Edsbacka Krog

Edsbacka Krog

Ring 08-122 089 80 www.edsbacka.nu
3.7

Edsbacka Krog – den vita pärlan vid den natursköna Edsviken och Sollentunas nya mötesplats. Restaurangen har anor från 1626 och har alltid varit belägen där vägar möts, tjugo minuter från Stockholm City, femton minuter från Arlanda och fyrtio minuter från Uppsala. I Silvia-paviljongen flyter lätt en timme eller tre bort i vårt...

6 omdömen om Edsbacka Krog

Claes W
Skrev om Edsbacka Krog

För ett antal år sedan var Edsbacka bäst. Vi 6 personer åt julmiddag servitören visste inte vad snaps var för skillnad på Op och andra snapsar. Maten var urusel kall potatis till sillen, Jansson var helt smaklös när man fråga om någon så var dom helt ovetande om vad som serverades. Den sämsta matupplevelsen på många år. Gå inte dit.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

Carin Ylva H
Skrev om Edsbacka Krog

Är du vegan - välj en annan restaurang. Trots att jag meddelade Edsbacka krog en vecka i förtid kunde de inte prestera en ätbar middag eller efterrätt.

Johan A
Skrev om Edsbacka Krog

Underbar restaurang i en fantastisk miljö! Trevlig personal och mycket god mat.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen

Jessica I Jessica I
Ulf N
Skrev om Edsbacka Krog

Hög internationell klass. Maten är suverän, personalen professionell, kunnig och ger toppservice. En av få prisvärda lyxrestauranger i Stockholm.

Cecilia Å
Skrev om Edsbacka Krog

En helt underbar restaurang, mycket bra service och trevlig personal. Maten är gudomlig och helt klart prisvärt!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Emma K
Skrev om Edsbacka Krog

Har haft mitt livs matupplevelse här! Vi köpte deras färdiga meny, tror det var 8 serveringar(!) och ja, man blir mätt! ;) Jättespännande meny, många helt galna smakkombinationer utan att det kändes överpretantiöst, bara gott! Det kändes verkligen att hela menyn satt ihop och köttet i huvudrätten smalt bokstavligen i munnen. Kan inte glömma deras äppeljuice heller, helt fenomenal. Vill man prova matens haute couture kan jag inte tänka mig en bättre representant i Sverige. Personalen var dessutom väldigt trevlig. :)