Ida Petersson

Ida Petersson

Ida Petersson är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Ida Petersson har varit registrerad mäklare sedan 2014-10. Ida Petersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.7. Ida Petersson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

43 omdömen om Ida Petersson

Sedan starten hos Reco 2015
Karin L

Ida är proffsig och framförallt extremt engagerad. Hon kontaktade oss som säljare med uppdateringar nästan dagligen. Vi är så nöjda med Ida och skulle definitivt anlita henne igen.

Svar från Ida Petersson

Tack Karin för den fina rekommendationen! Det har varit så kul att samarbeta med er :)

Madeleine T

Vi är så nöjda med Ida som fick sålt vår lägenhet! Professionell och personlig, rekommenderar henne till alla!

Emma S

Jag har anlitat Ida varje gång jag sålt en lägenhet (3 ggr) och jag skulle inte tveka på att anlita henne igen! Hon är kunnig, påläst och professionell. Återkopplar alltid på samtal och man får alltid ett väldigt trevlig bemötande av henne.

Niklas J

Proffsig inställning, påläst och seriös jämfört med mäklare som inte har koll alls. Erik Olsson är dyrare än andra, men man får vad man betalar för och det är tryggt som kund.

Viktor J

Ida är väldigt professionell. Hon guidade mig genom processen vid mitt första lägenhetsköp och alltid givit snabb och informativ feedback när jag undrat något. 5/5 Rekommenderar!!

Marcelo F

Inte nöjd. Jag hade förväntat mig en större flexibilitet och inte att mäklaren ska sätta press.

Svar från Ida Petersson

Hej Marcelo! Va tråkigt att ni upplevt att ni inte är nöjda. Är det något speciellt ni känt inte var flexibelt när ni köpte? Jag jobbar alltid med största fokus på att både ni som mina köpare och även mina säljare ska bli riktigt nöjda. Så känns tråkigt om ni är missnöjda på nått vis, innan ni fått tillträde. Låt mig veta om de är något ni saknar som jag kan göra? Ha en fin helg! Vänligen, Ida

Agnes B

Ida är en otroligt kompetent, lyhörd och professionell mäklare, samtidigt är hon lättsam och genuin och har alltid stort fokus på mig som kund. Hon är både effektiv och noggrann och har öga för detaljer. Vill ni ha en mäklare av rang som kan göra er försäljning till bästa tänkbara, då är det Ida ni ska välja!

Carl S

Högsta betyg när det gäller bemötande, proffsighet och resultat.

Nillo H

Erfaren Fastighetsmäklare. Duktig, positivt , finns inget negativt att säga. Ska du sälja din bostad ska du välja Ida Petersson på Erik Olsson!!! REKOMMENDERAS!!!!

Cecilia N

Väldigt trevlig, kunnig och hjälpsam.