Egen tid

Egen tid

www.egentid.se
  • BadgeElevenYears
4.4

Egen tid - störst i Sverige på Gravidyoga! Vi på Egen tid erbjuder dig en kravlös och individanpassad gravidyoga, gravidpilates eller mamma & babyyoga. Även mycket populära Profylaxkurser för dig och din partner. Med omtanke, erfarenhet och kompetens finns vi för dig som som vill ta hand om din kropp, din själ och ditt barn....

356 omdömen om Egen tid

Sedan starten hos Reco 2014

Ann-Sofie L
Skrev om Egen tid

Snabb återkoppling efter inställt pass med personlig kontakt.

Svar från Egen tid

Tack för din återkoppling! Vi ber igen om ursäkt att du inte hade nåtts av det inställda passet under påskhelgen och vi hoppas att ditt extra pass som ersättning kommer till användning! Med värme, Lisa

Naomi .
Skrev om Egen tid

Har gått på både gravidyoga och gravidpilates och mötts av trygghet, värme och lugn. Superfin plats!

Tack Naomi. Det värmer! Med värme, Lisa

Åsa E
Skrev om Egen tid

Bra och vänligt bemötande. Att få bra gravidträning som är skonsam för kroppen och det är det jag fått också. Går på pilates.

Svar från Egen tid

Tack Åsa - härligt att höra! Ha nu en riktigt fin påsk. Med värme, Lisa på Egen tid

Sandra J
Skrev om Egen tid

Mycket bra bemötande och trevlig instruktör. Lite liten lokal, det kan ibland vara trångt under passet.

Svar från Egen tid

Hej Sandra. Tack för din återkoppling, härligt att höra att du trivts hos oss. Ja, eftersom vi har den generösa "ta igen funktionen" som gör att man kan ta igen sitt pass närsomhelst inom sin kursperiod så blir det ibland lite trångt på vissa populära pass. Vi försöker pussla så att det skall bli så bra som möjligt och vårt mål är det skall kännas "luftigt", mysigt och gott om plats i våra lokaler.

Katarina S
Skrev om Egen tid

Gav en mysig stund med bebis och välbehövlig rörelse för kroppen.

Tack Katarina. Skönt att höra att du trivts. Med värme, Lisa

Isa N
Skrev om Egen tid

Centrala lokaler, fina sessioner både yoga o pilates, fin o flexibel bemötande av ägaren Lisa de gånger jag behövt byta tid på inbokade passen.

Svar från Egen tid

Tack! Härligt att höra. Och tusen tack för feedback till mig, det värmer! Med värme, Lisa

Tess-Angelica O

Bra och trevlig gravidyogakurs med inslag av profylax/förlossningsförberedande övningar. Ebba är lugn och förtroendeingivande som instruktör och tar sig tid till att besvara frågor och funderingar innan och efter klassen. Egentid har varit smidigt att boka igenom och bra med möjlighet att ta igen på en annan klass i händelse av att man inte kan komma vid något tillfälle. Bra koncept med att man kan välja själv hur många tillfällen man bokar!

Svar från Egen tid

Tack Tess. Vilken härlig läsning. Ta nu hand om dig. Med värme, Lisa på Egen tid

Linnea O
Skrev om Egen tid

Underbar yoga och ledare som gjorde min upplevelse väldigt trygg! Rekommenderar särskillt Torsdagar då instruktören där hade roliga teman och genomtänkta pass.

Svar från Egen tid

Tack Linnea - jag skall hälsa Ebba! Ta nu hand om dig och stort lycka till! Med värme, Lisa

Åsa G
Skrev om Egen tid

Otroligt värdefull kurs i Profylax! Jag har gått från att vara orolig till att känna att jag har kunskapen jag behöver för att klara förlossningen galant. Väldigt bra att min syster som skall vara min stödperson även fick lära sig hjälpa till och bli involverad. Jag rekommenderar alla att gå denna kurs!

Svar från Egen tid

Tack Åsa, härligt att höra att du är nöjd. Ta nu hand om dig och stort LYCKA TILL! Med värme, Lisa

Anna C
Skrev om Egen tid

Bra gravidpilates med rimlig nivå för mig med foglossning. Smidigt att byta pass om man fick förhinder och trevligt bemötande!

