Fastighetsbyrån Arvika

Fastighetsbyrån Arvika

• BadgeSevenYears
Ring 0570-144 20 Dela

Vi har mångårig erfarenhet av bostadsmarknaden i och omkring Arvika, använder modern teknik och har en lokal förankring som är svårslagen. Allt detta ger dig goda förutsättningar till att göra en bra fastighetsaffär. Tack vare att Fastighetsbyrån finns i hela landet har vi ett brett spekulantregister så du som önskar hitta...

745 omdömen om Fastighetsbyrån Arvika

Sedan starten hos Reco 2013

Åse P
Sålde sitt hus med hjälp av Katarina Nyberg Grabner en del av Fastighetsbyrån Arvika
Mangskog

Katarina har ett väldigt gott bemötande och mycket kunskap. Katarina hjälpte till med försäljningen av huset och allt gick väldigt smidigt och enkelt för oss som säljare

Simon B
Mangskog

Otroligt proffsig och erfaren. Mycket kompetent mäklare.

Joel A
Köpte sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Arvika

Jätteduktig mäklare! Snäll och omtänksam som försöker hjälpa till och hitta lösningar när man stöter på problem!

Irene N
Sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Arvika

Hon gjorde det jag förväntade mej av henne,sålde huset. En mycket trevlig och sympatisk tjej som det var lätt att komma i kontakt med om man hade funderingar på något.

Isac M
Furtan

Riktigt bra bemötande och flexibel gällande tider och ändringar i exempelvis kontrakt. Det enda som hon kan bli bättre på är att läsa på lite mer om huset så att de frågorna som uppstår vid genomgång av fastighetsbyråns checklista kan besvaras. Detta i sig var ju inget problem eftersom hon besvarade alla frågor vid ett senare tillfälle och jag förstår att man inte kan ha alla svara i minnet. Om jag sammanfattar upplevelsen så var den riktigt bra och jag skulle rekommendera Sandra till andra som behöver köpa/sälja hus.

Anette A
Centralt

När jag kom till Per Nilsson på kontoret första gången visste jag ingenting om hur en försäljning går till. Per har hjälpt mej och berättat vad nästa steg är. Han har talat om vad som förväntas av mej. Det har varit tryggt att ha honom som stöd. Han har alltid varit tillgänglig på telefon och han har ringt mej under hela vägen. Han är trevlig och tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera honom om någon frågar. Hälsningar Anette Andersen

Daniel M
Centralt

Fantastisk! Mycket hjälpsam och supertrevlig. Alltid tillgänlig.

Tore F
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda
Koppom

Virker veldig bra.Vent til handelen er ferdig,så kan jeg lettere gi en beskrivelse av min opplevelse med Niklas.

Alisa M
Jössefors

Mycket kunnig och tillmötesgående mäklaren.

Tobias A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Arvika

Trevligt bemötande Serviceminded och duktig Hög tillgänglighet

Charlotte A
Rosendal

Trygg mäklare där hennes kunskap och erfarenhet tar plats. Kommunicerar bra och lyssnar in säljares tankar och stöttat väl utifrån nuvarande situation på bostadsmarknaden. Rekommenderar henne starkt!

Christian R
Rosendal

Katarina har varit exemplarisk från start till mål, väldigt bra i kommunikationen och behjälplig med hur vi ska tänka. Förklarar alla steg enkelt och lätt att förstå även för mig som sålt en bostad för första gången. Kan inte annat än att ge beröm för allt hon gjort och hjälpt oss med. Stort tack!

Barbro L
Centralt

Per är trevlig, engagerad och flitig. Lämnar inget åt slumpen och överträffar ens förväntningar med råge. Gör sig alltid tillgänglig och är fullt pålitlig.

Erina G

Trevlig, kompenent, serviceinriktad

Berith W
Charlottenberg

Han er en fantastisk megler, anbefaller han til alle

Gun R
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda

Niklas var bra att ha kontakt med i ARVIKA. Hoppas fortsättningen med deklaration mm också ger ett bra resultat.

Michael K
Solvik

En helt underbar lättsam person lätt att ha att göra med

Madelaine K
Solvik

Har varit ett mycket bra bemötande redan vid första kontakten. Lugn och gott mottagande. Har alltid fått kontakt om man haft funderingar. Förväntningarna har varit väl uppfyllda. Har haft en god kontakt genom hela processen från dag 1 till att huset blev sålt. Jag har känt mej trygg hela tiden. Rekomenderar Sandra varmt .

Christer B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Nyberg Grabner en del av Fastighetsbyrån Arvika
Centralt

Mycket proffsigt och mycket bra bemötande. Våra förväntningar infriades helt. Allt fungerade klanderfritt. Snabba svar på allt.

Per-Åke J
Strand

En alltigenom trevlig och hjälpsam person, som vi bara har positiva ord att säga om.

Dag W
Älgå

Jeg er veldig godt fornøyd med hvordan jeg ble fulgt opp helt fra starten av og til salget var gjenomført informasjonsflyten var veldig bra hele tiden og jeg føler at jeg ble prioritert som kunde og det setter jeg veldig stor pris på, jeg kommer helt klart til å anbefale Bengt for andre som skal kjøpe eller selge.

Eva P
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Falk en del av Fastighetsbyrån Arvika
Växvik

Är väldigt nöjd och belåten med Adam Falk som mäklare.Han är väldigt trevlig, hjälpsam, lyhörd och tillmötesgående.

Mikael H
Häljeboda

Tjena! Jag har haft Niklas vid flera av mina husköp och försäljningar. Jag tycker det har gått smidigt å bra alla gånger mvh Micke

Mikael D
Centralt

Mäklaren skötte uppdraget på ett mycket bra sätt, bra kommunikation och bra tillgänglighet. Dock inser jag att det har varit eller kanske fortfarande är en "svår tid" gällande husköp. Därav är väl förväntningarna kanske inte helt uppfyllda men å andra sidan kanske jag skulle ha dämpat dem något. Vad jag förstår har Bengt också varit tillgänglig för potentiella köpare och dessutom ställt upp med visningar på olika och udda tider vilket har uppskattats av dem.

Morten T
Centralt

Sakelig, kyndig og helt klart erfaren

Inger W
Kärrsmossen

Mycket bra bemötande, hjälpsam på alla vis.

Anna-Lena J
Styckåsen

Trevligt bemötande och hjälp med köpet hela vägen. 👍😃

Kerstin T
Styckåsen

Mycket bra och tillmötesgående.

Lena W

Mycket tydlig och tillmötesgående

Barbro S
Styckåsen

Trevlig, allt var enkelt och gick otroligt snabbt!

Zimfira K
Centralt

Per är en av de bästa fastighetsmäklare i Arvika, han är mycket lyhörd, erfaren och super professionell. Vilka förväntningar hade vi på Per? Inga förändringar, vi viste att allt kommer gå bra, Per är ju en proffs inom branschen. Om det skulle vara så att vi vill köpa/sälja något fastighet igen, så kommer vi ( med stort förtroende ) kontakta Per igen. Tack Mvh Zimfira Kim

Tony A
Jössefors

Mycket trevlig och bra 😃, va snabb att svara om man hade någon funde

Emil S
Högåsen

Mycket proffsigt, trevlig och erfaren. Arvikas bästa mäklare utan tvekan, därav föll valet på Bengt. . Rekommenderas på det starkaste.

Torgny S
Glava

Bara positivt att säga om Sandra!

Oscar L
Köpte sitt hus med hjälp av Bengt Anderson en del av Fastighetsbyrån Arvika
Fiskevik

Mycket bra bemötande, levde upp till alla förväntningar!

Ingela S
Centralt

Hur bra som helst. Tacklade å löste alla frågor och problem på ett proffsigt sätt. Det blev en smidig affär till slut tack vare medlande och engagerad mäklare 😊👍🏼

Evelina S
Köpte sitt hus med hjälp av Bengt Anderson en del av Fastighetsbyrån Arvika
Fiskevik

Bra bemötande och service genomgående.

Patrik W
Agneteberg

Väldigt kunnig och trygg som mäklare som hjälpt oss med vårt lägenhets köp .

Carina W
Agneteberg

Hej! Vi blev fint bemötta av Adam inget att anmärka på ! Upplevde att Adam var lyhörd för våra önskemål och vi hade inga förväntningar på att han skulle vara på något speciellt sätt ! Vi tycker att han är lyhörd och lätt att prata med, och det vi inte förstod förklarade han för oss. Vi är mycket nöjda ! MVH Carina och Patrik Westlund

Egil N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Arvika
Centralt

Trevlig, professionell,smidig och effektiv!

Marianne S
Edane

Sandra var allt och lite till av vad vi väntat oss. Hon är trevlig och en utmärkt duktig Mäklare.

Anette L
Styckåsen

Snabb på att höra av sig om han varit upptagen. Lugn och korrekt, kortfattad, enkel. Öppen för förslag, vänlig. Inget onödigt snack.

Charlotta L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Falk en del av Fastighetsbyrån Arvika
Styckåsen

Proffsig, engagerad, lyhörd. Trevligt bemötande!

Anders B
Styckåsen

Lysande på alla sätt och vis. Klart, tydligt, rättvist och faktabaserat.

Nasrin M
Köpte sitt hus med hjälp av Adam Falk en del av Fastighetsbyrån Arvika
Charlottenberg

Trevligt bemötande av mäklaren. Mäklaren levde upp till alla förväntningar. Väldigt smidig vid bostadsköpet.

John B
Centralt

En bra mäklare saklig information mycket saklig upplysning vänlig och nppga mycket noggrann hälsningar john

Svein S
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda
Skillingmark

Jeg har fått meget god bistand av eiendomsmegleren. Jeg er meget fornøyd så langt.

Ingemar K
Strand

Min upplevelse av Adam är väldigt positiv. Visning av lägenheten och budgivning med efterföljande kontraktsskrivning genomfördes snabbt och effektivt.

Mikael E
Koppom

Personligt men ändå proffesionellt bemötande.

Tanja M
Köpte sitt hus med hjälp av Katarina Nyberg Grabner en del av Fastighetsbyrån Arvika
Glava

Kanske något trögt att komma igång med kontakt till att börja med. Kanske inte enbart mäklarens fel. Väl kommit i kontakt, snabbt och pålitlig, tryggt, engagerat och proffsigt. Mycket nöjd! Ser fram emot trevliga tider på fastigheten i Gränsjön.