feedback company

Ring företaget
Elgiganten

Bataljonsgatan 4 553 05 JÖNKÖPING

www.elgiganten.se

Elgiganten finns på Bataljonsgatan 4 i JÖNKÖPING och är sökbara på bl.a. Radio och TV-handlare

Mer funktioner

Vad tycker du om Elgiganten

Läs vad Recos användare tycker om Elgiganten

• Status: 8
    skrev om Elgiganten:
    Köper det mesta här. Trevlig personal, hyfsade priser.
  • Status: 10
    skrev om Elgiganten:
    Elgiganten finns på A6-området och är en kedja inom elektronik-branschen. Svårt att få hjälp och bra råd när man är där och personalen är riktigt otrevliga emellanåt, sen sticker inte deras priser ut något nämnvärt än konkurrenternas. Lokalerna är dock stora och det är nästan alltid rent och snyggt när man är där.

Företag nära Elgiganten

Restaurang Dragon

Bataljonsgatan 5, JÖNKÖPING

Läs mer om Restaurang Dragon

Josef K

Josef K tycker:

"Här finns ett enormt stort utbud. allt ifrån pastarätter, sallader till pizza och kebab. Allt är dessutom väldigt gott och till rimliga priser. Läget, ... "

IKEA Jönköping

Kompanigatan 3 A6 Center, JÖNKÖPING

Läs mer om IKEA Jönköping

Kristofer R

Kristofer R tycker:

"Trevligt och bra - som alla andra IKEA-varuhus, ungefär. "

Itsverige AB

Kompanigatan 1, JÖNKÖPING

Läs mer om Itsverige AB

Nils N

Nils N tycker:

"Hej Itsverige är Kund hos Intrum Lasse varför ljuger du? eller är du bara felinformerad? Jag har själv fått Krav just från Intrum ang itsverige.Ring ... "

Jönköpings Kommun, Coop Forumgruppen A 6 Center

Kompanigatan 3, JÖNKÖPING

Läs mer om Jönköpings Kommun, Coop Forumgruppen A 6 Center

1 reco

Claes M

Claes M tycker:

"Extremt stor delikatessavdelning. Stort utbud. Extremt fräsch och trevlig fiskdisk. Mycket trevlig personal. "