var 2 meter bred och 1 meter hög. Det svarta syntes inte igenom det svarta trycket, utan återigen så var resultatet super. Och måtten på vepan stämde på pricken, exakt 7*5 meter! Att sätta upp vepan var oväntat enkelt. De medföljande självhäftande kardborrbanden satte jag upp på 5 minuter, och efter ytterligare 5 minuter var vepan på plats, och även det fixade jag själv. Säljaren jag var i kontakt med hade riktigt trevligt bemötande, trots att vi ändrade design 3 ggr pga att jag och kollegan velade. Vår alternativa lösning hade varit att måla väggen och att sätta upp en vinyl. Det hade kostat lika mycket, blivit fulare och inte varit återanvänbart. Flera andra utställare frågade var vi fixat vepan. Vi kan varmt rekommendera Easyrollup /Katarina Karlsson på Selected Stockholm AB

easytryck.se svarar Katarina K:

Hej Katarina,

Tack för en extremt utförlig rekommendation. Det uppskattas varmt! Vi är jätteglada att ni är så nöjda med service samt produkter.

skrev om easytryck.se:
    Jättenöjd med service och priser. Jag fick min banderoll på bara ett par dagar och den var väldigt snyggt gjord. Betalade drygt 400 spänn bara för 2x0,5 meter.
    skrev om easytryck.se:
    Bra med snabb respons. Precis vad jag förväntat mig. Mycket god. Prisvärt. Bra, snabbt, korrekt
    skrev om easytryck.se:
    Trevlig personal, snabb service och återkoppling. Bra priser. Allt toppen.
    skrev om easytryck.se:
    Det var ett bra bemötande, service och roll upp kvalitén.
    skrev om easytryck.se:
    Utmärkt bemötande. De var mycket trevliga och snabba. Servicen var perfekt. Produkten vi köpte var av mycket bra kvalité och trycket var över förväntan. Vi kommer alltid att vända mig till dem i fortsättningen.
    skrev om easytryck.se:
    Mycket trevliga och hjälpsamma. Allt gick fort från ax till limpa. Vi fick även hjälp med layout till det bättre.

Vi blev mycket nöjda med vår produkt och använder den dagligen.

