Properties & Partners Täby

Properties & Partners Täby

Ring 08-411 18 00 www.properties.se

Vi på ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling i Täby ser saker andra inte ser. Vi är nyfikna och har en kunskapstörst och därför passar mäklaryrket oss perfekt. Här får vi ständigt möta nya människor, bostäder och miljöer där varje enskilt fall är unikt och kretsar kring ett hem. Vår förmåga att förstå människors olika behov, vår...

301 omdömen om Properties & Partners Täby

Sara A
Hägernäs

Mattias är väldigt hjälpsam och trevlig. En utmärkt mäklare!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

HÅKAN W
Hägernäs

JAg mötte egentligen Mattias som kund när vi köpte denna lägenheten. Inte för att han sålde denna, men en annan likvärdig. Redan då blev jag övertygad om hans proffsighet. Han var påläst, informativ och balanserad. Jag kände då att HAN ska vi ha om vi säljer. Så när vi sålde var valet givet, Och det är inget jag blev besviken över. Han var lika proffsig nu, och har hela tiden hållit en tät dialog med oss som säljare. Så jag kan verkligen inte göra annat än att rekommendera honom om du ska sälja. Eller köpa.

Jeanette W
Hägernäs

Har bara gott att säga om Mattias både som köpare och säljare.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Julia B
Täby Park

Mattias är väldigt professionell och duktig i sitt jobb och som person. Han skapar fram en personlig resa för varje enskild kund som i min erfarenhet alltid leder till bra resultat. Grym mäklare!

Oksana B
Gribbylund

Vi letade akut lägenhet och tittade på flera lägenheter i Gribbylundsområdet, från olika mäklare. Matthias var den snabbaste, den vänligaste och viktigast av allt den mest effektiva. Han visade oss lägenheten omedelbart, löste snabbt alla problem, och att köpa en lägenhet tog mindre tid än att gå till affären och köpa mjölk. En fantastisk specialist, jag rekommenderar starkt hans tjänster!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Peter K
Köpte sitt hus med hjälp av
Åkerstorp

Mycket trevlig och professionell mäklare.

Birgit H
Hägernäs

Har äldigt bra lokalkännedom, lyssnar på kundens önkemål och vågar säga om något är orimligt eller ger alternativ. En superbra mäkläre.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 934 omdömen 4.9 av 934 omdömen

Ann-Catrin L
Hägernäs

Mattias är en otroligt duktig mäklare som man känner sig trygg med. Han kan sin sak och ger snabb feedback och han fick vår bostad såld snabbt och smidigt.

Carina C
Hägernäs

Har hela tiden blivit oerhört trevligt bemött av Mattias. Han är mycket social och proffsig. Han är kunnig på området vilket underlättade mycket. Kändes tryggt att lämna över en försäljning av lägenheten till honom. Kan verkligen rekommendera Mattias om man är i säljartagen i Täby, men framförallt Hägernäs. Förväntningarna var kanske inte så höga i dessa tider, utan snarare hoppades vi bara på att lgh blev såld och då till en rimligt pris.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Anna B
Hägernäs

Mattias är lugn, metodisk och kunnig. Påskriften av köpeavtalet gick smärtfritt och vi känner oss trygga med att allt genomfördes korrekt under hans ledning

Ludwig S
Hägernäs

Jag kan varmt rekommendera mäklaren Mattias för den enastående insatsen han gjorde vid försäljningen av min bostad. Mattias visade sig vara oerhört engagerad och tillgänglig, svarade snabbt på alla mina frågor och skapade en trygg känsla genom hela processen. Prisvärdheten i Mattias tjänst imponerade verkligen på mig. Trots att han erbjöd konkurrenskraftiga priser, levererade han en service av högsta kvalitet och arbetade hårt för att säkerställa att jag fick bästa möjliga pris för min bostad. Det visar på hans dedikation...

Katarina S
Näsbypark

Vi är mycket nöjda med bemötandet och hanteringen kring köpet av Kryssarvägen 3. Mattias är trevlig och professionell.

Erik Ö
Näsbypark

Mattias är mycket kunnig, ambitiös och trevlig mäklare, kan varmt rekommendera hans tjänster.

Maya O
Hägernäs

Tycker Mattias var väldigt bemötande och trevlig vilket är väldigt viktigt. Han levde upp till alla mina förväntningar som jag hade.

Niclas S
Hägernäs

Professionell, kunnig om området och föreningen samt lägenheten. Kändes som en bra balans mellan säljare och köpare.

Margareta E
Märsta

Vi är mycket nöjda med Mattias hjälp att sälja framförallt tydlig plan som följdes under hela processen. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claes-Göran B
Täby

Mattias gjorde alltigenom ett proffsigt arbete. Vi hade fullt förtroende för honom och kommer rekommendera honom i fortsättningen.

Yulong Z
Hägernäs

Mattias is a polite, helpful, and professional broker due to my experience buying the apartment. The whole process was convenient and smooth.

Ellenore M
Åkersberga centralt

Mattias levde verkligen upp till alla mina förväntningar. Han sålde vår lägenhet rekord snabbt, på bara några dagar. Jag rekommenderar honom till alla som ska sälja och som vill ha en professionell, kunnig, förstående och engagerad mäklare. Högsta betyg!

Loredana Q
Hägernäs

Mattias är väldigt duktig mäklare.

Seyed Hamed H
Hägernäs

Jag är mycket nöjd med bemötandet och den hjälp vi fick att sälja och köpa samtidigt allt funkade precis så som man kan förvänta sig.

