Elenas Naglar och Hudvård

Elenas Naglar och Hudvård

Ring 08-733 24 68 elenas-naglar.se

Dipl. Nagel och Hud Terapeuter. I branschen sedan 1990. Nu med 18 års erfarenhet! Vi hjälper Dig från topp till tå med; Naglar, klassisk manikyr, nagelförlängning, nagelförstärkning, återbesök för påfyllning, extreme, lagning av naglarna, nagelmålning, nageldekorationer. Hudvård, ansiktsbehandling, ögonfransförlängning, noppa...

10 omdömen om Elenas Naglar och Hudvård

Natalie Miriam H
Skrev om Elenas Naglar och Hudvård

Bra på naglar. Alltid nöjd med servicen

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1043 omdömen 4.8 av 1043 omdömen

Paraskevi K
Skrev om Elenas Naglar och Hudvård

Jag är alltid nöjd när jag går därifrån. jag är hennes kund i c a 20 år. Jag har provat ibland andra för att fixa naglar men ingen är så duktig som Elena. Rekommenderas varmt!

Heidi W
Skrev om Elenas Naglar och Hudvård

Jag kan inte säga något om hur deras arbete utförs för jag var helt enkelt tvungen att gå därifrån. Stället var så äckligt! Det låg döda flugor och bromsar på golvet, platsen jag blev anvisad hade inte städats av efter förra kunden, verktygen var smutsiga trots att terapeuten hävdade att de steriliserats och trots att jag verkligen var i behov av att få mina naglar gjorda kunde jag inte med att riskera att få bakterier under materialet. Magkänslan bara skrek gå därifrån! Terapeuten bad mig dessutom att ta bort nagellacket...

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Patricia S
Skrev om Elenas Naglar och Hudvård

Elena är otrolig kunnig på naglar! Har mycket lång erfarenhet. Rekommenderas varmt!

Ac F
Skrev om Elenas Naglar och Hudvård

Fantastisk service och underbar personal. Vackrare naglar har jag aldrig haft

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Alexandra M
Skrev om Elenas Naglar och Hudvård

Har gått till Elenas Naglar och hudvård i 25 år det säger mig mycket!!

Döne G
Skrev om Elenas Naglar och Hudvård

Hej,jag har varit kund hos Elena i snart sex år och jag skulle aldrig byta ut henne.Hon jobbar effektivt och gör alltid ett bra jobb.Mvh Döne.

Fotvårdssalongen Fotavtrycket
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen
Badge2023

Fantastiskt bemötande! Professionell, kunnig , omtänksam med en stor portion humor. Överträffande mina högt uppsatta förväntningar! Re

Ann Charlotte J
Skrev om Elenas Naglar och Hudvård

Jag är jätte nöjd. Bra service, bra priser, alltid lika roligt att träffa personalen. Bra material och många fina färger att välja mellan.

Marianne D
Skrev om Elenas Naglar och Hudvård

Jag har bara gott att säga om Elenas naglar och hudvård, snyggare naglar går inte att få i Stockholm, kan varmt rekommendera Elena!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Shabnam G
Skrev om Elenas Naglar och Hudvård

Har varit kund hos Elena sen många år tillbaka och är alltid nöjd med mina naglar! Kan verkligen rekommendera henne varmt!