Fastighetsbyrån Ängelholm

Fastighetsbyrån Ängelholm

• BadgeTenYears
Ring 0431-135 10 Dela

I Ängelholm hittar du Fastighetsbyråns kontor mitt i centrum. Hos oss arbetar mäklare med lång erfarenhet och som ser till att alltid ligga i framkant när det kommer till utveckling. Vi är engagerade, trygga och lovar ett förtroende när du ska byta bostad. Vad är du ute efter i bostadsväg? Vi anpassar oss efter dina förutsättningar...

656 omdömen om Fastighetsbyrån Ängelholm

Sedan starten hos Reco 2013

Isabella Marie J
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Pomona

Elin är professionell, engagerad och mycket duktig mäklare. Alltid hjälpsam och trevlig. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera henne.

Mikael A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Nya Kungsgården

Blev mycket bra bemött av Elin Hon levde upp till förväntningarna som mäklare och var lätt att ha att göra med

Gustav C
Haradal

André var trevlig, professionell och hjälpsam igenom hela processen. Vi fick löpande uppdateringar, och svar på våra frågor, och även avslut på affären som vi är nöjda med. Rekommenderas.

Simon H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Nya Kungsgården

Härlig engagerad mäklare! Trevlig, lugn och proffsig. Rekommenderar

Sara P
Bäckadal

Engagerad och motiverad mäklare som alltid fanns tillgänglig med bra stöttning genom säljprocessen.

Leif Örjan U
Epadalen

Bra bemötande, hjälpsam, flexible!

Linda L
Errarps Ängar

Bra kommunikation, och ett trevligt bemötande, bra och konstruktiva råd under försäljningens gång. Svarade noggrant på mina frågor, samt snabb återkoppling vid uppkommna frågor.

Sofia E
Epadalen

Trevlig och personlig visning. Både berättade om huset men gav oss möjlighet att titta själv också. Kom med bra förslag kring renovering. Smidig och bra affär

Daniel Rickard Fredrik E
Lerbäckshult

Professionellt utfört uppdrag av försäljningen av vårat hus.

Susanne R
Lerbäckshult

Proffsig & tydlig & trygg! Håller både köpares och säljares perspektiv hela vägen! Kan varmt rekommendera Lotta!

Jacek P
Starby

Hello, I would like to recommend Andre and recommend him for selling any house. Good and fast communication, specific conversation and quick arrangement of cooperation and sale. Nice person, I recommend him!

Jenni Linnea A
Starby

Trevlig och engagerad mäklare som svarar snabbt på frågor och vill det bästa för alla parter 👍🏼

Romas S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lotta Hellzén en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Bäckadal

Riktigt bra och trevlig mäklare

Leif Örjan U
Ekeröd

Proffsig, flexibel, hjälpsam, engagerad, serviceminded. Rekommenderas!

Per Erland J
Centralt

André Wahlström är en lyhörd person som är mycket serviceinriktad och affären löpte på ett bra sätt.

Klara S
Centralt

Vi är mycket nöjda med André! Han har varit lätt att nå och alltid varit tillmötesgående. Han har också sett till så att köpupplevelsen både varit enkel och smidig, rekommenderar starkt!

Monica L
Vejbystrand / Vejby / Vejbyslätt

André är en mycket sympatisk och trevlig mäklare. Han är mån om att ge service och bra på att återkoppla snabbt. Jag kan varmt rekommendera honom.

Linnea N
Pomona

positivt bemötande och god tillgänglighet

Maj-britt K
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Gamla Kungsgården

Jag tog kontakt med Marcus i höstas när jag bestämt mig för att sälja mitt hus, jag hade redan köpt en bostadsrätt i Riksbyggens nyproducerad seniorboende 55+ i Förslöv. Vi bestämde tid när han kunde titta på mitt hus, sen fungerade allt snabb med fotografering, dolda fel försäkring och energibesiktning. Huset såldes och kontrakt skrevs den 17 jan. för tillträde den 26 april. Så långt är allt ok, men det återstår en del innan allt är klart. Ringde honom i t0rsdags och bad honom ringa tillbaks, det har han inte gjort. Jag tycker man bör visa intresse hela vägen.

Björn R
Centralt

Hängiven sitt uppdrag. Bra och snabb återkoppling i alla led.

Johan T
Vejbystrand / Vejby / Vejbyslätt

Andre är verkligen en trygg mäklare, både för säljaren och för köparen. Vi fick bra uppdateringar under resans gång och Andre sålde dessutom vårt objekt snabbare än vi trott .

