Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
3 080

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City. Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära...

3080 omdömen om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Sedan starten hos Reco 2013

Lina M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Ivinger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Blackeberg

Vi är väldigt nöjda med Malin som mäklare när vi köpte vår nya lägenhet! Hon var engagerad, tydlig och öppen i sin kommunikation, trevlig, förtroendeingivande och löste saker snabbt och gav det lilla extra för att affären skulle bli bra.

Dick O
Sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Bromma Kyrka

Mäklare som förstår både som säljarens och köparens behov. Så affären kan oftast gå fort och smidigt.

Ulf Greger H
Köpte sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Bromma Kyrka

James hanterar hela processen på ett mycket smidigt sätt och enligt alla våra förväntningar. Vårt köp av Rundkyrkoallén gick väldigt snabbt och smidigt. James är påläst och ger svar på alla våra frågor och därför känns det tryggt att köpa via honom.

Louise G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Abrahamsberg

Bemött på ett mycket professionellt sätt och fått bra stöd i processen att köpa min första bostad!

Johan H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Traneberg

En fantastisk trevlig och proffesionell mäklare som skött vårt köp på det allra bästa sätt vi kan tänka oss.

Gunilla P
Sålde sitt hus med hjälp av Christopher Maurie en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Bromma Kyrka

Christopher är en trevlig, kunnig och lyhörd mäklare som verkligen kan sitt område. Han återkopplar snabbt och är alltid redo när det gäller. Våra varmaste rekommendationer!

Vida H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Brommaplan

Trevligt och engagerat bemötande, alltid tillgänglig och väldigt kompetent. Skapade ett bra upplägg av försäljningen! Jag hade inte särskilt höga förväntningar pga hur marknaden ser ut just nu men Åsa lyckades med det nästintill omöjliga. Kan starkt rekommendera Åsa som mäklare!

Emilia A
Norra Ängby

Kunnig och proffsig, vägleder och finns tillgänglig för stora och små frågor.

Anna B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Blackeberg

Josef har mycket positiv attityd och är tydlig med sin säljstrategi. Köpet är inte helt färdigt ännu men hittills är jag jättenöjd.

Erik Andreas A
Norra Ängby

James är mycket duktig och får både säljare och köpare att känna sig trygga genom hela processen. Ett fullblodsproffs!

Adam L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Brunberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Minneberg

Köpte av Marcus och väldigt nöjd, hjälpsam och proffsigt bemötande.

Romualdo Antonio U
Söderberga Allé

Malin gjorde det till en riktig smidigt process. Vi kände oss trygga hela vägen!

Shabnam M
Bällsta

Det kände tryggt för oss att ha kontakt med James Khan under processen där sökte vi vårt nästa boende. Han är grym!

josef b
Ulvsunda

Mycket trevlig, proffsig och framåt! Rekommenderar starkt!

Josefine H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Durling en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Mariehäll

Fick ett trevligt bemötande. Mäklaren levde upp till dem förväntningar som fanns. Trevlig, hjälpsam, snabb på att återkoppla, inte för ”på” och gav utrymme till att själv tänka och reflektera.

Hamed H
Bällsta

Very professional, trustable, and easy to communicate mäklare!

Matilda N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Durling en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Mariehäll

Flexibelt bemötande i en försäljning med tidspress.

Christian J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Mariehäll

Trevligare och kunnigare mäklare får man leta efter.

Linda N
Minneberg

Marcus är professionell och kunnig och har ett mycket vänligt bemötande. Han inger förtroende och är lyhörd. Han är tillgänglig hela visningen och finns där för att besvara frågor, men han är aldrig påträngande. Man får ta den tid på sig som man behöver. Under hela processen var han vänlig, kunnig och väl förberedd. Jag har både köpt och sålt ett antal lägenheter, men av de mäklare jag träffat är Marcus den jag har haft störst förtroende för och som jag varmt rekommenderar.

Ida A
Lilla Essingen - Kungsholmen

Trevlig och enkel att ha att göra med!

Anne M
Ålsten

Åsa var väldigt engagerad i försäljningen av vår fina lägenhet. Trots en svår marknad gav hon aldrig upp utan kämpade på och det gav resultat. Åsa är mycket professionell och höll oss ständigt informerade om vad som hände. Det gjorde att vi kände oss väldigt trygga trots en oförutsägbar marknad.

Johanna Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Brunberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Stora Essingen - Kungsholmen

Anlitade Marcus då jag ville sälja min lägenhet snabbt och smidigt. Otroligt proffsig och dedikerad mäklare som lyckades få till 3 förhandsvisningar och lägenheten såld innan officiell visning. Väldigt nöjd! Kan verkligen rekommendera Marcus till fler.

Ida-Anna A
Stora Essingen - Kungsholmen

Proffsig, trevlig och kunnig, rekommenderas varmt!

Oliver A
Stora Essingen - Kungsholmen

Bra bemötande och bra förberedd på alla tänkbara frågor.

Sanja T
Stora Essingen - Kungsholmen

Kompetent, tillgänglig, engagerad med det där lilla extra det är Josef! Trots att vi var kunder som ställde många krav upplevde vi Josef som tålmodig, lyhörd och tillmötesgående under hela processen. Vi kommer givetvis ta hjälp av Josef i framtiden. Rekommenderas starkt!

Victor L
Annedal

Mäklaren vi egentligt skulle träffa vart sjuk och Josef fick täcka upp för han vilket vi är väldigt glada för idag. Första intrycket vi fick av Josef var att han är väldigt trevlig och gillar mäklaryrket vilket även speglade vårt fortsatta samarbete med försäljningen av vår lägenhet. Han han lyckades där även få till det "lilla sista" för oss på en då ganska sval marknad. Bra kille, god kommunikation och var även väldigt hjälpsam med att besvara frågor efter avslutat uppdrag.

