Fastighetsbyrån Älvsbyn

Fastighetsbyrån Älvsbyn

• BadgeSevenYears
Ring 0929-134 00 Dela

Välkommen till Älvsbyn - Norrbottens pärla! Här har Fastighetsbyrån funnits sedan 1982 och vi är det enda företag på orten som erbjudit en komplett mäklartjänst under längre tid, något vi känner oss stolta över. Under årens lopp har vi lärt känna bostadsmarknaden och våra kunder väl. Vår ambition är att tänka långsiktigt och...

126 omdömen om Fastighetsbyrån Älvsbyn

Sedan starten hos Reco 2013

Mikaela Dahl L
Asplövberg

Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår fastighet genom fastighetsbyrån i Älvsbyn med trevligt bemötande och den service vi fick. Mäklaren var också väldigt tillmötesgående, ett sjävklart val helt enkelt!

Anne L
Centralt

Bra och professionellt bemötande som motsvarade förväntningarna. Har anlitat Fastighetsbyrån Älvsbyn vid både tidigare försäljningar och köp och har alltid varit nöjd.

Zara F
Norrabyn

Hej! Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Vi förväntade oss bra kommunikation och stöd, det levde mäklaren upp till Bra

Marcus B
Norrabyn

Vi har en mycket bra uppfattning om Erik Jonsson på fastihetsbyrån Älvsbyn, han hjälpte oss med en smidig affär till vårt drömboende. Vi ser fram emot att sälja vårat hus med hjälp av honom.

Ingela K
Västermalm

Mycket bra bemötande. Bra och snabb återkoppling. Kändes tryggt att anlita er och ert kunnande vid vår husförsäljning. Vi är mycket nöjda med hela processen från start till mål.

Malte S
Centralt

De pratar så att man hör dem och har ej skenande tal som många har numera. Det går snabbt att sälja. De har lokalerna Bra till i bankhuset..

Monica H
Grekland

Bra och personligt bemötande. Tycker fastighetsbyrån i Älvsbyn har ett proffsigt sätt att arbeta på. Kände mig trygg för de har så stor erfarenhet. Jag är nöjd med samarbetet.

Jan H
Grekland

Då har skött sitt åtaganden med glans,har varit tydlig och gjort allt möjligt på ett professionellt sätt, så jag har ingenting att klaga på så här långt

Ghorban R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Älvsbyn
Centralt

De är trevliga och jättebra på sitt jobb.

Andreas E
Östermalm

Proffesionellt bemötande och snabb och bra återkoppling.

Ann S
Tvärån

Mycket bra bemötande. Erik hjälpte oss med alla frågor.

Sue W
Vidsel

As a none Swedish speaking buyer I was treated professionally and respectfully. The agency did everything they could to put me at ease and answer all my questions. The whole process was easy on the Swedish side( not so much the UK side) however the agents were very patient and did all they could to help. I would definitely go through this agency again.

Thomas L
Östermalm

Enligt ovan, har inget att jämföra med.

Rosmari S
Korsträsk

Bra bemötande Tycker att mina förväntningar uppfylldes Upplevde mäklaren som professionell

John S
Prästgärdan

Magiskt bemötande av hela gänget. Dom levde upp till över förväntan. 5-stjärnig upplevelse!

Anton N
Idafors

Mycket bra! Proffsigt bemötande och smidig hantering av affären.

Ingamaj B
Manjärv

Jag är mycket nöjd vad avser Fastighetsbyråns arbete med försäljningen av Manjärv. De bemötte oss respektfullt och affärsmässigt. De ansvarade för visning av fastigheten vilket kändes mkt bra. Om jag i framtiden ska sälja fler fastigheter i Älvsbyområdet anlitar jag deras byrå.

Philipp B
Idafors

schnell, professionell, kompetent, freundlich, sehr gut

Lars A

Kanon bra proffsiga och jätte trevliga 5 av 5 mvh LA

Ulla K
Grekland

Mycket bra och tryckt bemötande,,fått svar på mina frågor.,känner att jag kan kontakta dem fortfarande om frågor uppstår.

Mats A
Centralt

Trevligt och proffsigt bemötande och alltid hjälpsamma!

Börje S
Grekland

Tar hand om det som behöver göras

Christina M
Korsträskby

Trevliga, engagerade och duktiga mäklare! Bara positiva erfarenheter av våran husförsäljning!

Anneli N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Älvsbyn
Centralt

Proffsiga! Intresserade! Engagerade! Pålitliga!

