Entré Trafikskola AB

Entré Trafikskola AB

18 omdömen om Entré Trafikskola AB

Nathalie P
Skrev om Entré Trafikskola AB

Jag hade en jättebra upplevelse på Entré trafikskola i Malmö! Jag körde med Mentor som peppade mig hela vägen och var rolig och trevlig att köra med. Kan inte rekommendera varmt nog!

THOMAS H
Skrev om Entré Trafikskola AB

Ingen vilja att bemöta mitt ärende med, i alla fall, någon form av good will. I detta fall när ett presentkorts giltighet löpt ut. Förklarade bla. att har/har haft långvarig Covid. Företaget har såklart all rätt att neka, men för mig som enskild kund blev det en dyrköpt erfarenhet. Hur är förmågan att tillmötesgå kunden i andra lägen? För säkerhetsskull - välj en annan trafikskola.

NARMIN R
Skrev om Entré Trafikskola AB

Bästa trafikskolan , har testat många men inte lika bra som denna . Bästa lärarna , med tålamod super nöjd äntligen fick jag mitt körkort!!!

LISA N
Skrev om Entré Trafikskola AB

En mycket bra trafikskola!!! Provat flera i Malmö men denna är klart den bästa!! Tillmötesgående, pedagogiska, uppmuntrande, trevliga - har bara gott att säga❤️!!!! All personal har bemött mig på bästa sätt inkl receptionen som fixat och hjälpt till!!! Tack till er!!!

Rafael F
Skrev om Entré Trafikskola AB

Fantastiska lärare samt trevlig och välkomnande receptionist! Dom var tydliga i kommunikationen, väldigt hjälpsamma när det kom till att sätta upp mål, och flexibla ifall man behövede boka om övningslektioner. Deras lokal är också perfekt belägen, mitt i stan men ändå lite vid sidan så man har snabb åtkomst till alla typer av väg och förhållanden. Det gjorde det lätt för mig att träna upp dom momenten jag behövde slipa på innan uppkörningen. Bäst var väl ändå att dom verkligen känner av när en elev faktiskt är redo och kommunicerade det väl. Bara toppoäng till Entré Trafikskola!

Eleonora E
Skrev om Entré Trafikskola AB

Bästa körskolan i Malmö! Jag hade redan provat på två stycken andra körskolor innan jag hittade till Entré Trafikskola och hade vid det laget inte mycket till övers för körskolor. På Entré Trafikskola vände allt. Det som jag gillade meddetsamma var körlärarnas genuina engagemang, tålmodiga och pedagogiska sätt att lära ut. Alla körlärare är jättetrevliga och bryr sig om en och individanpassar ens utbildning, stressar inte igenom momenten men håller en inte heller kvar onödigt mycket. Receptionisten Suzanna är alltid tillgänglig...

Helena B
Skrev om Entré Trafikskola AB

Från början till slutet av min utbildning har Entré Trafikskola gjort ett enastående jobb. Världens finaste och trevligaste receptionist, otroligt pedagogiska och kompetenta körlärare och förmånliga paketpriset gör utan tvekan Entré till det självklara valet. Skulle rekommendera Entré Trafikskola till alla!

Sara D
Skrev om Entré Trafikskola AB

Att köra med Entré Trafikskola är något av de klokaste valen jag har gjort! Jag har testat flera olika trafikskolor och kan stolt säga att Entré är den bästa ni kan hitta. Min körlärare Mentor var extremt tålmodig, rolig att köra med och pedagogisk på alla sätt. Kommer verkligen sakna bilturerna och även receptionisten Susana som alltid är hjälpsam och glad. Mentor skickade mig på uppkörningen för att han trodde på mig trots att jag ständigt tvivlade. Det slutade med att jag fick godkänt på både teorin och uppkörningen på...

Amanda M
Skrev om Entré Trafikskola AB

Är en liten trafikskola som såätter eleverna i fokus och är både trevliga och glada, när man kommer in hit så möts man alltid av ett leende. Tack vare entre trafikskola så har jag körkortet.

Karl R
Skrev om Entré Trafikskola AB

Mycket Bra Trafikskola, Rekommenderas Varmt! Väldigt trevliga och pedagogiska lärare samt en mycket bra service.

