Lars Henning

Lars Henning

Lars Henning är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Lars Henning har varit registrerad mäklare sedan 1984-08. Lars Henning har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.4. Lars Henning har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla trevliga arbetskamrater och att få träffa alla härliga kunder i livets olika skeenden.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har jobbat länge i branschen och har rutin, kunskap och engagemang.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är positiv, glad och vill alltid göra mitt bästa för alla kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Njuter av livets goda med familj och vänner samt försöker hinna med besök på gymmet.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är från Järbo i Gästrikland, har tjänstgjort i en FN-styrka och jobbat på två storbanker.

59 omdömen om Lars Henning

Sedan starten hos Reco 2015
Jonatan H

Om uppdraget och betyget: Jag hade varit ordförande för min BRF med ca 50 lägenheter i ca tre år när det våren 2016 var dags att sälja för att hitta något större åt familjen. Under åren i lägenheten så hann jag gå på ganska många visningar i fastigheten som hölls av olika mäklare. Det speciella med den här bostadsrättsföreningen är att det är en oäkta BRF. Spekulanter som inte känner till regelverket runt äkta/oäkta BRF kan studsa på namnet och undvika oäkta bostadsrätter. Frågorna runt det var en av alla frågor som jag...

Svar från Lars Henning

Tack Jonatan, det har varit ett sant nöje att ha dig som uppdragsgivare, lycka till med er nya lägenhet:)

Mikael M

Upplevde Henning som en trevlig och professionell man som lyssnar på kunden. Blev dock lite besviken över slutresultatet som hade haussats upp innan försäljning och vi hamnade några hundra tusen lägre.

Joakim A

Jag upplevde Lars Henning som en mycket bra mäklare. Påläst och seriös, och trevlig dessutom. Jag kan ge honom mina bästa rekommendationer.

Fredrik P

Jag fick ett väldigt gott bemötande från Lars. Han var professionell, engagerad och mån om att lösa problem som uppstod.

Britt-marie K

Lars Henning har motsvarat alla förväntingar hos oss som mäklare. Vi fick snabbt kontakt. Han har bistått oss med goda råd i alla frågor vi haft och han har visat ett stort intresse för vårt projekt. Han har också bistått med råd i "efterarbetet" dvs deklarationen av försäljningen. Vi är mycket nöjda och skulle gärna anlita Lars Henning igen (men jag ska inte sälja denna lägenhet).

Yvonne W

Jag tycker att han varit bra lättsam, kunnig o ett härligt sätt. Förtroende ingivande o hjälpsam! En känner sig speciell som kund!

Tord B

Ett mycket gott bemötande som ingav förtroende och trygghet

Åke R

Positiv, höll vad han lovade och ett juste upplägg med incitament.

Eva H

Lasse är som alltid underbar att ha att göra med. Glad, lösningsorienterad, uppmuntrande samtidigt som är han realistisk och ärlig. Extremt kreativ och strategisk men ändå öppen för att lyssna till mig och det jag vill. Lasse har hjälpt mig sälja två lägenheter till toppenpris, men även hjälpt mig med rådgivning och stöttning i två köp av lägenhet resp. hus. Lasse gör alltid det där lilla extra och visar personlig omtanke - ett tydligt tecken på hur passionerad han är för sitt jobb och för att hjälpa andra. Bästa mäklaren man kan önska sig. :-)

Anita O

Gav ett positivt intryck från början, lyssnade på våra synpunkter arbetade sedan mot våra gemensamma mål. Lyckades bra.