Elias Skomakeri

Elias Skomakeri

Ring 08-30 12 95 www.skomakare.com
4.1

Vi utför alla typer av skoreparationer. Allt från klackningar till brustna sulkanter. Behöver kavajen tvättas eller byxorna läggas upp, är det bara att komma till oss. Vi har även nyckelservice och kan hjälpa dig att fixa extranyckel på plats.

10 omdömen om Elias Skomakeri

Sebastian B
Skrev om Elias Skomakeri

Värsta företag jag varit med om. De slarvade bort mina kläder och sen när de inte kunde lämna ut dem vägrade de att ersätta något utan sa bara att jag fick vända mig till allmänna reklamationsnämnden om jag hade problem med dem. Har även lämnat in ett bar byxor där som kom tillbaka smutsiga och där de inte lagat det som de skulle. Kommer aldrig besöka dessa lurendrejare igen.

Linnea A
Skrev om Elias Skomakeri

MIna sulor var hel förstörda, plus att hela klacken på stöveln var borta vilken jag lyckats missa. När jag hämtta dem glänste de som aldrig förr och så fina! Nu i snöovädret här i Stockholm kan jag strosa runt utan blöta fötter! Tack!

Malin G
Skrev om Elias Skomakeri

Mina högklackade mockastövlar var som nya när jag hämtade dem. Mycket nöjd! Och tack för att du tog dig tid att hitta mig på eniro...då jag glömt kvar mitt visakort =)

Anders E
Skrev om Elias Skomakeri

Känner att jag måste agera motpol till hyllningskören här. Joseph är en trevlig man, men det som kommer ut från skomakeriet håller inte den klass man förväntar sig. Enklare saker som klackningar utför på ett fullgott sätt men svårare saker som byte av dragkedja på stövlar har varit en fullständig katastrof. Jag lämnade in min hushållsknivar på slipning och dessa måste om de alls slipades slipats på ett felaktigt sätt då de upplevdes slöare när de kom tillbaks. Vid skrädderi, kemtvätt och mattvätt använder sig Elias skomakeri...

Nicholas K
Skrev om Elias Skomakeri

Elias är i min mening en väldigt kompetent och proffsig skomakare. Han lagade mina kängor, som en annan skomakare sa att jag kunde slänga! Jag kan varmt rekommendera er att ta in era trasiga skor till Elias.

Karin H
Skrev om Elias Skomakeri

Tänk att jag missat att ge recos till min favorit! Jag håller med tidigare skribenter och instämmer i hyllningskören En annan sak jag uppskattar är att man inte får kommentarer som ger mig dåligt samvete när jag kommer med skor som borde ha lämnats in för länge, länge sedan, dvs jag har gått ner dem allt för långt. Han är även bra på att göra snygga reparationer - det märks att han kan läderarbete. Har man bråttom brukar han kunna fixa saker mer eller mindre på direkten. Han är noga att gå igenom kläder man lämnar...

Jakob D gillar detta
Jakob D
Skrev om Elias Skomakeri

Efter att jag läst Elias recos kunde jag motstå att gå dit när det var dags att klacka om ett par skor. Vi utväxlade inte många ord men Elias visste exakt vad som skulle göras. När jag sedan hämtade skorna var arbetet utfört precis som jag hade förväntat mig.

Karin H och Nikke L gillar detta
AMANDA F
Skrev om Elias Skomakeri

Killen kan allt, kemtvätt, laga väskor, klacka om och se till att ett par extremt spritindränkta och förstörda mockapumps ser ut som nya. Jag går hit med allt och man kan lita på att man får tillbaka grejerna i toppskick och i tid. Jag kan rekommendera både Elias Skomakeri och kemtvätt och drar du på ditt allra charmigaste leende så kan du nog få till ett bättre pris, för det lyckas alltid jag med!

Hanna S
Skrev om Elias Skomakeri

Jag går alltid till Elias Skomakeri för att klacka om skor, lämna in kemtvätt, fixa nycklar eller bara för att prata med supertrevliga Josef som jobbar i butiken. Grym&snabb service, fint resultat och bra priser. Jag är alltid lika nöjd när jag har varit hos Josef!

Martin S
Skrev om Elias Skomakeri

jag har alltid fått bra bemötande och har aldrig haft några problem med de saker jag har lämnat in. Jag kommer nog aldrig byta kemtvätt eller skomakare!