Priset var helt i vår smak, även om det inte var avgörande för att vi faktiskt valt våran produkt hos just easyrollups.se
    skrev om easytryck.se:
    Bra service och bemötande! Prisvärda produkter.
    skrev om easytryck.se:
    Toppenservice och lysande resultat! Lite oklart med antal väggar men vi fick snarare för många än för få. Snyggt värre!
    skrev om easytryck.se:
    Blixtrande snabb kommunikation, mycket hjälpsamma. Trycket blev NÅGOT blekare än förväntat, men helt ok. Exakt 10 dagars leveranstid, inte en dag längre. Väldigt mycket rollups för pengarna!
    skrev om easytryck.se:
    Prisvärt, bra kvalitet och smidigt.
    Bra kvalitet, snabb leverans . +++++ underbar support
    skrev om easytryck.se:
    Smidig service, håller vad dom lovar, snabb leverans.
    skrev om easytryck.se:
    Mycket bra service - både avseende grafiska utformningen och leverans av produkten. Praktisk och stabil rollup i mycket bra förpackning lätt att använda.
    skrev om easytryck.se:
    Fungerade bra, snabb och trevlig service. Ställningen som levererrades hade dåliga magneter. Ingen återkoppling på detta från EasyRollups. Foto inskickat
    skrev om easytryck.se:
    Mycket bra bemötande. Snabbt och effektivt
    skrev om easytryck.se:
    Bra service och trevlig personal. Våra sju roll-ups blev jättebra och vi är nöjda med resultatet. Snygg och enkel hemsida med bra gränssnitt för beställning. Priset var mycket bra sett till vad man fick. En sammanvägd bedömning gör att jag skulle rekommendera easyrollups.se till vem som helst som ska beställa roll-ups/beachflaggor etc.
    skrev om easytryck.se:
    Snabbt och effektivt! Vi är mycket nöjda med produkten vi beställt.
    skrev om easytryck.se:
    Snabba, trevliga och bra tryck. När en del gick sönder fick jag en ny budad till mig redan dagen efter utan snack, suveränt bemötande.
    skrev om easytryck.se:
    Oerhört snabba leveranser, i det fall vi haft problem har det rättats till omgående. Vi designar materialet sjäva och låter easyrollups.se tryck/tillverka. Rekommenderas varmt
    skrev om easytryck.se:
    Lite struligt initialt. Jag hade skickat in fullgott original men detta kollade man inte utan började göra ett original utan att kolla den inskickade filen först. Sedan blev resultatet annorlunda mot vad bilderna på hemsidan visar vilket jag inte tycker är bra. På två sidor mot pinnen sattes en kontrasterande färg vilket inte framgått av tidigare bilder. Nu valdes en färg som vi ändå har i logon så det blev rätt ok ändå men det sticker lite i ögat då det ändå blir annorlunda mot vad vi tänkt. Är dock nöjd med slutprodukten. Bra och snabb leverans.
    skrev om easytryck.se:
    Exceptionellt bra service och snabb leverans, blev även ett litet fel på min design vilket easyrollups upptäckte innan tryck och gav mig en chans att korrigera.
    skrev om easytryck.se:
    Bra produkter, hyfsad hemsida, hyfsat lätt att beställa, super bra service och priser som tilltalar de flesta.
    skrev om easytryck.se:
    Otroligt trevligt och professionellt bemötande. Kan det dom håller på med och kan inte göra annat än att starkt rekommendera dom!
    Bara positivt hitills. Väldigt snabb leverans. Bästa servicen
    skrev om easytryck.se:
    Mycket för pengarna. Ganska långsam leverans om man väljer budgetalternativet och det har varit småstrul men dom har alltid fixat till det snabbt. Härliga grabbar som sitter i Vasastan och som är seriösa.
    skrev om easytryck.se:
    Jag beställde roll-ups till mitt företag och fick väldig kunnig och trevlig hjälp av personalen. Snabb leverans och bra kvalitet!
    skrev om easytryck.se:
    Vi är supernöjda med allt! Vi började med att beställa en pop-out, nu har vi tre pop-outs, en stor skottbanderoll som vi fäster på ett 7-mannamål (fotboll) samt en large flagga som är under produktion just nu. Servicen är fantastiskt bra och produkterna är toppklass! / Madde och Tom, Goeras Football Education

easytryck.se svarar Madelene G:

Tack för jättefin kritik Madelene!

skrev om easytryck.se:
    Very easy to work with and flexible. Went beyond their standard products to offer a backdrop with added value.

easytryck.se svarar Fintan C:

Thank you Fintan!

Yours was a quite unusual request. I'm glad we could help you out =)

Best regards,

Rickard

skrev om easytryck.se:
    Mycket bra kundservice, extremt snabb sådan. Mycket samarbets- och välvilliga. Fina produkter.

easytryck.se svarar Hanna M:

Vi tackar och bockar Hanna! =)

skrev om easytryck.se:
    Jag jobbar på en ambassad och vi beställde 2 produkter hos easyrollups.se : en rollup och ett mässbord. Vi är riktigt riktigt nöjda med produkten! Både rollupen och bordet ser jättebra ut, dem är mycket fina och stabila. Bilderna är vältryckta och man ser och känner direkt att materialet är av bättre kvalitet. Dessutom är både bordet och rollupen väldigt lätt upp- och nermonterade och transporteras smidigt och lätt. Flera saker gör easyrollups.se produkter och tjänster extra värda pengarna : - hemsidan är lätt att använda, mycket användarvanlig : lätt att söka bland produkterna, att beställa och att betala. - man får ofta möjligheten att välja bland olika alternativ när det gäller produkterna, t.ex valde vi vita träskivor (ist.för svart) för vårt bord, samt vit kassett för vår rollup (då vår logga är blå/vit/röd), och det blev extra fint och gav en mycket elegant intryck! - alla produkter kommer med praktiska väskor i tygg för att transportera dem - kundservicen är mycket bra och snabb, med trevlig och hjälpsam personal (tack Niklas!) - vi fick våra produkter i god tid och allt var i bra skick. Här på ambassaden är vi helt enkelt mycket nöjda med easyrollups.se tjänster och produkter och kan utan tvekan rekommendera företaget varmt!