Svar från Egen tid

Hej Anna. Tack för återkoppling, värmer i hjärtat! Ta nu hand om dig. Med värme, Lisa

Linn H
Skrev om Egen tid

Mycket trevligt bemötande. Bra yoga tillfällen. Bra online verksamhet samt fördelaktigt att få tillgång till online yoga när man gick fysisk kurs.

Tack för din feedback Linn. Så värdefullt. Ta nu hand om dig! Med värme, Lisa

Malin V
Skrev om Egen tid

Jag gjorde gravidyoga 12 gånger på tisdagar med instruktör Marta. Jag är supernöjd med yogan och Marta som instruktör! Mycket träning på vila och andning men också inslag av stärkande övningar av axlar, rygg, ben och bäcken och för blodcirkulation till ben och fötter. Jag gillade att hon aldrig gjorde exakt samma pass utan det varierade lite varje vecka. Jag gick även på passen som hölls på onsdag och torsdag när jag missat ordinarie pass men Marta tyckte jag var bästa instruktören. Lokalen på Magnus Ladulåsgatan var supermysig,...

Svar från Egen tid

Tack Malin! Så fint omdöme som värmer i hjärtat med värdefull information till blivande mammor som funderar på att boka. Marta föder själv barn nu i januari och hennes pass på tisdagar tas över av Malina Björkstedt. Ta nu hand om dig! Med värme, Lisa på Egen tid

Karolin G
Skrev om Egen tid

Mycket fint bemötande både på mejl och under klasserna. Varm och fin stämning!

Svar från Egen tid

Tack Karolin - härligt att hör att du är nöjd. Med massor av värme, Lisa på Egen tid

Erika S
Skrev om Egen tid

Köpte ett paket med 10 gånger. Gick på gravidpilates de första två klasserna och sedan gravidyoga de resterande åtta gångerna. Yogan var mycket fokus på vila, avslappning och viss förberedelse inför förlossningen. Övningar som passar gravidkroppen och finns alternativ om man har ont eller besvär någonstans. Läraren var trevlig, pedagogisk och inkännande. Väldigt positivt att det var flexibelt och att jag kunde prova både pilates och yoga. Också bra att när jag var förkyld en gång kunde hoppa in på en annan klass senare....

Svar från Egen tid

Tack Erika för fint omdöme och värdefull info för alla de som funderar på att boka en kurs hos oss. Och ja, som du säger så är det väldigt individuellt hur sent in i graviditeten man orkar träna. En del orkar hela vägen in till förlossning andra behöver helt och hållet vila den allra sista tiden. Ta nu hand om dig och stort LYCKA TILL! Med värme, Lisa

Sigrid D
Skrev om Egen tid

Otroligt bemötande och varma, toppen kvalité av yoga klasser, professionell och duktig lärare och väldigt bra energier! Tacksam att de var så hjälpsamma att anpassa min bokning efter mitt schema.

Svar från Egen tid

Åh - vad härligt att höra. Det värmer i hjärtat. Tack för ditt omdöme. Ta nu hand om dig och stort lycka till med det nya livet. Med värme, ' Lisa

rebecca s
Skrev om Egen tid

Tyvärr ingen mysig lokal alls. Ett konferensrum med enbart en matta, tunn kudde och filt. Saknade bolster mm som gör det bekvämt när man är gravid. Klasserna kändes ogenomtänkta och inte anpassade för hur långt gången du är i graviditeten.

Svar från Egen tid

Hej Rebecca, Först vill vi tacka dig för att du skrev ett omdöme om oss. Vår ambition är att ni gravida ska få en härlig stund hos oss, både fysiskt och mentalt. Att få en lugn och stärkande stund tillsammans med andra i samma situation och med våra instruktörer. Det är tydligt att du inte upplevt att en av våra lokaler inte höll måttet, vilket gör oss ledsna såklart. Du får gärna kontakta oss så vi kan få ytterligare information. Med vänliga hälsningar Lisa

Frida H
Skrev om Egen tid

Det var jättebra! Jag hade Jaqueline som instruktör och hon var hur bra som helst!

