Fastighetsbyrån Enskede

Fastighetsbyrån Enskede

• BadgeTwelveYears
1 506

Enskede är ett attraktivt bostadsområde i södra Stockholm. Och det är inte konstigt! Här finns alla möjliga olika sorters bostäder, från sekelskiftesvillor till nyproducerade lägenheter. Globen, med sina två stora arenor, ligger mitt i vårt område och med de smidiga kommunikationerna tar du dig snabbt och smidigt in till både...

1506 omdömen om Fastighetsbyrån Enskede

Sedan starten hos Reco 2013

Jenny E
Enskededalen

Erik är trevlig i sitt bemötande och oerhört proffsig genom hela säljprocessen. Han arbetar aktivt med en kundbas som gör försäljningen väldigt mycket smidigare.

Svar från Erik Remnert

tack för en trevlig reco och ett mycket bra samarbete

Marcus L
Kärrtorp

Lyssnade på vår situation och gjorde ett utmärkt jobb utifrån det

Svar från Erik Remnert

Tack snälla för en fin reco och ett mkt bra samarbete

Ingrid M
Enskede Gård

Trevlig, inkännande och proffsig. Lyssnar på kunden och stressar inte fram processen

Svar från Erik Remnert

tack för trevlig reco och ett mkt bra samarbete

Ove L

Trevlig bemötande proffisionell

Svar från Erik Remnert

tack för en trevlig reco och samarbetet har varit mkt trevligt hela processen

Daniel J
Köpte sitt hus med hjälp av Erik Remnert en del av Fastighetsbyrån Enskede
Enskede Gård

Jag blev bemött på ett ypperligt sätt och upplevde att Erik hade en stor portion ödmjukhet och var välvillig. Erik levde upp till mina förväntningar och svarade på ett pedagogiskt sätt på de frågor vi hade. Jag som köpare fick en mycket bra bild av Erik och skulle verkligen rekommendera honom.

Svar från Erik Remnert

Tack snälla för en väldigt trevlig reco och ett bra samarbete. Varmt välkomna till Enskede under sommaren.

Erik E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

Jättenöjd! Väldigt behjälplig och trevlig

Ulla-Kari Christina S
Gamla Enskede

Vi är jättenöjda med Erik. Han har varit alert, lyhörd, kommunikativ och tydlig. Upplevelsen är att han verkligen arbetat för oss och våra intressen!

Svar från Erik Remnert

Tack för en trevlig reco och ett mkt bra samarbete

Anitta A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
Pungpinan/enskededalen

Mycket nöjd! Från start till slut med försäljningen.

Johannes A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
Pungpinan/enskededalen

Trevlig, professionell, kunnig. Högsta betyg!

Elin A
Stureby

Informativ, tydlig och och vänlig. Balanserade sälj och köpsidan på ett bra sätt för en trygg affär för båda partner.

Katarina Adéle L
Gamla Enskede

Richard är kunnig och mycket professionell i sitt bemötande. Han har ett starkt driv, alltid snabb på att återkoppla då man har frågor samt att han inger trygghet under hela försäljningsprocessen. Kan starkt rekommendera Richard.

Björn L
Gamla Enskede

Richard är väldigt proffsig, förtroendegivande, kunnig. Det finns ett tydligt upplägg för hela processen som gör att man känner sig trygg i att det kommer gå bra.

Viktor A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
Hammarbyhöjden

Sebastian är proffsig och inger trygghet i säljprocessen.

Johan B
Skrev om Erik Remnert en del av Fastighetsbyrån Enskede

Erik har hjälpt oss med vår fastighet på ett utmärkt sätt. Han har alltid varit professionell, snabb och har visat mycket gott omdöme. Jag kan starkt rekommendera Erik som en trygg och professionell mäklare.