easytryck.se svarar Cindy F:

Hej Cindy,

Vi tackar så hemskt mycket för att du tagit dig tid att skriva så utförlig och trevlig kritik. Det gör oss riktigt glada och taggade på att alltid kämpa för att vara en så bra leverantör vi bara kan =)

Mvh, Rickard

skrev om easytryck.se:
    Toppen service, mycket hjälpsamma och nöjd med produkterna (beställde rollup och pennor med logo)

easytryck.se svarar Louise O:

Hej Louise och tack för så fin kritik! Alltid lika trevligt.

Du vet var vi finns nästa gång du behöver något som ska tryckas. Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag =)

skrev om easytryck.se:
    Bra, snabb service och trevligt bemötande. All min kontakt har skett via mail och telefon och allt har gått smärtfritt.

easytryck.se svarar Jonathan D:

Tack för fin feedback Jonathan. Det har även från vår sida varit smidigt och smärtfritt att jobba med er på Santander. Ser fram emot nya samarbeten.

//Rickard

skrev om easytryck.se:
    Vi har använt oss av Easy rollups många gånger och är alltid supernöjda med allt. Grym service, bra produkter och hjälpsam och flexibel personal. Vi kan varmt rekommendera alla att använda sig utav Easy rollups tjänster.

easytryck.se svarar Petter A:

Tack så mycket Petter! Hälsa de andra på Moore.

skrev om easytryck.se:
    Mycket god service!! Snabb hjälp och otroligt trevliga!

easytryck.se svarar Susann H:

Roligt att läsa Susann! Tack för jättefin kritik.

skrev om easytryck.se:
    Vi beställde ett tält och ett par beachflaggor och är jättenöjda. Leveransen kom i utlovad tid och dem hade även skickat med tältpinnar och snören vilket vi inte visste att det ingick när vi beställde. Vad gäller kvaliteten så är vårt nya tält mycket bättre än det gamla vi hade. Vi kommer definitivt fortsätta beställa från easyrollups.

easytryck.se svarar Daniel L:

Tack Daniel!

Vi inkluderar alltid de tillbehör vi tycker hör till "grundfunktionen" för varje produkt. Men det var jättebra att du skrev att ni inte sett det. Jag har nu uppdaterat informationen på hemsidan så att vad som ingår till tälten ska framgå tydligare =)

Mvh, Rickard

skrev om easytryck.se:
    Bra sida och snabb leverans! Mycket nöjd med servicen!

easytryck.se svarar Burhan K:

Hej Burhan,

Vad kul att du tycker vår service och hemsida är bra. Vi har senaste tiden lagt ner mycket tid och energi på att förbättra hemsidan så det är roligt att höra att den upplevs bra. =)

skrev om easytryck.se:
    Vi beställde av er inför vår mässa, Tusen tack för strålande service :)

easytryck.se svarar John H:

Tack själv John! Hoppas att mässan gick bra för er!

skrev om easytryck.se:
    Lysande, snabb service bra bemötande av Rickard som hjälpte mig.

easytryck.se svarar Richard R:

Tack Richard!

Det var roligt att vi fick trycka din backdrop. Den hade en riktigt snygg och annorlunda design.

skrev om easytryck.se:
    Lätt och snabb navigering på hemsidan. Lätt att hitta rätt. Tillräckligt utförlig beskrivning hur man ska förfara vid beställning. PLUS - personal kontaktade mig när de hanterade min beställning för jag hade inte gjort färdigt filen helt som de behövde ha den. De kunde dock hjälpa mig att lösa problemet. - Bra priser. - Jag blev positivt överraskad av klavitén på produkten. MINUS - Leveranstiden skulle var 10 dagar, leveransen kom den 11:e dagen. Dock inte mycket att gnälla på!

easytryck.se svarar John-Peter L:

Hej John-Peter,

Din respons värmer gott!

Ang. leveranstiden på 10 arbetsdagar så ser jag att ni fick leverans den 24:e efter att ha lagt order den 10:e vilket blir precis 10 arbetsdagar.

MEN, det är jättebra att du nämner detta. Jag ska se över hur vi kan göra "räkningen av dagar" tydligare i informationen på hemsidan då det är riktigt viktigt att hålla sagda och förväntade leveranstider. Vi räknar t.ex. leverans dagen efter en beställning som 1 arbetsdag. Dagen som beställningen läggs är alltså dag noll. Dvs en order som läggs på en onsdag och har 10 arbetsdagars leveranstid kommer att senast levereras på onsdagen 2 veckor efter orderdatum.

skrev om easytryck.se:
    Bra service, snabb leverans och mycket nöjd med resultatet!

easytryck.se svarar Bouke v:

Roligt att du är så nöjd Bouke!

Vänliga hälsningar,

Rickard

skrev om easytryck.se:
    Snabb och bra leverans. Funkade som det ska

easytryck.se svarar Stefan N:

Tack Stefan! Roligt att du tycker det fungerar bra!

skrev om easytryck.se:
    Klockrent gränssnitt, mallar samt pris! Riktigt bra förklarat för en nybörjare på rollups. Även kundservicen är toppen och slår konkurrenter med hästlängder. Snabbt, proffsigt, bra priser- allt man vill ha av en leverantör. Jag kommer def. handla hos easyrollups igen!

easytryck.se svarar A J:

Hej A J,

En sådan här kommentar gör oss alla riktigt stolta och glada! =)

Tack ska du ha!

skrev om easytryck.se:
    Jag upplever Easy rollups som ett seriöst företag med prisvärda produkter som håller en kvalitet som motsvarar våra förväntningar. Leveranser enligt överenskommelse och mycket trevligt bemötande.

easytryck.se svarar Staffan H:

Tack Staffan!

Roligt att läsa att du är nöjd med alla "delar" som en beställning innebär.

skrev om easytryck.se:
    Enkelt, snabbt och billigt.
    skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb leverans. Lyhörd för kunden och önskemål.
    skrev om easytryck.se:
    Strålande service och hyfsat snabb leverans

easytryck.se svarar Björn J:

Tack så mycket Björn, positiva kommentarer om vår service är något vi älskar =)

Mycket bra!

easytryck.se svarar Emma L:

Hej Emma,

Vi tackar och bockar!

skrev om easytryck.se:
    Fungerar mycket bra. Har haft otur med en dåligt spänd duk och ett felaktigt tryck men reklamationerna har skett mycket smidigt och utan snack. Kassetter och annan utrustning lika bra som hos andra dyrare leverantörer.

easytryck.se svarar Ingvar W:

Hej Ingvar!