Ann-Charlotte M
Korsträskby

Engagerad och duktig mäklare som mer än väl levde upp till våra förväntningar. Trevlig, saklig och bra på att informera och uppdatera. Trots att förutsättningarna var dåliga vad gäller både tidpunkt på året och objekt i dåligt skick så lyckades mäklaren få flera intressenter som tillslut resulterade i budgivning. Vi är mycket nöjda med allt!

Agneta M
Korsträskby

Personligen hade jag ingen kontakt med mäklaren, det skötte min syster. Jag fick dock löpande kommentarer och bevis på att mäklaren var snabb, driftig, trevlig och kunnig. Kunde inte skötts bättre från mäklarens håll.

Nicklas A
Granträsk

Väldigt seriösa samt proffsiga mäklare.

Lars B
Övre Tväråsel

En snabb och professionell hantering.

Paul L
Centralt

De har varit proffsiga,lyhörda,och gett oss tips och råd inför försäljningen av vårat hus. De har också hela tiden gett oss information om det hänt något som har varit av intresse kring intressenter,budgivning osv. Så vi har bara gott att ga om Fastighetsbyrån i Älvsbyn

Ing-Marie B
Vistträsk

Väl mött av mäklaren. Flexibel och hjälpsam vid egen visning. Vid kontraktskrivningen hjälpte han till att etablera god kontakt med säljaren. Endast positiv upplevelse

Håkan Ö
Granträsk

Trevligt bemötande ock ett avslut inom rimlig tid.

Mait B
Norrabyn

Bra bemötande och uppdateringar genom hela försäljningen 👍🏻

Hanna O
Vidsel

Perfect. Everything was Good, really nice. Everytime again.

Conny B
Norrabyn

Vi har varit och är jättenöjda med Fastighetsbyrån i alla avseenden, därför rekommenderar vi dom å det starkaste som mäklarbyrå/ Hundbergsvägen 8

Tobias L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Älvsbyn
Centralt

Proffsigt bemött, lugn och trygg. Mycket duktig på sitt jobb.

Sara L
Storsund

Trevligt och bra lättsamt enkelt

Britt-Marie N
Altervattnet

Lätta att ha att göra med. Seriösa.

Lina B
Altuna

Bra bemötande, tydliga och snabba.

Olov G
Nya Altuna

Bra bemötande och snabb återkoppling.

Gunilla H
Västermalm

Mycket proffsigt bemötande .Bara bra alltigenom

Lars P
Finnäset

Väldigt bra bemötande ,förstående och tålmodig. Riktigt proffsiga mäklare. levde upp till alla våra förväntningar extremt tacksam för all hjälp

Yvonne B
Nystrand

Ett jättebra bemötande med vänlig och kunnig personal.

Anna N
Västermalm

Mycket proffesionellt utfört med ett trevligt bemötande och tryggt att veta att de utförde allt utifrån den bästa lokalkännedomen

Agneta Ö
Centralt

Bra bemötande. Mina förväntningar blev i stort sett uppfyllda.

Rozina Y
Centralt

Älvsbyn Fastigheting är så värd med en absolut fin, hjälpsam, trevligt, respektfull och omtänksam mäklare(Erik). Jag är så tacksam för hjälpen att jag sälja mitt hus och upplevde jag jätte nöjd med allt tack.

Maria P
Bredsel

Vi är väldigt nöjda med fastighetsbyrån vi har fått svar på våra frågor samt värdefull information. Kändes tryggt att anlita er och ert kunnande vid vår husförsäljning. Vi uppskattar den löpande informationen via telefonsamtal sms. Vi är väldigt nöjda.

Anders Ö
Bredsel

Mycket trevligt bemött! Mina förväntningar uppfylldes med råge! Min upplevelse av mäklaren: Mycket proffsigt och trevligt skött. Inga negativa anmärkningar!

Emil E
Prästgärdan

Mycket bra kundsupport och hjälp hela vägen genom vår husförsäljning. Initialt goda råd och tips som ledde till en snabb försäljningsprocess helt enligt våra önskemål. Vi är mycket nöjda med hela processen från start till mål.

Fredrik G
Sågfors

Bra och ärligt bemötande av mäklaren. Tydlig och rättvisande beskrivning av huset. Snabb med att återkomma med svar på frågor.

Kerstin V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Älvsbyn
Centralt

Dom var trevliga och sakliga. Gav ett lugnt och proffsigt intryck