Kampanj

Checkins
08-120 011 22

Sveavägen 83 113 50 STOCKHOLM

easytryck.se

Modern och effektiv leverantör av trycksaker. Hos easytryck kan du beställa allt från give-aways till stora mässmontrar. Till skillnad från andra “tryckare” arbetar easytryck främst via sin webbshop vilket gör att många kostnader kan hållas nere vilket återspeglar sig på priserna på de produkter som säljs. Easytryck strävar hela tiden efter att hålla Sveriges absolut lägsta priser på samtliga produkter. Utan att tumma på kvaliteten så klart.

Mer funktioner

Vad tycker du om easytryck.se

Läs vad Recos användare tycker om easytryck.se

skrev om easytryck.se:
    Trycket var sådär, dålig svärta i det svarta. Lite smuts i det vita.
    skrev om easytryck.se:
    Hej, vi fick bra service och hjälp med att trycka upp pennor och putsdukar. De hjälpte oss med lite förslag innan vi bestämde oss och de gav oss bilder som tydligt visade hur det färdiga resultat skulle se ut, vilket gjorde att beställde mer än vad vi hade tänkt oss från början. Trevligt att göra affärer med och vi kommer antagligen anlita dem igen
    skrev om easytryck.se:
    Vi beställde en påse med tryck till våran Tandläkarklinik. Blev väldigt nöjd med resultatet och för den hjälp vi fick med att ta fram flera förslag.
    skrev om easytryck.se:
    Bra produkt, färdig i tid, bra service.
  • Status: 7
    skrev om easytryck.se:
    Enkelt att beställa, Trevlig personal och mycket bra priser! rekommenderas varmt.
    skrev om easytryck.se:
    Easytryck levererar produkter av hög kvalitet på rimlig tid och till mycket bra pris!
    skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande och lätt att få hjälp och beställa Rollup och Backdrop. Bra kvalitet på trycket. Lite vassa kanter och grader på Rollupen. Alltför lång leveranstid - 10 arbetsdagar. Mycket prisvärt dock.
    bra............................................................................
    skrev om easytryck.se:
    Beställningen fungerade smidigt och bra.
    skrev om easytryck.se:
    Otroligt bra service. Skickade önskemål på banderoll 22.30 och fick korrektur 8.30 morgonen efter. Efter beställning fick jag en snabb leverans.
    skrev om easytryck.se:
    Supersnabba och hjälpsamma, löser alla problem smidigt.

Jag hörde av mig till dem jättesent, men de kunde ändå leverera en bra produkt, de var flexibla och kunniga. Bra priser!
    skrev om easytryck.se:
    Ypperlig service 100% nöjd. Levererade varor före utlovad tid och räddade vår dag.
    skrev om easytryck.se:
    Fungerade mycket bra och trevlig personal.

easytryck.se svarar Filip F:

Gött mos! Tack för din reco Filip och välkommen åter :)

skrev om easytryck.se:
    Jag är väldigt nöjd med servicen innan beställning, resultatet av vår beställning och leveranstiden som blev kortare än planerat!

Jag skulle absolut använda er i fortsättningen!
    skrev om easytryck.se:
    Köpte papperspåsar av easytryck. Mycket nöjd med bemötandet och servicen jag fick i samband med min beställning. Jag fick bra korr att godkänna och beställningen gick både enkelt och smidigt. Jag är dock inte jättenöjd med kvaliteten på pappåsarna där några var hål i på samma ställe vilket kan räknas som kvalitetsbrist men det var inte tillräckligt för att jag ska reklamera varan. Jag är på det stora hela nöjd och kan rekommendera easytryck till andra och kan tänka mig att använda mig av dem igen.
  • Status: 2
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och trevlig service, utlovad leveranstid har hållits varje gång.

easytryck.se svarar Petra W:

Vad härligt att du är nöjd med oss, :) Att hålla utlovad leveranstid är något av ett ledord här på Easytryck, då vi vet hur mycket det kan krångla till det för våra kunder om vi är sena !

Ha en bra dag =)

skrev om easytryck.se:
    Köpte USB-minnen med tryck. Fantastisk kvalitet på trycket, snygga minnen och bra kontakt/feedback från företaget. Kanon! Kommer att rekommendera dessa vidare.

easytryck.se svarar Anders L:

En rekommendation från en kund att använda oss är det bästa omdömet ett företag kan få ! så tack Anders, och ha en trevlig helg!

skrev om easytryck.se:
    Jag köpte non-woven kassar med eget tryck på, är fruktansvärt nöjd med kvalitén på både kassarna och trycket!

De på easytryck bemötte mig väldigt bra och de var snabba på att svara på mail. De hade tålamod med mig när jag ville uppdatera trycket samt att de var väldigt flexibla, till exempel kunde jag få önskad längd än standard på banden gratis.

Jag är jättenöjd med servicen jag fick på easytryck, jag är även riktigt nöjd med produkterna!

easytryck.se svarar Anna B:

easytryck <3 glada, nöjda och trevliga kunder som skriver så fina och detaljerade recos!

