Fastighetsbyrån Borås

Fastighetsbyrån Borås

• BadgeTwelveYears
1 728

Borås är en liten stad med mycket energi. Här finns något för alla! På bekvämt avstånd finner du all service du kan behöva i form av butiker och restauranger, samtidigt som motionsspår, fiskesjöar och vackra skogar finns alldeles runt hörnet. Vi på Fastighetsbyrån har varit aktiva i Borås i mer än 40 år och vi har under årens...

1728 omdömen om Fastighetsbyrån Borås

Sedan starten hos Reco 2013

Susanne J
Sjöbo

Snabb, professionell men ändå personlig. Spred optimism inför försäljningen. Alltid glad och tillmötesgående. Nar jag blev osäker och frågade om råd och hennes erfarenhet så blev utfallet mycket bra. Skulle inte tveka på att anlita henne igen eller rekommendera till andra.

Jenny E
Sjöbo

Mycket bra bemötande bra information och hjälp med k

Bo Lennart A
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Vestin  en del av Fastighetsbyrån Borås
Dannike

Utmärkt och proffsigt,hon känns äkta och ärlig.

Gunda H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Forsman en del av Fastighetsbyrån Borås
Trandared

Det är andra gången jag anlitar Lovisa Forsman. Blev mycket nöjd då. Därför anlitade jag Lovisa igen. Lovisa är trevlig och glad, ger tydlig information. hör snabbt av sig genom samtal, mail och sms. Försäljningen av lägenheten har varit till full belåtenhet och det blev som jag tänkt mig. Hälsn. Gunda / Ingela

Firouz N
Sjöbo

Emelie är väldigt trevligt och gör en fantastisk bra jobb som mäklare, personligen jag är jätte nöjd med jobbet hon har gjort.

Feta J
Sjöbo

Trevlig och hjälpsam! Svarar alltid och hittar alternativ när det behövs.

Mikael P
Centrum/lugnet

Väldigt trevlig och serviceinriktad

Torsten J
Centrum/lugnet

Nikos är verkligen en stjärna. Bra bemötande, lätt tillgänglig, engagerad och kunnig. Rekommenderas varmt!

Samim R
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
Hulta

Väldigt hjälpsam och trevlig person, som alltid fanns till hands vid frågor och funderingar.

Ulrika S
Sjöbo

Trots bostadsmarknadens situation har Emelie gjort ett bra jobb, trevligt och proffesionellt bemötande. Varit informativ under hela försäljningen. Det var bostadsmarknaden som inte levde upp till våra förväntningar, inte mycket Emelie kunde göra något åt.

Taulant S
Sjöbo

Trevlig och snäll tjej… svara snabbt om man hade frågor..👍👍

Gabriella S
Alideberg

Väldigt lugnt och mottaglig mäklare. Kunnig om lägenhet, läge och förening. Upplevde ett bra bemötande som förstagångsköpare.

Athanasios S
Sparsör

En trevlig och kunnig mäklare som hjälpte oss steg per steg. Vi kände oss trygga och fick snabba svar på alla frågor som vi ställde till henne.

Patrik A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Vestin  en del av Fastighetsbyrån Borås
Centrum

Proffsig, lyhörd, snabb och trevlig :-)

Vasiliki G
Sparsör

Ja blev bemött av ett proffesionellt och trevlig förhållningssätt. Jag kände mig trygg från början och fick hjälp i hela processen.

Sebastian M
Köpte sitt hus med hjälp av Kim Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

Kim uppfattas som en mycket varm och trevlig människa vilket vi uppskattar mycket. Bra mix av professionalitet och enkel att ha att göra med vad det än gällde i affären. Rekommenderas!

Carolina F
Göta

Tycker återkoppling efter visning var dålig. Tycker inte kommunikationen fungerade så bra vissa frågor fick jag inget svar alls på.

Ulla A
Trandared

Jag är väldigt nöjd med Emelie, både vad gäller försäljningen av lägenheten och personligt bemötande. Hon ställde alltid upp vardag som söndag, och kämpade på med visningar, även när det gick trögt, i denna räntehöjningarnas tid. Jag rekommenderar henne å det varmaste!

Sofia Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nikos Bolotis  en del av Fastighetsbyrån Borås

Nikos Bolotis är en bra och duktig mäklare. Jag kände mig trygg från våran första kontakt... och hela vägen till lägenhetsköpet. Nikos hjälpte till att hitta en lägenhet efter mina önskemål.

Felix B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nikos Bolotis  en del av Fastighetsbyrån Borås

Bra kommunikation och tydlighet genom samarbetet.

Jakob A
Norrmalm

Trevligt bemötande, engagerad i bostadsaffären och lätt att få kontakt med vid frågor

Dennis H
Trandared

Riktigt bra mäklare! Bra kommunikation, väldigt flexibel med tider. Och sköter allt på ett väldigt bra sätt!

Adrian B
Alideberg

Utmärkt erfarenhet, noggrannhet och mycket bra information. Hjälp i varje steg i processen.

Daniel S
Trandared

Väldigt bra mäklare. Trevlig och social!

Camilla J
Köpte sitt hus med hjälp av Ove Bornelund  en del av Fastighetsbyrån Borås
Viared

Tillmötesgående och varit engagerad från början till slut. Toppen mäklare och rekommenderar gärna vidare.

Stephan B
Sålde sitt hus med hjälp av Ove Bornelund  en del av Fastighetsbyrån Borås
Sjömarken

Affären är inte helt avslutad ännu men hittills har Ove bara visat positiva sidor. Kunnig och lugn i sin mäklarroll och förtroendet för honom är stort. Dessutom hjärtat på rätt plats och lätt för att känna av stämningar. Det har känts tryggt....

