feedback company

Recos
Ring företaget
Erdal of Sweden

Annedalsv. 37 168 65 BROMMA

Erdal of Sweden finns på Annedalsv. 37 i BROMMA och är sökbara på bl.a. Mattaffär och Möbler

Mer funktioner

Vad tycker du om Erdal of Sweden

Läs vad Recos användare tycker om Erdal of Sweden

• Status: 1
    Julia Z skrev om Erdal of Sweden:
    Bluffbolag som säljer skitsängar som blir insjunkna. De hittar ursäkter och säger att det ska vara så. Inget av det de säger/skriver stämmer. Otrevliga, okunniga, äckliga lokaler, fy att det finns i Sverige.
    2012-10-24
  • Status: 1
    K P skrev om Erdal of Sweden:
    Hyfsade priser men urusel service. Antingen sjukt dålig koll eller bara genomskinliga lögner i korrespondens. Köpte "ny" vara som var använd á la demoex el. likn. Vid leverans av nytt ex. försökte de prångla på en annan liknande som inte var den modell vi köpt. Väldigt lång responstid på mail. Ohyfsat skrivet och på usel svenska. Åk till IKEA istället. Tråkigt men man vet vad man får.
    2012-10-23

Företag nära Erdal of Sweden

Circle Tattoo

Järnvägsg. 78, SUNDBYBERG
Gabriela L
"En utav Sveriges bästa tatuerare. Bra idéer, proffsig och skitsnyggt resultat. "

Avgas-Systemet

Mariehällsvägen 28, BROMMA
Robert E
Robert E tycker
"Jag rekommenderar gamla Lunkan. Har fixat flera bilar där, avgasrör på en Jeep, detsamma på en Chrysler bl.a. Har alltid fått bra bemötande och hyfsa ... "

Ncab Sweden

Mariehällsv. 37A, BROMMA
Patric E
Patric E tycker
"Är du ute efter mösterkort är det hit du ska vända dig. Grym service och bra priser. "
Camilla B
"När bilen skulle hämtas efter reparation gick det inte att låsa upp dörren.Dom på autocenter bröt sönder låset och vägrar att laga det pga att bilen ä ... "
John F
John F tycker
"Extremt osmaklig lunch. Gillar man kokta köttbullar och flottdrypande "stekta" potatisar passar denna "resturang" bra. "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Erdal of Sweden