Fastighetsbyrån Falun

Fastighetsbyrån Falun

• BadgeTenYears
Ring 023-182 60 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Falun! Här har vi funnits sedan 1960-talet och tack vare vår mångåriga erfarenhet, det lokala nätverk vi byggt upp och vårt samarbete med banken kan vi ge dig goda förutsättningar till en lyckad och trygg bostadsaffär. Falun är en idyllisk småstad med mycket historia. Här finns också många...

874 omdömen om Fastighetsbyrån Falun

Sedan starten hos Reco 2013

Benny L
Slätta

Proffsigt bemötande. Kunnig och delar med sig av sin erfarenhet. Ger både positiva och negativa tips/kommentarer till oss säljare. Han stressar aldrig fram, att vi ska ta snabba beslut. Vi är mycket nöjd med honom.

Jasper M
Slätta

Trevlig och professionell. Köpet fungerade utmärkt.

Madelene E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Centrum

Jag har blivit mycket väl bemött av Mattias som visat fint engagemang i försäljning av min bostad samt vid köp av min nya bostad!

Malin B
Slätta

Proffesionell, trevlig och informativ.

Tomas E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Centrum

Det blev en bra affär trots dåliga tider,Mattias är engagerad i det han gör, men det finns lite kvar att göra innan allt är klart

Agneta Kristina P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Falun

Professionell, personlig och engagerad

Josefine A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Falun
Centrum

Otroligt ödmjuk och hjälpsam, professionell och får saker gjorda. Mycket nöjd med hela upplevelsen!

Joakim Q
Svärdsjö

Trevlig och enkelt att göra affär

Monika A
Svärdsjö

Fick bra förtroende för henne hon var alltid tillgänglig när man hade frågor.

Lennart E
Främby

Mycket bra bemötande, och vi har fått svar på våra frågor och funderingar som vi haft. Hon har alltid återkopplat snabbt. Hon har agerat professionellt och engagerat.

William A
Samuelsdal

Saklig, kunnig och mån om mervärde. Som köpare fint att han ringde dagen efter kontraktskrivning bara för att stämma av att allt fortfarande kändes bra.

Per-erik S
Haga

Hej, Tycker att allt var så bra som det kan bli och då krävs ingen ytterligare förklaring.

Tomas C
Samuelsdal

Fint bemötande, trevlig och kunnig.

Jonatan C
Samuelsdal

Vi har hela tiden varit uppdaterade om läget och nästa steg. Allt har bara flutit på. Snabb affär.

Evalis S
Britsarvet

Det kändes väldigt bra att låta Monica sälja mitt hus. Hon är en varm och lättsam person, effektiv och hjälpte till att fixa med allting runtomkring försäljningen. Jag rekommenderar henne varmt. Evalis Sjöstrand

Elin G
Hälsingberg

Vi upplevde ett professionellt och serviceinriktad bemötande. Mikaela var duktig på att hålla oss uppdaterade om processen och var tillmötesgående för att den skulle rulla på smidigt.

Jakob B
Haraldsbo

Trevligt bemötande, lätt att få kontakt med. Perfekt som förstagångsköpare.

Emelie P
Grycksbo

Trevlig, tydlig och tillmötesgående för bägge parter.

Helena T
Haraldsbo

Monica är ett proffs på sitt jobb! Hon fick oss att känna trygghet genom hela försäljningen av vårt hus, förklarade alla delar av processen på ett sakligt och informativt sätt. Kan varmt rekommendera att välja Monica som mäklare.

Johan Å
Britsarvet

Vi är supernöjda! Monica är jättetrevlig, snäll, duktig och vi kan varmt rekomendera henne till alla som funderar på att sälja/köpa bostad. Stort tack Monica för all hjälp genom hela processen. Toppbetyg! :)

Jenny B
Britsarvet

Vi är jättenöjda med Monica som hittade vårt hus åt oss och löste hela affären otroligt bra. Vi kan varmt rekommendera henne. Stort tack för all hjälp

Joel N
Centrum

Tacksam för den hjälp jag fått av Mattias Kan starkt reka han vidare!

Torsten H
Britsarvet

Allt fungerade bra från början till slut!

Maria Ö
Hosjöstrand

Monica har varit lyhörd för de önskemål vi har haft. Hon är engagerad och hjälpsam vilket har gjort att vi har känt oss mycket trygga i vår husaffär. Den hjälp som vi har fått är långt över förväntan. En mäklare som vi varmt kan rekommendera!