Tack så mycket!

skrev om easytryck.se:
    Mycket bra bemötande. Pennorna motsvarade våra förväntningar.

easytryck.se svarar Stig R:

Kul att höra! Tack för din rekommendation Stig :)

skrev om easytryck.se:
    är mkt nöjd med produkt och bemötande

easytryck.se svarar Helena A:

Härligt att höra Helena! Tack för din reco :)

Snabbt och smidigt

easytryck.se svarar Martina W:

Tackar!!

skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande, jättesnabb respons! Dessutom riktigt snygga produkter

easytryck.se svarar Jenny H:

Hej Jenny,

tack för dina fina ord och det höga betyget! Välkommen åter :)

skrev om easytryck.se:
    jag beställde 500 reklampennor med tryck. Fick per omgående kontakt med företaget via mail. Ändrade beställning från express till vanlig, inga problem. Sedan kom pennorna PÅ DAGEN de utlovat leverans. Pennorna de rekommenderade var också mycket prisvärda. Sen kom fakturan några dagar senare och även den var helt i sin ordning enligt beställningen. Jag brukar inte bry mig om enkäter som denna, men den här ordern höll verkligen världsklass !

easytryck.se svarar Peter S:

Hej Peter,

Wow, tack för en rekommendation i världsklass med! Vi är jätteglada att du tog dig tiden att skriva en så utförlig reco.

skrev om easytryck.se:
    Jag är en helt igenom nöjd kund. Fint resultat och mycket trevligt bemötande.

easytryck.se svarar Åsa D:

Hej Åsa,

Tack för din feedback och för att du valde att dela det här! Gör oss på kontoret glada

skrev om easytryck.se:
    Jag fick snabb respons och professionellt bemötande. De påvisade flexibilitet, när jag behövde göra en förändring på en produkt efter beställningen var gjord.

easytryck.se svarar Olof C:

Vad kul att höra att du är så nöjd med oss Olof :) Vi försöker alltid hjälpa så mycket som möjligt så det är roligt att få uppskattning det.

Tack för din Reco och välkommen åter

skrev om easytryck.se:
    Toppen duktiga :-) Snabb service, snabb leverans, förväntad kvalité av vara och rätt pris.

easytryck.se svarar Linda P:

Hej Linda och tack så mycket. Kul att höra att du är nöjd med alla "delar" av beställningen :)

Värmer gott med en 5:a i betyg!

skrev om easytryck.se:
    Det var smidigt att beställa och personalen var hjälpsam. Vi kunde få cdet vi önskade även om det inte helt stämde med schablonerna. rekommenderas!

easytryck.se svarar Heléne W:

Hej Heléne,

Tack för din rekommendation, och vi hoppas på att få se dig som kund snart igen!

skrev om easytryck.se:
    Torkdukar till mobiltelefoner. Mycket bra bemötande och snabbt svar på mejl. Lite väl långsam leverans dock.

easytryck.se svarar Mats B:

Tack för det höga betyget Mats! Ett tips för framtiden om du behöver varorna snabbare är att det finns express, och expressplus alternativ vid utcheckningen. Ha det så gott :)

skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande, snabb respons och leverans på utsatt tid.

easytryck.se svarar Anders R:

Tack så mycket Anders! Gör hela gänget på easytryck glada för de fina orden!

skrev om easytryck.se:
    Jag har fått ett mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Vi har fått våra leveranser inom utlovad tid! Dessutom har vi fått hjälp med att skapa tryckunderlag som vi själva inte hade lämpliga verktyg för.

easytryck.se svarar Agneta L:

Hej Agneta,

Vi vet att det inte alltid är så lätt att sätta ihop korrektur, så det hjälper vi gärna till med :) Hoppas du blev nöjd med dina armband, och vi hoppas höra ifrån dig snart igen. Tack för din feedback.

skrev om easytryck.se:
    Köpt en rollup i dubbel upplaga.

easytryck.se svarar Kerstin E:

Vi uppskattar att du vände dig till oss att gör det :) Tack för din respons.

skrev om easytryck.se:
    Bra och snabbt bemötande på de frågor jag hade. När det var trubbel med beställningen fick jag snabb och personlig kontakt.

easytryck.se svarar Anders S:

Hej Anders, Tack för dina snälla ord och höga betyg!

Ha en trevlig helg,

skrev om easytryck.se:
    Mycket bra bemötande och fina produkter. Beställde påsar med företagets logotype på. Leveransen strulade lite men med strålande service och ett mycket gott bemötande så löste sig allting.

easytryck.se svarar Matilda M:

Härligt att du är nöjd med era nonwoven kassar, och vår service :) Tack för det höga betyget. Vi hoppas på att få se er som kunder snart igen!

Ha det gott,

skrev om easytryck.se:
    Bra penna med tryck till bra pris!

easytryck.se svarar Conny A:

Gott att höra att du är nöjd med dina pennor Conny! tack för din reco :)

Hej Bra och snabb service Väldigt trevlig personal

Tack för er hjälp Jonas D

easytryck.se svarar Jonas D:

Tack så mycket Jonas! Hoppas du var nöjd med dina rollups :)

Ha det gott,

skrev om easytryck.se:
    Smidigt, snabbt och utmärkt service :-)

easytryck.se svarar Olle O:

Tack så mycket Olle !

