Elcentralen Nacka AB

Elcentralen Nacka AB

www.elcentralen.com
  • BadgeSixYears

Elcentralen grundades av Peter Hjerth i Nacka 1990. Sakta men säkert växte verksamheten tack vara högt kundfokus och bra service, och när Niklas Prézent gick in som ägare år 2017 hade företaget sex anställda. Sedan dessa har arbetsstyrkan mer än fördubblats, och idag har Elcentralen muskler nog att ta sig an stora uppdrag,...

110 omdömen om Elcentralen Nacka AB

Sedan starten hos Reco 2012

Johan T
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Väldigt trevligt bemötande i telefon. Mycket god hjälp av jourelektrikern Sinisa som var trevlig och oerhört kompetent.

Helena M
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Väldigt trevlig och snabb. Var i behov av fler uttag i hela lägenheten och jag fick precis vad jag ville ha.

Susanne W
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Så snabba noga och dessutom utomordentligt trevliga.

Björn T
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Mycket bra! Lyhörda, serviceinriktade och kunniga.

H Carolina S B
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Trevliga, kunniga, bra kommunikation med andra leverantörer. Rekommenderas!

Daniel G
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Det gick snabbt att få en tid och problemet som uppstått efter en annan elfirma löstes efter bra.

Tomas S
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Snabba effektiva trevliga killar!

Ted S
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Sakliga och kunniga och mycket serviceinriktade.

Christian M
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Efter en lång infekterad process med en fullständigt inkompetent VVS-firma i Täby hade jag taggarna utåt när det återigen var dags att ringa in hantverkare när värmepannan och delar av huset blev strömlöst. Jag skrev till Elcentralen Nacka AB om mitt brådskande problem en kväll efter kontorstid och morgonen därefter blir jag uppringd av en kille som säger att han kan komma inom en timme. Inom angivet tidsspann dyker Joakim upp glad i hågen, identifierar snabbt problemet som ska komma att kräva avstängning av eltillförseln...

Mats G
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Snabbt på plats. Felsökning och åtgärd. Mycket nöjd!

Anders P
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Bra att man får hjälp fort men inte så bra att det kommer olika personer hela tiden som inte har klart för sig problemen.

Magnus D
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Snabbt, trevligt och bra. Kan varmt rekommendera dem. Kom med tips och trix vad man ska tänka på. Väldigt trevlig personal, snabb på att svara likaså när man ringde. Byte av receiver samt lampor. Hos oss samt 2 grannar till. Alla var lika nöjda som oss.

Kerstin D
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Snabb proffsig hjälp och ett trevligt bemötande.

Matias L
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Alltid trevligt bemötande , kommer snabbt när man ringer. Bra prioteringar (ställer upp när det är bråttom.) Duktiga elektriker.

Erkan S
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Grymt härliga killar som gjorde ett bra jobb.

Stig-göran H
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Elcentralen gjorde ett bra jobb men glömde 1 av de 3 saker som skulle göras. Termostaten i ett sovrum är fortfarande inte gjort.

Jonas W
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Trevligt bemötande, men eftersom det faktureras två timmar per besök hade jag gärna sett att man stannade kvar och bekräftade att saker och ting fungerade. Något som tyvärr inte var fallet för mig. Så det är ju svårt att säga att jag är helt nöjd.

Svar från Elcentralen Nacka AB

Hej Jonas, Tack för ditt omdöme. Jag har nu pratat med elektrikern från oss och kollat fakturaunderlaget. Första dagen felsökte han och konstaterade vad som behövdes införskaffas. Ni kom överens om att du själv skulle införskaffa materialet som var trasigt och sedan återkoppla om en dag som passa för att komma tillbaka för att byta ut de trasiga apparaterna. Därför blev det tyvärr två tillfällen. Ha en fin dag. Mvh, Niklas Prézent, VD

Anders B
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Jesper är mycket trevlig och kunnig. Elanslutning av vår nya luftvärmepump gjordes både snyggt, med hänsyn till hur elen dragits jäms med husfasaden, och proffessionellt.

Erica B
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Alex var effektiv, mycket kompetent och trevlig. Rekommenderas!

Joakim C
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Vårdcentralen är alltid positiva och kommer snabbt och gör ett bra jobb. Trevlig personal och ring

Lena S
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Trevliga och kunniga, kommer på avtalad tid.

Joakim J
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Kanon! Vilken service och väldigt trevliga!

Christian J
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Snabb kundkontakt och ett professionellt bemötande av bolaget!

Therese E
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Professionellt och trevligt bemötande samt utfört arbete.

Henrik B
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Har beställt omfattande renovering av el i äldre kåk. Allt från att riva ut gammal, dra ny och installation av centraler etc... Tutti balutti! Extremt lyhörda och kommer med egna tips och idéer. Det bästa är att de inte gör något utan att informera eller fråga beställaren innan. Alltid lätta att få tag på och de är snabba och flexibla och att dem är jäkligt trevliga gör ju inte kontakten sämre direkt! Har jobbat med många firmor under vår omfattande renovering och Elcentralen är helt klart en av dem bästa!

