feedback company

Recos
Ring företaget
Espressobaren Sorelle

Fridhemsgatan 15 112 40 STOCKHOLM

Espressobaren Sorelle finns på Fridhemsgatan 15 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Café och Restauranger

Mer funktioner

Vad tycker du om Espressobaren Sorelle

Läs vad Recos användare tycker om Espressobaren Sorelle

• Status: 2
    Lisa S skrev om Espressobaren Sorelle:
    Mysigt, välbesökt café med vardagsrumskänsla och helt egen stil. Personalen har alltid ett trevligt och personligt bemötande som gör att jag vill komma tillbaka. Har gott kaffe, sallader, bakelser, juicer, till Stockholmspriser.
    2012-12-26
  • Status: 4
    Hanna M skrev om Espressobaren Sorelle:
    Riktigt trevlig service och goda grillade mackor och kaffe.
    2012-06-26
  • Status: 49
    Danne R skrev om Espressobaren Sorelle:
    Sorelle är en trevlig nyöppnad kaffebar vid Fridhemsplan som jag starkt kan rekommendera. Trevlig service och riktigt bra espresso. Till lunch kan man äta goda varma mackor (särskilt den med spansk korv) eller sallad som är välgjord.
    2012-04-03
  • Status: 586
    Nikke L skrev om Espressobaren Sorelle:
    Espressobaren Sorelle är vårt fikarum på jobbet! Ligger perfekt lite "off" Fridhemsplan och med en underbar förmiddagssol vilket gör att vi ser fram emot långa morgon- och förmidagsfikor i solen i sommar, och skön skugga kring lunch och på eftermiddagarna. Kaffet är super, mackorna är fantastiska, och när doften av nygrillad paprika sprider sig från köket är det omöjligt att inte hugga sig en sallad till lunch. Prova också den färskpressade apelsinjuicen (på apelsiner från Sicilien) med ingefära och mynta! En fräsch dryck att dö en smula för.
    2012-03-27

Företag nära Espressobaren Sorelle

Carin A
Carin A tycker
"Har permanentat ögonfransarna hos Soledad ett par gånger och blev SUPERNÖJD båda gångerna! "
Joakim L
Joakim L tycker
"Jag har alltid fått klanderfri service hos SBO Däck och trots detta är priserna chockerande låga jämfört med framförallt märkesverkstäder. När jag fic ... "

Gelateria Italiana

Drottningholmsvägen 22, Stockholm
Hilde
Hilde tycker
"Bra! Helt enkelt! Butiken kan glass! Trevligt att handla där. Ja, deras glassar håller verkligen upp till förväntan. "

Birka Bilverkstad

Sankt Eriksgatan 5, STOCKHOLM
Margaretha H
"Jag tycker att Birka Bilverkstad är toppen De hittar alltid ev. fel och åtgärdar allt de kan och får göra. Ibland måste jag tyvärr lämna bilen på märk ... "

Salong Kevin

Sankt Eriksgatan 22, STOCKHOLM
Sara
Sara tycker
"En bra ganska nyöppnad salong med god service. Både jag och killen klipper oss där och enligt oss alltid med toppresultat. Har färgat en gång och blev ... "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Espressobaren Sorelle