Ha en bra dag

skrev om easytryck.se:
    Bra service, bra kvalitet, bra pris! (Hängande vepa till skyltfönster)

easytryck.se svarar Sanna A:

.... Och en underbar rekommendation från din sida :) Tack så mycket och välkommen åter

skrev om easytryck.se:
    Beställde en banderoll för över 3000 den var skadad när den kom och kag skickade ett mail med bild men får inget svar när jag mailar. Tråkigt!

easytryck.se svarar Jimmy B:

Hej Jimmy,

Vad konstigt att du inte fått mail från oss. Vi försökte först nå dig per telefon men fick då meddelandet att du var sjukskriven. Då skickade vi direkt mail till dig, kl 14:19 den 23:e januari. (Ditt mail kom in till oss kl. 20:53 den 22:a januari.

"Skadan" du beskriver och skickat bild på till oss är ingen skada utan endast en lös, oklippt förstärkningstråd, likt lösa trådar på nya kläder. Du kan bara klippa bort tråden så finns det ingen risk för några problem med banderollen.

Tråkigt att du inte är helt nöjd och att vi inte lyckats komma fram via telefon eller epost. Hoppas att svaret ovan kan stilla din oro över produkten vi levererat.

Hör av dig till oss om du har några som helst frågor eller funderingar kring detta.

skrev om easytryck.se:
    Snabba svar och bra hjälp, vi fick precis vår beställning precis som vi ville ha det! Rekommenderas!

easytryck.se svarar Caroline L:

Hej Caroline,

Vad roligt att höra att ni är så nöjda! Glädjer oss att ni är nöjda :)

skrev om easytryck.se:
    Jag fick hjälp med de produkter jag behövde och leveransen kom som lovat. Supernöjd med kontakten jag har haft med Easytryck!

easytryck.se svarar Nanci K:

Hej Nanci,

Vad roligt att du är så nöjd! Vi ser fram emot att få jobba med dig igen.

Mvh,

• Status: 2
    skrev om easytryck.se:
    utmärkt och bra, jag kommer att handla mer

easytryck.se svarar HE H:

Tack HE för fin kritik. Vi är glada att du är så nöjd. Ha en riktigt trevlig helg! =)

skrev om easytryck.se:
    Väldigt bra bemötande. Inga problem med att, som förstagångs kund, göra en beställning. Mycket bra servicegrad på personen jag pratade med. Leverans och utförande av de beställda USB-stickorna var kanon. Mycket nöjd och lär återkomma.

easytryck.se svarar Ulf R:

Hej Ulf,

Vad roligt att höra att du är nöjd med både vår service och dina usb-stickor. Tack för att du tog dig tid att rekommendera oss.

Välkommen tillbaka!

skrev om easytryck.se:
    Beställde två stycken rollups. Mycket bra bemötande och fin service. God kvalitét trots lågt pris.

easytryck.se svarar Marie J:

Glada att höra att du är nöjd Marie! Vi hoppas på att få se dig som kund igen :)

Ha en trevlig dag!

skrev om easytryck.se:
    Bra priser och snabb och smidig leverans.

easytryck.se svarar Johan S:

Tack för din medverkan och höga betyg Johan!

Ha en fortsatt bra vecka :)

skrev om easytryck.se:
    Jag har vid flertalet tillfällen beställt produkter från Easy Tryck och är mycket nöjd. Easy Tryck håller en genomgående hög nivå på både service och produkter. Då mitt företag arbetar med korta kampanjer är jag mycket tacksamma för möjligheten att beställa små volymer till bra priser och dessutom kort leveranstid.

easytryck.se svarar Johanna J:

Hej Johanna,

Tack för dina snälla ord och fina rekommendation!

Vi hoppas att få se er snart igen!

Ha det gott till dess,

skrev om easytryck.se:
    mkt professionellt och problemlösande bemötande med stort tålamod när det blev en del ändringar i sista stund, beställde display-vägg till mässa

easytryck.se svarar Maria K:

Hej Maria,

Tack för din fina reco och höga betyg! Vi vill att våra kunder ska vara nöjda, annars är inte vi nöjda! Så sålänge produkten inte hunnit gå i produktion än, så gör vi allt vi kan för att hjälpa :)

skrev om easytryck.se:
    Produkten vi köpt passar bra till vårt behov

easytryck.se svarar Johan S:

Tack för det höga betyget Johan, och härligt att höra att produkten kommer till användning =)

skrev om easytryck.se:
    Allt fungerade jättebra och vad fint att ni som tack för mitt enkätsvar skänker 5 kr till Barncancerfonden!

easytryck.se svarar Katrin L:

Härligt att höra att du är så nöjd! Hoppas att få se dig som kund igen och tusen tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina snälla ord

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande, snabb leverans. God kvalitet (prisvärt!) på produkten, men inte högsta kvalitet på trycket.

easytryck.se svarar Mårten M:

Tack för de fina orden men vi är ledsna att du inte var helt nöjd med trycket. Vi hoppas att se dig som kund igen så vi kan göra ditt tryck bättre och dig 100% nöjd med oss.

skrev om easytryck.se:
    Ett seriöst och engagerande företag med mycket bra service.

easytryck.se svarar Lars-eric H:

Tack Lars-Eric! Vi tycker det är viktigt med service och att finnas tillhands hela vägen i en beställning, så gör oss glada att höra att du också är nöjd med det och väljer att dela din åsikt.