Härligt att höra Frida. Jag skall hälsa Jacqueline! Med värme, Lisa

Lydia M
Skrev om Egen tid

Graviditet yoga hos Egen tid har varit så mycket hjälpsam för mig under den viktigaste tiden.

Tack Lydia, så härligt att höra! Med värme, Lisa

Saga S
Skrev om Egen tid

Gick på gravidpilates. Ganska tråkig lokal och många deltagare så det var väldigt trångt på många av passen och därför svårt att koppla av. Inte så inspirerande instruktör som inte heller kunde komma med alternativa rörelser för de som hade problem med t.ex. bäckensmärta. Krångliga att kommunicera med, svårt att förstå när terminen slutade och började innan och efter sommaren och svårt att ta igen pass. Slutade med att jag vaskade två pass av sex. Skulle inte rekommendera.

Svar från Egen tid

Hej Saga. Så tråkigt att läsa ditt omdöme. Synd att du inte hörde av dig med ditt missnöje. Vår instruktör Moa brukar få fin feedback men jag vidarebefordrar naturligtvis detta. Jag såg att mailat dig angående möjligheten att ta igen dina pass men fick aldrig något svar. Hör av dig igen om du vill så hittar vi en lösning såsom vi alltid gör. Med värme, Lisa

Hannah R
Skrev om Egen tid

Så bra gravidpilates! Har gjort nästan hela tredje trimestern

Svar från Egen tid

Hej Hannah. Härligt att höra att du är nöjd med vår gravidpilates. Ta nu hand om dig. Med värme, Lisa Egen tid

Julia K
Skrev om Egen tid

Trevligt bemötande och var flexibla i hantering av missade yogapass. Var snabba med återkoppling och erbjudande om annat alternativ.

Svar från Egen tid

Hej, Tack för din återkoppling. Vi strävar hela tiden efter att möta enskilda behov och önskningar, kul att hör att vi lyckas! Med värme, Lisa Egen tid

Amanda L
Skrev om Egen tid

Bra pass även för nybörjare och väldigt tillmötesgående och hjälpsamma när man behöver flytta ett pass eller får förhinder.

Tack för din fina återkoppling Amanda. Med värme, Lisa

Johanna R
Skrev om Egen tid

Jättebra yoga- och pilateskurser för gravida!

Tack Johanna! Kul att du gillar båda träningsformerna. Med värme, Lisa

Zofia M
Skrev om Egen tid

Mycket nöjd med gravidyogan. Rekommenderar till när man har kommit lite längre in i graviditeten och det känns lite jobbigare med vanliga träningen. Lätt att boka om ifall man inte kan komma på passet.

Svar från Egen tid

Tack för dina fina ord Zofia! Håller med om att den kurs du först gick med Jaqueline på onsdagar är något mer inriktad på andning och avslappning. Hoppas att du nu trivs bra med yogan med Marta på tisdagar! Med värme, Lisa

Fanny T
Skrev om Egen tid

Mysig yogastudio med bra och avslappnande gravidyoga! Administrationen var också väldigt tillgänglig och hjälpsam!

Tack Fanny! Det värmde i hjärtat. Med värme, Lisa på Egen tid

Lisa H
Skrev om Egen tid

Värdefull träning online. Så fint att passen är indelade så att jag enkelt hittade pass som fungerande var jag än befann mig i graviditeten❤️

Eva C
Skrev om Egen tid

Fint bemötande och enkelt att komma i kontakt med relevanta personer. Passen kändes väldigt bra och man kunde anpassa allt till sin situation utan att det kändes konstigt. Gravidyoga är en väldigt lugn typ av yoga med mycket fokus på andning och stretching. Man går därifrån väldigt avslappnad och lugn.

Tack Eva, vilken fin återkoppling! Med värme, Lisa på Egen tid

Jessica W
Skrev om Egen tid

Super fin service! Uppskattar verkligen flexibiliteten att byta pass vid minsta bra dagar. Mysiga och härliga lärare! Tror verkligen alla kan hitta ett pass som passar en själv.

