Säljkultur

Säljkultur

Ring 076-712 31 50 www.martinstenport.se

MSS skapar bestående resultat i din säljorganisation. Vi är bäst enligt våra kunder såsom BMW, Kia motors, Swedbank, Team Sportis, LG Electronics , Fastighetsbyrån på att skapa resultat.

22 omdömen om Säljkultur

André Arman H
Skrev om Säljkultur

Tack martin för tiden vi fick sammarbeta med dig! Det var en ära att få lära sig så mycket utav din erfarenhet!

Utbildningslandslaget AB
4.5/5 i betyg av 247 omdömen 4.5 av 247 omdömen

Jag var där och gjorde 3 olika kurs (säkra lift, fall skydd och mobila arbetsplataformer). Jag hade ingen förväntningar, måste säga att inst

Markus K
Skrev om Säljkultur

Martin Stenport är en grymt skicklig säljcoach. Som fastighetsmäklare har Martin förändrat min och även min kollegas förståelse för att möta kunden och vinna förtroende. Värd varenda krona och tid som coachingen tagit. Rekommenderar starkt Martin till alla säljare inom alla branscher där sälj förekommer.

Paul H
Skrev om Säljkultur

Martin gjorde ett fantastiskt jobb med våra elever som driver företag genom Ung Företagsamhet på Lundellska skolan i Uppsala. Hans engagerade föreläsning om försäljning på skolan var en viktig faktor till att två av våra elever placerade sig på första och andra plats i tävlingen "Årets säljare" i Uppsala Län 2016/2017. Tack Martin!

Swedish Wealth Institute AB
4.7/5 i betyg av 44 omdömen 4.7 av 44 omdömen

Swedish Wealth Institute AB is a great company, always replying to your questions and giving opportunities to their clients to increase thei

Mikael Kahlin L
Skrev om Säljkultur

Jag har en gedigen säljbakgrund med utbildning i olika säljtekniker med mera samt erfarenhet. Men - jag behövde utvecklas för att inte stagnera. Martin har på kort tid förstått inte bara min bransch utan även mig som person. Det har hjälp mig att förstå mer om mig själv och framförallt den potential jag verkligen har. Inte med en massa säljsnack och flummiga teorier utan handfasta regler, metoder och rutiner. Allt för att nå min fulla potential. Vi har jobbat mycket med bl.a säljandets psykologi, DISC och jag känner att...

Ester H
Skrev om Säljkultur

Vill du öka dina intäkter, skapa bättre självförtroende för dina anställda, ge dom bra verktyg och bli bättra på sälj så är Martin Outstanding! Rekommenderas varmt! Ester Mäklarhuset Härnösand

Henrik G
Skrev om Säljkultur

Martin har agerat säljcoach hos oss på designstudion Gistvall Holm, mycket givande. För oss är det viktigt att våra potentiella kunder förstår varför de ska välja oss som leverantör av deras grafiska profil, illustrationer och andra kommunikationstjänster. Martin har bland annat lyckats sätta ord på vad som är den verkliga nyttan som vi levererar till våra kunder och vad våra tjänster är värda för våra kunder, med andra ord vårt värdeerbjudande. Detta kan vara en utmaning att beskriva i vår bransch då det är först efteråt...

Florian V
Skrev om Säljkultur

Under våran kurs kallade vi Martin: Kungen Stenport! Han följde med våran Florian Voss Voice Body & Souls teambuilding och säljworkshop till Oslo. Två dagar hade vi intensiver diskussioner kring framgångsrikt sälj och vad som kännetecknar det. Vi lärde oss hur vi ska nå ut med produkten och på vilket sätt vi uttrycker oss på bästa sätt för att kunden ska förstå vilken nytta och känsla som levereras efter tex en vocal workshop eller företags teambuilding med Florian Voss VBS.Vi har fått fina verktyg för att strukturerat...