Svar från Erik Remnert

Tack för en fin reco och för mkt bra samarbete

Simon R
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
Stureby

Henrik was an excellent broker for us. We first tried with the house sale in autumn of 2023 but due to the poor market decided not to sell. Henrik was supportive of this decision and when it came to try again in the spring he did everything he could to achieve a successful sale, in an even tougher market. Pleasant and respectful at all times and happy to communicate in Swedish or English as suited us at the time. I can fully recommend Henrik and his services.

Pia Birgit Margareta L
Tallkrogen

Vi vill ge Erik de bästa rekommendatiorna! Han har under hela processen varit positiv och tillmötesgående trots att det blev en långvarig säljprocess pga renovering och sjukdom. Han är en saklig och mycket kunnig fastighetsmäklare som varit hjälpsam i alla avseenden under processen. Dessutom positivt med hans lokalkännedom. Vi är mycket nöjda och tacksamma! Pia och Ulf Lindblad

Svar från Erik Remnert

Tack snälla ni för en fin reco och ett toppenbra samarbete genom hela försäljningen.

Fredrik W

Mycket engagerad mäklare som gav mycket bra hjälp. Mycket nöjd

Andrea U
Bagarmossen

Tillgänglig, flexibel och trevlig person!

Henrik F
Tallkrogen

Seriös och lyhörd. Mina förväntningarna om en trygg och bra försäljning infriades. Rekommenderar Richard Ivansson varmt.

Elisabeth F
Tallkrogen

Professionell och lyhörd. Förväntningarna om en trygg och seriös försäljning infriades och Richard Ivansson kan varmt rekommenderas.

Sigrid W
Stureby

Trevlig och seriös mäklare, lugn, stabil och kunnig. Alltid vänlig och bra kommunikation.

Tommy L
Bagarmossen

Professionellt bemötande, bra koll och tydliga instruktioner vid möte med säljaren av lägenheten.

Emma Felicia V
Globen

Jag har känt mig trygg med Adi som mäklare och tvekar inte alls på att höra av mig om jag skulle ha några frågor. Han har känts proffesionell och kunnig. Adi är dessutom väldigt trevlig och tillmötesgående vilket har underlättat mitt första köp av en bostad.

Johanna Evelina Maria R
Stureby

Ljuvlig. Ärlig. Trovärdig. Realistisk.

Sofie E
Enskededalen

Hej Elisabeth är superbra. Rekommenderas varmt.

Anna-Lena B
Kärrtorp

Engagerad, kompetent, lyhörd och duktig på återkoppling. Smidig process med tydlighet och framdrivning.

Jan Niklas B
Skrev om Erik Remnert en del av Fastighetsbyrån Enskede

Erik har hjälpt mig med mina två försäljningar. Jag som säljare har alltid blivit nöjd och Erik har hela tiden lotsat mig genom processen på ett professionellt sätt. För mig finns det ingen annan som kan området (Enskede/Enskededalen/Tallkrogen/Stureby) bättre än Erik. Rekommenderas!

Svar från Erik Remnert

Tack snälla. Vilken trevlig reco.

Alexander A
Kärrtorp

Sebastian är en otroligt trevlig, professionell och service-minded mäklare som fick mig som köpare att känna mig trygg och välinformerad när jag skulle köpa min lägenhet.

Didrik L
Bagarmossen

Adi hanterade köpprocessen snabbt, smidigt och professionellt. Han hade ett trevligt bemötande och fick en att känna sig säker på att allt hanteras på rätt sätt.

Denise K
Sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
Tallkrogen

Elisabeth imponerade enormt på oss genom att vara lyhörd för våra behov, alltid tillgänlig och slutligen roddade hon vår försäljning med en väldigt nyfödd, grym helt enkelt och vi prmvölditt nöjda!

Sanas S
Gamla Enskede

Kunnig, erfaren och trygg genom hela processen. Rekommenderas!

Svar från Erik Remnert

tack snälla för fin reco och bra samarbete genom både köp och försäljning.

Kristin M
Köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
Pungpinan/enskededalen

Engagerad, lyhörd och proffsigt bemötande. Ingav förtroende och trygghet genom köpprocessen.

