Elförmedling i Stockholm

Elförmedling i Stockholm

Ring 070-754 28 16 elformedling.se
4.3

Elförmedling AB startades vintern 1998 av Göran Melander och Petri Wiborg med visionen att leverera eltjänster med hög kvalité till bra priser. I tolv år har vi nu arbetat med kunder i fokus. Vi har vuxit från att vara ett litet serviceinriktat företag till att bli ett medvetet elföretag med inriktning på allt större entreprenader....

15 omdömen om Elförmedling i Stockholm

Veronica H
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Dålig upplevelse av företaget. De kom hem till mig och tittade på jobbet som skulle utföras och gav mig en offert gällande rådande jobb. Arbetet upplevde jag sköttes väl och elektrikern var oerhört trevlig mot mig fram till dess att arbetet var utfört och klart. Vidare tillhandahåller jag fakturan från företaget som råder 3 gånger mer än det offererade priset för arbetet. Att tillägga gjorde elektrikern ingenting extra utöver det vi kommit överens om. Detta gjorde mig givetvis upprörd och jag återkopplade till...

Bengt M gillar detta
Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
kristoffer f
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Arroganta och ointresserade. Avbokar, återkommer inte och ber inte om ursäkt för någotdera. "Äh du vet vi har så j*vla mycket att göra just nu". Kul för er.

Bengt M gillar detta
Jonas R
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Kommunikationen har funkat väldigt bra både per telefon och mail, vilket har varit viktigt för oss som bor utomlands och hyr ut vår bostad i Sverige. Uppgjorda tidsangivelser har hållits och arbetet blivit professionellt utfört (till skillnad från tidigare använda hantverkare). Som lekman förväntar man sig att hantverkare gör ett bra jobb. Förutom detta har Elförmedling utmärkt sig med en trevlig, hjälpsam, tydlig, tät och bra kommunikation!

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Åsa E
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Kom som utlovat. Otroligt smidigt och effektivt utfört arbete. Över alla förväntningar! Får de allra bästa rekommendationerna!

Hans-Göran K
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Trevligt och okomplicerat. Levde klart upp till förväntningarna. Hög servicenivå. Klart värt pengarna. Ett trevligt , effektivt och proffsigt jobb.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Martin H
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Ett mycket bra företag, som arbetar snabbt och effektivt samt håller avtalade tider. Vi kan inget annat, än att lämna högsta betyg!

Magnus D
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Bra service, snabb respons och trevliga att ha att göra med. Väldigt nöjd med utfört arbete.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 218 omdömen 4.8 av 218 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Christoffer v
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Tjena! Fick kontakt med Petri/Elförmedlingen genom Svensk Byggservice och är super nöjd! Det kändes väldigt tryggt och professionellt. Bra stämning och service. Jag har ingen koll på marknaden och konkurrenter men det kändes som priset var skäligt. Jag rekommenderar gärna Elförmedling till vänner och kollegor som skulle behöva hjälp. Mvh Christoffer von Reis

Maciek D
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Duktiga, snabba, trevliga och flexibla

Jakob D gillar detta
Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Catharina G
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Kompetent och kundvänligt företag med snabb service !

Michael L
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Bra organisation duktiga medarbetare och pålitliga

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Joachim Z
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Jag hade ett akut problem avs min golvvärme. De ställde upp med kort varsel och när det fanns ett ytterligare fel återkom de återigen föredömligt snabbt och löste detta. De är dessutom trevliga att ha att göra med och arbetar med ett leende på läpparna.

Gunnar R
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Ett alert och trevligt företag med god service. Det är också i framkant när det gäller ny teknik.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Olof R
Skrev om Elförmedling i Stockholm

Snabb och pålitligt företag som ser till att arbetet blir utfört på utsatt tid.

Yvonne R

Service, kompetent, värme

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R