Vad roligt att du sätter högsta betyg på oss trots att du fått uppleva lite strul. Tyvärr är vi mänskliga, även om vi önskar något annat, och misstag kan så klart ske. I dem lägena har vi inställningen att alltid försöka lösa situationen på snabbaste och bästa sätt för dig som kund. Kul att det uppskattas!

toppen!

easytryck.se svarar melinda M:

Tack så mycket Melinda! Det värmer gott med en 5:a i betyg =)

skrev om easytryck.se:
    Snabb service, lätt att ladda upp och skapa sin roll-up. Dock skulle jag uppskatta möjlighet till att komma förbi och hämta upp beställningar då vi sitter nära.

easytryck.se svarar Niklas L:

Hej Niklas,

Tack för den fina responsen! I kassan när man skriver in sin adress mm. så går det att välja "upphämtning" istället för att vi skickar ordern med DHL. Man är alltid välkommen att titta förbi hos oss vardagar mellan 8-18. =)

skrev om easytryck.se:
    Kanon bäst - bra service, trevligt bemötande, hjälpsamheten, snabb återkoppling och perfekt i leveranstid om inte tidigare.

easytryck.se svarar Anneli J:

Hej Anneli, Den kommentaren värmer, vad kul att du är så nöjd!

skrev om easytryck.se:
    Trevlig och hjälpsam personal, mycket snabb leverans.

easytryck.se svarar Stefan G:

Tack Stefan, vi gör vårt bästa för att hålla så korta leveranstider som möjligt. Roligt att det uppskattas!

skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb service med kvalité
    skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande och bra produkter. Bra priser samt snabba och korrekta leveranser.

easytryck.se svarar Pieboda Redovisning:

Hej Pia,

Tack för jättefin respons! Vi lägger mycket energi på att hitta bra produkter som även ligger rätt i pris och går snabbt att producera och leverera.

skrev om easytryck.se:
    Lätt billigt och bra service. :-)

easytryck.se svarar Sophia M:

Tack Sophia! Enkelt ska det vara = EASYrollups.se :-)

skrev om easytryck.se:
    Bra service och trevligt bemötande. Löser allt snabbt och smidigt.
    skrev om easytryck.se:
    Jag tycker att de verkar vara ett seriöst företag med väldigt bra kund service

easytryck.se svarar Jimmy K:

Tack Jimmy, Bra service till våra kunder tillsammans med låga priser är de två områden vi försöker lägga absolut mest krut på.

skrev om easytryck.se:
    Jag har vid mina kontakter med företaget fått ett trevligt och korrekt bemötande och fått mina beställda varor levererade till belåtenhet.
    skrev om easytryck.se:
    Sen jag började samarbeta med easyrollup.se har jag förstått hur bra saker kan vara. De levererar alltid i tid, hjälper till med design och är supertrevliga. Jag kommer aldrig att byta rollup-leverantör igen!

Katrin Zytomierska LCHFklubben.se

easytryck.se svarar Katrin Privat Z:

Hej Katrin,

Jättekul att läsa! Nöjda och återkommande kunder är nyckeln till att bedriva framgångsrik verksamhet så respons som denna värmer gott. =)

skrev om easytryck.se:
    Bra service, snabba svar om man har eventuella frågor - trevligt bemötande :)

easytryck.se svarar Tobias J:

Det är en stor del av vårt jobb -att besvara ev. frågor du som kund har. Och det gör vi så gärna =)

skrev om easytryck.se:
    Bra och trevligt bemötande, snabb leverans och bra förslag.

easytryck.se svarar Anneli B:

Tack Anneli,

Vi är glada att vi fick hjälpa till!

skrev om easytryck.se:
    Snabb service och bra bemötande! Fick proffessionell hjälp med designen på våra roll-ups, något som vi inte hade klarat själva.

easytryck.se svarar Lena E:

Hej Lena,

Vi vet att det här med design inte alltid är så lätt. Har man ingen på företaget med de kunskaperna så kan det sätta lite käppar i hjulet. Roligt att ni blev nöjda med de designer vi tog fram åt er.

• Status: 29
    skrev om easytryck.se:
    Billigt och snabb leverans och minnen där vi nu har egen logga där trycket blev mycket bra :) Vi fick till och med leverans två dagar tidigare än utlovat! Plus i kanten :)

easytryck.se svarar Alexander W:

Hej Alexander,

Vad roligt att ni blev så nöjda. Minns att det var riktigt bråttom med er order, men det löste sig som sagt jättebra.