Martin S och Florian V gillar detta
Niels K
Skrev om Säljkultur

Martins engagemang och kunskap var till stor nytta under 2-dagars perioden vi var på utbildning med honom i Västerås tillsammans med Kia. 5 av 5 toasters!

Louise H
Skrev om Säljkultur

Vi på Mäklarringen anlitade Martin för ca 4h workshop vilket var mycket givande och samtliga är väldigt nöjda. Det var både inspirerande och utvecklande. Martin kommer även att coacha några av våra mäklare individuellt framöver vilket ska bli spännande! Kan starkt rekommendera Martin Stenport.

Lars R
Skrev om Säljkultur

Vi på Fastighetsbyrån i Halmstad kan varmt rekommendera Martin. Mycket inspirerande och verklighetsförankrat. Bra påläst på vår bransch.

Virginie  D
Skrev om Säljkultur

Martin låter dig helt enkelt inte misslyckas!

Kalle G
Skrev om Säljkultur

Martin Stenport fungerade som min säljcoach under hösten och sammarbetet har fungerat superbra. Jag upplever Martin som otroligt kunnig inom sitt område och hans engagemang smittar av. Toppbetyg utan tvekan.

Fastighetsbyrån Karlskrona

Vi anlitade Martin Stenport för 3-timmars workshop nu i november, mycket inspirerande och många bra säljtips som vi kommer att ha nytta av framöver. Vi kommer även att köra en ring bootcamp med Martin i januari som vi ser fram emot.

Johanna S
Skrev om Säljkultur

Vi anlitade Martin Stenport och Effektivimera Consulting för 2 h säljträning till våra 10 säljare. Martin är både inspirerande och entusiasmerande. Han ger konkreta tips och verktyg som fungerar i verkligheten. Vi kommer att anlita Martin igen, då vi ser faktiska resultat av hans arbete.

Halepce T
Skrev om Säljkultur

Hade Martin Stenport som säljcoach. Jag är helnöjd med hans engagemang, positiva inställning och feedback. Han hade många bra idéer som fick en att se saker ur andra perspektiv. Utmärkt!

Annika H
Skrev om Säljkultur

Jag har haft Martin som min personliga säljcoach, vilket både har varit grymt roligt och utvecklande! Han har följt med mig på mina kundbesök och kommit med tips/feedback. Martin är otroligt engagerad i det han gör, är enkel att prata med och fantastiskt positiv. Helt enkelt en härlig person att vara i kontakt med. Hans råd har hjälp mig att se saker på nya sätt men framför allt förbättrat min försäljning. Jag hade coachning av Martin under maj-aug 2015 och under den perioden steg min hit-rate med 139% i förhållande med samma period 2014. Så stor eloge för ett grymt jobb Martin :)

christian  n
Skrev om Säljkultur

Vi hade Martin som föreläsare för våra 18 säljkonsulter som alla är baserade runt om i Norden. Nya aspekter och tips på sätt att se på försäljning och rekommendationer och hur man jobbar mot kund. Både påminnelser om det grundläggande i dessa ämnen och även nya infallsvinklar. Alla var nöjda och belåtna efter de 150 minuter som vi spenderade tillsammans.

Torbjörn Å
Skrev om Säljkultur

Bra föreläsning/inspirationstimme för att påminna om och utveckla grunderna i att skapa en säljande atmosfär i hela företaget! Redigt och konkret med bra uppföljning.

Malin A
Skrev om Säljkultur

Inspirerande och enkla tips för bättre service/sälj samt bra engagemang!

Fredrik B
Skrev om Säljkultur

Rak och bra kommunikation med Martin. Han coachar våra säljare och ger tips & råd som funkar!

Representant för Fastighetsbyrån

Bra feedback och coachning! Rekommenderas.

Mats A
Skrev om Säljkultur

Toppenbra! Martin ger mycket bra input och mina kunder som vi besöker gillar honom också. Kan rekommendera honom till alla!