feedback company

Checkins
Ring företaget
Erdal of Sweden AB

Annedalsvägen 37 168 70 BROMMA

Erdal of Sweden AB finns på Annedalsvägen 37 i BROMMA och är sökbara på bl.a. Mattaffär och Möbler

Mer funktioner

Vad tycker du om Erdal of Sweden AB

Läs vad Recos användare tycker om Erdal of Sweden AB

• Status: 1
    skrev om Erdal of Sweden:
    Bluffbolag som säljer skitsängar som blir insjunkna. De hittar ursäkter och säger att det ska vara så. Inget av det de säger/skriver stämmer. Otrevliga, okunniga, äckliga lokaler, fy att det finns i Sverige.
  • Status: 1
    skrev om Erdal of Sweden:
    Hyfsade priser men urusel service. Antingen sjukt dålig koll eller bara genomskinliga lögner i korrespondens. Köpte "ny" vara som var använd á la demoex el. likn. Vid leverans av nytt ex. försökte de prångla på en annan liknande som inte var den modell vi köpt. Väldigt lång responstid på mail. Ohyfsat skrivet och på usel svenska. Åk till IKEA istället. Tråkigt men man vet vad man får.

Företag nära Erdal of Sweden AB

Avgassystemet

Mariehällsvägen 28, BROMMA

Läs mer om Avgassystemet

Wanda W

Wanda W tycker:

"Bra och snabbt service. Kom in på dropin och det blev klart efter 20minuter "

Solna Bilteknik

Löfströmsvägen 1, SUNDBYBERG

Läs mer om Solna Bilteknik

Kristoffer B

Kristoffer B tycker:

"Bokade in en service på bilen lämnade den på morgonen dom behövde mer än 24 timmar på sig att göra servicen. Det var inget som dom informerade om. Nu ... "

Sundbybergs Bildelar AB

Karlavägen 44, SUNDBYBERG

Läs mer om Sundbybergs Bildelar AB

Paniks L

Paniks L tycker:

"Har långt erfarenhet , av att dem försöker slingra sig alltid när allt kommer till krita. "

Ncab Sweden

Mariehällsv. 37A, BROMMA

Läs mer om Ncab Sweden

1 reco

Patric E

Patric E tycker:

"Är du ute efter mösterkort är det hit du ska vända dig. Grym service och bra priser. "

Mariehälls kullen HB

Mariehällsvägen 40, BROMMA

Läs mer om Mariehälls kullen HB

John F

John F tycker:

"Extremt osmaklig lunch. Gillar man kokta köttbullar och flottdrypande "stekta" potatisar passar denna "resturang" bra. "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Erdal of Sweden AB