Josef G
Skrev om Entré Trafikskola AB

Körde för det mesta med Hasan som var väldigt pedagogisk och gav tydlig konstruktiv kritik, vilket gjorde utbildningen väldigt effektiv. Fick samma intryck av de andra lärarna under teori- och körlektioner. Alla lärare och Suzana i receptionen är jättetrevliga och tillmötesgående. Känner mig trygg i min körning och tog körkortet på första försöket. Så rekommenderar varmt denna trafikskola till alla som är ute efter en bra och stabil utbildning!

Josef G
Skrev om Entré Trafikskola AB

Körde mest med Hasan som var väldigt pedagogisk och gav tydlig konstruktiv kritik, vilket gjorde utbildningen väldigt effektivt. Fick samma intryck av de andra lärarna under teorilektionerna och de lektioner jag körde med andra än Hasan. Alla lärare och Suzana i receptionen är jättetrevliga och tillmötesgående. Känner mig trygg i min körning och tog körkortet på första försöket. Så kan varmt rekommendera denna trafikskola!

Magdalena K
Skrev om Entré Trafikskola AB

Grymt bra trafikskola med jätteduktiga körlärare och en underbar receptionist !!! All personal är jättesnäll och hjälpsam ! Jag är mycket nöjd med min tid på Entre Trafikskola ! Jag kan verkligen rekommendera trafikskolan till alla som vill ta ett körkort ! MVH Magdalena

Lisa W
Skrev om Entré Trafikskola AB

Att välja Entrés trafikskola är ett av dom bästa besluten jag någonsin har tagit. Jag började från noll, hade inte kört något alls hemma. Redan efter 3 dubbellektioner kunde jag så mycket mer än vad jag trodde att jag skulle lära mig på 30 lektioner. Jag är så tacksam för allt hjälp jag har fått utav framförallt Lasse och Hassan som är dom jag kört mest med. Men även Jörgen och Mentor som jag tyvärr bara hann köra ett par lektioner med, har varit till stor hjälp. Och sist men inte minst vill jag hylla fina Suzana i receptionen...

Emma F
Skrev om Entré Trafikskola AB

Den absolut bästa trafikskola någonsin, kan rekomenderas starkt till alla... När jag börja här kunde jag inte ens starta en bil men tack vara dem fick jag idag mitt körkort :D Världens absolut bästa lärare som är så otroligt hjälpsamma,trevliga & trygga, från att jag inte trodde på mig själv & att jag någonsin skulle lyckas fick de mig att finna en säkerhet som gjorde att jag kom dit jag aldrig trodde... Rekomenderas varmt till alla & som sagt världens bästa trafikskola & lärare team samt receptionist... all tacksamhet till er alla från mig <3 Kramar Emma

Julia Y
Skrev om Entré Trafikskola AB

Kan STARKT rekommendera denna trafikskolan! Dem är bäst helt enkelt. Tack vare deras lyhördhet och pedagogiska utlärning lär man sig på sitt eget sätt . Jag satte både uppkörningen och teorin på första försöket i malmö. Det är tack vare Lasse som har lärt mig allt från början sedan körde jag då med alla andra lärare i trafikskolan för att bli bekväm. Det har varit en otrolig spännande resa och roligt. Har inte alls kännt av att det var en lektion, mycket skratt och skoj hade vi. Hela gänget har en otrolig engegemang i deras...

Silvana S
Skrev om Entré Trafikskola AB

Ser fint ut men kan helt ärligt säga att det var totalt värdelöst.överhuvudtaget. Skulle starta i början av feb med dubbellektioner. Jag skulle ha varit uppe i att ha kört 6 stycken tills nu. Jag har kört en enkel med en trafiklärare som inte ens var den jag skulle ha. Den jag hade bokat upp med bokade av dagen innan eller samma dag. När jag pratat med de som arbetat i receptionen eller de andra trafiklärarna om vad det är för anledning så har jag fått höra " ja,jag vet inte varför han har gjort såhär". Dagen till ära fick...

Therese A
Skrev om Entré Trafikskola AB

Stort tack till min lärare Robban på Entré Trafikskola för bra pedagogik supertrevligt bemötande samt all uppmuntran då jag hade svårt att tro på mig själv. Stort tack... Robban är helt klart den bästa trafikläraren på skolan