Ingela A
Errarps Ängar

Jag har känt mig trygg genom hela mitt bostadsköp. Elin har varit påläst, intresserad, hjälpsam och framförallt hjälpt mig hittat ett nytt fint hem.

Tommy J
Hjärnarp/ Margretetorp - Söndrebalj

Vi är mycket nöjda med Lotta H, alltid trevlig och har kunskaper om den aktuella fastigheten. Vi kan rekommendera henna och även er byrå.

Tina A

Väldigt vänlig och tillmötesgående

Susanne J
Hjärnarp/ Margretetorp - Söndrebalj

En positiv mäklare som möter oss med respekt och hjälpsamhet, är positiv och kunnig i alla våra frågor och kan hon inte svara slussar hon oss rätt

Bo Nils Göran P

En 5:a Lotta var väldigt bra att jobba med Kunnig säkert och trevlig

Hanna N
Köpte sitt hus med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Roslunda

Trevligt bemötande, uppdaterad, tillgänglig och inlyssnande

Hugo F
Villan

Duktig, men inte jätte engagerad när det gick mindre bra. Trevlig och lätt att prata med.

Bengt Eric H
Skrev om Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

Lina är proffsig och engagerad i försäljningen, hon hjälpte till med alla frågor som kom under försäljningstiden. Hon är kunnig. Uppskattade snabb återkoppling. Rekommenderar starkt Bengt

Elin N gillar detta
Milena L
Bäckadal

Professionell och snäll! Utmärkt erfarenhet av att köpa fastigheter.

Tonny K
Fridhem

Vi har reserverat en bostadsrätt som är klar 2026 och han skall sälja vårt hus. Vi är bara i början och träffats en gång än så länge är vi nöjda med allt.

Linda K
Fridhem

Trevlig mäklare. Har precis börjat med köp och försäljning så har inte haft så mycket kontakt ännu.

Kent G
Fridhem

Vänligt o trevligt bemötande, frågor han inte hade svar på tog han reda på.

Alex H
Villan

Mycket nöjd. Snabba och tydliga svar vid frågor.

Max P
Villan

Trevligt och proffesionellt bemötande och väldigt förstående.

Britt Marine W
Fridhem

Vänligt och professionellt bemötande.

Rut Valborg J
Centrum

Professionell, sakkunnig, effektiv med vänligt bemötande.

Sara P
Centrum

Väldigt trevlig och professionell, var på flera visningar med henne och hon hjälpte mig hitta det rätta objektet

Therésa B
Centralt

Bra bemötande, duktig på det hon gör.

Pernilla A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Skörpabäcken

Mycket duktig! Trygg och kunnig!

Marianne L
Munka-ljungby

Mycket vänligt bemötande! Klara tydliga svar på mina frågor! Lätt att få kontakt även via telefoni!

Lars Mikael Abraha O
Pomona

Mycket bra erfarenhet. André är både väldigt kunnig och trovärdig mäklare med en härlig personlighet vilket gör att jag som säljare känner mig trygg i att diskutera olika alternativ när frågeställningar kommer upp. Jag kan bara ge mina varmaste rekommendationer till André som mäklare. //Mikael Winstedt

Anders Brian N
Pomona

För mig är det viktigt att en mäklare är lätt att kommunicera med. Att mäklaren svarar snabbt på telefon och sms. Till sist att mäklaren kommer med idéer och möjligheter avs bostadsaffär. Min bedömning är helt klart att André har detta överstående

Hans Gösta L
Strövelstorp

Suverän, vi hade.samma tankar kring försäljningen. Vi kände en stor trygghet i hennes engagemang i försäljningen av vårt hus. Vi rekommenderar henne med det varmaste. Agneta och Hasse Lindblom

Markus V
Sålde sitt hus med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Vejbystrand / Magnarp

Kunnig, pålitlig och professionell!

Benny G
Köpte sitt hus med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Varalöv

En mycket trevlig och erfaren mäklare som står för vad han lovar. Kommer definitivt anlita honom vid fler tillfällen. Rekommenderar starkt. Mvh Benny

Christina W
Sålde sitt hus med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Varalöv

Niclas har varit tålmodig, hjälpsam och kunnig i samband med vår husförsäljningen.

Daniel B
Pomona

Inget att klaga på! Fint bemötande och snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Såg till att det gick att lösa en snabb affär, vilket uppskattades från vårt håll. Rekommenderas varmt!

Lina W
Centralt

Elin är väldigt lyhörd, kunnig och tillmötesgående. Hon har en fingertoppskänsla för lägenhetsområde och kan balansera på en bra nivå till en lyckad försäljning!

Timur S
Vejbystrand/Magnarp

Mycket nöjd med försäljningen av vårt hus.