Evigheten Begravningsbyrå, Sigtuna

Evigheten Begravningsbyrå, Sigtuna

Ring 08-591 285 20 www.evigheten.info

Bosse Eriksson är begravningsentreprenör sedan 1992 och har hjälpt många familjer i Märsta, Sigtuna och Uppsala. Att få hjälpa till med att arrangera en begravning är ett stort förtroende. Under mina år som begravningsentreprenör har jag gått över tio utbildningar på SBF och kan garantera Trygghet. Jag finns här när Du behöver hjälp!

6 omdömen om Evigheten Begravningsbyrå, Sigtuna

Stefan W
Skrev om Evigheten Begravningsbyrå, Sigtuna

Ett värdigt och engagerande bemötande. Begravningsbyrå med kunnighet och erfarenhet på orten.

Fondkistan Kandema
4.7/5 i betyg av 49 omdömen 4.7 av 49 omdömen
Badge2020

* Begravning med musik * jag blev mycket bra bemött * Fondkistan överträffade mina förväntningar. Gav bra information, klarade sena mu

Mats E
Skrev om Evigheten Begravningsbyrå, Sigtuna

Vi har mycket goda erfarenheter av Evigheten begravningsbyrå. Mycket professionella och Servicemindiga. Anlita denna begravningsbyrå så blir ni jättenöjda. Mats.

Amie S
Skrev om Evigheten Begravningsbyrå, Sigtuna

Personligt bemötande. Officianten var lugn och trygg och omtänksam. Viktiga saker när man är ledsen och lite förvirrad i sorgen. Och naturlig - uppskattar att han inte talade om mamma som om han känt henne utan sa vad vi berättat för honom.

Nynäshamns Begravningsbyrå
4.7/5 i betyg av 7 omdömen 4.7 av 7 omdömen

Bra service. Kompetenta personer. Allt var som vi har beställt. Trevliga personer

Nina H
Skrev om Evigheten Begravningsbyrå, Sigtuna

Helt underbart,bra miljö,tar sig tid att även bry sig om oss ivåran sorg.,ett verkligen ett personligt bemötande,vet vad han gör,ett bra pris

Charlotte L
Skrev om Evigheten Begravningsbyrå, Sigtuna

Bemötandet var mycket bra och respektfullt. Eftersom det var första gången vi var tvungna att ordna en begravning hade vi inte några speciella förväntningar. Servicenivån var mycket bra. Värt sitt pris. Vi var mycket nöjda med officianten, han fick med det som var väsentligt till begravningen. Vi rekommendera honom sedan till en nära anhörig som behövde officiant och det är väl det bästa betyget man kan ge.

Hasse F
Skrev om Evigheten Begravningsbyrå, Sigtuna

- Bemötandet kändes avslappnat och bra. - Eftersom jag inte hade någon tidigare erfarenhet så är det svårt att säga. - Avslappnad och lugn och Bosse (entrepenören) kändes hjälpsam och ansvarsfull. - Magkänslan säger bra. - Bra