feedback company

Checkins
Ring företaget
Erdal of Sweden AB

Annedalsvägen 37 168 70 BROMMA

Erdal of Sweden AB finns på Annedalsvägen 37 i BROMMA och är sökbara på bl.a. Mattaffär och Möbler

Mer funktioner

Vad tycker du om Erdal of Sweden AB

Läs vad Recos användare tycker om Erdal of Sweden AB

skrev om Erdal of Sweden AB:
    Skitsäng som jag köpte. Madrasserna åker hit och dit i deras continentalsäng! Ser stökigt ut. Måste buffar varje dag. Ville byta ellr lämna tillbaka men dom skyllde ifrån sig. Bortkastade pengar! Inte prisvärt. Dålig kundtjänst. Kungsängen el Jysk bättre.
    skrev om Erdal of Sweden AB:
    Köpt en continentalsäng av dom. Skitsäng. Madrasserna åker hit och dit. Dom skyller på att man måste ha skydd på sängbenen. Hjälpte inte. Ville lämna tillbaka eller byta men det gick inte. Så varning! Köp på Jysk, Ikea eller Kungssängen istället.
    skrev om Erdal of Sweden AB:
    Lurendrejare som säljer usla sängar - varning!!!
    skrev om Erdal of Sweden AB:
    Bluffbolag som säljer skitsängar som blir insjunkna. De hittar ursäkter och säger att det ska vara så. Inget av det de säger/skriver stämmer. Otrevliga, okunniga, äckliga lokaler, fy att det finns i Sverige.
    skrev om Erdal of Sweden AB:
    Hyfsade priser men urusel service. Antingen sjukt dålig koll eller bara genomskinliga lögner i korrespondens. Köpte "ny" vara som var använd á la demoex el. likn. Vid leverans av nytt ex. försökte de prångla på en annan liknande som inte var den modell vi köpt. Väldigt lång responstid på mail. Ohyfsat skrivet och på usel svenska. Åk till IKEA istället. Tråkigt men man vet vad man får.

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Erdal of Sweden AB