Birgitta W

Trevligt bemött Arbetet utfört ok Rep av avloppspump efter kortslutning

Petra K
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Jesper, vilken klippa. Alltid tillgänglig, enkel att kommunicera med och lösningsorienterad. Tack för proffsig service!

Karin A

Toppen 👍 Proffsiga och återkopplar snabbt! Super nöjda /Karin

Mikael J
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Trevliga, kunniga, serviceminded, pålitliga.

The A
Skrev om Elcentralen Nacka AB

En bra och snabb lösning på våra behov. Snyggt utfört arbete. Rekommenderar starkt.

Cicila D
Skrev om Elcentralen Nacka AB

De kom snabbt och gjorde ett jättebra arbete. Fixade även 2 trasiga lampor vilket var utöver vad jag ursprungligen beställt. Mycket trevliga och professionella! De anlitar jag gärna igen.

Dennis A
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Bra och trevliga killar. Kommer alltid när dem ska. Gör riktigt bra jobb. Stort tack och speciellt till Jesper!

Ellinor E
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Som ovan köpare av hantverkstjänster är jag väldigt glad över att ha fått kontakt med Jesper på Elcentralen Nacka. Trevlig, kunnig, punktlig och lösningsfokuserad.

Åsa H
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Trevligt bemötande och väl utfört jobb, snabbt och smidigt!

Christian V
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Fick problem med strömbrytaren till avloppspumpen! Så hörde av mig till Elcentralen och fick svar direkt och fixat på 2 dagar av Jesper! De skötte all kontakt med nacka avfall och kan inte vara något annat en supernöjd med allt och kan verkligen rekommendera dem till alla. Christian

Niklas W
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Trevligt och bra bemötande, levererar exakt enligt överenskommelse. Samtidigt inga problem att lägga till eller korrigera uppdraget efter behov. Kan starkt rekommendera!

Måns V
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Snabbt svar. Kom snabbt. Trevlig och kunnig personal. Bra och snabbt arbete. Pris exakt efter överenskommelse. Helnöjd kund

Karin S
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Bra bemötande Jag fick snabb hjälp på att få ett nytt värmeelement ihallen jag blev förvånad med så snabb hjälp ochjätte glad med så snabb ofin hjälpMvh/Karin Söderkvist

Siri W
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Superbra service och snabb återkoppling, kan varmt rekommendera!

Camilla H
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Bra service med hög kompetens Håller tider och trevliga att ha att göra med

Mattias B
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Fick kontakt med Jesper på Elcentralen via köp inklusive installation på polarpumpen.se Han gjorde ett bra arbete med kort framförhållning så vi anlitade dem igen. * Kort svarstid * Snabba med hembesök för att slutföra arbetet * Bra tillgänglighet på telefon * Bra kvalitet. * Dynamiska och kunniga, de hjälpte även till med annat som inte direkt berörde elinstallation. Rekommenderar.

Lena G
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Snabbt svar och korrekt bemötande samt mitt problem blev löst.

Sonja W
Skrev om Elcentralen Nacka AB

ALEX helt suverän som fixade en installation av taklampa som två elektriker nobbat Högsta beröm / Sonja

Emma E
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Fantastiskt snabb och proffsig service! På obekväm arbetstid dessutom. Kan verkligen rekommenderas!

Anwar A
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Elcentralen är helt enkelt suveräna, snygga lösningar, levererat med kompetens och yrkesstolthet av ett kanongäng!

Per E
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Behövde hjälp med att dra om el till den nya moderna 3-fas köksspisen då ledare saknades i uttaget. Gamla klena kablar byttes mot korrekt storlek och ett nytt infällt spisuttag monterades. Alex var trevlig, professionell och snabb. Just det man vill ha från en yrkesman. Jag sparar deras telefonnummer för framtida bruk.

Henrik S
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Proffsigt hanterat projekt! Håll på att bygga om hemma och upptäckte vid ombyggnad att min elcentral inte var brandsäker. Kontaktade elcentralen som kom och gav förslag att byta elcentralen med brandsäker installation. Vi beslutade oss för det och 2dagar senare var det klart och vårt byggprojektet kunde fortsätta. Mycket trevligt och proffsigt bemötande av elcentralen! Mvh Henrik

Matias L
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Väldigt trevliga och ställer alltid upp och kommer snabbt när man ringer . Skulle behöva lite bättre planering för att slutföra arbetena snabbare men det vägs upp av det andra. Massa badrums/köks mm elarbeten .

Declan C
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Super nice electrician. Got everything fixed and a really clean installation. The electrician had everything needed in his truck, so no time wasted.

Lars A
Skrev om Elcentralen Nacka AB

Har tidigare mejlat att allt var mycket bra