Elgiganten AB - Uppsala

2.3

4 omdömen om Elgiganten AB - Uppsala

Maria K
Skrev om Elgiganten AB - Uppsala

Sämsta och mest felaktiga kundservicen jag varit med om. Fick problem med min tvättmaskin av märket Candy Hoover som jag köpt på Elgiganten, hörde av mig till dem och de hänvisar vidare till sina leverantörer utomlands. Mitt avtal är med Elgiganten, inte med deras leverantör. Pratade med Konsumentverket och såhär får man inte hantera sina kundavtal, de rekommenderade mig att anmäla Elgiganten direkt, (på Konsumentverkets hemsida) och såg fram emot att syna Elgiganten för sitt felaktiga och olagliga hanterande av reklamationer/kundmeddelanden....

Nils T
Skrev om Elgiganten AB - Uppsala

Ganska stort sortiment och bra priser på vitvaror. Jag köpte ett kylskåp där och fick då låna en släpkärra för att frakta hem den själv, vilket är ett stort plus.

Johan
Skrev om Elgiganten AB - Uppsala

En butik med hyfsat stort utbud. Deras prisgaranti är ett stort skämt, såklart så har de en annan nummerbeteckning på sin "apparat" än övriga handeln trots att det är samma produkt(prisgarantin gäller då inte). Man får vänta oerhört länge på att få prata med personal. 45 min sist jag var där. En usel butik helt enkelt.

Mangle
Skrev om Elgiganten AB - Uppsala

Om rätt försäljare hjälper en är de fenomenala. Lägsta-pris-garantin håller dessa. Fel säljare är däremot okunnig och ej tillmötes gående. Stöter ni på en sådan så gå till någon annan av de anställda.