Tack igen, och ha en fortsatt bra vecka

skrev om easytryck.se:
    Bra kundservice med bra bemötande. Även bra priser. Gjorde 8 meters vepor utan problem.

easytryck.se svarar Christoffer T:

Tack Christoffer, både för fina ord och det höga betyget, betyder mycket för oss!

Välkommen åter :)

skrev om easytryck.se:
    Bra, jättebra, fantastiskt, underbart bra.

easytryck.se svarar Robin L:

Tack Robin! Bättre omdöme kan man nog inte få! =)

skrev om easytryck.se:
    Smidigt och enkelt, bra service.

easytryck.se svarar Ralph B:

Tusen tack för det Ralph och välkommen åter!

skrev om easytryck.se:
    Alltid snabb återkoppling och super service!

easytryck.se svarar Mondésir A:

Tack så mycket för dina fantastiskt fina ord Mondésir, och det höga betyget. Hoppas på att se dig som kund hos oss igen, och då ska vi bli betyg 5 bra :)

skrev om easytryck.se:
    Bra service och trevligt bemötande :)

easytryck.se svarar Tekla:

Jättesnällt att du tog dig tid att rekommendera oss. Betyder mycket!

Allt gott Tekla!

skrev om easytryck.se:
    Köpte två stycken rollups och mycket nöjd både med bemötande och leverans.

easytryck.se svarar Johanna J:

Hej Johanna,

Glädjer oss att du är nöjd med servicen.

skrev om easytryck.se:
    Bra kommunikation, prisvärda och bra produkter. Snabb leverans.

easytryck.se svarar Nina F:

Tack så mycket Nina för din fina rekommendation. Alltid härligt att höra när våra kunder är glada på oss :)

Välkommen tillbaka nästa gång!

skrev om easytryck.se:
    Jag är nöjd med produkterna och den hjälp jag fått av Easyonline

easytryck.se svarar Petra J:

Tack för dina snälla ord Petra!

skrev om easytryck.se:
    Jag har köpt några dubbelsidiga mässväggar (2,5 x 2,2m). Tydliga besked, bra pris, bra kvalitet, något lång leveranstid. (Det sista avhåller mig från att sätta fem klot)

easytryck.se svarar ?:

Hej!

Det var tråkigt att du upplevde att det tog lång tid! Ett tips om du behöver varorna snabbare nästa gång är att vi har express alternativ. Skönt att höra att resten var som det skulle i vilket fall :) Tack för feedbacken, är viktig för oss!

skrev om easytryck.se:
    Mycket bra bemötande och service. Jag köpte en mässvägg.

easytryck.se svarar Christina K:

Stort tack Christina! Alltid kul att få höra att vi skött oss =)

skrev om easytryck.se:
    Enkelt att beställa och snabb leverans.

easytryck.se svarar Tommy N:

Gott att du är nöjd Tommy! Sånt gillar vi att höra :)

skrev om easytryck.se:
    Köpt material till en mässa, en hel del saker som stor vepa etc. De är bra, trevliga och snabba! Tog bilder och skickade mms innan allt skickades hit. mycket bra!

easytryck.se svarar Mariette W:

Härligt att du är nöjd Mariette, och tack för att du tog dig tid att dela din åsikt. Det uppskattas =) Gott Nytt år!

skrev om easytryck.se:
    Snabb och proffsig service. Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Ett plus är också deras informativa och tydliga hemsida, där det finns bra designmallar att utgå ifrån. Kan varmt rekommendera dem!

easytryck.se svarar Sandra H:

Tack Sandra! Glädjer oss otroligt att få så fina och utförliga rekommendationer . God fortsättning

skrev om easytryck.se:
    Snabbt svar , Bra kvalitet på service och produkter.

easytryck.se svarar Martin N:

Tack så mycket Martin!

Gott Nytt år!

skrev om easytryck.se:
    Allt gick bra och de var proffsiga och hjälpte en nybörjare.

easytryck.se svarar Jonas E:

Tack för det höga betyget Jonas! uppskattas verkligen och vi är glada att du blev nöjd :)

God Jul och Gott Nytt År

skrev om easytryck.se:
    Köpt beachflaggor. Snabb respons vid frågor. Utmärkt kommunikation. Leveranstid som utlovats. Varorna perfekta. Bra kvalitet på både material och tryck.

easytryck.se svarar Ulf W:

Tack för den underbara feedbacken! Gör oss riktigt glada när vi hör att ni är så nöjda =) Välkommen tillbaka nästa gång ni behöver något tryckt och God Jul

skrev om easytryck.se:
    Vi har köpt en roll-up, gick alldeles utmärkt! Sen har vi köpt tygkassar men de blev tyvärr "bortglömda" och ordern inte lagd men vi blir kompenserade och har fått ett väldigt bra bemötande av Maximilian! Vi hoppas få dem på fredag och att de är som vi förväntar oss!

easytryck.se svarar Anne-marie R:

Tack för din rekommendation Anne-Marie, och hoppas ni blev nöjda med tygkassarna!

