F&B Kosmetik Klinik

F&B Kosmetik Klinik

Ring 070-754 47 86 www.fillers-botox.com

F&B kosmetik klinik erbjuder försäljningar av skönhetsprodukter och behandlingar såsom Botox, fillers/filler behandlingar med Stylage, Kemisk peeling, galvanisk spa och hud analys.

6 omdömen om F&B Kosmetik Klinik

Caroline L
Skrev om F&B Kosmetik Klinik

Har gått till Farzaneh i flera år nu (för botox) och är alltid nöjd efter jag vart där. Hon är så duktig och man känner sig trygg i hennes kompetens. Tack Farzaneh för att du får mig att känna mig lite piggare!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Renee S
Skrev om F&B Kosmetik Klinik

Bästa stället !!! och jag har provat dem stora klinikerna i stan men dem är inte ens i närheten av hur duktig som farzaneh är. Hon är proffsig på alla plan. Rekomenderar hennes klinik starkt

Safiyah G
Skrev om F&B Kosmetik Klinik

Personligt bemötande kände mig piggare gladare och snyggare efter Farzanehs proffsiga behandling

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Carina A
Skrev om F&B Kosmetik Klinik

Hos denna tjej får du ett proffsigt bemötande och jag är alltid nöjd när jag går därifrån :) Tack Farzaneh ????

Frida T
Skrev om F&B Kosmetik Klinik

Har varit hos Farzaneh och fick behandlingar flera ggr under många år och blir jätte nöjd varje gång. Rekomenderar hjärtlig. Frida

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Emma B
Skrev om F&B Kosmetik Klinik

Rekomenderar varmt. Tack för ett bra bemötamde och professionelt arbete. Jag är väldigt nöjd, Tack. Emma