feedback company

Checkins
Ring företaget
Excentech Solutions

Adolfsbergsvägen 18 168 66 BROMMA

Excentech Solutions finns på Adolfsbergsvägen 18 i BROMMA och är sökbara på bl.a. Dataprogrammeringsföretag och Programvaruutvecklare

Mer funktioner

Vad tycker du om Excentech Solutions

Excentech Solutions saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Roger S
Roger S tycker
"Mycket erfaren och skicklig att få ihop pusselbitarna så att både köpare och säljare kan hitta framåt. " Läs mer

Företag nära Excentech Solutions

Entreprenadhuset

Karlsbodavägen 15a, BROMMA

Läs mer om Entreprenadhuset

Jonas D

Jonas D tycker:

"Mycket nöjda med renovering av hall och ombyggnad av badrum till mindre gästtoallet. Rekomenderas. "

Sveabad

Karlsbodavägen 39, BROMMA

Läs mer om Sveabad

Elisabeth D

Elisabeth D tycker:

"Kontakten med svea-bad ( via telefon) när jag beställde var mycket bra. Bra personal,som tog många mått när jag behövde. Bra information. Jag best ... "

A&M Hemservice AB

Box 67, STOCKHOLM

Läs mer om A&M Hemservice AB

Lisa C

Lisa C tycker:

"Trevliga, noggranna och proffesionella! Rekommenderas varmt! "

Forma Träningscenter Kallhäll

Kopparvägen 2 B, JÄRFÄLLA

Läs mer om Forma Träningscenter Kallhäll

Sanna E

Sanna E tycker:

"Bra utrymmen och tillräckligt med maskiner! Mer pass önskas i Kallhäll. Ibland har det varit otrevliga och ointresserade receptionist men inte nuförti ... "

Inside Möbler

Karlsbodav. 39, BROMMA

Läs mer om Inside Möbler

Conny M

Conny M tycker:

"Har köpt en soffa och en en sänggavel vid 2 olika tillfällen - superkvalitet, kanonservice och leveranstider som håller. Rekommenderas starkt! "