Shervin A
Nockeby

Att arbeta med fastighetsbyrån har varit en upplevelse av professionell och engagerad service från början till slut. Josef Khan, min mäklare, visade sig vara mer än bara en förmedlare av fastigheter; han var min pålitliga partner genom hela försäljningsprocessen. Med enastående kunskap om marknaden och en fingertoppskänsla för mina behov, guidade Josef mig genom varje steg med tydlighet och tålamod. Hans dedikation till att säkerställa att jag kände mig bekväma och informerade var uppenbar i varje samtal och möte. ...

Elin K
Beckomberga

Josef är trevlig, kompetent och hjälpsam. Dessutom alltid lätt att få tag på och har ett proffsigt bemötande så jag kan absolut rekommendera honom som mäklare.

Axel W
Traneberg

Robin har hjälpt mig att både sälja och köpa och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Maria E
Äppelviken

Mycket engagerad och dedikerad. Jobbade hårt och gav inte upp trots en trög marknad och andra utmanande omständigheter. Lägger ner stort engagemang för att göra sina kunder nöjda.

Ishan N

Very Professional, helped in closing the deal very smoothly without any hustle. He is really very transparent and took care the needs of both sellers & buyers. Highly recommended for others looking to buy or sell a property in Bromma Area.

Jennie U
Lilla Essingen - Kungsholmen

Har både köpt och sålt av/med Robin och gör det gladeligen igen! Robin är proffsig, personlig och kunnig. Han brinner för det han gör, vilket speglas för både säljare och köpare.

Adrian Emmanuel D
Norra Ängby

Ordnade en bra och smidig bostadsaffär - vilket är väl det allt handlar om egentligen. Alltid tillgänglig, även helg/kvällstid. Balanserad, trevlig och ansvarstagande - respektfull inför våra önskemål. Rekommenderas starkt

Semir N
Söderberga Park

Fantastisk upplevelse från början till slut! Med oöverträffad professionalism och dedikation gjorde han allt för att göra processen smidig och stressfri. Hans djupa förståelse för marknaden och förmåga att guida mig genom varje steg var imponerande. Men det var inte bara hans professionella kunnande som imponerade; hans vänlighet, tålamod och ärlighet skilde honom verkligen från andra mäklare jag har haft att göra med. Jag är djupt tacksam för den utmärkta service och personliga uppmärksamhet jag fick. Jag ger honom...

Linn M
Stora Essingen - Kungsholmen

Josef hanterade vår bostadsaffär på ett snabbt och smidigt sätt. Vi är mycket nöjda.

Lovisa K
Stora Mossen

Vänligt och professionellt bemötande. Kändes tryggt att göra bostadsaffär med Marcus hjälp!

Ole R
Norra Ängby

Toppen mäklare på alla sätt rekommenderars varmt

Paula Helen H
Norra Ängby

Proffsigt bemötande, skicklig matchning, bra resultat! Vi är mycket nöjda

Charley J
Riksby

Jag tycker att jag fick ett professionellt och personligt bemötande av Josef första gången vi sågs, men även i den kontakten vi har haft kring andra objekt. Josef var även väldigt tillmötesgående och flexibel för att möta mina möjligheter att kunna komma på visning och i kontakten med säljaren.

Daniel H
Norra Ängby

Vi upplevde Christopher som otroligt driven, professionell och effektiv vid försäljningen av vårt hus. Vi kände oss helt trygga genom hela processen. En av de saker vi uppskattade mest med Christopher var att han inte försökte lova något som han sen inte kunde leverera. (Levererade gjorde han!)

Louise F
Traneberg

Åsa är lyhörd, engagerad och duktig.

Stig Anders U
Ålsten

James gjorde hela husförsäljningen väldigt enkel för oss. James identifiers hur mycket vår fastighet skulle kunna inbringa, och lyckades hitta en köpare i överdelen av detta spann. Vi är mycket nöjda med hela försäljningsupplevelsen och framför allt med resultatet.

Helen Paula B
Ålsten

Vi är väldigt nöjda med James försäljning av vår villa. Han är transparent, lyhörd och med en öppen och tät kommunikation. Rekommenderar honom varmt!

Mattias B
Åkeshov

Proffsig och trevlig mäklare som det var roligt att samarbeta med, vid framtida köp eller försäljningar kommer jag tveklöst vända mig till Robin! Topp!

Hanna A
Beckomberga

Vi har både köpt av och nu sålt genom James. Han är alltid proffsig och ger bra råd.

Hicham L
Stora Essingen - Kungsholmen

Enkel och lätt att ha med att göra. Blev en smidig och rak affär med Josef

Karin B
Norra Ängby

Kunnig, pålitlig, proffsig. James är alltid tillgänglig för frågor och kan svara på allt. Vi har största förtroende för honom.

Tatiana S
Höglandet

James hjälpte oss att sälja vårt hus och han var även mäklaren vi köpte hus från. Vi är så otroligt nöjda med James. Han är professionell, hjälpsam, transparent och allmänt väldigt pålitlig. Precis det man vill ha från en mäklare. Vi rekommenderar honom varmt!

Erik Gunnar G
Höglandet

Snabb, proffsig och håller vad han lovar!

Carl M
Minneberg

Christopher lyfte en säljprocess som avstannat och fick till ett avslut på ett mycket tillfredsställande sätt.