Elgiganten AB

3.3

8 omdömen om Elgiganten AB

KIM S
Skrev om Elgiganten AB

Sjukt dålig support. Har blivit lovad kredit för en vara, dom sätter inte tillbaka pengarna som lovat. Butiken har slutat svara, centrala supporten som finns på Hello svarar inte heller, kommer bara med en massa löften Synd att dom är så stora, kommer kunna fortsätta på samma sätt

LINN R
Skrev om Elgiganten AB

Extremt dåligt bemötande av personalen. Jag var inne och kollade på spis i torsdags och fick hjälp av en ung kille som inte verkade kunna svara på skillnaderna mellan två av de spisar jag var intresserad av, utan det jag fick var en utskrift på spisarna så jag kunde gå hem och jämföra själv - helt makalöst vilken inkompetens kring de produkter som han själv säljer. Kommer tillbaka idag tisdag för att köpa en av spisarna då jag själv kollat upp dem online och för att bli medlem i elgiganten utifrån att utskriften jag fått...

Leopold B
Skrev om Elgiganten AB

Elgiganten har som företagsmodell att sälja saker billigt. Det gör de, oftast. Personalens kunskaper är dock extremt varierande liksom deras engagemang. Det som gör att jag återkommer är deras villkor. De har överlag väldigt bra villkor för mig som konsument. Ett köp var en Samsung-dator. Jag var och är missnöjd med hur Samsung sköter vissa saker så jag lämnade tillbaka den. Inga problem. Sista köpet var en mobiltelefon. Deras villkor på öppet köpt är något förvirrade. Högst upp på kvittot står det "inget öppet köp". Längre...

Alex L
Skrev om Elgiganten AB

Bra bemötande av personalen :)

Björn O
Skrev om Elgiganten AB

Trevlig personal hos Elgiganten i Sickla. Har talat med tre personer vid köp av blue-ray spelare och överraskades av hur hjälpsamma de var. Kan ha haft tur men jag har besökt butiken två gånger på ganska kort tid och blivit väl bemöt vid dessa tillfällen så jag kommer tillbaka. Roligt att få service utöver vad man kan förvänta sig på ett så stort elektronik varuhus.

Kenneth B
Skrev om Elgiganten AB

Kunnig personal trots att det är en butik med "fullsortiment". Bra service och trevligt bemötande.

Jens M
Skrev om Elgiganten AB

Sveriges bästa priser! Dessutom trevlig och hjälpsam personal, bra produkter och nästan alltid varorna på lager. Absolut billigast när man som jag har jämfört alla typer av varor över lång tid. Synd att pricerunner och prisjakt missgynnar dem då de inte vill betala för att ligga i topp.

Lena J
Skrev om Elgiganten AB

Var inne här och handlade häromdagen. Fick mycket bra hjälp av den trevliga och kunniga personalen!