Joakim Bogeling

Joakim Bogeling

Joakim Bogeling är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Joakim Bogeling har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Joakim Bogeling har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.7. Joakim Bogeling har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

42 omdömen om Joakim Bogeling

Sedan starten hos Reco 2015
bahar  S

Brett leende, nonchalant attityd. Svarade på sms- med en viss fördröjning på dygn ibland. Vissa budgivare föll säkert bort pga otillgängligheten. Dök inte upp på visningen.

Caroline P

Joakim är otroligt professionell, lugn, saklig, tydlig, han kan sitt jobb och har glimten i ögat! Skötte min försäjlning strålande! Joakim får mina varmaste rekommendationer! Helt enlkelt bäst! Tack Jocke! Caroline, Solna

Stockholms Stadsbud

Joakim är verkligen att rekommendera, sakkunnig, trygg och snabb på bollen. Upplevde att närvaron var total och det är få mäklare som kan visa det engagemanget i den stress som man befinner sig i. Bästa mäklaren!!!! 5/5 möjliga * //Susanne i Rönninge

Olov C

Mycket bra

Johan U

Joakim hanterade vårt husköp hur bra som helst. Inget att klaga på.

Ulf G

Joakim hjälpte oss med att sälja en tomt och en fastighet 2015. Han gjorde det på ett mycket professionellt sätt och bemötte oss mycket väl. Då utfallet på båda blev gott så levde han verkligen upp till våra förväntningar. Vi kan rekommendera Joakim som en mycket duktig och kompetent mäklare.

Camilla A

Professionell, har ett bra bemötande, kunnig! Vi är supernöjda med Joakim som mäklare o rekommenderar honom till alla vi känner😊

Jakob A

Bästa mäklaren i stan! Service är bara förnamnet.

Magnus S

Min upplevelse som kund hos EO var bra. Allt gick smidigt förutom en bild som jag var missnöjd med men som redigerades direkt. Joakim gav ett väldigt bra intryck på mig och jag hade använt mig av Joakim även vid nästa försäljning. Jag fick precis det pris som "lovades" för lägenheten.

Jenny E

Hej, Jag är väldigt nöjd med försäljningen av lägenheten. Allt sköttes oerhört professionellt och över förväntan, det kändes tryggt med Joakim som mäklare. Jag kan varmt rekommendera honom och Erik Olsson Fastighetsförmedling.