Kampanj

Checkins
Ring företaget
Espressobar Sorella

Fridhemsgatan 15 112 40 STOCKHOLM

Espressobar Sorella finns på Fridhemsgatan 15 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Café och Restauranger

Mer funktioner

Vad tycker du om Espressobar Sorella

Läs vad Recos användare tycker om Espressobar Sorella

• Status: 74
    skrev om Espressobar Sorella:
    Trevlig personal, gott kaffe, härlig atmosfär!
  • Status: 2
    skrev om Espressobar Sorella:
    Mysigt, välbesökt café med vardagsrumskänsla och helt egen stil. Personalen har alltid ett trevligt och personligt bemötande som gör att jag vill komma tillbaka. Har gott kaffe, sallader, bakelser, juicer, till Stockholmspriser.
  • Status: 4
    skrev om Espressobar Sorella:
    Riktigt trevlig service och goda grillade mackor och kaffe.
  • Status: 49
    skrev om Espressobar Sorella:
    Sorelle är en trevlig nyöppnad kaffebar vid Fridhemsplan som jag starkt kan rekommendera. Trevlig service och riktigt bra espresso. Till lunch kan man äta goda varma mackor (särskilt den med spansk korv) eller sallad som är välgjord.
    Tobias B gillar detta.
  • Status: 585
    skrev om Espressobar Sorella:
    Espressobaren Sorelle är vårt fikarum på jobbet! Ligger perfekt lite "off" Fridhemsplan och med en underbar förmiddagssol vilket gör att vi ser fram emot långa morgon- och förmidagsfikor i solen i sommar, och skön skugga kring lunch och på eftermiddagarna. Kaffet är super, mackorna är fantastiska, och när doften av nygrillad paprika sprider sig från köket är det omöjligt att inte hugga sig en sallad till lunch. Prova också den färskpressade apelsinjuicen (på apelsiner från Sicilien) med ingefära och mynta! En fräsch dryck att dö en smula för.
    Jakob J, Tobias B, Noel H gillar detta.

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Espressobar Sorella