Ellas Städservice AB

Ellas Städservice AB

Ring 08-554 003 75 www.ellas-stadservice.se

Ellas Städservice erbjuder städtjänster till såväl företag inom privat och offentlig sektor som till privatpersoner i hela Stockholmsregionen. Städning av trapphus, lägenheter och villor, kontorslokaler och mycket mera. Varför ska du välja just oss? Vi har lång gedigen erfarenhet av yrket, vi skräddarsyr städningen efter ditt behov och vi jobbar med nöjd-kund garanti!

13 omdömen om Ellas Städservice AB

THOMAS H
Skrev om Ellas Städservice AB

Vi har haft Ellas i flera år och det har alltid fungerat mycket bra. Kan inte annat än rekommenderas.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Karin  G
Skrev om Ellas Städservice AB

Jag är petig... Men har aldrig haft anledning att klaga på Ella Städservice under alla år som de har hjälpt oss. De är noggranna, lyhörda och visar dessutom i små små detaljer att de inte bara städar, utan även gör fint. Rekommenderas.

Ann F
Skrev om Ellas Städservice AB

Jag rekommenderar Ellas städservice. Duktiga, trevliga, pålitliga. Rent o fint och det lilla extra.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Susanne J

Ella städ är duktiga ,flexibla och pålitliga . Kan varmt rekommendera dom

Michaela B
Skrev om Ellas Städservice AB

Ellas städar bra och noggrant och fint!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2169 omdömen 4.7 av 2169 omdömen

Kerstin L
Skrev om Ellas Städservice AB

Ella Städservice är det bästa jag har haft.

Richard B
Skrev om Ellas Städservice AB

Städningen har fungerat perfekt under flera år! Pålitligt!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Agnes A
Skrev om Ellas Städservice AB

Har varit en trogen kund sedan 2011 och kommer fortsätta vara det framöver. Flexibilitet, snabb återkoppling och framförallt bra resultat. Rekommenderas varmt.

Ulf Andreas W
Skrev om Ellas Städservice AB

Väl utförd städning och föredömlig flexibilitet vid bokning!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Jan S
Skrev om Ellas Städservice AB

Ellas städservice får högsta betyg! Pålitliga, vänliga och städar med stor omsorg. Personligt engagemang ?

Eva C
Skrev om Ellas Städservice AB

Hej, har bara positiva erfarenheter av Ellas. Snabbt och mycket bra utfört, även angående små detaljer. Eva

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Victoria B
Skrev om Ellas Städservice AB

Jag kan varmt rekommendera Ellas Städservice! De är alltid mycket trevliga och väldigt noggranna och effektiva! Det är en fröjd att komma hem när de varit hemma hos oss!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen