feedback company

Checkins
Ring företaget
Ejg Bemanning & Rekrytering AB

Kanalvägen 3A 194 61 UPPLANDS VÄSBY

Ejg Bemanning & Rekrytering AB finns på Kanalvägen 3A i UPPLANDS VÄSBY och är sökbara på bl.a. Arbetsförmedling och Rekrytering

Mer funktioner

Vad tycker du om Ejg Bemanning & Rekrytering AB

Ejg Bemanning & Rekrytering AB saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Ulrika E
Ulrika E tycker
"Jättebra bemötande och snabba svar även sena kvällar. Supernöjd. Sålde vår lägenhet. Väldigt bra mäklarbyrå. " Läs mer

Företag nära Ejg Bemanning & Rekrytering AB

Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Kanalvägen 7, UPPLANDS VÄSBY

Läs mer om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Houshang S

Houshang S tycker:

"Mäklaretjänst. Vi fick mycket bra bemötande och är mycket nöjda. Vi rekommenderar Alexander. "

Mekonomen Billivet Infra City

Stockholmsvägen 37, UPPLANDS VÄSBY

Läs mer om Mekonomen Billivet Infra City

ANNICA H

ANNICA H tycker:

"Service.Väldigt trevligt bemötande, fick skjuts till och från verkstaden, vilket jag uppskattade mycket. "

Ballingslöv InfraCity

Stockholmsvägen 35D, Upplands Väsby

Läs mer om Ballingslöv InfraCity

Peter F

Peter F tycker:

"Jonas gjorde ett bra jobb med ritningarna köket blev perfekt. Lite mer problem med badrummet där inredningen inte passade och fick bytas. "

Väsby Läkargrupp

Kanalvägen 1A, UPPLANDS VÄSBY

Läs mer om Väsby Läkargrupp

James E

James E tycker:

"Om all svensk sjukvård skulle fungera så som den gör hos Väsby Läkargrupp, skulle vi inte ha några problem överhuvud taget inom svensk sjukvård. Högre ... "

ALD Automotive AB

Kanalvägen 12, UPPLANDS VÄSBY

Läs mer om ALD Automotive AB

Moz H

Moz H tycker:

"Bra bemötande. Vi besökte butiken ett par gånger innan vi skrev på avtalet. Varje gång var det någon som undrade om vi fått hjälp. Vi tyckte de var tr ... "