• Status: 29
    skrev om easytryck.se:
    Mycket nöjd med bemötande och leverans! Dessutom har dom hjälpt oss med design på allt vi beställt vilket jag tycker har varit mycket prisvärt! Nu har vi grejer som ser riktigt proffsiga ut :) Rekommenderas starkt!

easytryck.se svarar Alexander W:

Hej Alex,

Tack för grym respons! Ni har ju nu beställt en hel del olika produkter och det har varit roligt att ni valt att låta oss stå för designarbetet på allt. Ska bli spännande att se vad ni beställer härnäst =)

skrev om easytryck.se:
    Bra och tillmötesgående. hjälpsamma vid behöv. dock strulade posten så det var tur att jag kunde hämta paketet i stockholm. annats vet jag ej hur det hade gått. men i det hela är jag mkt nöjd!

easytryck.se svarar Fernando d:

Hej Fernando,

Ja, speditörer kan ibland ställa till det lite. Dem är i regel bra och pålitliga, det ska sägas, men det händer som sagt att det strular som i ditt fall. Tur att det löste sig bra denna gång och att du blev nöjd med din leverans.

skrev om easytryck.se:
    Skötte vår beställning snabbt och bra

easytryck.se svarar Helena P:

Stort tack Helena! Alltid kul att få höra att vi skött oss =)

Snabbt, enkelt & bra
    skrev om easytryck.se:
    De fungerar bra. Det var enkelt att jobba med dem vid beställningen. Bra kundservice, snabb leverans!

easytryck.se svarar Hans H:

Hej Hans, Att det ska vara enkelt att lägga en beställning på vår hemsida är något vi lagt en hel del energi på så det känns skönt att det upplevs så från dig som kund. =)

skrev om easytryck.se:
    Svarar snabbt och bra på telefon. Duktiga på återkoppling av ordrar. Hög servicenivå.

easytryck.se svarar Åsa R:

Tack Åsa!

Snabba och tydliga svar på mail och telefon prioriteras högt. Många är ute sent i tid och då är det ofta viktigt att få snabb respons. Vid de allra flesta tillfällen så svarar vi även på kvällar och helger.

skrev om easytryck.se:
    Vi beställde roll-ups och beachflaggor inför sommarens event. Rejäla prylar och mycket bra tryck.

easytryck.se svarar Per R:

Hej Per,

Med så snygga designer som ni skickade in är det enkelt för oss att leverera snygga produkter. Framför allt era beachflaggor tycker jag blev riktigt riktigt bra!

skrev om easytryck.se:
    Vi beställde usb-minnen med tryck inför en mässa. Väldigt nöjd med trycket. Ett stort plus för snabb respons på mailen.

easytryck.se svarar Per R:

Tack Per för riktigt fin kritik! Vad roligt att nu uppskattar att vi försöker svara på allt så snabbt det bara går.

skrev om easytryck.se:
    Vi har beställt USB-minnen från easyusbminnen.se flera gånger och är jättenöjda. Dem är alltid snabba på att svara och det märks att dem kan sina produkter. Leveranserna har varit i tid gång på gång och priserna har också varit de lägsta när vi jämfört mot andra. Vi är som sagt mycket nöjda och kommer fortsätta beställa från dem.

easytryck.se svarar Matts S:

Hej Matts,

Vi har märkt att ni är nöjda via era näst intill löpande beställningar hos oss =)

Jättekul att du även vill dela det här på Reco så att andra kan läsa om det!

skrev om easytryck.se:
    Trevligt, personligt och proffsigt bemötande. Dessutom helt perfekt tryck på rollups och beachflags.

easytryck.se svarar Anna L:

Hej Anna,

Tack så mycket för riktigt fin kritik! =)

skrev om easytryck.se:
    Bra service och god kontakt

easytryck.se svarar Anna N:

Tack Anna för ett fint omdöme! Uppskattas varmt av oss =)