Johan Urban Wolmar U
Stureby

Mycket förtroendegivande mäklare, vilket visar sig vara välgrundad i lång erfarenhet, kunskap, god personkännedom, strategisk och mycket diplomatisk, som dessutom är transparent, vilket uppskattade mycket.

Kersti Ulrika U
Pungpinan/enskededalen

Trevlig,engagerad och med stor kunskap om bostadsområdet.

Lars G
Stureby

Tillmötesgående, tydlig och tillgänglig.

Jessica T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
Globen/Johanneshov

Henrik är lyhörd och inkännande vilket behövs när man ska sälja sin bostad. Han är kunnig och har stor erfarenhet av visningar och förberedelse och efterarbetet. Kan varmt rekommendera Henrik som mäklare om ni vill känna er lugna och trygga under hela processen.

Annie E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
Globen/Johanneshov

Professionell, vänlig, tillmötesgående och tillgänglig! Allt man kan önska från en mäklare. Kan varmt rekommendera!

Louise D
Gamla Enskede

Vi fick ett väldigt trevligt bemötande, mäklaren var lyhörd för våra önskemål. Upplägget han presenterade för försäljning var väldigt imponerande. Allt gick sedan smidigt i ett mycket bra tempo och vi fick fastigheten såld snabbt. Vi är mycket nöjda med vår fastighetsmäklare

Mats R
Gamla Enskede

Vi är väldigt nöjda med vår försäljning med Erik. Lugn o samlad och skapar trygghet hos köparna genom att inte köra en ”säljig” stil, utan jobbar mer med förtroende och trovärdighet. Svarar snabbt på frågor kväll som helg : ) Rekommenderas !!

Svar från Erik Remnert

Tack snälla för fin reco och superbra samarbete vid både köp och försäljning!

Åsa B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Remnert en del av Fastighetsbyrån Enskede
Globen/johanneshov

Tydligt och bra, lätt att kommunicera.

Svar från Erik Remnert

Tack för din trevliga reco. Hoppas du kommer trivas bra i bostaden

Michael K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
Hammarbyhöjden

Richard ger ett bra och seriöst intryck. Med lång erfarenhet, stort kunnande kring området och ett hårt arbete med intressenter hjälpte han oss till en bra affär.

Niclas E
Gamla Enskede

Elisabeth är en ambitiös, engagerad och lyhörd mäklare. Hon var mycket involverande under hela försäljningprocessen och bidrog med en trygghet för mig som säljare. Jag kan varmt rekommendera Elisabeth!

Lovisa D
Stureby

Kunnig, tydlig och tillgänglig.

Bengt Olof W
Stureby

En erfaren och kunnig mäklare med ett stort kontaktnät som vi haft mycket hjälp av.

Elin L
Stureby

Tillmötesgående och trevlig till en början, men vände när det kom fram att väsentlig information för mig som köpare undanhållits. Försökte bolla mina frågor vidare för att slippa ta ansvar men i slutändan fick jag ingen hjälp att lösa de problem som fanns kring bostaden och inte heller ett bra bemötande. Skulle ej rekommendera.

Marie Chaix D
Bagarmossen

Good experience with Adi! Good mediation, good availability. Thank you!

Ljungström T
Gubbängen - Enskede

Adi kom in i en väldigt svår situation för oss. Han redde ut den och skapade en lösning som visserligen inte var perfekt, men väldigt mycket bättre än vi hade kunnat hoppas. Jag rekommenderar honom starkt.

Milos G
Bagarmossen

Vänlig, professionell, rådgivande. Skulle rekommendera Adi vid försäljning.

Rasmus E
Gamla Enskede

Elisabeth är trevlig, genuin, känns transparent och ärlig med allting. Man känner sig säker som köpare. Hon är tillgänglig och lätt att nå på telefon, riktigt bra. nöjd kund!

Barbro Margareta M
Skarpnäck

Engagerad och trevlig, informerade bra i början och följt upp allt bra. Har känns tryggt hela processen