Positive Arne Norlander

4.0

5 omdömen om Positive Arne Norlander

Jonas G
Skrev om Positive Arne Norlander

Butik som lever på bra service, kunskap och kvalitét !

Christer W
Skrev om Positive Arne Norlander

Här har vi butiken med känsla, aldrig några problem, kan mycket om alla produkter och är mycket hjälpsamma. Även om de har lite högre priser än de stora kedjorna är det värt priset för den service man får.

Nils L
Skrev om Positive Arne Norlander

En jättelada med elektronik "mitt" ute i ingenstans i Mariestad. Tycker de har ett stort sortiment jämfört med giganterna i grannstaden. Har alltid saker på lager om man åker på annonsen - inte vanligt! Mycket kunnig och trevlig personal. Löser det mesta utan att ifrågasätta allting. Rekommenderas skarpt!

Mattias R
Skrev om Positive Arne Norlander

Ett företag i den "svåra sektorn" radio & tv. Här handlar det mest om lägsta pris nuförtiden. Kunskap och service har ofta lagts åt sidan för att kunna hålla ett lågt pris (eller för att tjäna mer pengar...vad vet jag..). Hos Norlanders är dom oftast inte billigast men...DOM VET JU VAD DOM PRATAR OM!!! De gånger jag handlat här har dom pejlat läget hur jag tänkt använda mitt inköp och sedan rekommenderar dom något som kan passa....eller något som jag inte tänkt på att ta hänsyn till. Jag har alltid varit helnöjd med mina inköp här.

Kajsa G
Skrev om Positive Arne Norlander

Affären ligger utanför Mariestad, tråkigt utseende och inte allt du kan hitta i elektronikens värld. Trots dessa brister som tyvärr sänker betyget till en fyra, så är det den absolut bästa elektronikaffären jag har handlat på. Deras personal är guld värd och den stora anledningen till att jag handlar där. Personalen är väldigt kunniga och förklara på ett lätt sätt för den som inte begriper det ”elektroniska” språket. Det känns som om de får en uppfattning av vad man söker och gör sitt bästa för att man ska bli så nöjd som möjligt som kund.