God Jul

skrev om easytryck.se:
    helt ok och fick svar på de frågor som jag hade

easytryck.se svarar Erja B:

Vad bra att du är nöjd. Tack för din rekommendation!

God Jul

skrev om easytryck.se:
    Alldeles utmärkt service, bra bemötande och hög kvalitet i både service och utförande

easytryck.se svarar Andreas S:

Tack så mycket för de fina orden och höga betyg Andreas. Uppskattas verkligen av oss!

skrev om easytryck.se:
    Tycker easytryck gjorde ett bra jobb med vår beställning. Men den den första personen vi pratade med var mer tillmötesgående och redo på att lösa och slutföra en tidspressad beställning vilket vi uppskattar. Vad vi uppskattade mindre var att andra personen vi pratade med behövdes näst intill övertalas för att förstå att vi redan hade blivit lovade en lösning, men så här i efterhand är vi glada över att ni höll er till överenskommelsen som vi hade från början men en av era medarbetare och vi fick vår vara i tid. Tack! Bra jobbat, det uppskattar vi. Sedan ska ni ha ett plus för att ni har bra priser som inte är för höga på era varor, fortsätt med det för det uppskattar vi som kunder.

easytryck.se svarar Anna S:

Hej Anna,

Tack för din respons. Ledsen att höra att det krånglade mellan oss - det ska ju inte hända och är något vi får titta på för att se vad som hände!

Vi är glada att höra att ni är nöjda med slutresultatet och priset, och hoppas vi får se er som kunder snart igen.

Ha det gott!

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande på telefon när jag beställde trottoarpratare. Snabbleverans.

easytryck.se svarar Lina H:

Tack för den fina responsen och höga betyget Lina! Det värmer

skrev om easytryck.se:
    Vi beställde ordensband med två olika tryck. De var väldigt hjälpsamma med flera korr fram och tillbaka innan vi beställde. Ett tips är att bara ha en bild under produkten - nu får man uppfattningen om att man ska välja en av färgerna innan man lägger i kundvagnen.

easytryck.se svarar Charlotte Z:

Det är skönt att höra att ni är nöjda! =)

Med banden vill vi mest bara visa lite olika alternativ, men du har rätt att det ser ut som att man ska välja färg, så vi tackar för tipset, och ska försöka att byta ut bilderna helt.

skrev om easytryck.se:
    Serviceminded, håller avtalat tid, god kvalitet på produkten till en förmånlig pris.

easytryck.se svarar Hilde Elise H:

Hej Hilde, Roliga att höra att du är nöjd med både slutprodukt och vägen dit! Nu vet du vart vi finns och vi hoppas att höra av dig igen nästa gång vi kan stå till tjänst! :)

Ha en fortsatt trevlig tisdag

skrev om easytryck.se:
    Snabbt och rätt och billigt. Rekommenderas.

easytryck.se svarar Johan T:

Vi tackar och bockar =)

skrev om easytryck.se:
    fick ett bra bemötande och snabb service. inga konstigheter, levererade inom deadline med förväntad kvalité.

easytryck.se svarar Mats V:

Då är det som det ska va! Tack för din fina feedback :)

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande. Bra upplevelse.

easytryck.se svarar Peter G:

Och vi tycker du är bra som skriver så snällt om oss. Det tackar vi för Peter

skrev om easytryck.se:
    Fick snabb service och kundfokus!

easytryck.se svarar Sylvie F:

Tack Sylvie, vad bra att ni är nöjda!

skrev om easytryck.se:
    Vi beställde rollups som vi haft lite problem med, men fått väldigt bra bemötande av er kundtjänst.

easytryck.se svarar Gustaf L:

Tack för att du tog dig tid och skrev så snällt om oss! tråkigt att det krånglade med rollupsen, men det är minst lika viktigt för oss som för dig att du blir nöjd så vår kundtjänst försöker alltid göra sitt bästa =) Hoppas att få se dig som kund snart igen!

skrev om easytryck.se:
    Grymt bra service, samt trevlig personal! Kommer definitivt vända mig hit igen när jag behöver inhandla liknande produkter!

easytryck.se svarar Sonny J:

Tack för dina fina ord! Det glädjer oss =)

välkommen tillbaka

skrev om easytryck.se:
    Snabb service, bra slutresultat!

easytryck.se svarar Ola Ö:

Tack Ola, vad roligt att du är nöjd med oss

skrev om easytryck.se:
    Bra och serviceinriktade. Enkla att ha att göra med. Prisvärda.

easytryck.se svarar Annika S:

Tack för trevlig feedback Annika. Ha en fortsatt bra vecka

MVH Easytryck

skrev om easytryck.se:
    Proffsig hjälp och snabb leverans.

easytryck.se svarar Christine E:

underbart att du känner så Christine! :) Välkommen tillbaka nästa gång du behöver vår hjälp

skrev om easytryck.se:
    Service minded, snabb och enkel kontakt. Rekommenderar varmt!

easytryck.se svarar Emma L:

Tack så mycket för den rekommendationen Emma, gör oss nöjda att höra att du var nöjd =)

skrev om easytryck.se:
    Snabb återkoppling och leverans vid beställning av magnetdekaler

easytryck.se svarar Sara B:

Tack så mycket Sara!

skrev om easytryck.se:
    Bra professionellt bemötande där Easytryck även lyckades bemöta våra särskilda krav på ytterst snabb leverans. Själva slutprodukten var också mycket bra, vi är mycket nöjda.

easytryck.se svarar Anne A:

Hej Anne, Glädjande att läsa en så fin rekommendation. Tack så mycket och vi ser fram emot att höra av er nästa gång ni behöver vår hjälp!

skrev om easytryck.se:
    Överskådlig hemsida, snabb konfirmering att de fått min beställning och kontrollerat mitt original som skulle tryckas. Snabb leveranstid och blev kontaktad både på tel och mail att jag kunde komma och hämta min produkt (roll-up). Nöjd med produkten också.

easytryck.se svarar Maths N:

Härligt att höra att du är nöjd Maths och snart blir våran hemsida ännu bättre med mer produkter. Tack så mycket för den underbara rekommendationen, och välkommen åter!

skrev om easytryck.se:
    Snabba och lätta att ha att göra med

easytryck.se svarar Kristoffer R:

Tack för dina varma ord Kristoffer!

skrev om easytryck.se:
    Mycket snabb service, prisvärt och är nöjd med min vara. Dock lite långsam leverans efter att de skickats.

easytryck.se svarar Suvi T:

Hej Suvi, Tack för din toppen-feedback, gör oss alltid glada att läsa så fina ord! Du vet väl att du kan beställa express nästa gång om du önskar att få varorna snabbare? =)

skrev om easytryck.se:
    Högkvalitativa tryck levererade inom ramen för leveranstiden. Bra!

easytryck.se svarar Emil H:

Tack så mycket Emil :) Snällt skrivet av dig. Vi <3 hög kvalitet, på allt från produkter till hemsida till leverans

Trevlig helg

skrev om easytryck.se:
    Bra service. Snabb leverans. Bra varor.

easytryck.se svarar Tina V:

Tack så mycket för den förträffliga rekommendationen. Betyder mycket för oss :)

skrev om easytryck.se:
    Första leveransen var riktigt dålig. När jag sa till så fick jag en ny leverans och den var jättebra. Dock blir det endast en trea trots det. Det borde ha varit jättebra från början.

easytryck.se svarar Julie G:

Det håller vi med om att det borde, så vi kan bara beklaga! Men tack för rekommendationen och välkommen åter (så vi kan bevisa hur bra vi annars är på första leveransen) :)

Trevlig helg Julie

skrev om easytryck.se:
    Toppenbra! Fick personlig kontakt med en säljare som följde med hela vägen. Köpte ett gäng nyckelband som jag är väldigt nöjd med. Fick ett väldigt positivt intryck och de var måna om mig som kund.

easytryck.se svarar Emilia G:

Vad glada vi blir att du är nöjd med din beställning! Tack så mycket att du dessutom väljer att dela det med andra, betyder mycket för oss :)

Ha en trevlig helg Emilia!

skrev om easytryck.se:
    Bra och snabbt och kul till rätt pris...

easytryck.se svarar Michael S:

en suverän rekommendation! Tack Michael =)

skrev om easytryck.se:
    Köpte sju roll-ups. Bra personligt bemötande. Något dyra, särskilt fraktavgifterna. Men annars helt OK. Smidiga att ha och göra md.

easytryck.se svarar Kim L:

Hej Kim,

Tack för din excellenta feedback :) Vi ogillar också höga priser, och strävar alltid efter att hålla de lägsta priserna på marknaden! Dessvärre måste vi dock lägga på lite när leveransen sker express då det medför extrakostnader för oss. Det suger, vi vet!

skrev om easytryck.se:
    Smidig beställning, snabb hantering.

easytryck.se svarar Ingrid O:

Tack för snälla ord Ingrid! Gör oss alltid lika glada när vi hör av våra nöjda kunder :)

skrev om easytryck.se:
    Fick ett väldigt bra bemötande på både mail o tele

easytryck.se svarar Roger L:

Tackar och bockar Roger! Dina ord glädjer oss!

Trevlig helg!

skrev om easytryck.se:
    Snabb service, och ett mkt bra resultat! Beställde cykelsadelskydd med tryck.

easytryck.se svarar Hanna A:

Härligt att du är så nöjd Hanna, och tack för ditt höga betyg. Vi hoppas på att se dig igen - nästa gång du behöver något tryckt.

Ha en trevlig helg

skrev om easytryck.se:
    Allt var till full belåtenhet med leverans, kvalité.

easytryck.se svarar Håkan W:

Tack så mycket Håkan, gott att höra!

skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande. Snabbt och smidigt. Prisvärt.

easytryck.se svarar Hanna V:

Tack så mycket Hanna, positiva kommentarer om vår service är något vi verkligen uppskattar =)

skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb service. Beställer gärna därifrån igen! :)

easytryck.se svarar Fanny A:

Tack Fanny, vad glada vi blir :) Du är alltid varmt välkommen tillbaka

Trevlig helg

skrev om easytryck.se:
    Vilken service!! Helt suveräna!!!

easytryck.se svarar Elisabeth W:

vilken sagolik feedback! Tack så hemskt mycket Elisabeth, det förgyllde vår dag

Ha en fortsatt bra fredag

skrev om easytryck.se:
    mycket bra bemötande men färgen på trycket var inte vad jag förväntade mig. Men det kan ha varit mitt fel :-)

easytryck.se svarar Caroline W:

Tråkigt att det inte blev som du tänkt dig... Ibland blir färgen på ett tryck inte riktigt densamma som på en dator, då olika färger visas olika från skärm till skärm. Därför använder vi en färgskala som vi omvandlar alla våra färger till, så man vet exakt hur färgen kommer se ut. Detta brukar vi meddela våra kunder om innan och skicka ut en prototyp om... Nu var detta ett tag sedan, men nästa gång är du välkommen att kontakta oss om du inte är 100% nöjd. För vi vill bara ha 100% nöjda kunder! :)

Tack för det höga betyget Caroline, och varmt välkommen tillbaka

skrev om easytryck.se:
    Snabb och proffsig service. Bra feedback och snabb leverans. Allt mötte mina förväntningar.

easytryck.se svarar Cecilia G:

Härligt att höra att du är nöjd cecilia. Tack för det höga betyget, det värmer

skrev om easytryck.se:
    Mycket nöjd med produkten, Snabbt och enkelt att beställa. Bra och trevlig personlig service. Rekommenderas.

easytryck.se svarar Jörgen M:

Tack så mycket Jörgen! Gör oss glada att höra :)

skrev om easytryck.se:
    Bra respons och återkoppling!
    skrev om easytryck.se:
    Beställde ett eventtält av easytryck.se Det var dåligt med tid till jag behövde det men killen jag pratade med lovade att det inte var några problem och det var det inte heller. Allt kom i utlovad tid och jag är otroligt nöjd med mitt tält. Snyggt och bra tryckt och bra kvalitet på tältet!
    skrev om easytryck.se:
    Jag kan definitivt rekommendera tjänsten till andra.
    skrev om easytryck.se:
    Mycket trevlig säljare och otroligt snabb service.
    skrev om easytryck.se:
    Det var enkelt att beställa och det var snabb leverans
    skrev om easytryck.se:
    Seriösa, duktiga och oerhört serviceminded och tillmötesgående!
    skrev om easytryck.se:
    Servicen är ok ,men vad gäller leveranser så bör man se över vilka avtal man har med transportbolag... Bor man t.ex i norra delen av landet skall man inte anlita DHL. eftersom de bara har ett fåtal utkörningar under veckan.För vår del stod våran sändning i Luleå i flera dagar... det har gått fyra dagar sen sändningen anlände till Luleå och vi har ännu inte fått den...
    skrev om easytryck.se:
    Jättebra så länge du har koll på vad du vill ha!! Snabba jobb kostar mycket extra i frakt.
    skrev om easytryck.se:
    Snabb leverans, bra tryck och enkelt att designa på hemsidan.
    skrev om easytryck.se:
    Väldigt trevligt bemötande, hjälpsamma, snabb kommunikation och snabb produktion samt bra produkt!
    skrev om easytryck.se:
    Jättebra service. De svarar snabbt på mail , är väldigt hjälpsamma och slutprodukten blev precis som vi ville ha det! Kan varmt rekommendera detta företag!
    skrev om easytryck.se:
    De gånger vi har beställt material har det alltid varit mycket fint resultat. Vi har alltid fått ett bra bemötande av trevlig personal både på mail och telefon och produkterna har funnits och dykt upp precis som vi beställt dem även med kort varsel. Kan inte bli bättre! Keep up the good work!
    skrev om easytryck.se:
    En tryckt detalj var skadad när vi fick den, mailade ett foto på skadan och får en ny. Bra service!
    skrev om easytryck.se:
    Snabbt och smidigt! Bra respons vid frågor och helt klart ett företag som vi kommer använda idag.
    Makalös bra service, med snabba svar och hjälpsam personal! En solklar 5/5
    skrev om easytryck.se:
    Dyrt med snabbjobb, vilket inte egentligen tas betalt för utanför Stockholm
    skrev om easytryck.se:
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande. Produkt som sedan köptes var till full belåtenhet.
    skrev om easytryck.se:
    Snabbt o smidigt, bra kvalité och allt stämde med mina förväntningar! Anna
    skrev om easytryck.se:
    Enkel guide med tydlig info kring uppladdning/filformat. Snabb service & leverans. Enkelt att få kontakt. Lite minus på att man bara fakturerar företag med kreditvärdighet..
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och bra service. Leveransen är dyr men snabb.
    skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb service utan krångel när jag behövde nyckelband med vår logga på.

Vi är nöjda med både leverans och produkt

skrev om easytryck.se:
    Bemötandet var både trevligt och professionellt. Köpte två beachflaggor som matchade våra förväntningar.
    Roll up Expo Plus 150x200cm, ( utan tryck) Silver
    skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande. Snabb service. Fick hjälp med layout som egentligen inte ingick i priset. Roll-upen verkar vara av helt ok kvalitet, trots att vi valde den billigaste varianten. Bra väska till.

