Ekfelt Måleriservice

Ekfelt Måleriservice

Ring 08-646 00 37 www.ekfeltsmaleri.se
4.4

Välkommen till Ekfelt Måleriservice! Vi är ett familjeägt bolag som jobbar mot både privat- och företagskunder i hela Storstockholm, med utgångspunkt i Huddinge. Idag är vi ett 40-tal anställda som främst jobbar med målning och tapetsering, men också bygg- och flyttstädning samt städning av trapphus. Inne, ute, i trapphuset...

11 omdömen om Ekfelt Måleriservice

Maria B
Skrev om Ekfelt Måleriservice

Otroligt dåligt skött av både målare och chefen. Tapeten behövdes göras om TRE gånger men resultat blev ändå så dåligt. De tog inte heller bort den gamla tapeten utan satte bara på ny. Så nu har vi fyra lager tapet. Chefen brydde sig inte ett dugg om att det var dåligt. Vi fick ingen kompensation eller ursäkt!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

David Ö
Skrev om Ekfelt Måleriservice

Fantastiska hantverkare som är skickliga professionella och pålitliga.

Peter S
Skrev om Ekfelt Måleriservice

Ett företag fyllt med kunskap om måleri. Återkopplar vid behov. Utför Renoverings arbeten.

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Peter E
Skrev om Ekfelt Måleriservice

Jag har jobbat med Ekfelt sen de startade.De ger oftast en snabb feedback på offerter. Ställer alltid upp på kort varsel. Kan vara dåliga med uppföljning av arbetsledning beroende på projekt och arbetsledare. Generellt bra och trevliga och yrkeskunniga yrkesarbetare. Projekten är lokalanpassningar. Ofta får jag stöta på om dokumentation. I stort är jag väldigt nöjd därav att ett långt förtroende.

Mickey G
Skrev om Ekfelt Måleriservice

Smidiga i sitt arbete med hyresgäster ! Och relativt billiga. Och snabbt på plats när beställningar gjorts.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Åke Q
Skrev om Ekfelt Måleriservice

Det utför arbetena i tid och med stor yrkesskicklighet. Det sitter inte fast.

Anders L
Skrev om Ekfelt Måleriservice

Upphandlat målerientreprenader i olika rotprojekt. Företaget jobbar med stort engagemang och nära samarbete är viktigt. Ingenting är omöjligt. Sköter faktura och äta hantering på ett bra sätt. Om man skall nämna ngt negativt så är det i så fall att man aldrig säger Nej. Kompetenta duktiga målare.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Lars A
Skrev om Ekfelt Måleriservice

Detta är en proffsig firma som vi har samarbetat med länge. Aldrig några problem.

Johan L
Skrev om Ekfelt Måleriservice

Ställer alltid upp. Väl genomförda arbeten. Trevligt bemötande.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Lars S
Skrev om Ekfelt Måleriservice

Vi nyttjar Ekfelts måleriservice för lägenhetsunderhåll , fönstermålning samt i vissa fall renovering av trapphus & allmänna utrymmen i fastigheter vi förvaltar. Vi är mycket nöjda med arbetsledning , återkoppling vid beställning samt utförande av aktuella måleritjänster.

Henrik S
Skrev om Ekfelt Måleriservice

Bra och trevlig bemötande, kunniga. Har köpt in målning för olika typer av verksamheter, lägenheter, lokaler, trapphus, fönster mm. Hög kvalitet på utfört arbete, bra kontakt med hyresgäster. Ekfelts Måleris tjänster uppfyller våra krav på ett tillfredsställande sätt. Jag kan rekommendera deras tjänster.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L