Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Ring 08-410 771 49 www.skbd.se
4.3

SKBD grundades 2012 av Daniel och Daniel för att hjälpa privatpersoner i Stockholm med badrumsrenoveringar och större renoveringsprojekt. Verksamheten är idag lokaliserad i Järfälla och företaget består av två projektledare och elva hantverkare. Alla våra hantverkare är certifierade via BKR och våra samarbetspartners är behöriga...

16 omdömen om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Pia L
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

fortfarande inte klart , gått 1 år nu , mycket fel och mycket fick göras om , väntar fortfarande på elektrikern för att få belysning .

Martin H
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

SKBD flytspackla, la tätskikt och klinka golv i en tvättstuga. Kommunikationen var enledningvist lite trög men när arbetet väl kom igång gick allt smidigt. Deras arbetare var trevliga och professionella. Jag upplevde SKBD som flexibla och enkla att jobba med. Inga otrevliga överraskningar. Kan varmt rekommendera dem.

Johan
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Redigerar min recension då ett mänskligt misstag begåtts. Återkommer mer när jag har hunnit sätta mig in i de nya förutsättningarna. Dock ska killarna ha cred för att de snabbt återkopplade!

Hans K
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Vi anlitade Sthlm Kakel för renovering av vårt badrum vi är nöjda med vårt snygga badrum, snyggt jobbat Hans Karlsson

Tommy C
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Vänligt och proffsigt bemötande i alla kontakter. Badrumsrenoveringen tog en månad och det var enligt plan. Det var totalrenovering - all inredning byttes ut, nya väggar, nytt golv, taket målades, nytt dragning av el till badrummet + nya tvättmaskinen, ny golvbrunn bilad + rör nedlagda i golvet för avrinning från tvättmaskin. Allt som skulle bort tog firman hand om. Har själv bara bestämt kakel, klinkers och inredning och även där fick jag tips av firman vilka affärer de brukade anlita. Allt arbete stod Sthlm Kakel o...

Eric R
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Sthlm Kakel och Byggdesign hjälpte oss att renovera vårt badrum. De var mycket professionella genom hela projektet och vi är mycket nöjda med resultatet.

Elisabeth W
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Bra bemötande och uppföljning under arbetet med vår badrumsrenovering 2015. Detsamma för ytterligare arbeten utförda under vår köksrenovering 2016.

Svar från Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Hej Elisabeth, Tack för rekommendationen, kul att ni valt att använda oss fler gånger och härligt att höra att ni är nöjda med både badrum och kök! Vänliga hälsningar Daniel

Elisabeth H
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Renovering av fuktskadat badrum och uppförande av en bastu. Trevligt bemötande och snabba äterkopplingar Proffsigt och snyggt arbete

Svar från Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Hej Elisabeth, Tack för rekommendationen! Som du nämner så lägger vi stor vikt av att vara flexibla och snabba i vår återkoppling gentemot dig som kund, det underlättar för alla. Tack för de fina orden och hoppas att du njuter ordentligt av ert nya badrum. Vänliga hälsningar Daniel

Josefine M
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Otroligt duktiga hantverkare som håller vad de lovar, både vad gäller tid och resultat. Kan varmt rekommendera Sthlm Kakel & Byggdesign AB!

Svar från Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Hej Josefine! Tack för ditt omdöme, vi håller vad vi lovar och försöker alltid leverera i tid och sätter högt värde på att våra renoveringar skall hålla högsta kvalitet. Kul att du upplevt oss på sådant vis! Vänliga hälsningar Daniel

Per A
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Mycket bra bemötande och kunnig och framförallt trevlig personal. Detta företag har ett stort kvalitetsmedvetande och är mån om kunden. Vi har gjort två badrum och är otroligt nöjda.