Inga Gunilla N
Hägernäs

Mattias var mycket trevlig hjälpsam och professionell både när vi köpte och sålde lägenheten

Birgitta S
Hägernäs

Hej, Jag hade träffat Mattias vid en visning i Hägernäs tidigare och blev trevligt bemött av honom. Han gav sig tid att lyssna på mina frågor och önskemål. Vid skarpt läge, när jag var beredd att köpa min nuvarande bostad, så var han lyhörd i samtalen, alltid lugn och beredd att lyssna och hjälpa till. Mvh Birgitta Stålö

Jan K
Hägernäs

Köpte en lägenhet i Hägernäs med hjälp av Mattias. Trevlig, professionell och social person som var snabb att återkoppla med svar på frågor. Hela affären gick väldigt smidigt.

Rita S
Hägernäs

Riktigt duktig mäklare! Ger goda förslag ! Alltid närvaro på att informera sin kund! Man känner sig trygg! Rekommenderar varmt! Tack Mattias

Oleg S
Hägernäs

Dear ERA keepers Sorry, I'll be brief, because I cannot use Swedish. Because of my personal life situation, I started interaction with Mattias in winter 2020. His help has always been exceptional both in explanations and necessary considerations. Unfortunately, I had to sell my flat without personal presence, I was and still is abroad and have to deal with Mattias via my lawyer. Both were very efficient and ended up with a good suggestion. Needless to say that Mattias has always been very helpful and patient with...

Ann-Catrine L
Hägernäs

Mattias Arnkvist är helt enkelt EN TOPPENMÄKLARARE på alla sätt och vis!!! Vi är otroligt nöjd med Mattias! Kan varmt rekommendera Mattias Arnkvist alla dagar i veckan!!! Säljare på Radarvägen 10 Täby

Fariba L
Hägernäs

Mattias är En av bästa som jag jobbade med .

Kristoffer N
Hägernäs

Mycket proffsig, trevlig och trovärdig. Lämnar inget att önska, rekommenderas!

Razijat D
Hägernäs

Jag tacksam för väl bemötande av Mattias Arnkvist. Han Var respektfull och duktig.

Simon Gordon Andrew J
Hägernäs

Mattias var professionellt i alla läge. Han var kunnig, ihärdig trotts marknaden. Han tog hand om en besvärlig situation med en intressent. Han svarade inom rimlig tid. Han var trevlig och hjälpsam med förslag när det behövdes.

Jens Å
Åkersberga centralt

Total trygghet från början till slut, vi kommer aldrig använda en annan mäklare!

Jesper S
Österåker-Östra Ryd

Väldigt proffsig! Skötte sig galant och hjälpte oss genom hela processen. Pedagogisk, trevlig och lugn.

Marcus E
Österåker-Östra Ryd

Proffsig bemötande Saklig Förtroendeingivande Snabb. Överträffade min förväntningar.

Isabell W
Österåker-Östra Ryd

Vi blev mycket bra bemötta av Mattias, upplevde honom som väldigt trygg, trevlig och professionell. Vi hade relativt höga förväntningar när vi skulle sälja huset och han uppfyllde det vi efterfrågade. Vi fick en smidig och snabb försäljning.

Henrik J
Österåker-Östra Ryd

Proffsigt bemötande. Över förväntan. Såld till ett mycket bra pris, trots tuff marknad

Nils E
Täby

Toppenförsäljning i en svajig marknad. Mattias är mycket proffsig och lätt att ha o göra med!

Olof V
Täby

Helt underbar, nyinflyttad i Stockholm och han vägleder mig till ett trygg och bra område. Tack Mattias <3

Marian M

Allt är bra Bra bemötande Bra upplevelse

Gideon Felipe S
Täby

Vi är väldigt nöjda med Mattias då vi kände stort förtroende om hans kunskap om området och lägenheten. Han var också väldigt lyhörd och tillgänglig vilket ledde till av bostadsaffärer skedde snabbt och smidigt vilket vi uppskattade mycket. Finns inget negativt att anmärka👍

Erika G
Täby

Mattias är en mäklare man känner sig väldigt trygg med. Mycket trevlig och kunnig!

Jevgenij A
Sollentuna

Mycket kunnig kille, hjälpsam, trevlig och serviceinriktad.

Andreas E
Sollentuna

Alltid lika trevligt bemötande. Väldigt mycket kunskap samt ett intresse i vad vi som kund vill och känner inför försäljning. I det stora ett väldigt tryggt och självklart val.

Robin B
Täby

Väldigt trevlig och god kunskap kring området

Zulfia B
Täby

Trevlig med hög respekt bemötande!

Niklas R
Täby

Mattias tvekade inte en sekund när jag presenterade lägenheten som något extra och exklusiva upplevelse… Sett till värdet mm Han axlade ansvaret och med positiv anda och rodde affären i land med både säljare och köpare nöjda och glade.. Mattias får av mig högsta betyg i både bemötande, kunskap och agerande i utfört arbete. Mattias rekommenderas med varm hand till er som vill göra er bostadsförsäljning och upplevelse till något mer än bara försäljning och rekommendation.. Stort Tack för samarbetet och målet i sig.. Vänligen// Niklas Rönning

Therése E
Täby

Lugn, saklig och professionellt bemötande. Svarar snabbt på frågor.

Yirang S
Täby

Han var lugn och professionell.

Kari W
Täby

Bra bemötande. Kunnig. Naturliga valet av mäklare för området. Köpte lgh via honom, naturligt att sälja via honom.

Charlotta E
Täby

Kommunikativ, kompetent och ordningssam- tummen upp !