feedback company

Checkins
Ring företaget
Espressobaren Sorelle

Fridhemsgatan 15 112 40 STOCKHOLM

Espressobaren Sorelle finns på Fridhemsgatan 15 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Café och Restauranger

Mer funktioner

Vad tycker du om Espressobaren Sorelle

Läs vad Recos användare tycker om Espressobaren Sorelle

• Status: 2
    skrev om Espressobaren Sorelle:
    Mysigt, välbesökt café med vardagsrumskänsla och helt egen stil. Personalen har alltid ett trevligt och personligt bemötande som gör att jag vill komma tillbaka. Har gott kaffe, sallader, bakelser, juicer, till Stockholmspriser.
  • Status: 4
    skrev om Espressobaren Sorelle:
    Riktigt trevlig service och goda grillade mackor och kaffe.
  • Status: 49
    skrev om Espressobaren Sorelle:
    Sorelle är en trevlig nyöppnad kaffebar vid Fridhemsplan som jag starkt kan rekommendera. Trevlig service och riktigt bra espresso. Till lunch kan man äta goda varma mackor (särskilt den med spansk korv) eller sallad som är välgjord.
  • Status: 585
    skrev om Espressobaren Sorelle:
    Espressobaren Sorelle är vårt fikarum på jobbet! Ligger perfekt lite "off" Fridhemsplan och med en underbar förmiddagssol vilket gör att vi ser fram emot långa morgon- och förmidagsfikor i solen i sommar, och skön skugga kring lunch och på eftermiddagarna. Kaffet är super, mackorna är fantastiska, och när doften av nygrillad paprika sprider sig från köket är det omöjligt att inte hugga sig en sallad till lunch. Prova också den färskpressade apelsinjuicen (på apelsiner från Sicilien) med ingefära och mynta! En fräsch dryck att dö en smula för.

Företag nära Espressobaren Sorelle

SBO Däck i Stockholm AB

Sysslomansgatan 12, STOCKHOLM

Läs mer om SBO Däck i Stockholm AB

Göran Å

Göran Å tycker:

"Bra bemötande och kunnig personal. Mycket serviceminded ! "

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, STOCKHOLM

Läs mer om Ung för Evigt

Angelica M

Angelica M tycker:

"Jätte trevlig och kunnig personal. Rekommenderas varmt! "

Salong Complete Yourself

St: Eriksgatan 15, STOCKHOLM

Läs mer om Salong Complete Yourself

Carin A

Carin A tycker:

"Har permanentat ögonfransarna hos Soledad ett par gånger och blev SUPERNÖJD båda gångerna! "

Inleed Webbhotell

Sankt Göransgatan 83, Stockholm

Läs mer om Inleed Webbhotell

John

John tycker:

"Bra och extremt snabb service. Bara plus! "

Gelateria Italiana

Drottningholmsvägen 22, Stockholm

Läs mer om Gelateria Italiana

Hilde

Hilde tycker:

"Bra! Helt enkelt! Butiken kan glass! Trevligt att handla där. Ja, deras glassar håller verkligen upp till förväntan. "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Espressobaren Sorelle