Svar från Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Hej Per, Tack för rekommendationen och dina fina ord om våra killar. Som du nämner så är kvalitet något vi sätter högt värde på och även vårt kundbemötande skall reflektera detta. Kul att höra att du även upplevt det så. Vänliga hälsningar Daniel

Daniel S
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Tycker allt funkade bra. Uppföljning och ingo längsmed vägen. Samt höll tidsplanen

Hej Daniel, Tack för din rekommendation! Vänliga hälsningar Daniel

Joakim E
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Bra och trevligt bemötande, professionella hantverkare och lösningsorienterade

Svar från Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Tack Joakim! Vi gillar kunder med tydliga och intressanta idéer, hoppas ni trivs ert nya badrum. Med vänlig hälsning Daniel

Lisa S
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Vi är mycket nöjda med Sthlm Kakel & Byggdesign! Duktiga hantverkare som var noggranna och trevliga att ha i huset. De var flexibla och anpassade sig efter våra önskemål samtidigt som de framförde sin professionella åsikt. Mycket bra projektledning som höll kontakt med oss dagligen för att informera om hur arbetet fortlöpte. Lätta att få kontakt med om vi hade frågor eller funderingar och alltid ett bra bemötande. Vi kan varmt rekommendera denna firma!

Svar från Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Hej Lisa, Tack för dina fina ord om våra killar, vi försöker alltid vara flexibla och professionella i vårt arbete med kunder, som du säger så hjälper vi gärna till med vår åsikt om så önskas. Tack för rekommendationen! Vänliga hälsningar Daniel

Mikael
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Totalrenovering av badrum. Är väldigt nöjd med arbetet som utfördes. Daniel höll mig uppdaterad om hur arbetet gick varje vecka. Arbete löpte på utom några problem alls. De höll både tidsplan och inom priset vi kommit överens om. Positivt överaskad om hur smidigt renoveringen gick och hur bra resultatet blev. Hade en mäklare förbi som uppskattade att värdet höjts avsevärt på lägenheten. Extra plus var att de tog sig tid på att se till att inget damm eller smuts spreds till resten av lägenheten. Är grymt nöjd. !!

Svar från Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Hej Mikael, Kul att höra att du är positivt överraskad över hur smidigt renoveringen gick. Det var ett sant nöje att renovera hos dig och vi tackar ödmjukast för rekommendationen. Vänliga hälsningar Daniel

Ingela Elisabeth U
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Totalrenovering av badrum. Förutom några småsaker på vägen så är jag i det stora hela väldigt nöjd med utfört arbete. Kontakten med Daniel har fungerat bra och han ringde mig då och då för att informera om hur arbetet fortskred samt om kommande moment i arbetet vilket jag uppskattade. Eftersom jag ville få badrummet klart innan jul så blev jag väldigt tacksam när dom sade sig kunna hinna utföra arbetet i tid. Badrummet blev också klart någon dag före utsatt slutdatum. Jag är jättenöjd och kan definitivt rekommendera företaget. Har förmodligen Farstas finaste badrum idag ;o)

Svar från Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Hej Ingela, Vad roligt att höra att du är nöjd med badrummet! Vi försöker alltid att hålla tidsramarna på våra projekt, men självklart kan det ibland uppstå småsaker på vägen som måste lösas och där försöker vi alltid ha en aktiv kommunikation med dig som kund. Tack för de fina orden och hoppas du njuter av badrummet! Vänliga hälsningar Daniel

Daniel O
Skrev om Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Jag fick ett trevligt bemötande när jag hörde av mig och de var lösningsinriktade. De levererade vad de hade sagt och i rimlig tid till ett bra pris. Ett mycket stort plus var att de lämnade kvalitetsdokumentetion och en produktbroschyr. Sammantaget tycker jag att de skötte jobbet bra.

Svar från Sthlm Kakel & Byggdesign AB

Hej Daniel, vad roligt att höra att du blev nöjd med renoveringen. Självklart lämnar vi kvalitetsdokument efter utfört arbete. Vänliga hälsningar Daniel