Svar från Egen tid

Tack Jessica, ja möjligheten till att ta igen pass är unik. Härligt att du uppskattar den. Tusen tack för din feedback. Med värme, Lisa

Tove S
Skrev om Egen tid

Den bästa förberedelsen inför födsel med Egen tids yoga: lugn och styrka. Bra med flexibilitet upplägg och snabb återkoppling från kundservice. Rekommenderas å det varmaste!

Svar från Egen tid

Tack Tove! Ta nu hand om dig och kanske ses vi igen på Mamma & babbyoga i höst. Med värme, Lisa

Julia S
Skrev om Egen tid

Nöjd med Egentid! Gått gravidpilates och varit nöjd med utförare och själva träningen. Enkelt att boka om ifall man är sjuk/annat. Rekommenderar!

Svar från Egen tid

Tack för dina fina ord Julia. Härligt att du är nöjd. Med värme, Lisa på Egen tid

Tove S
Skrev om Egen tid

Varmt och personligt bemötande av all personal, såväl administration som kursledare, med uppskattad flexibilitet kring upplägg av kursen. Själva gravidyogakursen uppfyller alla förväntningar på en lugn och rogivande oas under graviditeten.

Tack Tove, så fin och värdefull feedback! Med värme, Lisa

Gajane O
Skrev om Egen tid

Jag har gått på gravidyoga på tisdagar med Marta, jag kunde läsa om alla lärare på hemsidan i förväg och gjorde mitt val baserad på vilken dag på veckan som passade mig. Både bokningen och kontakten med företaget har gått super bra!!! Marta är helt fantastisk och jag funderar på att fortsätta och köpa ett nytt paket. Dessutom är lokalen nära Medborgarplatsen jätte mysig! Jag har även rekommenderat gravidyoga till andra vänner som är gravida.

Svar från Egen tid

Tack Gajane - härligt att höra att du är nöjd. Jag hälsar Marta och tusen tack för att du rekommenderar oss vidare! Med värme, Lisa

Yolanda E
Skrev om Egen tid

Tyvärr inte en pilatesklass för den som är gravid över vecka 25, då stora delar av passet spenderades på rygg. Trots önskemål på alternativa övningar upplevde inte jag att det blev någon skillnad.

Svar från Egen tid

Tack för din återkoppling. Moas pilatespass på tisdagar som du deltagit i är en något tuffare träningsform som passar bäst i början av graviditeten. Vi erbjuder alltid alternativ och erbjudandet om att prova vår Gravidpilates på onsdagar som ett alternativ står kvar precis som vi skrev i mailet till dig. Hoppas att få se dig där! Med värme, Lisa

Linnea L
Skrev om Egen tid

Personligt bemötande och en fin kurs i gravidyoga!

Tack Linnea! Härligt att höra tt du är nöjd. Med värme, Lisa

Elpida K
Skrev om Egen tid

Fint bemötande hade önskat kort presentation av deltagare på första pass, kom dock lite sen så kan hönda att jag har missat det

Svar från Egen tid

Tack Elpida. Eftersom yogastunden per gång bara är 75 minuter så har vi ingen presentation av deltagarna på passen utan tiden gå helt och hållet till yogan <3

Terese R
Skrev om Egen tid

Utmärkt, proffsigt och varmt bemötande. Är supernöjd med min prenumeration och att det gick att beställa x antal månader i förväg. Rekommenderas varmt!

Svar från Egen tid

Tack Terese. Så härligt att du är nöjd! Ta nu hand om dig och stort lycka till!

Signe E
Skrev om Egen tid

Gravidpilates, supernöjd! Mysiga lokaler och bra instruktör. Lätt att få tag i kundtjänst och väldigt hjälpsamma/flexibla. Rekommenderas.

Svar från Egen tid

Tusen tack Signe, så roligt att läsa din feedback! Ta hand om dig! Med värme, Lisa

Christine S
Skrev om Egen tid

Jag har under ca 6 månader gått på gravidyoga med Sara en gång i veckan och varit väldigt nöjd. Sara skapar ett trygg rum dit man kan komma som man är. Kontakten med Egen tid har varit väldigt bra med snabba svar och möjlighet att byta pass när det behövs.

