Expandia Moduler AB

Expandia Moduler AB

Ring 0435-294 30 www.expandia.se
4.2

1987 startade vi vår verksamhet i blygsam skala och idag är vi ett av Sveriges största uthyrningsföretag för flyttbara lokaler. Hyresflottan består av ca 7.400 moduler, motsvarande 207.000 kvm lokalyta. Huvudkontoret ligger i Västerås och regionkontor finns i Klippan och Göteborg. Under 2007 har vi etablerat verksamhet i...

13 omdömen om Expandia Moduler AB

Mats N
Skrev om Expandia Moduler AB

Jag tycker att man får bra respons när man ringer och felanmäler. Det kommer reperatörer snabbt, men det verkar vara rätt så dåligt material för det är ofta som man får ringa igen för samma fel.

Arne J
Skrev om Expandia Moduler AB

Jag tycker kontakterna med Exfungerat bra, man får snabbt komplettering av begärda handlingar och är lyhörda för ev. synpunkter.

Håkan S
Skrev om Expandia Moduler AB

Påpasslig leverantör med lyhördhet och förmåga att snabbt leverera

Bo L
Skrev om Expandia Moduler AB

Bra bemötande, leverans som utlovat. Rättar till det som ej är ok, omedelbart.

Åsa N
Skrev om Expandia Moduler AB

Bra alternativ om du behöver provisoriska administrativa lokaler under en begränsad period. Dyrt i längden! Uppfyller ej de miljökrav vi har för permanenta lösningar. Blir dyrt om du har specifika krav på lokalerna som vi har ex inom vården.

Mia J
Skrev om Expandia Moduler AB

Mycket trevlig och kunnig säljare: Stefan G. Tillmötesgående i möten och frågor. Serviceminded! God kvalitet till bra priser!

Per H
Skrev om Expandia Moduler AB

Jag/vi har nu några års erfarenhet av Expandia. Vi har ett mycket bra samarbete. Det är lätt att komma i kontakt med "mina" kontaktpersoner. Mycket trevligt bemötande!!! Man är lyhörd för våra önskemål. Kompetenta medarbetare, "allt går att lösa", stor flexibilitet!

Bo A
Skrev om Expandia Moduler AB

Har genomarbetade planlösningar för den verksamhet det berör (skolor, förskolor, kontor mm) Funktionell utrustning som fyller myndighetskrav. Genomtänkta för att vara lätta att transportera och montera.

Sulev P

Roland L
Skrev om Expandia Moduler AB

Tycker att man skött sitt åtagande på ett utomordentligt sätt

Hans E
Skrev om Expandia Moduler AB

Expandia har haft konkurenskraftiga priser vid våra senaste upphandlingar samt de har relativt snabb leverans tid och snabb felavhjälpan.

Krister N
Skrev om Expandia Moduler AB

Ett företag med bra service och bra produkter

Bjarne J
Skrev om Expandia Moduler AB

Jeg skriver inte svensk - så svaret kommer på dansk. Jeg tycker det er trevlige folk at jobbe med - positive och trovärdige. De forsöker at löse problem fremfor at skapa problem. Jeg har samme mening om salg - teknik och ökonomi. så alt i alt , det er fint.