F.M. Städ

F.M. Städ

F.M. Städ AB startade 2009 och omvandlades till aktiebolag 2012. Vi är i stor expanderingsfas och växer snabbt med många pålitliga och erfarna medarbetare. Vi lyssnar till dina behov och sätter en lösning som passar just er bäst. Flyttstädning, kontorsstädning, på hotell eller privata hem. Kvalitetsstädning till konkurrenskraftiga priser är vårt koncept!

5 omdömen om F.M. Städ

Claes Fredrik Emil C

Toppen! Enkelt att hitta en tid som passar, alltid väldigt prisvärt och kanon resultat och service. Jag har själv städ var 3:e vecka, vilket passar mig ganska bra, men hade absolut kunnat tänka mig att ha mer frekvent vid behov

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Rebecca W
Skrev om F.M. Städ

Som trebarns förälder så rekommenderar jag varmt F.M städ. Vi har anlitat detta företag i ca 6 månader och tycker att dom är flexibla, nogranna och väldigt tillmötesgående i våra krav vi ställer på dom. Vi har samma tjej som kommer varje gång och hon gör ett fantastiskt jobb. Hon underlättar verkligen vår vardag.

Rickard J
Skrev om F.M. Städ

Professionellt utfört jobb till en billig peng,rekommenderas varmt!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1234 omdömen 4.7 av 1234 omdömen

Tetyana I
Skrev om F.M. Städ

Jag anlitade F.M. för hjälp vid flyttstädning. Är mycket nöjd med utfört jobb och snabb service! Kan verkligen rekommendera F.M. vid hjälp av städning.

Johanna S
Skrev om F.M. Städ

Väldigt proffsiga och trevliga att ha kontakt med. Alltid nöjd med resultat och de är flexibla - alltid bra!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen