Fastighetsbyrån Bollnäs

Fastighetsbyrån Bollnäs

• BadgeSevenYears
Ring 0278-100 00 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Bollnäs! Här har vi funnits sedan tidigt 70-tal och under årens lopp har vi fått riktigt bra koll på bostadsmarknaden i området. Vårt område innefattar Bollnäs och Ovanåker kommun, där vi idag är marknadsledande, och består av mer än 13 000 fastigheter av olika slag. Vi har rätt verktyg, men...

308 omdömen om Fastighetsbyrån Bollnäs

Sedan starten hos Reco 2013

Tord E
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Trevligt och respektfullt bemötande genom alla faser i köpet, och med god integritet mot alla berörda, kompetent hanterad förmedling av köpet!

Sylvia S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Ett proffsigt men personligt bemötande där vi kunde följa den snabba resan till försäljning på ett tryggt sätt.

Pär-Ola S
Bollnäs, Björktjära

Trevligt bemötande och väldigt kunnig. Hör alltid av sig snabbt vid ej svar

Malin Lovisa W
Arbrå

Konstig kommunikation. Lite rörigt intryck.

Emil H
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Bra bemötande av mäklare och förmedlade information mellan köpare och säljare på ett professionellt sätt.

Kjell M
Arbrå

Anlitar dem igen utan tvekan. Fått tydlig och bra information och all den hjälp och svar på våra frågor omkring försäljningen.

Ivar K
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Trevligt bemötande samt inte för på

Claes A
Kilafors

Mäklare som vet vad hon talar om. Mycket bra bemötande. Vi är väldigt nöjda med hjälpen vi fick vid köpet av vårt nya boende. Allt gick fort och smärtfritt.

Birgitta S
Edsbyn

Vi blev uppdaterad kontinuerligt om huset Huset blev sålt snabbt det gilla jag Bra när vi skrev hon förklarade sakligt

Monica J
Bollnäs, Gärdet

bemötande från första till sista mötet var mycket bra, trevliga och informativa. Fick bra återkoppling via sms och telefon genom hela processen. Var mycket noga vid själva kontraktskrivandet då alla avtal och dokument gicks igenom noggrant med förklaringar så att jag som säljare och köparen skulle förstå allt. Mycket nöjd och kan varmt rekommendera den fastighetsmäklare jag hade och Fastighetsbyrån i Bollnäs

Kerstin S
Alfta

Bemötande, förväntningar och hela försäljning ngsarbetet uppfyllde allt jag kunde önska. Rekommenderar Anna Persson.

Jacob S
Edsbyn-Lillbo

Maria har givit oss allt stöd vi behöver, varit flexibel och tålmodig. Vi kunde inte önskat oss en bättre service så här långt.

Eva O
Bollnäs, Gärdet

En bra information om proceduren att sälja en bostad. Ordning och reda i alla olika dokument. .

Eva Birgitta H
Edsbyn

Vi har bara positivt att säga om vårt samarbete med fastighetsbyrån. Har haft en underbar mäklare som verkligen stöttat oss på alla sätt under vår husförsäljning.

Bo H
Bollnäs

Ett bra och sakligt bemötande. Blev guidad genom hela affären på ett lätt sätt. Tack.

Mats Gabriel F
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Engagerad och kunning personal med ett trevligt bemötande.

Annica G
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Lätt att ha att göra med. De hör av sig snabbt om man söker dem. Trevliga och tillmötesgående 😀

Helen F
Edsbyn

Bra och tydlig information vid köpekontrakt dagen av mäklaren.

Eva-Marie N

Tydlig, kunnig och inkännande

Lars Erik E
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Professionell mäklare som är duktig på sitt jobb, men det som drar ner är att det är väldigt svårt att få kontakt med mäklaren via telefon. Även sms och mail kan ta många dagar ibland att få svar på, men det verkar vara vanligt bland flera mäklare även utanför fastighetsbyrån. Om jag ska sälja någon gång igen kommer jag mer välja mäklare utifrån hur många objekt den mäklaren har samtidigt och välja någon som inte har för många samtidigt

Inger B
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Emelie är glad, sprudlande och otroligt engagerad i allt hon tagit sig an. Jag är otroligt nöjd med henne👌

Bjarne S
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Allt har varit väldigt bra, kontakter, bemötanden, handlingar ja allt har fungerat perfekt.

Anneli L
Arbrå

Har känt mig proffisionellt omhändertagen i en värld som jag inte vet någonting om

Kerstin Margareta S
Alfta

Engagerade och tillmötesgående mäklaren var trevlig och verkade kunnig

Kerstin Margareta S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Positivt och dom känns engagerade och tillmötesgående

Lena G
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Det var lätt att få kontakt med mäklaren. . Hon var tillmötesgående och trevlig. Hade kanske lite dålig kunskap om fastigheten, men det har de flesta mäklare vi har haft kontakt med.

Jan L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Bra bemötande, snabba och klara besked.

Lars N
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Suverän mäklare, bemötta på ett professionellt sätt. Mycket bra service .

Ann-Sofi A
Ren

Bra mäklare, bra information om hur allt går till. Jag är väldigt nöjd med allt hjälp som jag har fått med min försäljning av lägenheten.

Lars S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Vi har fått ett bra och vänligt bemötande ,en tydlig bild om försäljningens olika faser. Information efter visningar ,budgivning och säljcoachen har gjort att vi hela tiden haft en en bra överblick under försäljningen.

Ann-Qi N
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Mycket kunniga mäklare. Husförsäljningen gick snabbt. Jag är väldigt nöjd.

Sandra S

Bra och smidig.

Elisabeth F
Sävsberg

Mycket trevlig personal, tydlig och noggrann information. Bra bemötande.

Inger V
Edsbyn

Tycker att det fungerat mycket bra,min mäklare varit tillmötesgående,lätt att nå och trevlig att prata med. MVH. Inger

Lisa R
Gärdet

Trivs jättebra med min mäklare Anna. Bra bemötande, man känner sig lyssnad och att min önskemål bemötas. Rekommendera Anna 100 %.

Ann-Kristin E
Edsbyn

Vi fick väldigt bra bemötande av vår mäklare hon har hjälpt oss på alla sätt och vis. När man kommer som helt ovetande om hur en husförsäljning går till då känns det tryck att få hjälp och svar på alla frågor. Så ett stort Tack 🙏

Gerd L
Bollnäs

Jag har bara trevliga och bra upplevelser av mäklaren vid mitt köp av bostadsrätten. Gerd Lindqvist

Hansjörg T
Alfta

Redan vid första kontakten kände jag mig väl omhändertagen med ett vänligt, professionellt och målmedvetet omhändertagande. Avvecklingen av hela affären inclusive köpekontraktet litade jag helt på fastighetsbyråns. Således slapp jag alla stressande moment i och med att jag helt kunde lita på min mäklare. Med facit i hand rekommenderar jag helt klart Fastighetsmäklarn Bollnäs för din fastighetsaffär.

Elisabeth K
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Vi är mycket nöjd med bemötandet från våra mäklare. Trevlig, tillmötesgående, kunnig och professionel.

Maj Lis H
Ren

Jättebra mäklare. allt gick snabbt och smidigt.

Adam D
Ren

Snabb, enkel och tydlig kontakt. Trevlig mäklare (Hanna Sundberg) som bryr sig om både köpare och säljare.

Sara A
Gärdet

Allt har gått snabbt och smidigt. Man har fått svar väldigt fort och varit bra informerad hela tiden.

Margareta L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Tryggt o proffsigt genomförd fastighetsförsäljnimg av min villa. Har även förmedlat mitt lägenhetsköp Allt gick snabbt bra och jag är så glad o belåten med deras sätt o skicklighet att genomförs alltsammans. MVH Margareta Lind Hänsätter Vallsta

Åke J
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Bara bra bemötande ingen ting att klaga på hälsningar Åke

Gert Olle Verner T
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

jättebra så här långt är inte slutfört

Dan L
Arbrå

Vi blev väl omhändertagen visade även förråden mm

Lars Thomas M
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Tydlig och trevlig mäklare som vi är i kontakt med ang. fastighetsförsäljning.

Karin K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Mycket trevligt bemötande, synnerligen proffsigt arbetat och engagemang. Långt över mina förväntningar. Stort TACK

Charlotte H
Edsbyn

Trevlig öppen och driven . Allt gick så fort och enkelt . Kände oss trygg direkt när hon kom in genom dörren och vi kände att absolut nu kör vi hon ska sälja vårt hus.

Hans E
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs

Jag tycker att försäljningen gick mycket bra Fastighetsmäklaren var bra