feedback company

Checkins
Ring företaget
Excentech Solutions

Adolfsbergsvägen 18 168 66 BROMMA

Excentech Solutions finns på Adolfsbergsvägen 18 i BROMMA och är sökbara på bl.a. Dataprogrammeringsföretag och Programvaruutvecklare

Mer funktioner

Vad tycker du om Excentech Solutions

Excentech Solutions saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Lena L
Lena L tycker
"Har fått hjälp med skadad hälsena. Proffsigt och välkomnande bemötande. Tydlighet i vad som var problemet, vilken rehab som behövdes och tips om hur man undviker samma skada igen. " Läs mer

Företag nära Excentech Solutions

Entreprenadhuset

Karlsbodavägen 15a, BROMMA

Läs mer om Entreprenadhuset

Rolf K

Rolf K tycker:

"Pålitliga, bra utfört jobb, på tid. Montage kök Uppfyllt våra förväntningar väl. Vi är positiva "

A&M Hemservice AB

Box 67, STOCKHOLM

Läs mer om A&M Hemservice AB

Lisa C

Lisa C tycker:

"Trevliga, noggranna och proffesionella! Rekommenderas varmt! "

Forma Träningscenter Kallhäll

Kopparvägen 2 B, JÄRFÄLLA

Läs mer om Forma Träningscenter Kallhäll

Sanna E

Sanna E tycker:

"Bra utrymmen och tillräckligt med maskiner! Mer pass önskas i Kallhäll. Ibland har det varit otrevliga och ointresserade receptionist men inte nuförti ... "

Inside Möbler

Karlsbodav. 39, BROMMA

Läs mer om Inside Möbler

Conny M

Conny M tycker:

"Har köpt en soffa och en en sänggavel vid 2 olika tillfällen - superkvalitet, kanonservice och leveranstider som håller. Rekommenderas starkt! "

Siba AB, Bromma

Ulvsundavägen 191B, BROMMA

Läs mer om Siba AB, Bromma

Martin

Martin tycker:

"Jag var in för att undersöka möjligheterna att byta en vara som öppet köp-tiden gått ut på till en dyrare produkt. Det fick vi inte, och det har dom j ... "