feedback company

Checkins
Ring företaget
Expo Stormarknad i Umeå AB

Norra Obbolavägen 28 904 20 UMEÅ

Expo Stormarknad i Umeå AB finns på Norra Obbolavägen 28 i UMEÅ och är sökbara på bl.a. Bosättningsaffär och Inredningsbutiker

Mer funktioner

Vad tycker du om Expo Stormarknad i Umeå AB

Läs vad Recos användare tycker om Expo Stormarknad i Umeå AB

• Status: 1
    skrev om Expo Stormarknad i Umeå AB:
    den bästa är expo på teg i Umeå älskar denna biligt ä bra älskar denna aferen
  • Status: 3
    skrev om Expo Stormarknad i Umeå AB:
    Var dit idag. Tyckte faktiskt jag hittade mycket bra grejer till bra priser. Kommer definitivt bli fler besök!
  • Status: 5
    skrev om Expo Stormarknad i Umeå AB:
    Jag ser Expo som en mindre version av IKEA som ligger närmare till hands. De kombinerar ett välfyllt sortiment med bra priser - kan det bli annat än bra?
  • Status: 3
    skrev om Expo Stormarknad i Umeå AB:
    Skön miljö med prisvärda varor, härligt att strosa omkring på Expo!
  • Status: 6
    skrev om Expo Stormarknad i Umeå AB:
    Mycket bra sortiment och även väldigt bra priser. Men... Tyvärr kände jag mig nästan utkörd av personalen sist. När klockan slog 6 kände man att expediten omedelbart ville ha iväg en, hon hade bråttom hem. Har själv lång vana av serviceyrken med långa öppettider men man kör aldrig iväg kunden, trots att butiken stänger. Låt kunden ta sig till kassan utan att stressas ihjäl. Kunden ska aldrig känna att man besvärar eller är till problem, så låt de anställda (åtminstone en av dem) gå charmkurs och lära sig vad service med kunden i fokus innebär.
    carl j :"
    vilken vidrig attityd du har. DU borde gå en "charmkurs" äckligt. "
    03-27 15:56
  • Status: 2
    skrev om Expo Stormarknad i Umeå AB:
    Trevlig personal, lätt att ha göra med. Bra priser

0 bilder från Expo Stormarknad i Umeå AB

Taggar för Expo Stormarknad i Umeå AB