Ellios Hund & Katt

Ellios Hund & Katt

Ring 08-783 00 52 www.ellios.se

Vi är en hund- och kattbutik som ligger på Gärdet, nära Karlaplan. Vi säljer foder och tillbehör. Hösten 2010 genomfördes en renovering av butiken och vi är mycket stolta över den nya fina ljusa och lättöverskådliga butik vi nu har. Välkommen!

7 omdömen om Ellios Hund & Katt

Jane L
Skrev om Ellios Hund & Katt

Jag går gärna till Elios och handla till min hund. Jag blir alltid väl omhändertagen och tjejerna är snälla och gulliga fast mitt hundmonster dreglar ner. Jag tycker de har bra saker och de är alltid tillmötes gående när jag undrar om saker eller har problem. Är jag i behov av något som inte finns hemma i butiken hjälper de mig och beställer hem produkten så jag har den efter några dagar. Summa: Elios är en mycket trevlig hund o katt butik.

carl johan K

JÄTTE BRA SUPER BUTIK MKT TREVLIG BEMÖTANDE OCH BRA UTBUD KANON MED ANDRA ORD

Madeleine N

Karolina H
Skrev om Ellios Hund & Katt

Trevlig personal, mycket fräsch butik, bra sortiment och bra priser! Vi är helnöjda!!!

Annika A
Skrev om Ellios Hund & Katt

Jag handlar nästan alltid där rekommenderar alla jag känner som har hund el. katt att gå dit MvH Annika

Madeleine v
Skrev om Ellios Hund & Katt

Jag blir alltid vänligt och proffsigt bemött.De är alltid hjälpsamma och man känner att personalen alltid har tid med mig och det är mycket trevligt.Tycker väldigt mycket om att gå in och handla hos Ellios.

Cornelii S
Skrev om Ellios Hund & Katt

Bra butik och sortiment med trevlig personal