Excellent Group

Oss kan ni lita på!

7 omdömen om Excellent Group

Jens P
Skrev om Excellent Group

VARNING! Vi anlitade Excellent Group för en ganska enkel köksrenovering. Uppdraget var att riva en vägg. Byta en bänkskiva i köket och måla om i hall och vardagsrum. Här är en lista på allt som gick fel (förutom att jobbet var klart ungefär två månader efter utlovad tid) - Bänkskivan skadad - Rev ner tapet som inte skulle rivas - Stora repor i gammal fint trägolv - En sned vägg. - Skadade luckor som fick bytas ut flera gånger. - Satte upp trasigt kakel - Gjorde flera andra fel som gjorde att arbetet drog ut på...

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Urban B
Skrev om Excellent Group

De har utfört arbetet på ett professionellt sätt. Kan verkligen rekommendera Excellent Group.

Magnus K
Skrev om Excellent Group

Duktiga och snabba med initiativförmåga

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Mats T
Skrev om Excellent Group

Mycket bra erfarenhet vid flera jobb. Punktlighet och noggrannhet hela tiden och hög arbetsmoral hos dom som varit hos oss!!!

Per de la M
Skrev om Excellent Group

Bra och pålitliga! Jobbar ordentligt bra och levererar.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Magnus C
Skrev om Excellent Group

Professionella leveranser, håller tider, engagerade, idéer.

Mikael T
Skrev om Excellent Group

Jag har använt denna byggfirma för totalrenovering utav två lägenheter, en på 49kvm och en på 43kvm. De har hållt utsatt tid, priset har legat inom rimliga avikelser från offerten, som är mycket detaljerad och skriftlig. I kombination med den höga kvalitet jag anser att de håller kan jag varmt rekommendera denna firma. Jag vet att de även utfört ett större projekt med mycket gott resultat.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen