Elefant Flytt & Express AB

4.3

6 omdömen om Elefant Flytt & Express AB

Fanny T
Skrev om Elefant Flytt & Express AB

Vi är supernöjda, så noggranna och duktiga flyttpersonal ni har! Vi är så imponerade och glada att vi valde er. Tusen tack 🙏

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1022 omdömen 4.8 av 1022 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

ELIN S
Skrev om Elefant Flytt & Express AB

Varning! Borde heta snigelflytt. Fyra man och två lastbilar flyttar bohag mellan lägenheter inom 3km på 8:45 h. De kan inte parkera flyttbilen utanför som andra större lastbilar gjort tidigare utan står långt bort på gatan och vägrar försöka igen. Två man plastar in onödiga små och mjuka föremål som redan var packade medan en hänger på pirran i porten och en väntar ute i bilen eller röker ute på gatan. Tar inte emot info/instruktioner/önskemål, låtsas inte förstå svenska i början men sedan visar det sig att de kan. Lånar...

Svar från Elefant Flytt & Express AB

Tack för att du lämnade din feedback, all kritik är viktig för oss! Du flyttade från 101 kvm + vindsförråd och utflytt från 3 tr med hiss och inflytt 6 tr med hiss. Du hade godkänt en offert med prel. tidsåtgång för flytt på 8-9 tim samt ett timpris på 1.032:-/tim efter rutavdrag. - Enligt våra rutiner så ser vi alltid till att emballera alla möbler och textilier, vill man inte ha någon emballering så meddelar man om det. Under pågående flytt är bohaget försäkrad hos Trygg-Hansa och vi gör allt för att minimera risker...

Per Krister L
Skrev om Elefant Flytt & Express AB

Elefant Flytt & Express hjälpte mig med packning, flytt och flyttstädning. Elefantflytts personal är proffsiga och trevliga och hela processen gick smidigt och över förväntan. Jag kommer definitivt återkomma till dem vid nästa flytt.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1230 omdömen 4.7 av 1230 omdömen

Sebastian K
Skrev om Elefant Flytt & Express AB

Har glömt att resensers vår flytt med hjälp av Elefant Flytt och express AB. Vi kan starkt rekommenderar elefant flytt, med anledning: - hjälpsamma vid inplastningen - bra samordning av flytt - håller tidsplan - tydlig budget offert - bra pris - slutstädning hjälpte de till med - försiktiga vid transport av möbler - framför allt gick flytten att samordna när våra barn var på förskolan ! 👍😀 Stort tack och vi hör av oss när vi planerar nästa flytt, trevlig sommar! Mvh Mycket nöjd kund!

Gabriella G
Skrev om Elefant Flytt & Express AB

Riktigt proffsig flyttfirma. Pålitliga, service minded och till bra pris. Kom även med goda råd inför flytten och om packning. Hjälpte till med allt och lite till. Fick till och med hjälp med att montera ihop några möbler. Kan varmt rekommendera dem!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

christina b
Skrev om Elefant Flytt & Express AB

Smidig flytt Hårt jobbande, trevlig personal, offertens tidsuppskattning stämde väldigt bra, suverän packning och flytt. Flyttstädning också väldigt bra. Kort sagt, kan rekommenderas!!!!

Kristina L gillar detta