Hannu S
Boda

Vi är så glada över att vi valde Emelie Röpke. Hon har haft tålamod tid lyssnat peppat tröstat och hjälpt oss med allt! Hon har varit hos oss flera gånger och lämnat papper mm då vi inte är några data nördar 😂 Vi har känt oss trygga med henne. Inga frågor har varit dumma. Hon är snabb med att svara. Vi rekommenderar Emelie varmt ❤ Mvh Pia och Hannu Salonen

Eva A
Sjöbo

Trevligt bemötande och ett professionellt arbetssätt som ledde till en snabb försäljning av vår lägenhet.

Mohsen N
Sjöbo

Han är mycket trevligt och hjälpsam. Han var bred att hjälpa mig allt med frågor.

Nils Stefan J
Sjöbo

Trevlig, avslappnad och saklig.

Bästa Nils och Bianca 🫶 Tack för jag fick hjälpa er med försäljningen 😀

Sandra K
Sjöbo

Det smidigast köpet jag har gjort! Nikos är professionell och gör allt för att alla parter ska vara nöjda. Rekommenderar Nikos starkt.

Svar från Nikos Bolotis

Tack för dina ord, så roligt att få hjälpa dig hitta den perfekta bostaden för dig! 🙏

Jessica R
Sjöbo

Ett fantastiskt och proffsigt bemötande!

Svar från Nikos Bolotis

Bästa Jessica! Tack för dina ord och ser fram emot att hjälpa dig vid nästa bostadsförsäljning eller köp! 🫶

Attaphorn B
Tullen

Hon var fantastiskt, trevligt bemötande. Vi haft bra kontakt och jag fick allt information som jag behövde.

Alva Carolina S
Boda

Emelie var grym på alla plan! Hon bemötte oss så bra, kändes nästan som att man kände henne för att hon bemötte en så bra. Hon förstod oss väldigt bra och hjälpte oss så mycket. Vi hade egentligen inga förväntningar men Emelie slog allt! En väldigt positiv och genuin människa rakt igenom!

Attaphorn B
Tullen

Hon har varit fantastisk, och allt har så gått smidigt. Bra kontakt och bra information.

Ereleta N
Sjöbo

Väldigt professionell och är alltid tillgänglig! Är alltid förberedd med information som skall ut till köparen samt har svar på allt som man undrar över. En trygg mäklare som kan sitt jobb!!

Per Johan E
Druvefors

Serviceminded Kunnig Nogrann

Linus Å
Trandared

Väldigt trevlig och informativ när vi pratade. Snabb respons gällande frågor och funderingar. Tillmötesgående gällande tider då jag kan bli kontaktad.

Mohamad W
Sjöbo

Allting gick på proffs sätt och smidigt

Svar från Nikos Bolotis

Tack så mycket Mohamad, glad att jag kunde hjälpa dig med din bostadaffär.

Robin H
Hestra

Trevlig, proffsig och tillgänglig! En riktigt bra mäklare!

Tina H
Hestra

Ett fint och professionellt bemötande, kom med positiv energi i en hård marknad som säljare. Visade sig att vi hade lika förväntningar och tankar inför sälj som mäklaren och det infriades med tur eller kanske hårt arbete av Nikos. Hur som helst är vi jättenöjda!

Tack så mycket för dina ord Tina 🙏

Stig K
Dammsvedjan

Emelie har gjort allt jättebra och lite extra allt. Allt gått enkelt och smidigt. Mvh Stig Carlsson

Tobias J
Köpte sitt hus med hjälp av Ove Bornelund  en del av Fastighetsbyrån Borås
Dammsvedjan

Proffsig, trevligt bemötande. Kunnig och erfaren mäklare.

Mohsen P
Sjöbo

Jag har inte träffat själv Linda men jag vet att hon är jätte duktig i sitt jobb som mäklare.

Jimmy G
Sandared

Anders är förtoendegivande och erfaren mäklare som uppdaterat oss som kund löpande under hela processen.

Ingun L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Vestin  en del av Fastighetsbyrån Borås
Alideberg

Jättefint och trevligt bemötande. Mycket bra skrivit om lägenheten i annonsen. Verkligen väldigt bra. Väldig bra information om vad som händer och ska hända. Och vad jag skulle gjöra. Mycket flexibel och forsöker allt för att ordna tider som passar alla vad gäller visning av lägenheten eller möten. Mycket bra tillbakameldingar. Duktig på att få båda köper och säljer nöjda med slutpriset. Mycket trevlig och drivande person. Rekommenderar henne verkligen. Har varit mycket trevligt att ha Emelie som mäklare.

Jan B
Brotorp

Han är bäst. Kunnig,. Man kunde inte fått bättre mäklare

Maida D
Norrby

Väldigt trevlig mäklare som hade väldigt bra koll på lägenheten. Rekommenderar henne starkt och kommer eventuellt anlita henne i framtiden 🌟

Erik W
Sjöbo

Väldigt trevlig & duktig mäklare. Alltid snabb & bra återkoppling.

Håkan G
Tämta

Anders är mycket professionell och kompetent! Vi har anlitat honom för en värdering av vår fastighet och vi fick ett gott intryck av honom. Vi valde därför Anders, för att ta hand om försäljningen av Deragårdsvägen 19. Han har ett trevligt sätt och vet vad han snackar om. Deragårdsvägen är i mycket dåligt skick men Anders gav inte upp och det blev sålt! Värt en guldmedalj :-) Kort sagt... vi är glada och lättade över att det blev sålt, dessutom till "trevligt folk" och det kan vi tacka Anders för!