Lennart E
Boda

Mycket bra bemötande, snabba svar på frågor som vi hade utöver objektbeskrivningen och köpet av Boda 65 mvh Lennart Eklund

Pernilla H
Centrum

Jag blev bemött väldigt professionellt av Mattias jag hade örväntningar på att få tydlig information om bostaden och området, och mäklaren levde verkligen upp till dem genom att vara kunnig, tillmötesgående och transparent genom hela processen. Min upplevelse av Mattias vid köpet av min bostad på Sturegatan 85B var rakt egenom mycket positiv och jag kände mig trygg och väl omhändertagen genom hela affären.

Caroline B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Falun
Centrum

Jag tycker att Mikaela har varit tydlig och rak genom hela processen vilket har varit uppskattat. Är jättenöjd och har inget att inflika på.

Jens S
Kniva

Monica är otroligt lyhörd och förstod precis vad vi ville med försäljningen och jobbade verkligen hårt för att få vårt hus sålt på en svår marknad. Hjälpen vi fick var långt utöver det jag förväntade mig. Absolut toppbetyg!

Robert H
Centrum

Väldigt bra bemötande, trevlig och kunnig i området. Kan inte ge något annat än maxat betyg!

Petra L
Centrum

Proffsig och väldigt tillmötesgående!

Oscar W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Falun
Centrum

Tydlig och snabb på återkoppling!

Eva A
Stennäset

Mikaela har med sin proffessionalitet och trevliga bemötande fått oss att känna att försäljningen var i trygga händer hela vägen. Hon är mycket målmedveten och engagerad. Vår kommunikation med Mikaela har fungerat mycket bra.

Gunnel S
Haraldsbo

Har blivit vänligt bemött av Mattias under det den tid vi känt varandra. Försäljningen var helt ok. Hade gärna hört av honom oftare under tiden försäljningen pågått.

Ewa Maria J
Gruvriset

Professionell, noggrann och förtroendeingivande..

Inger W
Haga

Fick ett bra bemötande och Mattias levde upp till förväntningarna. Fick bra hjälp och allt löstes smidigt!

Carin P
Gamla Herrgården

Vi skulle absolut rekommendera Monica Sahlin till blivande säljare. Hon har varit proffsig och mycket förtroendeingivande från första kontakten. Lika vänlig hela resan från första mötet till skrivet kontrakt. Vi skulle gärna välja henne igen.

Johan B
Gruvriset

Engagerad och trevlig. Är tydligt att Mikaela trivs med sitt jobb och vill göra det bra👍

Thord Marcus O
Gruvriset

Professionell mäklare med koll på läget.

Sarah Y
Gamla Herrgården

Monica har bemött oss på ett bra sätt under hela processen. Vi har fått väsentlig information och tips som nu resultat i att vi blivit husägare för första gången. Vi är oerhört tacksamma över att ha haft Monica som mäklare.

Börje B
Grycksbo

Mycket trevlig, kompetent och förtroendeingivande, som gör en smidig lösning för kunden.

Alex P
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Centrum

Hjälpt oss mycket och varit förståelig mot oss

Kristina E
Stråtenbo

Vi upplevde Mikaela som tillmötesgående, flexibel och enkel att ha å göra med. Inget att anmärka på utan allt var 5/5.

Philip W
Järlinden

Bra och trevligt bemötande. Fick svar på olika frågor under processen.

Niklas E
Centrum

Kompetent saklig med glimten i ögat

Helena E
Centrum

Proffsig, kompetent, närvarande och super serviceminded, Mattias är en trygg och lugn person som har koll på läget, nuläge, lägenhetsläge samt marknadsläge, brf info utöver det vanliga, vi är helt enkelt super nöjda

Stefan A
Centrum

Pålitlig, snabb och engagerad!

André L
Köpte sitt hus med hjälp av

En eloge för att Anel tog kontakt med mig då jag trodde ju att objektet var sålt. Han uppmuntrade mig att fortsätta med processen och slutligen gick det till hamn. Jag fick bra svar på all mina frågor.

Gustav N
Haraldsbo

Väldigt trevligt bemötande och alltid villig att göra det lilla extra för sina klienter och kunder

Mikael G
Hosjö

Lugn och engagerad. Svarar snabbt på meddelanden och bra återkoppling. Vi är mycket nöjda

Mona P
Östanfors

Tydlig och lättillgänglig. Bra på att informera och kontakta oss. Har kontaktat oss och hört om det är något oklart. Hört av sig med viktiga datum i god tid som tex budgivning mm. Påminnelse i god tid för tex kontraktsskrivning.