Odenplan

4.0

11 omdömen om Odenplan

Gunilla D
Skrev om Odenplan

God latte och bra tillbehör, ett trevligt ställe att hänga på

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Andreas E
Skrev om Odenplan

Riktigt god latte synd bara att kvaliten skiljer sig enormt från espresso house till espresso house. Kanske vore läge att införa baristakurs innan man fick jobba, ibland är mjölken skållhet och bränd, men detta har jag som tur bara råkat ut för nån gång då helgpersonalen jobbade.(och det var inte odenplan) Så det är inget återkommande problem men då det hänt är det lika bra att påpeka det.

delinda d
Skrev om Odenplan

Här köper jag helst min latte. Chailatten och Tomtelatten ett måste vintertid, sommartid frappino. Skulle vilja ha ett mer spännande utbud av sötsaker, mackor och sallader.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Johanna B
Skrev om Odenplan

Den absolut bästa sanbbkaffekedjan. De har oftast väldigt duktiga baristas som gör bra latte, och studentrabatten gör det ännu bättre. Jag tror det är 10 % om man tar med.

Jonas H
Skrev om Odenplan

Alltid snabba på att servera, men alltid olika temperatur på latten. Oftast gott, och alltid trevligt och rappt bemötande av personalen.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

Hanna E
Skrev om Odenplan

Supergod sojalatte och de fixar den med extra skum också!! Alltid trevliga och hjälpsamma med det lilla extra man kan behöva på morgon innan skolan eller eftermiddag på väg hem från skolan.. TACK för ni finns!!

Johanna K
Skrev om Odenplan

Gott, gott, gott! Vanilj latten på morgonen gör hela min dag =) Härlig och proffsig personal, och ett spännande läge! Synd att de ska bli tvärbana där istället...

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Camilla
Skrev om Odenplan

Espressou House i Odenplans tunnelbana har verkligen ett perfekt läge. Det är nästa omöjligt att motstå frestelsen att slinka in och köpa med sig en latte om man ser att väntetiden på tunnelbanan är mer än 3 min. Personalen är alltid trevlig och hjälpsam, lägger gärna på ett extra kol om minutrarna kniper. Dessutom är kaffet riktigt, riktigt gott.

Melina G
Skrev om Odenplan

Måste säga att jag tycker att det är tråkigt att café-kedjorna tar över städena, det är roligare att gynna de små och familjära ställerna. Men det går inte att komma ifrån att Espresso Houses latte alltid är lika god. Att man kan få den i många olika smaker är ännu ett plus. Lite tråkigt dyrt dock och ofta trånga lokaler och ointressant personal.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Elina E
Skrev om Odenplan

Här har jag sprungit in många gånger efter ett jobbigt träningspasset för jag älskar deras kryddade té. Är dessutom inte allt för dyra för en kopp té att ta med. Bra service och trevlig personal. Blir nog flera gånger under vintern och våren som man tar en liten sväng in hit.

Emma K
Skrev om Odenplan

Dessa har räddat mig mer än en gång med sitt supergoda kaffe. Snabbt och smarrigt, väldigt bra personal. Ibland sätter jag mig 5 min och läser lite. En perfekt oas i stressen. Har hänt att jag åker en omväg bara för att få kliva av och få en kopp med mig.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen