Michel Warnie

Michel Warnie

Michel Warnie är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Michel Warnie har varit registrerad mäklare sedan 2009-01. Michel Warnie har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 385 omdömen med ett betyg på 4.8. Michel Warnie har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

385 omdömen om Michel Warnie

Fredrik L
Täby Centrum

Väldig behjälplig och snabb återkoppling.

Lars J
Täby Centrum

Mycket trevlig, lugn och kunnig. Man behöver inte vänta länge innan han svarar eller återkommer med besked på frågor och funderingar. Guldstjärna!

Svar från Michel Warnie

Stort tack för din fina reco Lars! Nöjet är på min sida :) / Michel

Carl S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Täby
Årsta

Michel är väldigt professionell i sin roll, både mot säljare och köpare. Jag har haft kontakt med Michel både som köpare och som säljare och har varit väldigt nöjd båda gångerna. Han ger ett tryggt intryck och har koll på allt som ska göras och håller tidsplanen. Han är lätt att diskutera med och det gör att man fort kommer fram till bra beslut. Rekommenderas starkt!

Andrea C
Årsta

Michel Warnie var otroligt trevlig, öppen och tillmötesgående. Han bidrog till att jag fick ett väldigt bra intryck av objektet, samt kunde svara på alla mina frågor. Han var även väldigt kommunikativ, svarade snabbt på sms och samtal. Så med andra ord, proffsig och trevlig mäklare!

Abbas H
Årsta

Väldigt erfaren och ger en perfekt nivå av information och avstämningar. Allt blev väldigt enkelt och smidigt för oss.

Samia Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

Superbra bemötande av Michel!🌟

Malin P
Årsta

Michel är en trevlig, kunnig och professionell mäklare som verkligen gjorde allt för att hjälpa oss i processen med att sälja vår lägenhet. Med sin långa erfarenhet och lokalkännedom om Årsta höll han oss trygga och välinformerade genom de olika stegen i att förmedla lägenheten. Michel överträffade våra förväntningar och vi är så glada för att han framgångsrikt tog oss i mål med vår lägenhetsförsäljning.

Klas J
Årsta

Proffsig, mycket bra kunskap om området, vänlig och hjälpsam.

Christian L
Årsta

Ambitiös mäklare som engagerar sig i affären även när oväntade hinder dyker upp. Kommer definitivt att anlita honom igen!

Liam W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
Årsta

Excellent Service. We were able to take all communication in English to ensure i fully understood everything. This was important for me as a non-native Swedish speaker. Thanks Michel.

Svar från Michel Warnie

Thank you Liam! I glad that you are satisfied with the deal :)