Svar från Egen tid

Tack Christine! Jag skall vidarebefordra dina ord till Sara. Ta nu hand om dig! Med värme, Lisa

Emelie E
Skrev om Egen tid

Jättemysig studio och bra pass :)

Tack Emelie! Med värme, Lisa

Kristina G
Skrev om Egen tid

Har kört gravidyoga hos egentid sedan v.16. Är så otroligt nöjd! Har längtat till varje torsdag eftersom det blivit ett andrum då jag kunnat slappna av. Yogainstruktören är mycket kunnig och har gett väldigt nyttiga och kronkteta tips på hur olika graviditetskrämpor kan hanteras. Rekommenderar verkligen egentids gravidyoga!

Så fint att läsa. Tack Kristina! Med värme, Lisa

Isabelle S
Skrev om Egen tid

Mycket nöjd med Egentid och deras onlinetjänst. Rekommenderar till alla som är gravida! 😊

Tack Isabelle! God fortsättning och gott nytt år! Med värme, Lisa

Cecilia H
Skrev om Egen tid

Trots en miss i informationen fick jag god hjälp att reda upp upp det och få ersättningspass.

Svar från Egen tid

Tack för feedback och ja, lösningar hittar vi alltid <3 God jul! Med värme, Lisa

Sussan P
Skrev om Egen tid

Superbra ställe för gravid yoga och pilates. Kunde även skräddarsy ett program för mina behov utan problem. Fick väldigt snabb återkoppling via Mail varje gång! Otroligt bra ställe ❣️

Tack Sussan! Så roligt att läsa, det värmer i hjärtat. Med värme, Lisa

Johanna L
Skrev om Egen tid

Gravid pilates under 10 veckor, väldigt skönt för kropp och sinne. Rekommenderar!

Tack Johanna. Ta nu hand om dig! <3 Med värme, Lisa

Anette I
Skrev om Egen tid

Så varm och fin plats. Alltid väldigt trevligt bemötande och snabba svar när man kontaktar <3

Åh! Det var en fin beskriving. Tusen tack. Ta nu hand om dig. Lisa

Anna F
Skrev om Egen tid

Jag gjorde gravidyoga med Marta Schneiter! Hon är super trevligt! Älskade det! /Anna

Svar från Egen tid

Fin att höra att du trivdes med Marta och gravidyogan. Ta nu hand om dig och stort LYCKA TILL! Med värme, Lisa

Britt H
Skrev om Egen tid

Mycket proffsigt och vänligt bemötande Gravidyoga ledd av mycket kunniga och erfarna instruktörer

Svar från Egen tid

Tack för fin återkoppling Britt. Härligt att du är nöjd! Med värme, Lisa på Egen tid

Jenny O
Skrev om Egen tid

Var supernöjd med gravidyogan och brevutskicken med tips och förberedelser inför förlossning.

Svar från Egen tid

Så roligt att höra att du gillar våra utskick med tips och råd kring graviditet och med gravidyoga också såklart! Med värme, Lisa på Egen tid

Rebecka B
Skrev om Egen tid

Egen tid har alltid tagit sig tid och varit väldigt hjälpsamma! Snabb återkoppling via Mail och även erbjuden att kontakta dem via telefon. Uppskattar deras kundbemötande något enormt!

Svar från Egen tid

Tack! Så fint att höra, det värmde i hjärtat. Ha nu en fin helg. Med värme, Lisa

Anna B
Skrev om Egen tid

Bra bemötande från administrationen. Hjälpsam och snabb att dvara på mejl. Mycket nöjd med en av kurserna (gravidpilates). Mindre nöjd med en annan kurs (gravidyoga).

Svar från Egen tid

Tack för din rekommendation Anna. Vi jobbar med att ha ett så bra kundbemötande vi kan på alla nivåer. Kul att höra att du när nöjd med vår gravidpilates. Vad gäller gravidyoga som du var mindre nöjd med, maila gärna mig på info@egentid.se så att vi får höra din feedback mer i detalj och kika på vad vi kan förbättra. Med värme, Lisa