Kommer definitivt att återkomma!
    skrev om easytryck.se:
    Easytryck leverererar storformat som vepor och banderoller i bra kvalitet och till humana priser. Snabba leveranstider gör känslan av service ännu högre. Personalen är noggranna och återkopplar snabbt om något behöver förändras gällande tryckoriginal och liknande.
    skrev om easytryck.se:
    Väldigt bra och snabb service. Allt fortlöpte utan problem och varorna levererades i tid.
    skrev om easytryck.se:
    Jag är mycket nöjd med easytryck. Snabba leveranser och mycket bra service. Toppbetyg!
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och bra leverans med utmärkt service
    skrev om easytryck.se:
    Bra bemötande, leverans i utsatt tid utan problem.
    skrev om easytryck.se:
    Trevligt och proffsigt bemötande. Trycket motsvarade mina förväntningar
    skrev om easytryck.se:
    Bra och snabb service, trevligt bemötande!
    skrev om easytryck.se:
    Mycket bra och snabb service. Bra och billig produkt.
    skrev om easytryck.se:
    Superbra service och bra bemötande. Dessutom goda instruktioner för hur man skulle leverera originalen. Återkommer gärna med fler ordrar!
    skrev om easytryck.se:
    Trevligt bemötande och bra service!
    skrev om easytryck.se:
    Bra, snabbt och bra service.Bra kvalitet och trevliga när man ringer!
    skrev om easytryck.se:
    första gången vi använt dem allt fungerade bra med ett bra resultat kan absolut rekomendera dem
    skrev om easytryck.se:
    bra bemötande och snabb respons. några av de produkter jag köpte blev inte så bra som jag trott. det jag tyckte blev sämst var en affisch med bilder som en fotograf tagit. blev för mycket grön färg. har dock inte klagat...
    skrev om easytryck.se:
    Snabb leverans. Produkten skiljde sig aningen från vad vi trodde vi skulle få men det fungerade bra ändå. Överlag väldigt nöjd.
    skrev om easytryck.se:
    Bra, snabb leverans. Nöjd med bemötandet. Bra resultat på slutprodukt.
    skrev om easytryck.se:
    Trevlig säljare, snabbleverans och lätt att får kostnaderna klar för sig. Däremot ramlar små plastbitar bort på Roll up:sen vid första användningen.
    skrev om easytryck.se:
    Snabbt och excellent service! Rekommenderas!
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och bra service. Vi kommer att anlita dem igen.
    skrev om easytryck.se:
    Jag var nöjd med deras kundtjänst och produkter.

easytryck.se svarar Kristin W:

Gott att höra att ni är nöjda, det gör oss nöjda. Välkommen åter =)

skrev om easytryck.se:
    Jag kan varmt rekommendera Easyonline för hjälp med tryck på diverse produkter. Har tagit hjälp av dem flera gånger och alltid fått väldigt bra service från Rickard med kollegor. De har legat bättre till prismässigt än de konkurrenter jag tittat på och levererar bra produkter. Vi kommer fortsätta använda dem framöver! Toppbetyg!

easytryck.se svarar Malin:

Tack så mycket för den fina rekommendationen och toppbetyget Malin! Gör oss väldigt glada att höra att ni är nöjda och vi ser fram emot fler beställningar från er. =)

skrev om easytryck.se:
    På er webbsida står det att ni skickar ett gratis prov på präglat visitkort samma dag. Har mailat och påminnt er i över en månad men ni säger hela tiden att produktionen är försenad. Borde gå att fixa fram detta snabbare?!

Har svårt att bedömma er förutom att ni har nongalant service....

easytryck.se svarar Freddie K:

Hej Freddie,

Det var tråkigt att läsa. Det har tyvärr varit strul med maskinen som präglar korten och vi har behövt kalla in tekniker från maskintillverkaren. Problemet ska enligt honom snart kunna vara löst, vi väntar bara på leverans av reservdelar. Det jag kan göra för att kompensera den tid du fått vänta är att ge dig en extra bra deal på din beställning. Kontakta mig så ser vi till att lösa detta på bästa sätt.

Mvh, Rickard Sandberg.

skrev om easytryck.se:
    Bra service, trevlig bemötande, snabba svar. Fick hjälp med layout trots att det inte ingick i priset. Roll-upen är bättre än förväntat, jag valde den enklaste och billigaste. Leveransen skedde inom förväntad tid. Jag fick mycket för pengarna m a o! Jag kommer att beställa fler grejer och kan absolut rekommendera er! (Bra idé med Barncancerfonden!)
    skrev om easytryck.se:
    Supertrevliga och serviceminded! Snabb hjälp och tillmötesgående.
    skrev om easytryck.se:
    Tillmötesgående och serviceminded. Ger förslag på lösningar och har snabba leveranser. Utmärkt!
    skrev om easytryck.se:
    Snabb och bra service. Trevlig och hjälpsam personal. SUPERBRA! Kan rekommenderas. Vi kommer använda Easyonline fler gånger.

Pierre Jonsson Investliving Scandinavia AB
    skrev om easytryck.se:
    Riktigt bra service och snabb leverans! Mycket nöjd!
    skrev om easytryck.se:
    Köpte en roll-up, dålig matchning av färger samt väldigt matt tryck som inte levde upp till vår förväntan.